Magyarország kormányával szemben a legnagyobb probléma a hitelesség hiánya. A pénteken elküldött százoldalas Orbán-levél és annak históriája valószínűleg tovább ront a helyzeten.
Próbáljuk meg összerakni az elmúlt napok híreiből, nyilatkozataiból, mi is történt a kötelezettségszegési eljárás kapcsán adott magyar válasz ügyében.
A kormányoldal politikusai alaposan felháborodtak az Európai Parlament elítélő határozatán (állásfoglalásán). A legjobban az botránkoztatta meg őket, hogy az elmúlt hetek kormányzati kommunikációja szerintük világossá tette: a magyar kormány kompromisszumkész, a miniszterelnöknek a pénteki határidőre elkészülő válasza mindent tisztáz majd és megnyitja az utat a felhőtlen hiteltárgyalások előtt. Minimum illett volna tehát megvárni a mindent tisztázó válaszlevelet, mielőtt szavaznak az elmarasztalásról.
És valóban, az elmúlt hetek másról sem szóltak, mint arról, hogy semmi gond, a válaszaink mindent helyretesznek.
Orbán Viktor csütörtök reggel a Kossuth Rádióban azt mondta, elkészült a válaszlevél, amit holnap (pénteken) el is küldenek Brüsszelbe, vagyis az előírt február 17-i határidőre teljesítik az EB kérését.
Emlékeztetőül: a Bizottság egy hónapos határidőt adott a kérdések megválaszolására, s akkor azt hallottuk, hogy a kormány számára bőven elég ez az idő.
Brüsszelben péntek délben a bizottsági elnök szóvivője sajtótájékoztatón közölte, hogy még nem érkezett meg a válaszlevél, remélik, hogy a nap hátralévő részében befut. Nagyon várják ugyanis, és értékelése elsőbbséget élvez majd. (Az Indexen körülbelül ezzel egy időben azt olvashattuk, hogy a Miniszterelnökség egyelőre dolgozik a levélen, az utolsó simításokat végzik.)
Aztán előbb jött a hír, hogy elment a levél, majd Brüsszelbe meg is érkezett. "Természetesen" nem az itthoni, hanem a brüsszeli tájékoztatásból derül ki, hogy a dokumentum száz oldal terjedelmű. Erről a levélről mondta azt rádióinterjújában a miniszterelnök, hogy szerinte Brüsszelben gyorsan, akár már hétfőn megszületik az értékelés a magyar válaszlevélről.
Karvalits Ferenc MNB-elnökhelyettes péntek este az Inforádióban (Aréna) arra emlékeztetett, hogy egy hónapja "a tárgyalópartnerek rögzítették: a magyar kormánytól hivatalos, jogi formulákba öntött választ várnak a kifogásolt kérdések orvoslására. Amennyiben ezek a válaszok megfelelnek az EU és az IMF elvárásainak, akkor kezdődhetnek a hivatalos tárgyalások a hitelmegállapodásról, amennyiben a válaszok után további kifogások merülnének fel, akkor további egyeztetések válnak szükségessé - magyarázta az MNB alelnöke hozzátéve, hogy az EU/IMF páros nem elégszik meg a kormány elkötelezettségével, egyértelműen a kifogásolt törvények egyes szakaszainak parlamenti változtatásához ragaszkodik." (Ez utóbbi mondat eleve szégyenteljes Orbán Viktorra és adminisztrációjára nézve, hiszen nem jelent mást: annak már nem hiszünk, amit ígértek, akkor gyertek, ha meg is csináltátok. Ez az igazi szégyen ránk nézve, nem az EP-állásfoglalás!)
Mind Giró-Szász András péntek esti tévészerepléséből (Duna Tévé, Közbeszéd), mind a Brüsszelből származó első értesülésekből egyértelműen kiderül, hogy a magyar kormány a felvetett kérdések egy részére nem az elvárt, szövegszerű törvénymódosítási javaslatot küldte meg, hanem érvekkel igyekezett megvédeni az EU által már védhetetlennek minősített álláspontját. "A vitás kérdéseket jól ismerő brüsszeli forrás szerint a magyar válasz egyes pontokon szövegszerű törvénymódosítási tervezetet tartalmaz, amely ha kielégítő lesz az Európai Bizottság számára, a magyar parlament elé kerül majd. Más pontokon a magyar kormány érvekkel kívánja alátámasztani saját álláspontját, és abban bízik, hogy azzal eloszlathat egyes brüsszeli aggályokat."
