Megindoklom.
Áder János azt mondta, hogy nem tehet mást, alá kell írnia az alkotmánymódosítást. Akár tetszik neki, akár nem. Vagyis azt érzékeltette, hogy tulajdonképpen volna vele baja, jaj, bizony, sok és nagy baja volna vele, de hát mi a túrót csinálhat, ha egyszerűen muszáj neki aláírnia. Mert ő az alkotmányosság őre.
Szegény azt hiszi, hogy ezzel megőrzi a függetlenség látszatát.
Szerinte káosz, anarchia, ha az emberek nem a jog szerint cselekednek. Aggályok nincsenek, féltés nincs, lemondás? Hahaha! Mit locsogsz, vén majom Sólyom László?
Ki fogja akkor védeni az alkotmányosságot ezen a vártán? He?
Külön hab a tortán, hogy Áder Jánost feltehetően egy hete készítik fel erre a drámai hangú deklarációra. Nyilván elmagyarázták neki, hogy ne zárt szájjal beszéljen, hanem artikuláljon. ("Mit sütsz, kis szűcs? Talán sós húst sütsz, kis szűcs?")
De jaj, szegény elnökünk összetévesztette az artikulálást a vicsorgással, így aztán összeráncolt homlokkal, görcsbe rándult arccal végigvicsorogta a beszédet. Esküszöm, a második perc végén azt hittem, hadat üzentünk az Egyesült Államoknak.
De ennél sokkal nagyobb baj történt. Működik a Nemzeti Együttműködés rendszere.
Sunyi tróger vagy, János!
2013.03.13. 22:59 Poldi bá
251 komment
Címkék: áder jános alkotmány
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
EsoxLucius 2013.03.13. 23:15:44
Ennek is álmatlan éjszakái voltak mint Rákosinak.
Nephin 2013.03.13. 23:30:35
P.Freddy 2013.03.13. 23:53:04
P.Freddy 2013.03.14. 00:50:34
Basszus, már majdnem beszartam hogy mit fog majd szólni Viktor, de hálistennek még comingout előtt eszembe jutott hogy ki is vagyok valójában. Ja nem, izé... hogy ki is Ő valójában. P.csába már, szétszórt vagyok:)
komplikato 2013.03.14. 02:08:58
Ugye tisztában vele a posztoló, hogy az új, javított, bővített, "rendezői változat" Tákolmány alapján ez most már büntethető?
dr. jenőke (jenőke) 2013.03.14. 02:15:27
Azonnal szedd össze magad!
Jönnek vendégek a Velencei bizottságtól.
Martonyi: felkérjük a Velencei Bizottságot, hogy mondjon véleményt
2013. március 11. 18:48
Magyarország felkéri a Velencei Bizottságot, hogy mondjon véleményt az alaptörvény módosításáról – erősítette meg hétfőn Martonyi János külügyminiszter újságírói kérdésre Brüsszelben.
Magyarország nyitott a párbeszédre – fogalmazott a külügyminiszter, miután tanácskozott uniós kollégáival.
"Ha bármi ellentétes az uniós joggal, találunk rá megoldást. Minden esetben bármiről, bármikor, bárkivel készek vagyunk tárgyalni" – hangsúlyozta.
Martonyi János, aki a múlt hét végén terjedelmes levéllel fordult uniós kollégáihoz az alaptörvény módosításával kapcsolatos félreértések tisztázása érdekében, hétfőn, a külügyminiszterek tanácskozását követően úgy nyilatkozott, hogy a tanácsülésen ez a téma nem került szóba.
www.kormany.hu/hu/kulugyminiszterium/hirek/martonyi-felkerjuk-a-velencei-bizottsagot-hogy-mondjon-velemenyt
s.g.l. 2013.03.14. 04:52:39
Ménesi úti haverok, iskolatársak, rokonok létrehozták a fideszmaffiózó zrt-t, megszállták MO-t, szétverték az alkotmányos rendjét, és folyamatosan lopnak, csalnak, hazudnak.
Magyarországnak nem volt még ilyen kártékony kormánya megszállás nélkül.
s.g.l. 2013.03.14. 05:05:11
ad 1 Poldi bá bloggoló és nem posztoló,
kettő, az iagzág még talán nem bübtetendő.
s.g.l. 2013.03.14. 05:06:03
s.g.l. 2013.03.14. 06:09:58
Most akkor ki a hülye?
kobakaba 2013.03.14. 06:43:09
toportyánzsóti 2013.03.14. 07:39:09
prukker 2013.03.14. 09:31:17
regress 2013.03.14. 09:31:38
indapass90210 2013.03.14. 09:35:02
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 09:43:14
reszt akarsz te ebben venni bunreszeskent/bunsegedkent, jani...?
DezInf 2013.03.14. 09:46:30
Már akkor is egy senki volt,amikor még volt valaki- byHofi
Picurigor 2013.03.14. 09:49:42
Komolyan mondom, bár köztársaságpárti vagyok, Schmitt és Áder után sírok egy király után, aki örökléssel és nem kormánypárti kinevezéssel kapja a posztját...
Akár még önálló döntéseket, gondolatokat is láthatnánk.
DezInf 2013.03.14. 09:50:22
Helyreigazítás: akor lesz csak törpdiktátor,amikor a zalaptörvény módosítását kihírdetik, eddig csak egy törpe kétharmados seggdugó :))) a simlicskatalicska díj örökös várományosa :D
SzaTibi 2013.03.14. 09:52:42
Kedves János!
Ahogy a pápának, úgy neked is célszerű új nevet felvenned az új hivatásodhoz, ami illik ahhoz az úthoz, amin haladni kívánsz.
Így hát neved legyen mostantól:
KÁDER JÁNOS
.
sga 2013.03.14. 09:54:58
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 09:57:07
mar van, viktor kiraly, bar hamarosan konyorogni fog az anyjanak, hogy visszamaszhasson abba a koszfeszekbe, ami kilokte.
tingli-tangli 2013.03.14. 09:59:51
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 09:59:51
(2) Nem büntethető az alkotmányos rend elleni szervezkedés miatt, akinek önkéntes elállása következtében a szervezkedés folytatása elmarad, vagy aki annak folytatását önként megakadályozza.
janos, a masodik pont meg fontos lehet...
NIL7 2013.03.14. 10:03:20
jo20000 2013.03.14. 10:04:34
löklük le a padlóla dulván 2013.03.14. 10:09:47
Igazság az, hogy nem is vártam mást tőled, de azért talán mégis. Gondoltam a felelősség segít megkomolyodni. Tévedtem.
Mielőtt csinálsz a jövőben bármit is, kérlek kérdezd meg magadtól, "Édesanyám örülne neki?"
Innen a messzi távolból is, de elmész te a büdös pi....ba
Ejoy 2013.03.14. 10:09:57
Két járőrt láttunk az épület két oldala mentőn sétálni. Voltak olyan hosszú percek, mikor a két őr egy ritmusban hátul volt, a frontot senki nem figyelte, a turisták fel s alá járkáltak a palota előtt, aminek: több földszinti ablaka tárva nyitva volt! Még a monitor szoba ablaka is nyitva volt, bár le volt engedve a roló, simán látszott az egész technika a szobában! Bárki bemászhatott volna valamelyik szobába, anélkül, hogy az őrök észrevették volna...
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 10:11:42
szoval kijelentkezes, allampolgarsagrol lemondas alap.
Leone_510 2013.03.14. 10:12:11
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 10:13:45
Meg mekkora hülyeség ez a családfogalma is már. Akik 20 éve együtt élnek de nem házasok, de ettől még vannak gyerekeik az miért nem család? Akkor elmennek a hétvégén állatkertbe és igazolniuk kell, hogy házasságban élnek, tehát család, mert különben nem kapnak családi jegyet? :D Ez ultragáz.
Tehát innentől gyakorlatilag BÁRMIT beleírhatnak az alaptörvénybe?
Ezt szerintem sem kellett volna aláírnia. Remélem nem csak a liberális polgártárs ellenzi ezt az egészet, hanem minden épelméjű magyar ember.
2013.03.14. 10:15:33
nnnnnnnn 2013.03.14. 10:16:43
Nem Penny hajója 2013.03.14. 10:17:15
nnnnnnnn 2013.03.14. 10:26:55
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.03.14. 10:27:22
komissarlajos 2013.03.14. 10:28:17
I_Isti 2013.03.14. 10:30:01
2013.03.14. 10:31:17
Téged, mert önkényuralmi fizetőeszköz jelét hatszor használtad, börtönbe csuknak. Miért? Mert csak!
Larry Silverstein 2013.03.14. 10:34:45
Konkrétan tessék kritizálni az alkmódosítást, ne bullshitbombákkal.
Mária 2013.03.14. 10:39:35
1. Nem kaptak rá felhatalmazást a választóktól, hogy új alkotmányt írjanak.
2. Nem egyeztettek szakértőkkel, érdekképviseleti szervezetekkel az új alkotmányírása során.
3. Nem felel meg az új alkotmány szövege a jogalkotás elemi szabályainak.
4. Alapvető emebri jogokat sért a tartalma.
5. Uniós alapjogokat sért a tartalma.
6. Nem bocsátották népszavazásra a "művüket", hogy megbízóik és munkaadóik, a magyar polgárok jóváhagyják a tartalmát.
*
Egyéb kérdés, kicsi fidesz-idióta?