A csütörtök reggeli rádióinterjúban Orbán Viktor igyekezett a még vitás kérdések jelentőségét csökkenteni, úgy fogalmazott, hogy a magyar álláspont védhető, néhány ponton kellett kiegészítést tenni "egy aránylag egyszerűnek mondható tárgyalássorozat előtt állunk". Vagyis ő maga sem gondolta komolyan, hogy amit elküld, arra hétfőn egymondatos válasz érkezik Brüsszelből: rendben, csináljátok így.
Összefoglalva: Orbán Viktor csütörtökön bejelentette, hogy elkészült a válaszlevél. Azon még péntek délelőtt is dolgoztak. A válaszok egy része szinte bizonyosan nem felel meg annak az elvárásnak, aminek alapja a két fél egy hónappal ezelőtti megegyezése volt, mert nem a változtatás módját jelzi, hanem védi a Brüsszel által kifogásolt állapotot.
A válasz borítékolható. De a furfangos fiúk is tudják ezt. Nem véletlen, hogy a levél elküldését tudató, két szóvivő által jegyzett péntek délutáni miniszterelnökségi közlemény az alábbi mondatot tartalmazza:
"Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, számíthatunk arra, hogy az Európai Bizottság a továbbiakban is objektív, pártatlan, a kettős mérce alkalmazását kizáró, jogi és szakmai alapokon nyugvó értékelést készít."
A magyar kormányzat prominensei továbbra is azt gondolják, hogy értelmi fogyatékosokkal tárgyalnak, akiknek nem tűnik fel a gúnyolódás.
Ennél hülyébbnek csak minket néznek.
Száz oldal Brüsszelnek
2012.02.18. 01:55 Poldi bá
131 komment
Címkék: orbán viktor brüsszel válaszlevél
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
brumeszkosz 2012.02.18. 11:33:21
Addig míg elnem zavarjuk a 20.éve csak lopó dözsölő tolvajbandát addig mindegyik csak lopni fog.
Lehet az fidesz, mszp dk vagy jobbik, Mind csak lopni akar.
Wagem 2012.02.18. 11:39:56
vénkujon 2012.02.18. 11:51:20
kitiltott bögre 2012.02.18. 11:53:22
JohnHenry 2012.02.18. 12:00:10
tamatomi 2012.02.18. 12:05:54
Wagem 2012.02.18. 12:06:01
Mária 2012.02.18. 12:07:18
Egy frászt :)
Az a legnagyobb baj, hogy idióta, MSZMP-s szülők piacgazdaságot sose látott kölykeiből, meg tűzközeli, ám múltjukat takargató elvtárs-urakból áll a kormány és a holdudvara.
Hitelesség? Ugyan már. Nem "hiteltelenek", hanem a szakmai és emberi korlátaik, múltjuk és hiányosságaik miatt ALKALMATLANOK a JÓ kormányzásra.
vénkujon 2012.02.18. 12:08:41
tamatomi 2012.02.18. 12:08:58
Gondolom a levél is hasonló,mindeki hülye csak ők nem. pedig ez nemhogy sehova nem vezet , nagyobb sz*rban is lehet lenni a közreműkődésükkel. Érdekes diplomáciában ekkora sz*rt még kormány SOHA nem kevert, mint a a diszpinty társaság.....
Kutchek (törölt) 2012.02.18. 12:14:46
Nem szánalmas ezektől pénzt elfogadni? Mert ugye mnden egyes km felújított autóútnál, iskolánál, kórháznál ott a tábla hogy "A projekt az Európai Unió támogatásával,..."
Ettől már csak egy szánalmasabb van: amikor kunyerálni is kell a pénzt ezektől.
alfacharlybravo 2012.02.18. 12:22:07
A szerelő 2012.02.18. 12:22:11
@wagem: te meg lépj ki az euból, ha annyira nem érzed benne jól magad, sőt, vidd az összes droidot is :) én maradok.
A szerelő 2012.02.18. 12:27:47
Pedig de. A legnagyobb baj a hitelesség, nem pedig a hozzá nem értés. Mert az a piac szempontjából a kisebbik baj, hogy dilettáns vezetők vannak (lopnak, csalnak, hazudnak), a nagyobbik baj, hogy nincs egyetlen egy stabil dolog ebben az országban. Nincs semmi olyan, amiről azt lehetne mondani, hogy legalább 1 évre előre tervezhető a jogi háttere. Ez a legnagyobb baj kívülről.