Airgüzü 2013.03.14. 10:39:47
nnnnnnnn 2013.03.14. 10:40:43
Mária 2013.03.14. 10:41:47
"@$$$=$$$: Tényleg ennyi az össz IQ-d?"
Dehogy ennyi az IQ-ja :DDD
Ez már a Habonyárpi által felturbózott, publikus verzió, amit látsz :DDD
I_Isti 2013.03.14. 10:42:21
Továbbá, mint minden kiépülő fasiszta diktatúrában tovább korlátozza a polgárok alapvető jogait.
Mária 2013.03.14. 10:45:05
"szoval kijelentkezes, allampolgarsagrol lemondas alap."
Hát persze.
Még véletlenül se az az alap, hogy tessenek felnőni, (ön)tudatos polgárként gondolkodni és elzavarni a vérbe ezt a söpredék bandát, miután a vezetőiket törvényesen felelősségre vonattad.
Aki egy probléma elől elfut, az az összes problémája elől elfut, amivel csak találkozik az élete során.
gyapjasmaki 2013.03.14. 10:46:11
Mária 2013.03.14. 10:46:50
Gratulálok.
Félsz.
Nálad már elérték a céljukat.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.03.14. 10:47:21
Larry Silverstein 2013.03.14. 10:47:30
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 10:47:30
Miért, nem erről szól az egyik módosítás? Vagy neten keresztül nem figyelnek? :P
Airgüzü 2013.03.14. 10:47:48
nnnnnnnn 2013.03.14. 10:48:07
Mária 2013.03.14. 10:48:36
"Én elhiszem neki, hogy nem ezt nem lehet csak aláírni "
Mit csinálnának vele, ha azt mondaná, hogy nem írja alá?
Nos, mit tudnának vele csinálni?
Bíróság elé citálnák?
Börtönbe csuknák?
Mi lenne az a LEGROSSZABB, ami történhetne vele, ha azt mondaná, hogy ezt ő nem írja alá?
Nos?
gyapjasmaki 2013.03.14. 10:50:15
dean23 2013.03.14. 10:51:45
Larry Silverstein 2013.03.14. 10:52:32
2. De egyeztettek.
3. Megfelel(a'la előző alkotmány)
4. Milyen emberi jogokat pontosan?
5. Milyen uniós alapjogot pontosan?
6. Miért kellett volna népszavazásra bocsátani? Pontosan melyik alkmódosítást bocsátották népszavazásra az elmúlt 20 évben?
Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.03.14. 10:52:45
- Ki a felelős az ócsai fideszgettó hatalmas buktáért?
- Nagy a nyeresége a nyugdíjpénztáraknak, Selmeczi "szőke" Gabriella hazugságait ki hiszi még el?
- Orbán törjön le a kezed, ha még egy levelet küldesz nekem!!!
- A baranyai időköziken nagy vereséget szenvedő fidesz betojt, nem meri Kémesre vinni a kormányülést!
- A 307-es euróval hány magyar család süllyed tovább az orbáni ámokfutással?
- A rezsicsökkentés nagy kamu, elvett előtte 100 egységet, majd nagy kegyesen visszaad 10-et.
- Ha nem lenne közútált a világban O. Viktor, magyar lett volna a pápa.
De majd a sunyi birkamenet szalad tüntetni!
Nemzeti aljas, sunyi, álszent, magyarkodó bóvli kormány takarodó!
DezInf 2013.03.14. 10:53:19
Konkrétan húzz a ha...ál f@cára te köcög fidesznyik!
Elég pontos a meghatározás? Narancsagyú droid:)))))
Mária 2013.03.14. 10:53:32
Nem arra tartjuk őket, hogy megtippeljék, mit gondol a nép, aki munkát ad nekik és eltartja őket.
Arra tartjuk őket, hogy azt tegyék, amire megbízást kaptak.
Az alkotmány újraírására, az alapvető emberi jogok korlátozására, az európai értékek semmibe vételére, az ország által a csatlakozáskor vállalt uniós normák be nem tartására NEM kaptak megbízást.
nnnnnnnn 2013.03.14. 10:57:49
Mária 2013.03.14. 10:57:49
Tőlem kérdezed, fidesztroll?
Minek kommentezel, ha alapvető információknak is a híján vagy?
Pénzért?
Eltaláltam, kicsi Kubatov-troll?
nnnnnnnn 2013.03.14. 10:58:57
Mária 2013.03.14. 11:00:58
Szerintem fordulj pszichiáterhez, a vágyálmaid mantrázása oda vezethet, hogy teljesen elveszíted a kapcsolatodat a való világgal.
Hosszú kezelésnek nézel elébe, és a gyógyulásod se garantált, de a saját érdekedben meg kellene próbálnod, mielőtt végképp begolyózol, és becsuknak egy grazi típusú egészségügyi intézménybe, ahová az ilyen problémákkal küszködőket szokták.
diplomassenki 2013.03.14. 11:01:24
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 11:01:32
Akkor miért nem a Jobbikra szavaztál? Ők radikálisabbak.
jencibácsi 2013.03.14. 11:03:33
Akkor az nincs összhangban az Alkotmánnyal. Az Alkotmány szerint hazánk neve : Magyarország.
Persze ebben az országban (hogy is hívják éppen?) elképzelhető, hogy a Büntető Törvénykönyv nincs összhangban az Alkotmánnyal (vagy Alaptörvénnyel???).
Ha jól emlékszem ebben az országban tettek Wartburgot a mosóporba :)
Mária 2013.03.14. 11:03:50
Stockholm-szindróma, az a neve a problémádnak :)
Apád gyakran vert péppé gyerekkorodban?
Mária 2013.03.14. 11:05:06
Mit tettek a mosóporba???
:-O
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.03.14. 11:05:39
A másik, hogy a fideszesek tényleg elhiszik, hogy az írott törvények fontosabbak az olyanoknál, mint: becsület, emberség, józanság, tisztesség?
Vagy tudják hogy nem, de leszarják?
Casaba 2013.03.14. 11:06:40
"..maradéktalanul viselni fogom az alaptörvényben rám rótt felelősséget.. .. az alaptörvényben foglalt elnöki kötelezettséggel egyezően a módosítást aláírom és kihirdetem.. ..ez az egyetlen alkotmányos választásom"
és még utána sír egy kicsit, mintha nem tehetne mást.
wtf?
ha ennyi lenne a dolga egy k. elnöknek, akkor nem kell Sándor palota, a sok költség, megteszi egy adminisztrátor is.
egyébként meg ha úgy érzi, a mestersége követeli meg azt, hogy kötelessége lefeküdnie, legalább nézne ki jól!
I_Isti 2013.03.14. 11:07:47
De konkrét legyen!
Mária 2013.03.14. 11:08:25
Honnan tudod, hogy nem a Jobbikra szavazott?
Az efféle megalázott kisemberek, akiknek a lelkét már gyerekkorukban megtörte a zsarnok szülői szigor, gyakran keresnek maguknak felnőttkorukban is "nagy és szigorú" vezetőket, akiknek a terrorjához engedelmes gyermekként igazodhatnak.
diplomassenki 2013.03.14. 11:10:48
nagy a sötétség az országban!
Pont azt a réteget találták meg maguknak (okosan felépítve), akik földrengés esetén is elmennek rájuk szavazni.
Ma megnéztem Orbán beszédjét és gusztustalan volt az a cinikus vigyor az összes hazaáruló arcán a vezír mögött.
Régen büszke voltam magyarságomra! Ma már nem vagyok az!
Köszönöm az 50%+1főnek.
Én nem MSZP-re szavaztam, tehát nem kapott tőlem senki erre felhatalmazást.
A jogaimat, a gyermekeim jogát nem vehetik el!
A multik az első lépcső, ha jövőre ismét nyernek, akkor az államosítás gyűrűzhet a kisvállalkozói szférába is!!!!!
ÉBRESZTŐ!!!!!!!!
nnnnnnnn 2013.03.14. 11:11:03
@Mária: fossá alázunk benneteket 2014ben komcsimajom.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 11:12:11
aztan mehetsz es haboruzhatsz. en dolgoztam ezert a telibasoztt kuplerajert 21 evet. 91 ota melozok es adozok. eleg volt. koszonom szepen. lofaszt nem erdemel tolem tobbet az egesz kurvakoceraj. nemhogy harcoljak erte es kockaztassak barmit is.
ezt a csurhet az itt elo mocksso, alavalo csurhe valasztotta meg. es meg mindig melegszarik viktor seggeben a feje a sopk plebejus kis faszparasztnak. verjem agyon mindet?
loszart mama, hogy klasszikust idezzek...
diplomassenki 2013.03.14. 11:12:14
NEM is a FIDESZ-KDNP-re.
Mária 2013.03.14. 11:12:24
Mondom én, hogy szakember segítségére lenne szükséged, mielőtt végképp összeomlasz :D
Mária 2013.03.14. 11:16:03
"Ma megnéztem Orbán beszédjét és gusztustalan volt az a cinikus vigyor az összes hazaáruló arcán a vezír mögött."