2012.02.18. 12:36:48
hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.18. 12:42:44
Pinka-Panka 2012.02.18. 12:44:57
brekek 2012.02.18. 12:46:40
pjm 2012.02.18. 12:55:51
pjm 2012.02.18. 12:56:48
pjm 2012.02.18. 12:59:16
vajdasagi 2012.02.18. 13:07:33
Igen, hol vannak már a régi szép idők, amikor az állami (és pályázatos) korrupció mértéke fix 10% volt - és erre szinte biztosan számítani is lehetett, hogy sem több, sem kevesebb ennél...
Mária 2012.02.18. 13:10:34
"És ez a taktika addig működik is, amíg a finanszírozáshoz szükséges állampapírokat veszik."
Ha nem veszik, az se baj. Márciusban indul az a médiakampány, amiben a magyar LAKOSSÁGOT győzködik majd, hogy vegyen állampapírokat, vagyis adja oda önként a megtakarításait az államnak.
Ki van ez találva.
alfacharlybravo 2012.02.18. 13:11:28
ideologia · http://ideologia.blog.hu 2012.02.18. 13:13:01
És látod, ezeknek a füttyszavára táncol orbán.
Tudod, akinek nincs főnöke és akinek nem diktál Brüsszel.
:)
miro1 2012.02.18. 13:23:22
miro1 2012.02.18. 13:25:02
miro1 2012.02.18. 13:26:09
nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2012.02.18. 13:27:58
Megnézhette magát az, aki nem jegyzett.
Alapesetben visszakap(hat)tad névértékben, de volt sorsolás is, ahol 10x,20x,50x nx értékben
'nyerted' vissza.
Később eljátszották ezt ún. autó nyeremény betétkönyvvel is.
Visegrádi 2012.02.18. 13:28:32
Nem értem Orbán Viktort, hogy került ilyen MSZMP-s társasági körbe...
miro1 2012.02.18. 13:33:30
vénkujon 2012.02.18. 13:43:46
Totof 2012.02.18. 14:03:27
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.02.18. 14:08:04
I_Isti 2012.02.18. 14:20:29
Biztos vagy abban, hogy az EU egy gittegylet? Szerintem a közeljövő legerősebb nagyhatalma. (Igaz, még ez nem látszik rajta, de az biztos, hogy ha kell, akkor meg fogja mutatni azt, hogy mire képes.)
I_Isti 2012.02.18. 14:21:35
nemecsek ernő áruló 2012.02.18. 14:36:12
puszták éhes vándora 2012.02.18. 14:50:12
ROBERTO 2012.02.18. 14:50:42
@Rick Astley: Azért eszi az EU kajáját, mert a privatizációval a teljes magyar ipar a külföldiek kezébe került, azok meg szépen suttyomban bezártak szinte mindent, és a saját szemetükkel árasztják el az országot.. Tudod, az élelmiszer-feldolgozó üzemekkel együtt a piacot is megvették, aztán a termelést leállították, és raktárként üzemel tovább a gyár... a melósok meg uccára kerültek, és így a "fattyaik" (ahogy őket Te hívod) segélyre szorulnak.
ROBERTO 2012.02.18. 14:51:51
látjátok feleim szümtükkel 2012.02.18. 15:01:31
látjátok feleim szümtükkel 2012.02.18. 15:04:13
komplikato 2012.02.18. 15:09:58
Igen és mi vagyunk az ő Geréb Dezsőjük ...
puszták éhes vándora 2012.02.18. 15:11:01
komplikato 2012.02.18. 15:11:27
Ez továbbra sem igaz. Sőt. Mondjuk ezt az EU szkeptikusok által zsolozsmázott "igazságok" 80%-ra igaz, de ez nem az ő butaságuk hanem jó okkal és sok munkával létrehozott propaganda.
komplikato 2012.02.18. 15:12:57
Mérges 1234 2012.02.18. 15:28:58
Orbánnak csak azért nem tetszik, mert belepofáznak a dolgaiba, nem nem a miénkbe hanem az ő hatalommániáját akarják korlátozni.
Szoval, aki az EU ellen van, az saját maga alatt vágja a fát.
Viktor gyakorlatilag megörült, a gazdaság romokban, a sikerkommunikáció töretlen......
ptkzoli 2012.02.18. 15:29:46
pjm 2012.02.18. 15:29:52
Niebur 2012.02.18. 15:39:51
hamucipő 2012.02.18. 15:43:00
alfacharlybravo 2012.02.18. 15:48:10
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.18. 15:49:02
vénkujon 2012.02.18. 15:54:43
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.18. 15:56:56
na ezt fizeti ki az eu.
- van ellenértéke az "eu-s támogatásoknak". 10 milliós piac, jogfeladás. nem tiszta?
A szerelő 2012.02.18. 15:57:12
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.18. 15:58:16
jó buta vagy.
miben mérik a turbómagyarságot? (vagyis te miben méred?)
vénkujon 2012.02.18. 16:04:33
Parajpuding 2012.02.18. 16:10:28
Ha kell az országát is elveszejtené, ha csak így védhetné és tarthatná meg a hatalmát. Csakhogy az országgal együtt ő is pusztulna, így kénytelen időnként visszalépni (mielőtt újra és újra a falnak megy).
Ez az ő kis beteg játéka. Az egyrészt a probléma, hogy sokan droidként követik (na nem mindig meggyőződésből, hanem inkább saját csirkeszaros hatalom-mutyizós létükért), másrészt ennek a beteg játéknak a következményeit fogja szívni sokáig, sok ember. No ez meríti ki a hazaárulás és a népellenség fogalmát.
Ami az ilyen wagem-féle agyhalott korcsokat illeti, nem érdemes reagálni rájuk.
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.18. 16:15:23
és szerinted pedig az orbánimádat határozza meg a tubomagyarságot.
erre mondják: egyik kutya, másik eb.
lehet választani.
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.02.18. 16:17:22
Van élet az EU-n kívül is. Van. Sőt van az EU-n kívül nagyon jó minőségű élet is. Van.
Csak ehhez pl vagy olyan munkamorált és minőséget kéne felmutatni, mint a svájciaknak, vagy úgy kéne a természeti kincseinkkel gazdálkodni, mint a norvégoknak.
Egy rakás analfabéta, alkoholista ork ne akarjon önellátó lenni.
Néhay 2012.02.18. 16:18:14
"ettől függetlenül (mármint amit ugatsz) még mindíg nekik van igazuk."
Noch dazu: nem nekik kell égetően és sürgősen a pénz, hanem orbánországnak kell az EU. és az IMF. pénze!
vénkujon 2012.02.18. 16:19:03
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.02.18. 16:21:33
Görög cigány testvéreinknek senki nem szólt, hogy a pénzt, amit épp elkúrnak olimpiára meg 15. havi nyugdíjra, egyszer majd vissza is kell fizetni?
Ciki.
Kalmár 2012.02.18. 16:26:52
Ó bocsánat! Hova szarjak?? Pedig MINDENBEN,MINDIG meg kell felelni....
Kisstílű, meghunyászkodó senkiházi.
De szeretnék megfelelni az EU liberális és komcsi pártjainak. Itthon is ugyanolyan gazemberek, mint bárhol a világon.
Biztosan nem írtam, volna száz oldalt.
lariflari 2012.02.18. 16:39:38
alfacharlybravo 2012.02.18. 16:40:44
Remélem a Német és az Amerikai nép is egyszer fellázad és nem tűri birka módon a pénzügyi rabigát.
Jól esne látni, hogy mivel nincs elég mély kút Amerikában ezért az óceánba hajigálják a befolyásos New York ki pénzügyi körök tagjait, akiknél A magyar miniszter elnökök omdóleálltak eddig.
Végül is igaza van az annak az osztrák némbernek, hogy a békemenet egy antiszemita megmozdulás volt.
lariflari 2012.02.18. 16:42:46
alfacharlybravo 2012.02.18. 16:44:19
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.18. 16:46:58
Kutchek 2012.02.18. 12:14:46
@wagem: "Köpök rá mit... ...támogatásával,..."
Ettől már csak egy szánalmasabb van: amikor kunyerálni is kell a pénzt ezektől.
"Ettől már csak egy szánalmasabb van"
vö:
"Ennél már csak egy szánalmasabb van"
alfacharlybravo 2012.02.18. 16:47:45
lariflari 2012.02.18. 16:50:11
Hertelendi 2012.02.18. 17:15:42
Blogger Géza 2012.02.18. 17:23:30
"Idióták, a kormány képviselője (szavazati jog nélkül) eddig is részt vett a Monetáris Tanács ülésein, miért most kezdett el zavarni titeket?