Ne gondold, hogy nem félnek attól, hogy a megbízóiknál, a választópolgároknál elszakad a cérna, és még a 14-es választás előtt rájuk omlik, amit eddig összeraktak.
Ezek az emberek RETTEGNEK.
Tudják, hogy nncs tovább, ezért annyira cinikusak és arrogánsak.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 11:17:22
És konkrétan mivel élsz most jobban? Mik azok az intézkedésük amik számodra pozitívak? Konkrétan...
Tudom, egykulcsos adó...no de ezen kívül? Van még más?
csak egy néző 2013.03.14. 11:17:44
Igazad van te kis fidess droid. Nem szabad senki másnak nyerni 14-ben, csak a fidessnek, mert amit ezek eddig csináltak, abba egy bármilyen normális párt belebukna. Nyerjenek csak ezek a mocskok és úgy belebuknak majd a saját szarukba, hogy örökre eltünnek legalább.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 11:18:25
a fideszben mindenkirol akta van. aki nem lep egyszerre, annak viktor kiadja a papirjait, ami alapjan pinter nyomozni kezd, polt vadat emel, handotunci eliteltet.
ezen kivul kurva ciki lenne ha megszelloztetnek, hogy a gyor-moson megyei munkaorseg alapitoi ennek a gerinctelen szarhazinak a szulei voltak.
Mária 2013.03.14. 11:19:41
"akarsz egy kardot? aztan mehetsz es haboruzhatsz."
Köszönöm, már megtaláltam a saját kardomat. Idővel te is tudni fogsz róla, hogy mi az.
Én senkit nem hibáztatok azért, ha elhagyta az országot. De tisztelettel megkérném őket, hogy ne sulykolják azt, hogy ez lenne az egyetlen megoldása a problémának.
Larry Silverstein 2013.03.14. 11:20:24
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 11:20:30
diplomassenki 2013.03.14. 11:20:34
remélem igazad van!
Én eddig csendes szemlélő voltam, de holnap megyek a Kálvin térre. Viszem a gyerekeket, jönnek barátok is, akikkel eddig csak a játszótéren beszélgettünk, erről-arról.
Nálam eljött az idő, mert már nem csak rólam, hanem a családomról szól!
Remélem sokan hozzám hasonlóan éreznek és ennek meglesz a hatása.
dr Smittpálelnökúr 2013.03.14. 11:20:43
Ő is csak kinyalhatja a seggemet.
Melee 2013.03.14. 11:22:32
Mária 2013.03.14. 11:22:35
A PÉNZ az, amiről nem akar lemondani a narancsos képviselői holdudvar.
Nem a meghurcolástól félnek, hanem attól, hogy nem lesz meg nekik a vaj a kalácsra.
diplomassenki 2013.03.14. 11:25:03
de én elmentem szavazni. Eddig minden szavazáson részt vettem, pontosan azért, mert én csak így tudtam a véleményemet kifejteni.
Szándékosan kispártokra szavaztam, ma már nem tagadom MDF és LMP, listán erre, amúgy arra, hogy esélyt kapjanak és ne kétpárti uralom legyen.
Az LMP be is jutott, az MDF sajna nem. Nem azért sajna, mert azonosulok velük, hanem azért mert még egy hang lett volna. Szépen kinyírta őket is a FIDESZ.
Nincs vége, vidéken olyan szintű butítás megy, amilyet BP-n elképzelhetetlennek tartunk. Tapasztalatból tudom, sok rokonom él vidéken!!! Ha velük beszélek, mintha egy rémálomban lennék.
nnnnnnnn 2013.03.14. 11:27:57
milla tünti? értelmi szinvonaladhoz pont passzol mondjuk...
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 11:29:27
Én is vidéken élek, de itt eléggé leapadt a kormány támogatottsága az utóbbi 3 évben ahogy érzékelem. Mondjuk nem csodálom.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 11:30:53
mashogy nem fog menni. en mar egy pillanatig nem hiszme, hogy a fidesz az interpol, az unio es az ensz (konnyen lehet, hogy fegyveres) segitsege nelkul el lehet tavolitani. a jelenlegi allas szerint tehat erik a polgarhaboru. viktor nyiltan uszit tarsadalmi csoportok ellen es 2006 ota puskaporszagot erez - mast ilyen fura szgaok utan napokon belul elvisz a stroke, ez a kibaszott kommunista tolvaj fattyu meg meg mindig el, meg ha ugy is nez, mint a szarom 3 het sulyos betegseg utan...
a valasztast teljesen nyilvanvaloan el akarjak csalni a kampany ellehetetlenitesevel, a potencialisan ellenzeket tamogato gazdasagi erdekcsoportok tonkretetelevel, allamositasaval, a hatarontuli kamuszavazatokkal, amiket egyedul ok tudnak ellenorizni...
ezek bunozok. bunozok ellen pedig eroszakszervezeteknek kell fellepni es lefogni oket. szivesen adok at informaciokat az olafnak, interpolnak, de ez csak az egyeni igazsagerzetem miatt. az orszagot mar leszarom, mert az orszag sajat magat tette ekkora szarba es pont azt kapja most, amit erdemel. ha valaki ketharmados tamogatast szerezhet azzal, hogy a legalantasabb erzeseivel manipulal milliokat, akkor azok a milliok egy ekkora gecit erdemelnek, amiert hagytak, hogy az irigyseguk, gyuloletuk, rosszindulatuknak teret adjon egy ilyen kis felfuvalkodott seggdugasz paraszt.
a tobbi meg menjen el es hagyja vegre megdogleni ezt a banat-tannyat a picsaba...
karma goes around and bytes your ass...
Mária 2013.03.14. 11:31:21
Közöd hozzá, paraszt?
Bármit is csinál valaki a holnapi ünnepen, akár otthon ül, akár elmegy valahová, nem lehet annyira rossz, mint a hatalom seggnyalója, megalázottan és megfélemítetten kussoló, önigazolásokat gyártó, underdog kutyaként behódoló fideszdroidnak lenni.
diplomassenki 2013.03.14. 11:32:26
sem az értelmi, sem az érzelmi színvonalamról nem tudsz Te semmit.
Igazából arra sem vagy méltó, hogy tudomást vegyek rólad és megjegyzésedről, a Te szintedre pedig nem süllyedek le!
Ezt talán érted: "rosszabbul élek/élünk, mint 4 éve"
Mr. Waszabi 2013.03.14. 11:34:13
Azzal vígasztalom magam, hogy a nagyanyáink is kibírták az 50-es éveket, meg a későbbieket is, zokszó nélkül. Feltűnő ma számomra, hogy sosem hallottam őket a rendszert szidni, azzal törődtek, amivel lehetett, kellett - az emberekkel. Szerettek, tettek szeretteikért politikai rendszertől, gazdasági helyzettől függetlenül.
Néha felfigyelek az öregek közötti kontrasztra. Mondjuk a buszon vagy a postán. Hogy kiben mennyi tartás van. Az egyik lamentál, sérelmez, panaszkodik feszt, a másik meg csendes, nyugodt. Holott egyáltalán nem biztos, hogy a hangoskodó, panaszkodó veszített többet az évtizedek során. Csak az a különbség, hogy ki, mennyire veszítette el önmagát, emberi tartását időközben. Nagyon úgy néz ki, hogy ezt a megmérettetést a mostani generációk sem úszhatják meg, erről szól ez az időszak a nemzet történelmében.
Ugyan, mit számít, hogy Orbánnal, vagy a szavazógép bármelyik alkatrészével mi lesz 20 év múlva? Mármint a mi, kisemberi életünket tekintve?
Boldoggá tesz-e majd bárkit, hogy nyomorultul , elfeledve fognak meghalni? Nem. Mindenkinek a saját élete, az abban foglalt jó és rossz élmények aránya számít. Szóval, lehet, hogy ez a mi 1948-unk, ami most itt történik. Össze kéne kapni magunkat, és tenni, amit tehetünk, nem a csodára várni. Újabb 2/3-adra várni meg pláne butaság, hisz mindkét oldal negatívan vizsgázott teljhatalomból, tehát látszik, hogy nem jó az, akárki kezében legyen is.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 11:34:42
nnnnnnnn 2013.03.14. 11:35:11
diplomassenki 2013.03.14. 11:35:32
jól hangzik, de ...
nem tudom melyik részen, a mi családunk Békés és Csongrád megye.
Évek óta nem is járok arra, mert már nincs miről beszélni, mikor elkezdik, hogy mindennek BP. az oka, mert minden pénzt Bp. kap.
Anyukám még mazozza magát, őt még viszi a vér szava haza a rokonokhoz, de a nagynénjével pl. megállapodtak abban, hogy nem beszélnek politikáról.
Ibn al-Haiszam 2013.03.14. 11:37:18
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 11:38:01
politikara szakosodott szervezett bunozoi csoport. ne akard hetkoznapi korrupt politikusokkent kezelni oket.
nnnnnnnn 2013.03.14. 11:39:07
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 11:39:13
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 11:40:11
De te mitől élsz jobban? Erre még nem válaszoltál!
Mária 2013.03.14. 11:40:16
"mashogy nem fog menni. en mar egy pillanatig nem hiszme, hogy a fidesz az interpol, az unio es az ensz (konnyen lehet, hogy fegyveres) segitsege nelkul el lehet tavolitani."
Dehogy nem lehet.
Elég lenne, ha a kellő számú ember kellően szúrós szemmel nézne, és kellő hangerővel rájuk kiabálna.
Még az ötvenkilós bölcsészlányoktól is összefosták magukat, és messze sokkal eltúlzottabb volt a reakciójuk, mint ahogy hasonló esetben egy széles körű támogatást élvező, legitim hatalom reagált volna.
Kérdés, hogy mikor találja meg a tömeg azokat a vezetőket, akik képesek kimerészkedni a tévéstúdiókból, és a saját szaros egzisztenciájukat se féltve az élére állni a felháborodásnak.
Tévéstúdiókból meg honlapokról papolva ugyanis nem lehet kormányt váltani. Ahhoz IRL kell szúrós szemmel nézni és ráreccsenni a fiúkra.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 11:41:16
Veszprém megye.
diplomassenki 2013.03.14. 11:42:04
hagyd, az RTL Híradót nézi! Ez mindent elmond.
A Médiatörvényről meg nem is hallott valószínűleg, mert akkor tudná, hogy a kertv-k nem adhatnak le negatív politikai hírt.
diplomassenki 2013.03.14. 11:43:12
pedig Eplénybe sok pénzt lapátoltak! :-))))).
Csak nem átlátnak az emberek ezen?!
Oooo!
kela-bá 2013.03.14. 11:44:17
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 11:47:22
nehga nem tudom, mi a rosszabb...
a bunkosbotos gengszterek, vagy az ellenuk nebantsviraggal "hadbavonulo" idealistak.
leirom megegyszer. ezek bunozok, Maria. egyre kozelebb vannak ahhoz, hogy a szuros szemek koze lovessenek. a csuti fobasszajba egy habzoszaju orult, akit gyogyszerekkel tartanak meg ugy, ahogy egyensulyban, de le fogja kurni az agya az ekszijat egy even belul es pinternek szarad mar nem egy halal a lelken, nem lesz lelkiismeretfurdalasa kiadni a parancsot. azt vedd eszre, hgoy a fidesz vezetese onmaga inkompetenciaja miatt bukott maganemberek tarsasaga, akik semmitol nem riadnak vissza, hogy magukat sikeresnek konyvelhessek el.
navan 2013.03.14. 11:48:54
Oke, a nyugdijasok nem hasznaljak az internetet, nekik nem marad mas, csak a bekemenet.
De ti itt mind? Fotelforradalom?? A posztok donto resze max ket napig aktiv - mindenki elmondja a magaet, es ezzel keszen is vagyunk?
Irany az utca. A haza nagy szarban van.
Mária 2013.03.14. 11:49:33
"Az mszp elnöke az egészségét pallérozta az uszodában amikor a parlamentben az alaptörvényről döntöttek."
Ha ott lett volna, másként döntöttek volna? Naugye.
Akkor meg nem mindegy, hogy úszni ment, vagy bármi mást csinált az alatt, amíg a Fidesz ismét ronggyá alázta a kenyéradó gazdáját, a magyar választópolgárt?
diplomassenki 2013.03.14. 11:49:58
nem panasz, elégedetlenség a kormánnyal, az államhatalommal szemben.
Én pl. - annak ellenére, hogy anyagilag nehezebb -, látom a napot a felhő fölött.
Egészségesek a gyerekeim, jól tanulnak, mi is jól vagyunk a férjemmel stb.
Ettől függetlenül lehet az a véleményem, hogy nem jó ami most az országban folyik.
Igaz, kenyérre, tejre, húsra futja, de lehetne sokkal jobb is, és mi - a szűk és tág családom - soha nem mástól várt megoldást. Dolgos család vagyunk, amit elértünk, azt saját kezűleg értük el, soha nem vártunk mástól megoldást rá.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 11:53:38
a haz abanna van, amibe onkent es dalolva belelepett..
buszken, zaszlolengetve, unnepelve.
hat tessek melyen torokra venni, ha ekkora hejehujaval unnepeltek a slicc lehuzasat es mindenki berrettego volt es mocskos mszpsgyurcsanyistazsidokommunistahazaarulo, aki szolt, hogy ebbol baj lesz, orban egy orult bunozo.
hat akkor most hajra. tessek szopni.
szerencsere meg el lehet menni innen, ha nem tetszik.
diplomassenki 2013.03.14. 11:54:14
én pl. hétfőn felnt voltam a Várban, csak haza kellett jönnöm, mert a férjem dolgozott és a gyerekeket nem szoktuk egyedül hagyni.
Itt vonultak el a házunk alatt és mi az erkélyről megtapsoltuk a tüntetőket.
Amikor a gyerekek megkérdezték miért tüntetnek, azt tudtam mondani, "a Ti jövőtökért, hogy nektek jobb legyen"
Remélem így lesz.
Nem biztos, hogy a fotel kényelme vonz.
Sokszor szeretnék ott lenni valahol, de amíg a gyermekeim kicsik, a választásom nem lehet más, mint ők! Később sem, csak akkor már pl. el tudnak menni egyedül iskolába, edzésre stb. ma még nem.
diplomassenki 2013.03.14. 11:58:11
mindenkinek el kell mennie?
Adjunk fel mindent amiért 10-20-40 éve dolgozunk, mi, a szüleink?
Menjünk el tányért mosogatni Angliába, vagy ágyneműt húzni Ausztriába? (nem a munka büdös, csak egy kor és egy szint alatt, már nem tenne az sem boldoggá).
Napi szintű kérdés nálunk is, nyelveket beszélő, diplomás emberek vagyunk, de még kalandvágyból maradtunk.
Ha tudsz valami jót ajánlani, nyitott vagyok :-)), de egyik szemem sír.
Mária 2013.03.14. 11:59:20
"leirom megegyszer. ezek bunozok, Maria. egyre kozelebb vannak ahhoz, hogy a szuros szemek koze lovessenek."
Nem bűnözők, hanem politikai szélhámosok, akiknek az egyetlen ereje a választókkal szemben az, hogy mesteri fokon ismerik és alkalmazzák a manipulációs technikákat.
Kihasználva azt, hogy az átlagember nem képes beazonosítani ezeket a szakmai körökben egyébként közismert manipulációs technikákat, és így védekezni se képes ellenük.
Ennek köszönhetően az emberek nem annak megfelelően viselkednek, hogy mi VAN valójában, hanem rendkívül KISZÁMÍTHATÓ módon annak megfelelően viselkednek, hogy mit HISZNEK, hogy van, vagy be fog következni, ha cselekvésre szánnák el magukat.
kela-bá 2013.03.14. 11:59:43
Például : www.hunnio.com (Jó az Ön blogja is.)
További szép napot !
navan 2013.03.14. 12:01:53
Az emberek - lathatoan - hisznek az "eroben". Maskeppen: az "eroben" hisznek.
A latvanyra gyenge megmozdulasok diszkreditaljak az uzenetet.
Ha a kommentharcosok kozul csak minden masodik felemelne a segget, es megmutatna magat (igen, csak ugy, vattakent akar) kint az utcakon is, mindjart maskepp danolna a bekemenet.
Ideje lenne nagyon.
diplomassenki 2013.03.14. 12:05:14
nálam eljött ez a pont, holnap pl. meg tudom oldani, hogy elmenjek/kimenjek vattának. Megyünk kb 10-12 fő, akit eddig verbuváltunk. És viszem a 10 éves gyereket is, meg az idősebbeket aki jönni akar.
nnnnnnnn 2013.03.14. 12:08:12
azért mert ha megnézed minden blog alatt ugyanaz a pár tucat ember kommentel. ők nagyrészt munkanélküliek, hisz egésznap kommentelnek, egy másik részük fizetett, egy részük valóban gyökér, és van néhány normális fideszes mint én.
de ezek nem alkotnak igazán nagy tömeget, csak úgy látszik. az index és hasonló médiumok próbálják elhitetni az olvasóikkal, hogy itt a világvége és a diktatúra, de az élő igazi tüntetéseken mindig kiderül, hogy hangyafingnyian vannak ezek a hangadók és nincs támogatottságuk. ennyi a lényeg.
turulpina 2013.03.14. 12:09:04
áder jános hazaáruló
Csupa kisbetűvel.
De persze a főnöke is az, meg az a sok ipari robotgép is az, amelyik a gombokat megnyomja júdásezüstért.
navan 2013.03.14. 12:10:21
deruyter 2013.03.14. 12:10:49
Miért jó neked, ha a feletted levő hatalmasok bebetonozzák magukat? Miért jó neked, ha dilettánsan vezetik a gazdaságot? Miért jó neked, ha korlátozzák a jogaidat? Kérdem én, ebben neked mi a jó? Ja, hogy belső körben vagy? Ezzel csak az a baj, hogy akkor csak erre a szolgai/érdekbaráti viszonyra építed fel a jövődet. Egész életedben nyalhatsz. Ebben mi a jó neked?
deruyter 2013.03.14. 12:13:01
navan 2013.03.14. 12:13:19
turulpina 2013.03.14. 12:13:44
KÍVÁNJA-E ÖN, HOGY A 2010. ÁPRILIS 25-E ELŐTTI LEGUTOLSÓ COMPLEX CD JOGTÁR TARTALMA LEGYEN ISMÉT A HATÁLYOS MAGYAR JOGRENDSZER ALAPJA? IGEN/NEM
Nincs mit tenni, az egész szarukat csak így lehet ellapátolni a hazaárulóknak.