Ti kretének, hol van már uniós szabályozás arra, ki hány évesen mehet nyugdíjba Magyarországon?
Ha zavar titeket, hogy csak 2 millió lesz az MNB elnök fizetése, adjátok ide a különbözetet, ez a fizetés így is elég kiugró a közszférában.
A MAGYAR Nemzeti Bank elnöke tegyen esküt ezentúl a holland alkotmányra, akkor boldogabbak lesztek?"
És még pár hasonló mondatot. De azért mégis csak diplomácia van, tehát kicsit árnyaltabban kell őket elküldeni a búsba... Már ahol csak lehet.
dr kíváncsivagyok 2012.02.18. 17:46:40
A fent említett 3 EU parlamenti képviselői kívül még több mint 300 szavazta meg a Magyar kormány elleni vizsgálatokat...avagy Téged a tények sem zavarnak ? Fideszgyík....
inebhedj - szerintem 2012.02.18. 17:54:29
Azért osztjátok egymást ilyen mívesen mert, adott egy Magyarország, amelynek mindenkoron van egy kormányzásra alkalmatlan kormánya, egy (több) kormányzásra alkalmatlan ellenzéke, ezek ketten pedig a gazdasági lobbik és a korrupció kényszerítésének engedve 20 év alatt gazdasági csődből még nagyobb gazdasági csődbe vezették az országot, valamint adott egy EU, amelynek magyarországi ügyekben teljesen tájékozatlan / felületesen tájékozott, illetve gazdasági lobbi érdekektől vezetett választott és önjelölt képviselői vitáznak Magyarországról és egyben Magyarországgal arról, hogy hogyan kellene működni annak a magyar gazdaságnak és politikai életnek, amely egyébként többek közt az ő hathatós közreműködésükkel olyan, amilyen?
És ennek kapcsán Ti vesztek össze?
Anti Anyag (törölt) 2012.02.18. 18:25:11
Persze, töröljék ki vele.
Mégis mit várt a posztíró is? Igen, hogyne, mindent amit csak a balliberálisok akarnak.
Az ország nagyobbik fele nem ezt várja, ha ezt várná, ma Gyurcsányék lövethetnék ki az ellenzékiek szemét az balliberálisok és az EU egyetértésével.
Éhes_ló 2012.02.18. 18:27:25
Addig érdemes kissé visszafogottabban fogalmazni az olyasféle kijelentéseitekkel, hogy ki vágyik kinek a mijére.
Hertelendi 2012.02.18. 18:36:49
Azt vártátok, hogy a rendőrök majd megpuszilgatnak benneteket, mert felgyújtottátok a TV székházat meg fél Budapestet?
Az ország nagyobbik fele???? Ha most lennének a választások a Fidesz kapna 1 millió szavazatot. És a többi 9 millió ember? Ők lennének a kisebbség?
Tangooo 2012.02.18. 18:37:12
Most alakul, épp' az ilyen vitákkal az országok és az EU viszonya és ha - ahogy itt egyesek elvárnák - mi feltartott kézzel mindenbe beleegyezünk, akkor rosszabb helyzetbe kerülhetünk annál, mit ami miatt kitört az 1848-as forradalom a monarchia ellen.
Mitzimackó 2012.02.18. 18:38:05
Mitzimackó 2012.02.18. 18:39:17
Mitzimackó 2012.02.18. 18:40:44
Éhes_ló 2012.02.18. 18:45:44
A nemszavazók nem döntenek semmiről sem, sem pro sem kontra, nem léteznek, mint politikai vélemény nyilvánító döntéshozók az ogy. ás a helyi önk. választásokon.
Éhes_ló 2012.02.18. 18:46:48
Addig érdemes kissé visszafogottabban fogalmazni az olyasféle kijelentéseitekkel, hogy ki vágyik kinek a mijére.
Éhes_ló 2012.02.18. 18:48:20
Gizi a laborból 2012.02.18. 18:50:21
Semmi vitakultúra...
Senki nem akarja megérteni a másikat, hanem azt keresi, hogy miképpen tudná eltaposni. Nem ellenfeleivel vitázik a többség, hanem az ellenségeit akarja a földbe döngölni.