Mária 2013.03.14. 12:15:15
"an néhány normális fideszes mint én."
Normális fideszes nincs.
A meggyőződéses fideszes szimpatizánsok kivétel nélkül egy erős kezű apafigurára, ellentmondást nem tűrő vezetőre vágyó, a problémáik megoldását másra hárító, a kudarcaikért mindig másokat okoló, felelősséget semmiért nem vállaló, az életüket örök kiskorúként élő lelki nyomorékok.
Csak a lelki nyomorékok választhatják a szabad, felelős, kiteljesedett felnőttlét helyett azt, hogy egész életükre jogaikban és lehetőségeikben korlátozott, tudatlanságban tartott gyermeteg lelkű emberek maradhassanak.
nnnnnnnn 2013.03.14. 12:18:38
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 12:19:40
Mivel élsz jobban most mint 2010 előtt?
Konkrétumok?
turulpina 2013.03.14. 12:21:11
I_Isti 2013.03.14. 12:21:32
Mária 2013.03.14. 12:21:43
"Vagy te szeretnéd ha megint az mszp irányítaná az országot?"
Miért ne?
BÁRMELYIK előző kormány jobban irányította az országot, mint ahogy most a Fidesz irányítja.
Felőlem BÁRMELYIK előző kormány visszajöhetne, hiszen MINDEGYIK jobb volt, mint a Fidesz, akár az első, akár a jelenlegi ciklusában.
navan 2013.03.14. 12:23:02
Alternativa: nem a "retek ballibek", hanem az esz, az ertelem, a torvenyes rend, a tisztesseg, a hozzaertes - ilyesmik.
A mai rezsim ezek kozul egyik se.
Mária 2013.03.14. 12:23:17
A kérdésedben egyébként ügyesen alkalmazod a "Lesser of two evils" elnevezésű hírhedt manipulációs technikát.
Habonyárpi tanított meg rá?
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 12:23:36
Na azért a szocikat ne akarjuk már vissza!
turulpina 2013.03.14. 12:24:02
Kisebb lett a rezsije a hazaárulójának. Igaz, hogy a reálbére is, és minden más szolgáltatás (bank, telekom, stb.), élelmiszerek drágábbak lettek (nea zemberekkel fizettessék meg, mondá az egyszeri hazaáruló), de a REZSIje, az kisebb lett.
ephart 2013.03.14. 12:26:14
Mária 2013.03.14. 12:29:56
Én bármelyik előző kormányt szívesebben látnám a következő négy évre, mint a Fideszt.
Igen, akár még a szocikat is szívesebben látnám, mert jobban kormányoztak, mint a Fidesz.
Összehasonlíthatatlanul jobban.
ésmi nem foglalt 2013.03.14. 12:31:45
Egy picurkát reménykedtem, de most már a remény is meghalt. Pedig az utoljára hal! Itt az utólja!! Jajj nekünk, szegény Magyarország!
navan 2013.03.14. 12:34:00
Pop40 2013.03.14. 12:40:34
"Minél jobban bebetonozzák magukat, annál kisebb az esélye hogy a retek ballibek visszajönnek, szóval csak betonozzák magukat jó mélyre, nincs ezzel gond, sőt, jó. Vagy te szeretnéd ha megint az mszp irányítaná az országot?"
Ha lenne egy kis eszed (ez nem fenyeget) felfognád, hogy ez a baromság, amit beböfögtél, olyan, mintha azt mondanád, hogy inkább dögöljön meg valaki rákban, mert akkor tuti nem kaphatja el a náthát.
Öröm lesz nézni, mekkorát taknyoltok jövőre.
Ja, nem csípem a szocikat, de nemhogy rájuk, de a kénköves ördögre is leszavaznék jövőre, csak hogy te, meg a tetves maffiád oda takarodjon, ahová való -> a sittre.
diplomassenki 2013.03.14. 12:42:52
Rám egyik meghatározás sem illik:
"azért mert ha megnézed minden blog alatt ugyanaz a pár tucat ember kommentel. ők nagyrészt munkanélküliek, hisz egésznap kommentelnek, egy másik részük fizetett, egy részük valóban gyökér, és van néhány normális fideszes mint én."
nem szoktam kommentelni, elolvasom, de megyek tovább.
- nem vagyok munkanélküli
- nem vagyok fizetett
- nem vagyok gyökér
- nem vagyok fideszes
viszont:
- MAGYAR vagyok
- szavazati joggal bíró NŐ vagyok
- anya vagyok
- feleség vagyok
- adófizető vagyok
- szüleim gyermeke vagyok
- MA-s hallgató vagyok
a FIDESZ-KDNP (ez utóbbiról sem feledkezzünk meg) minden létemben folyamatosan megaláz és tiporja a jogaimat. Én felfogom, mert nem agyhalott vagyok!
diplomassenki 2013.03.14. 12:45:01
utánaszámolt már valaki, hogy a rezsi csökkenése milyen arányban áll az árfolyam-növekedés okozta többletterhekkel?
Nem vagyok matekzseni, de számszerűsítve nemhogy nem lett kevesebb a kiadása a családoknak, de jóval többet kell fizetni.
Egyébként nekünk nem lett kevesebb a villanyszámlánk!
Jéééééé?!
NYJetsTD 2013.03.14. 12:47:34
I_Isti 2013.03.14. 12:50:06
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 12:50:32
nagyjabol igy nez ki a dolog. sot, en barmelyik szovetseges demokratikus jogallam titkosszolgalatanak/bunuldozo szervenek is barmikor kiadom ezeket a koszos bunozoket.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 12:52:40
turulpina 2013.03.14. 12:54:35
Én azért jobban örülnék, ha egy szép magyar akácosban lógnának, parlamenti gombnyomogató 2/3 included.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 12:54:36
"Ja, nem csípem a szocikat, de nemhogy rájuk, de a kénköves ördögre is leszavaznék jövőre"
Attól tartok kevesen lesztek. A legtöbb ember egyikhez sem adja a voksát. Szerintem én sem.
Szerintem a legtöbb ember még mindig az mszp-t utálja jobban és nem a fideszt.
turulpina 2013.03.14. 12:58:27
Szerintem a legtöbb ember még mindig az mszp-t utálja jobban és nem a fideszt."
Pedig ez helytelen gondolkodás.
ELŐBB _bármi_áron_ le kell váltani a törpe hazaáruló szarcsimbókot és üzletfeleit, és miharamább helyreállítani a jogállami kereteket.
Ez pedig azt jelenti, hogy tényleges kormányváltásra legesélyesebb erőkre kell koncentrálni a szavazatot.
UTÁNA, ha a jogállami restauráció megtörtént, felőlem azonnal írhatnának ki előre hozott választásokat, ahol mindenki a neki szimpatikus nemszoci és nemfideszes erőre szavazhat.
Pop40 2013.03.14. 12:58:36
Kiadják ezek egymást, ne aggódj, ahogy a patkányok menekülni kezdenek majd a süllyedő hajóról.
Jól kézben vannak tartva, személyesen szelektálva Orbán-Simicska elvtársak által, de ahogy süllyed a hajó, még az ilyen kontraszelektált barmok is felfogják, hogy nem lenne jó vele süllyedni. Aztán mikor az első rés / első fecske megjelenik, onnantól már gyorsan követi a többi.
turulpina 2013.03.14. 12:59:43
komissarlajos 2013.03.14. 13:00:25
navan 2013.03.14. 13:01:51
Heart of darkness.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:02:39
A fővárosban lehet nem a Fidesz fog nyerni. Vidéken, a legtöbb helyen viszont az átlag ember még ma is előbb köp a szociktól, mint ami most van.
A legtöbb ember úgy gondolkodik, hogy azért van most megszorítás, mert vissza kell fizetni az államadósságot amit a szocik vettek fel.
Ez a gondolat jellemzi a legtöbb embert még mindig. Ezért van kurva nehéz helyzetben az mszp. Csinálhat bármit a Fidesz, ezt a gondolkodásmódot, főleg a vidéki emberekből nem ma fogják kitörölni.
53%-80%-ra ment az államadósság - ez nagyon sok embernek a bögyében van.
Pop40 2013.03.14. 13:04:43
"Attól tartok kevesen lesztek. A legtöbb ember egyikhez sem adja a voksát. "
Én is szívesebben szavaznék egy szocik nélküli Bajnai-Oszkóra, de sajna ez van.
"Szerintem én sem."
Egyéni döntésed, de akkor 2014-től szavad sem lehet, csináljanak Orbánék bármit. Most mondhatod, (ahogy látom) kiugrott fideszesként, hogy én nem erre szavaztam.
14' után már nem mondhatod majd.