Pedig összefogás nélkül nem tudunk kikeveredni a bajból!
inebhedj - szerintem 2012.02.18. 19:00:01
Nem, hogy elhiszem, de biztos vagyok benne, hogy az EP-sek esetében éppúgy, mint máshol, a döntéshozók egy része úgy vesz részt egy ilyen vitában, hogy csak annyit tud az adott ügyről, amit az újságban olvas, illetve valamely érdekelt féltől hall.
(ezért is kérdeztem ugyebár, amit kérdeztem)
inebhedj - szerintem 2012.02.18. 19:04:48
Igen, pl. a többi 9 millió a kisebbség.
Ezt hívjuk polgári demokráciának a nyugati világban.
Egy másik blog másik posztján éppen ezt a kérdést próbáltam feszegetni, de többen lerántották a rólam a leplet, rámutatottak, hogy Fidesz-paraszt vagyok, és felajánlották, hogy fizetik a jurtám költségeit, ha kivándorlok már nem is tudom hova. Sajnos nem volt időm megvárni, míg kiderül, hogy komcsi is vagyok. (Azóta se értem, hogy hogy jön ide a jurta, de mindegy, majd útközben kérdezősködök. :) )
Hertelendi 2012.02.18. 19:16:33
Gizi a laborból 2012.02.18. 19:24:00
Pedig színmagyar vagyok. A szüleim a negyvenes években szabadon folytathatták hivatásukat.
Éhes_ló 2012.02.18. 19:29:09
Ekkor felébredhet benned az igény megérteni azt, mitől váltak tragikusan és eddig kibékíthetetlenül kétfelé a magyar modernizációval kapcsolatos elképzelések és ezek személyi köre.
Ha megvolt, beszélgethetünk róla.
De buktor ebben nem játszott.
Hagyományt örökölt és beállt a hosszú sorba, Kiss, Rajk, Haraszti mellé, majd mikor ez tűnt hasznosnak számára, akkor velük szemben...
Ettől gyűlölitek őt ennyire.
kigyurt álat 2012.02.18. 19:36:38
inforadio.hu/hir/tudositoink/hir-482524
Ezek ugyebár egy az egyben rímelnek a fidesz 2007-es Erős Magyarország probramjára, az EU elnökség "Erős Európa" címére, valamint a fidesz munkára ösztönző céljaira. Sarkozy gyakorlatilag Orbánt másolja.
Tehát nyilván Franciaország sem európai értékeket valló ország. De én inkább arra hajlok, hogy mindketten azok vagyunk.
Hertelendi 2012.02.18. 19:44:40
Meg számoljuk újra a szavazatokat, meg felhergelem a háttérből a fiatalokat, gyújtsák fel Budapestet. Sunyi gennyes kis cigánygyereknek tartom!
Arról, amit mostanában csinál már nem is beszélek.
Ennek semmi köze a Kádár-rendszerhez!
Kalmár 2012.02.18. 19:45:22
Kérdezd meg bármelyik millást a 100 ból.
Kalmár 2012.02.18. 19:51:37
Szerinted mit kapna a pofájára az a nyomorult, aki az USA-ban kitalálná, hogy na ők mostantól nem zászlókkal mennek a nemzeti ünnepre, mert a másik oldal azt "kisajátitotta" azzal, hogy viseli.....a csontjait is ledarálnák az ilyen hülyének.
Nálunk sokan vagytok ilyenek.
Apropó, most láttam, hogy a DK(Demagóg Kommunisták) alsógatyában parádéztak.....na mostrantól nem veszek fel gatyát.
Agyrém.
Lurian 2012.02.18. 19:55:29
Éhes_ló 2012.02.18. 19:56:07
különvélemény 2012.02.18. 20:00:47
Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten...
villamos alóli kacaj 2012.02.18. 20:01:04
Küldtek volna inkább egy 100 napos tojást, többre mentek volna.
micsoda? 2012.02.18. 20:05:57
magyar_fiú 2012.02.18. 20:15:59
Hertelendi 2012.02.18. 20:24:46
különvélemény 2012.02.18. 20:28:19
Jajj, milyen igazad van, tiszta koholt vádak voltak, hogy fejre lőtt gumilövedékekkel, meg viperákkal támadtak azonosítójel nélküli rendőrök a tömegre.
Tényleg összehasonlítható azzal, hogy nálunk a zsidók meg a cigányok rettegésben élnek, és az értelmiséget is elnyomja orbán.