"Szerintem a legtöbb ember még mindig az mszp-t utálja jobban és nem a fideszt."
Erre én a helyedben nem fogadnék nagyobb összegben.
turulpina 2013.03.14. 13:05:41
- olcsóbb lett az euró / CHF?
- kisebb lett a korrupció (simicskáék nagyságrenddel hatékonyabban lopnak)?
- kevesebb adót kell fizetni?
- olcsóbbak lettek a szolgáltatások (bank, telekom)?
- olcsóbbak lettek az élelmiszerek?
- olcsóbb lett a benzin?
- jobb közoktatás, felsőoktatás?
- jobb lett az egészségügy?
- olcsóbbak a gyógyszerek?
- kevesebb komcsi van kormányon?
- megoldódott az ügynök-kérdés?
- olcsóbb lett a köztévé?
- kisebb lett az állami médiában az egyoldalú tájékoztatás?
- szabadabb lett a sajtó?
Mégis, mi a kurvaisten lett itt jobb, amiért a szocikat még mindig jobban lehet utálni?
komissarlajos 2013.03.14. 13:05:50
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:09:04
"Erre én a helyedben nem fogadnék nagyobb összegben. "
Nem tudom, én vidéki szemmel látom az egészet. Pesten mindig is sokkal gyengébb volt a Fidesz, ott lehet, hogy bukni fognak sok helyen, de itt, vidéken, pl. Veszprém megyében még mindig a Fidesz a nyerő.
Az előbb írtam: itt kb. úgy gondolkodnak az emberek, hogy a szocik által felvett hitelek miatt vannak most megszorítások, amiket vissza kell fizetnünk, nekünk, a népnek. Ebben szerintem nincs is nagy hazugság.
turulpina 2013.03.14. 13:10:06
Más remény nincs, a köz- és kereskedelmi média lényegében csak a simicska-habony által jóváhagyott híreket és témákat említi meg, természetesen egyoldalú, fideszes tálalásban.
sárkányfő 2013.03.14. 13:11:57
"áder jános hazaáruló"
+1
hozzáteszem: a magyarellenes alkotmány illegitim.
akik támogatják a magyar demokrácia és jogállam elleni fidesz-háborút: magyargyűlölők.
s.g.l. 2013.03.14. 13:12:40
Nesze, ez lett jobb:
Mindent hatékonyabban, jobban rombolnak.
Jobban lopnak, jobban hazudnak, jobban csalnak, ...
stb.
s.g.l. 2013.03.14. 13:14:40
Én dühös vagyok rájuk!
Ilyen impotens társaság nincs még a Földön, mint ahogy olyan sincs mint a fiodesznél: az egész országot mexállták az állami vezetők mindegyike gyerekkori haver, megalapították a fidesz maffiózó zrt-t és MO a működési területük.
Azt hiszik minden az övék.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:14:45
"csak abban lehet bízni, hogy vidéken is fizetnek csekket..."
Hidd el, hogy az itt élő emberek úgy gondolkodnak, hogy azért vannak megszorítások, mert a szocik általi adósságot vissza kell pengetni. Ennyi. :))
Tudják jól a fideszesek is, hogy megszorítások vannak, de valamiért kitartanak a kormány mellett, mivel úgy látják, hogy egy másik kormánynál is megszorítás lenne.
Én meg jórészt az egykulcsos adórendszer miatt pártoltam el a Fidesztől, viszont én sem hiszem azt, hogy egy másik párt vezette kormánynál ne lennének megszorítások.
Szopó ez az ellenzéknek azért lássuk be...
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:16:23
s.g.l. 2013.03.14. 13:16:59
Azért az nem semmi, ahogy ezek kihúzták maguk alól a szőnyeget és illegitimmé tették az egész rendsezrt.
Amire felesküdtek 2010-ben eltörölték, amire pedig most Áder hivatkozik azt pont azzal szedi ki, hugy aláírja a taknyolmány 4.0-át.
És ezek jogot végeztek. Mint a golyóstóll?
Mária 2013.03.14. 13:18:05
"Vidéken, a legtöbb helyen viszont az átlag ember még ma is előbb köp a szociktól, mint ami most van."
Ez nem igaz.
Miért áll érdekedben sulykolni ezt a valótlanságot?
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:20:50
Mert én ezt tapasztalom a környezetemben.
s.g.l. 2013.03.14. 13:21:47
Mert csak a közmédiát hallgatják.
Mária 2013.03.14. 13:22:36
"53%-80%-ra ment az államadósság - ez nagyon sok embernek a bögyében van."
Az átlagember nem követi az államadósság alakulását.
Nagyon átlátszó a fideszes kampányod.
I_Isti 2013.03.14. 13:22:43
Miért nem így van?
turulpina 2013.03.14. 13:23:09
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 13:23:35
nekem kurrens szakmam van es 10+ ev gyakorlatom, ezen kivul egy aktiv es egy passziv nyelvtudasom.
es eleget lattam az eddig leelt 40 ev alatt, hogy tudjam, ezek a nagy szavak es hangzatos lozungok "hazarol" meg 'ertekekrol" csak arra szolgalnak, hogy minden racionalitas ellenere itt szopjak tovabb. nem fogok. igen, "feladok" mindent, mert ezt feladni olyan, mintha valaki a herevillanyozast adna fel egy langyos ulofurdoert cserebe. nincs ertek, amit sajnalnek itthagyni. mindent elpusztitottak a rohadt kis fergek. depresszio van, kilatastalansag, acsargas, amit 1.6 millio ember finansziroz. hat fujhat mindenki egy kilo tollat a seggembe.
en ugyanis nem a fideszt es orbant tartom a fobunosnek. azokat, akik voltak akkora szar alakok, hogy a bosszuvagyuk, irigyseguk, emberi hulladek mivoltuk szabadon engedesevel ezeket a gengsztereket ideultettek.
hiaba v altjuk le a fideszt, itt meg legalabb egy generacio kell, mire kadar kuvrainak irmagja sem marad meg es nem szavaznak vissza megegy ilyen faszarcu majmot, mint orban. mert vissza fognak, mert ha jon egy bajnai, akkro bakker dolgozni kell, adozni kell, felelosseget kell vallalni. az meg budos az itt elok 70 szazalekanak. megint jon valami populista igergeti es a gerinctelen milliok vissza fogjak szavazni a gyulolkodest, bosszuallast es az ingyeneles illuziojat.
nem hianyzik. koszonom, eleg volt.
Mária 2013.03.14. 13:26:34
A saját ismeretségi köröd azért messze nem reprezentatív minta, hiszen valószínűleg hasonló beállítódású emberekkel tartod a kapcsolatot, mint amilyen magad is vagy.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:27:10
Mint ahogy azt sem követi a legtöbb ember ami most megy. Őszintén, az ország hány %-a olvassa ezeket a blogokat, meg a kommenteket? 1-2? :D
Vagy menjen ki az utcára és kérdezzen meg embereket, hogy miről szól a 4. alkotmánymódosítás. Szerintem 10ből 9 ember azt se tudja miről van szó.
A magyar ember érzelmi politizáló. És ha nem hazudnak a kvk-k. akkor sokkal nagyobb negatív benyomást tett az mszp az embereknek mint a fidesz.
Pop40 2013.03.14. 13:33:37
1, Nem bocsátkoznék esélylatolgatásba, fölösleges is. Én részemről jövőre elmegyek és elhajtom ezt a bagázst a 3.14csába, ezen túl nem érdekel. Ha van az országban annyi idióta, hogy velük ez a maffia választást tud nyerni (legyen bármilyen manipulált is a választási rendszer) akkor ez az ország pontosan meg is érdemli azt, amit kap.
"Az előbb írtam: itt kb. úgy gondolkodnak az emberek, hogy a szocik által felvett hitelek miatt vannak most megszorítások, amiket vissza kell fizetnünk, nekünk, a népnek. Ebben szerintem nincs is nagy hazugság."
Értem. Eszerint azért, mert a szocik hitelt vettek fel, nagy az államadósság és vissza kell fizetni, a vidék leszavaz egy olyan maffiára, ami x milliárd manyupos vagyon és megszámlálhatatlan "nemmegszorítás" után, szarabbul álló államadósság mellett még drágábban is veszi fel a hitelt, mint a szocik. Értem, meggyőztél. :)
Jelenleg a papírjainkat a jó ég tudja, hány % felárral tudjuk eladni, mert a befektetők nem (sem) hisznek Orbánéknak, persze magas kamattal megveszik, úgy vannak vele, ha hülye a kormány, és sokat fizet nekik , hogy vegyenek, az már nem az ő bajuk. Nem is, hanem a miénk.
És mindehhez az itteni listán @turulpina: kívül még én is fel tudnék sorolni pár oldalt, de minek. Ha bárkinek Orbánék 3 éve után emlékeztető lista kell arról, hogy mit loptak-hazudtak-basztak el idáig, az jobb is, ha nem szavaz, hanem inkább kötöget, vagy nézi, hogy nő a fű a kertben.
Larry Silverstein 2013.03.14. 13:36:19
Szerinted az amerikai választó mit tud az aktuális döntésekről? Semmit. Azt nézi melyik elnök milyen viccet mond, milyen kutyája van.
Nincs ezzel baj, a racionális döntés sem jobb mint az érzelmi. Van akit egyik tesz boldoggá van akit a másik.
NYJetsTD 2013.03.14. 13:40:53
Mr. Waszabi 2013.03.14. 13:41:25
NYJetsTD 2013.03.14. 13:43:15
hogy ez mekkora baromság, leszűrheted a McDonald's hívők alakján.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 13:44:18
videken nem esz, hanem rosszul ertelmezett, ostoba buszkeseg kerdese ez. XIX. szazadi jobbagyok tomege.
turulpina 2013.03.14. 13:48:32
Ez a lényeg. Bármit csináltak a szocik, ez a mostani hazaáruló bagács MÉG TÖBBET RONTOTT rajta.
Eltapsoltak minden rendelkezésre álló pénzt, most még nekiállnak az utolsó utáni (deviza-) tartalék felélésének, kizsigerelték a teljes gazdaságot, és ennek az egyetlen eredménye, hogy még nagyobb az államadósság, mint amikor elkezdték.
Közben az egyetlen amit fel tudnak mutatni, az a haverok kitömése, és a demokrácia, jogállam, sajtószabadság, oktatás, egészségügy, gazdaság SZÉTKÚRÁSA.
Aki erre csak annyit tud mondani, hogy FÚJASZOCIK, az akár vidéki, akár pesti, az bizony egy szaros hazaáruló komcsi tűrhő maga is.
Pop40 2013.03.14. 13:48:49
"Őszintén, az ország hány %-a olvassa ezeket a blogokat, meg a kommenteket? 1-2? :D"
Faszbukon pl mit gondolsz, hány % van fenn? 1-2?
És ha esetleg több, mint gondolsz, faszbukon főleg dicsérik vagy szidják Orbánék "kiváló eredményeit"?
Az ilyen blogoknál amúgy sztem az összetételre érdemes figyelni. 2010-ben nyomát nem találtad a balosokat visszaváró kommentnek. (Én ezt csak olvastam, mert én sem voltam itt:)
Jelenleg pár lúgozott agyú többnickes majmon kívül alig van valaki, aki a fideszesek agymenéseit mosdatná. (Azok egy része bérelt minisztériumi vagy csókos helyről irkál.) Az arányok ugyanilyen változását megtapasztalhatod faszbukon is. És ebből ott még számítsd le azokat, aki szíve szerint elküldené őket a halál f*szára, de nem teheti, mert valamilyen módon negatív következmény érheti. (Mondjuk tanár a listázó fideszes igazgató gimijében. Vagy közszolga, esetleg riporter vagy szerkesztő az mtv-nél, stb stb stb.)
És tény, az emberek döntő többsége pont leszarná az alkotmány állapotát, ha amúgy sikereket látna, nőne a bére, csökkennének az árak, lennének munkahelyek. De nincsenek. És amikor úgy látja a fideszes zsigamarcellek és simicskák dőzsölését, hogy neki kilóg a segge a gatyából, rád bízom annak eldöntését, mennyire lesz Orbán elvtárs kitartó híve.
Pop40 2013.03.14. 13:57:30
Ez tény, a hajam kihullik attól, amit az ellenzék szerencsétlenkedik. 1 évvel választás előtt még az se dől el, h együtt vagy külön, csak az folyik mindenhonnan, hogy én vele nem, de vele csak akkor ha, vele viszont ha ő jön, akkor nem, stb stb.
Sok dologra alkalmas ez, de bizonytalanokat megnyerni, arra nem.
A szociknak meg szólhatna valaki, hogy 20 perces kampányfilmeket max a legelkötelezettebb hívük néz meg, de inkább az se, azt meg felesleges győzködni, mert úgyis rá szavaz.
Ha eszük lenne, semmi mást nem tennének, csak összeszednék Orbán 3-4-5 éves beszédeit, tandíj, alkotmánybíróság, hitelminősítők leminősítése, stb témakörökben, ezt összevágnák egy max (!!!) 4 perces filmbe és ki vele a netre.
Aztán a jó magyar polgár meg majd összeveti, teljesültek e az ígéretek.
s.g.l. 2013.03.14. 13:58:04
Ne felejtsük ki a médiagecziket sem, akik révén egyáltalán minden mocsok ránk ömlik. Ezek buták, szakmailag nullák, seggnyalók. Nem is a prolityikás a főbűnös hanem az aki közvetít, ha hazudnak nem kérdez vissza, stb.
Larry Silverstein 2013.03.14. 14:00:58
Eredmény 2010 Fidesz - 33,xxx%
Maszop - 11%
részvétel 61%
Most vasárnap(nézőpont) Fidesz - 32%
Maszop - 11,7% + bajnai 6% + Gyurcsány 2%
részvétel 52%
cima 2013.03.14. 14:01:50
Mr. Waszabi 2013.03.14. 14:06:12
Alfonse · http://www.ahonapkonyve.hu 2013.03.14. 14:09:30
Larry Silverstein 2013.03.14. 14:15:46
Mit jelent ez?
Larry Silverstein 2013.03.14. 14:19:22
1989 - 100%
2012 - 11,7%
Fidesz
1989 - 5%
2012 - 32%
Alakulunk.
deruyter 2013.03.14. 14:19:36
Pop40 2013.03.14. 14:27:40
Nézőpont, LOL :D Ilyen erővel esetleg benyomhattad volna a fidesz pártházban készült felmérés eredményét is, és akkor 100%, csakafidesz.
Közben azért pár kérdés:
1,Időközi eredményeket néztél mostanában?
Ment ezerrel rajtuk a csakafidesz, ugye? Szolnokon mennyit is kaptak legutóbb? Bár igaz, az egy balos körzet, így nem releváns, hisz 2010-ben is csak valami 58%-kal nyert a fidesz. Legutóbb megfordultak az arányok, úgy, h a szocik EGYEDÜL indultak.
2, 2002-ben (ennél nagyságrendekkel kevésbé dilettáns és korrupt) kormányzás után minden kv-kutató masszív fidesz-előnyt mért. 2002-ben milyen kormány is alakult végül?
És még egyszer hozzátenném, az akkori ámokfutásuk sehol nem volt a mostanihoz.
3, Szerinted ha pl egy közszolgát felhív este valaki egy fideszközeli kv-kutatótól, ugye első dolga lesz, h belemondja a kagylóba, mennyire rühelli az egész bagázst?:DD
4, Nézegesd meg Orbánék 3 évét. Szerinted ez a masszív sikertörténet, amit elértek, minden bizonytalan szavazót arra csábít, hogy ha már elmegy szavazni, még rájuk is szavazzon? Mert ez a kormány akkora sikertörténet, hogy azt mindenképp folytatni kell. :D
Persze nem kizárt, hogy összeszedtek annyi zombit, amennyi kell, hogy maradjatok. Ebben az esetben folytatódhat tovább a tündérmese :) Fent már írtam, ha ez lesz, meg is érdemli az ország, amit utána kap.
sommaire 2013.03.14. 14:29:04
Rossz hirem van: dol az istallo.
Larry Silverstein 2013.03.14. 14:31:04
- Hát ugyanez van a Tárkinál, Mediánnál, Századvégnél is mint nyilván tudod.
Larry Silverstein 2013.03.14. 14:34:10
- Ez olyan hazugság amit a szoci think-tank 2010ben talált ki, viszont sosem volt.
Nézegesd meg Orbánék 3 évét. Szerinted ez a masszív sikertörténet, amit elértek
- pontosan, masszív sikertörténet amit 2014ben folytatnak.
s.g.l. 2013.03.14. 14:37:30
Engem hívott már fel közvélemény kutató és megmondtam rühellem a fideszt majd elbeszélgettünk, kiderült fideszes a felvevő, de normális volt. Kérdezetm mi az arány? aztmondta nagyon túlsúlyban van a fidesz ellenesség, de bízik benne javít a fidesz.
Most ezek után egysetlen kutatónál nem látni hogy a fidesz ne vezetne utcahosszal.
???
Pop40 2013.03.14. 14:39:45
De, egy dologban jobbak, és az a kommunikáció. Az az ellenzék, ami egy ilyen kormány baromságait (másuk gyakorlatilag nincs is) nem képes lekommunikálni, az egy idióta.
Orbánék amúgy ennek mesterei, leválasztották a társadalom legprimitívebb, legbehülyíthetőbb rétegét, és azt a számára pontosan adagolt szlogenekkel (a-haza-nem-lehet-ellenzékben, nem-leszünk-gyarmat, gyurcsánytakarodj, emútnyócév, stb) folyamatosan harcra kész állapotban tart. Gondolod, az Orbánért imát mondató nénike, vagy a savazó bácsika meggyőzhető bármiféle ténnyel?