ügyfélszolgálatos 2012.02.18. 20:30:16
ügyfélszolgálatos 2012.02.18. 20:30:57
kela-bá 2012.02.18. 20:32:51
Nem kellene egymásnak feszülni Emberek.(Tisztelet a kivételnek!) Miért? Ezért: " A világunkat ma egy saját magát is letagadó láthatatlan erő irányitja. E,pillanatok alatt ezer milliárdokat mozgatni képes pénzhatalmi hálózat fogságában vergődünk" (Bogár László)
Széthúzás helyett összefogás ! Segits magadon, az Isten is meg segit !Lehet ezeket elcsépelt mondatoknak tartani, de amelyik ország alaptörvényében benne van az Isten, és a himnusza úgy kezdődik, hogy Isten áld meg a magyart, az állja megpróbáltatásokat és sorsa is jobb lesz.
( A minap az ATV 700-a klub műsorvezetője azon kesergett, hogy a vallásszabadságáról is hires USA alkotmányában nem szerepel Isten,és még hozzá tette, hogy Európában sem... Ebben tévedett.)
"Legyen béke szabadság és egyetértés ! "
Hertelendi 2012.02.18. 20:37:15
Hertelendi 2012.02.18. 20:42:32
Jobbosok is segíthetnek:))
különvélemény 2012.02.18. 20:44:41
Na jó, de mi köze orbánnak, a gyújtogatókhoz?
Nyugaton az antiglobalisták, vagy a bevándorlók, vagy a görögöknél is orbánisták gyújtogatnak?
különvélemény 2012.02.18. 20:46:45
Ja és az megvan, hogy gergényi bejelentette, hogy leestek a jelvények, meg hogy azt sem tudja mi az a vipera?
Na az demokrácia volt a maszop és a "liberálisok" szerint.
Hertelendi 2012.02.18. 20:48:49
akkor mit kereset orbán a fradi pályán a kemény magosok között????
Éhes_ló 2012.02.18. 20:50:11
Nos az az igazi szégyen, hogy ilyenek oktathatnak ki ezek után itt bárkit.
különvélemény 2012.02.18. 20:56:40
Az megvan, amikor az AP riportere mosta ki az egyik bántalmazott járókelőt a bíróság előtt, holott minden rendőr ellene vallott?
Ennyit a liberális ejrópa' véleményéről.
különvélemény 2012.02.18. 20:57:21
Ez már kezelendő...
Hertelendi 2012.02.18. 21:03:43
pjm 2012.02.18. 21:04:29
2012.02.18. 21:05:38
Látom az ostoba általánosítások terén neked sem kell messzire menned, hogy "ha nincs akváriumod, akkor egy buzi vagy" ismert vicc szintjénél is mélyebbre süllyedj.
2012.02.18. 21:07:06
Valamelyik sportcsatornán biztosan. ;)
Hertelendi 2012.02.18. 21:08:52
Lurian 2012.02.18. 21:56:05
Lurian 2012.02.18. 21:59:07
Lurian 2012.02.18. 22:01:51
Lurian 2012.02.18. 22:05:01
Lurian 2012.02.18. 22:22:17
Lurian 2012.02.18. 23:45:56
alex4 2012.02.19. 00:06:51
Kösz - végre vki megfogalmazta a „mi-nagymagyarok-mindent-jobban-tudunk-Merkel-meg-Sarkozy-hozzá-nem-értő-hülyék" vonal szószólóinak a lényeget!
Ha Nyugat-Európa ennyire nem ért a demokráciához, akkor hogy a fenébe magasabb ott az életszínvonal és hogy-hogy a cseheket-románokat-lengyeleket, stb. nem cseszegetik csak az Orbán kormányt?!?
villamos alóli kacaj 2012.02.19. 08:03:16
Ámen!
Néhay 2012.02.19. 09:36:55
"továbbítja a befektetőknek(némi uzsorakamattal megspékelve),akik szintén az IMF/befektetői+ Brüsszel!"
Az IMF-nek nincsenek "befektetői"! Az IMF az ENSz szakosított szervezete, amelynek csak TAGJAI vannak, közöttük kishazánk is!
Lurian 2012.02.19. 22:47:42
Engem igazándiból az érdekel, hogy Lettország (vagy Litvánia, sajnos nem jut eszembe) hogy csinálja, hogy az államadóssága 6% körüli, az átlagos 85% helyett?
tisztakéz · http://netes.8x.hu/ 2012.04.14. 12:49:40