Meghallgatja az aktuális mantrát a kormánytól, és menetel, nem kell neki ok sem. (Legékesebb példája ennek a napokban volt, mikor a birkamenetes retardáltak kifütyülték a 89-es Orbán beszédét, amit a tüntetők felolvastak nekik:DDDD)
Ez egyszerű szociálpszichológia, és ebben mester a fidesz. Olvasd el Aronson a Társas lény c könyvét, van benne egy csomó ilyen kísérlet. Pl az, mikor a tesztalany előtt beépített emberek (mondjuk) tízen elmondják, h 2+2 az 5. Utána jön a tesztalany, tőle is megkérdik. Ha eléggé bizonytalan magában, (azaz eléggé konform) ő is rámondja, h 2+2 az 5, annak ellenére, hogy logikailag tudja, hogy nem stimmel, de azt hiszi, ő nézett el valamit, mert ha a többieknek, ilyen sokaknak 5, akkor biztos igazuk van.
Ez megy ma nagyban, egyénileg mindenki tudja, hogy neki szar, de belenéz valamelyik fidesz által megszállt médiumba, ott hallja a propagandát, s elhiszi, h mindenki másnak jó, és ő egy kivételes eset. Ez egyben izolálja is az elégedetleneket.
Ennek 2 veszélye van, az egyik, hogy ha csak egyvalaki kimondja, hogy 2+2 az 4, akkor a csoportnyomás semmivé foszlik, és az alany követi az eredeti, józan meggondolását.
A másik meg az, hogy az EU közepén nem lehet a szavazót mindentől elszigetelni, s hiába a fideszes agymosás, ha lépten-nyomon ellentétes hatásokkal találkozik.
Pop40 2013.03.14. 14:46:28
" Ez olyan hazugság amit a szoci think-tank 2010ben talált ki, viszont sosem volt."
Mi nem volt, kedves elvtárs? Mért fidesz-előny? Nézegesd vissza az akkori előrejelzéseket.
Vagy kevésbé dilettáns és korrupt kormány?
Jó, velem lehet beszélni. Ha neked így jobb, akkor megegyezhetünk abban is, hogy az akkori kormány pont ugyanilyen dilettáns és korrupt volt.
"pontosan, masszív sikertörténet amit 2014ben folytatnak"
Igen, Hitler is masszív sikertörténetet folytatott 43'-ban.
@s.g.l.:
Én bármelyik kutatónak bármikor bemondom, hogy Orbánra élvezek éjjel-nappal, és akkor is a fideszre fogok szavazni, mikor a sírból kell előmásznom 20 méter mélyről. Sőt, rendelésre bármikor bemondok bármi egyebet is, csak kérned kell.
Ha ez téged bármiről meggyőz, rajtam ne múljon. :DDD
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 14:57:23
ad 2. kell ahhoz az ostoba nagy magyar ugar is, ahol ezek a szentihintett mergezett magok kikelnek...
Larry Silverstein 2013.03.14. 15:00:26
- Hazudsz, a legszarabb fidesz eredmény az mszp 2xese.
Mi nem volt, kedves elvtárs? Mért fidesz-előny?
- Igen, mivel te hivatkozol rá keresd meg.
az akkori kormány pont ugyanilyen dilettáns és korrupt volt.
- Az akkori kormány után sem és a mai alatt sem ítélt el bíróság kormánytagokat, nem úgy mint a köztes időben, sőt a ME diplomája is megvan..:)
blah 2013.03.14. 15:06:22
sommaire 2013.03.14. 15:10:55
s.g.l. 2013.03.14. 15:30:25
Nálam ez egy tétel:
fideszhatalom = fideszkommunikáció = hazugsághegyek!
Pop40 2013.03.14. 15:35:27
Ki beszélt itt az mszp kv-kut eredményéről?
Ha az mszp van olyan barom, h külön indul jövőre, én se rájuk szavazok, az tuti.
docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoLnDrKA6fV8dEJvUFRBLUZ3cThkcjlMYS05eDcyemc#gid=0
Ugyan add már össze a számokat, csak amik az e2014 meg a szocik mellett vannak, és akkor még Gyurcsányékat meg a többit nem is veszem bele, akik szintén rühellik Orbánt és leszavaznának egy összefogásra.
"Igen, mivel te hivatkozol rá keresd meg."
Pajtikám, te nagyon összekeversz valakivel, ha azt hiszed, hogy én majd neked fogok keresgélni adatokat, mert nincs jobb dolgom, azért, mert te nem vagy tisztában tényekkel.
Bizony, 2002-ben a kv kutatók masszív fidesz-előnyt mértek, azért is esett le dajcstomika álla élő adásban, mikor meglátta az eredményt.
Ezt a tájékozottabbak tudják, a tájékozatlanok meg, mint te, azok előkeresik, ha érdekli őket.
De ha azt képzeled, h azért, mert te tájékozatlan vagy, én fogok majd neked adatokat keresgélni, akkor valamit nagyon, de nagyon benéztél.
"az akkori kormány pont ugyanilyen dilettáns és korrupt volt."
Na ebben az egyben egyetértünk. Nem csoda, az akkor leköszönő kormányfő is OV volt.
"Az akkori kormány után sem és a mai alatt sem ítélt el bíróság kormánytagokat, nem úgy mint a köztes időben"
Rém érdekes, hogy az ex-fideszes képviselő vezette ügyészség és a fideszes képviselő neje - vezette bíróság nem ítélt el senki fideszest. Ez bizonyára csak azért lehet, mert annyira tisztán, mindenféle korrupciótól mentesen kormányoznak ebben a Simicska-kormányban.
Még véletlenül sem amiatt, mert a szocik közül kibuktak a milliókat sikkasztó cuslágok, de az erkölcsös fideszeseket nem zavarja a milliárdokat sikkasztó Simicska-Nyerges (stb) tandem.
Larry Silverstein 2013.03.14. 15:49:34
Aki eddig nem lát el az hülyébb mint az mszp...:)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 15:59:43
szerinted ez kerdes?:-)
a fidesz-jobbik koalan kivul barmi jobb valasztas. az mszp is. es vallahatobb valasztas. a fideszszavazo ugyanis nem mas, mint egy mentalisan serult, bunozesre hajlamos, ingyenelo, tobbnyire xenophob, rasszista bunko, az emberiseg legalja.
hiszen ime, itt vagy te ennek kivalo bizonyitekaul. ki akar abban a tarsasagban mutatkozni, ahol te vagy?
ki akar a hozzad hasonlo, potencialis tomeggyilkosokkal egy asztalhoz ulni? ki akar a hozzad hasonlo felazsiai pottyosvalagu barbarokkal egy kovet fujni?
ki akar veletek bunreszesseget vallani?:-)
blah 2013.03.14. 16:00:14
Pop40 2013.03.14. 16:03:45
Na ne mondd.
Képzeld, én egyikre sem fogok. Én Bajnaiék formációjára szavazok, ha abban benne lesznek a szocik is, akkor rájuk is, ha nem, akkor nem.
Larry Silverstein 2013.03.14. 16:05:07
Szerintem meg a fidesz a legjobb alternatíva, de színes a világ (persze a választásokra már csak 2 szín + Jobbik marad).
Larry Silverstein 2013.03.14. 16:06:00
Larry Silverstein 2013.03.14. 16:07:05
- Ez amolyan megérzés?
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 16:15:22
mert egy versenykeptelen, thaigetos-pozitiv, korntraszelektalt muitans kis pocs vagy es csak akkor van lehetoseged, ha valami akarnok diktator seggebol kibujva leolheted azokat, akikkel becsuletesen nem vagy kepes felvenni a versenyt.
ezek fenyeben teljesen egyertelmu a valasztasod es minden fideszes valasztasa. csak ugye ezt nem fogjuk hagyni, mert nincs jogotok hozza. nincs jogotok m,agancegeket terrorizalni, nincs jogotok zsidozni, ciganyozni, nincs jogotok masok magantulajdonara politikai alapon jogot formalni. nincs jogotok az allam es annak eroszakaszervezeteinek felhasznalasaval magantulajdont kepezni elrabolva masoket. mert annak sittko lesz a vege, bar egyes velemenyek szerint mar nem jutnatok el a birosagig, mert utkozben agyton lennetek verve. en MEG a birosagban hiszek. meg...
Pop40 2013.03.14. 16:16:43
Hú jóbarát, te elég egyszerű vagy :-)
Gyakorold még azért picit a szövegértést, nem szégyen, ha valaki turbómagyar létére ért azért kicsit magyarul is.
blah 2013.03.14. 16:19:10
turulpina 2013.03.14. 16:27:52
turulpina 2013.03.14. 16:32:41
Ezt tetováltasd a homlokodra, te hazaáruló véglény, hadd röhögjön mindenki.
Jobbik(?) esetben egy szaros fideszbérenc vagy, akinek anyagi érdeke fűződik a hazaáruláshoz, rosszabbikban csak egy nettó barnaorrú hontalan senkiházi.
telkoe 2013.03.14. 16:34:45
Nagyon helyes. Mert ha veletlenul meg jobban agyadra megy a nagyondemokrata nagyoneuropai nagyonhalado nagyonbaloldali nagyontolerans elhivatottsag es nem csak a szokasos modon horogsz arrol hogy kit hogyan szeretnel megverni akkor konnyeden elofordulhat hogy a birosagon talalod magad. Ott meg nagyon kicsire szoktak osszemenni a hozzad hasonlo szajhosok.
sommaire 2013.03.14. 16:35:33
Larry Silverstein 2013.03.14. 16:35:55
De csak a választók 9%-áról beszélünk akkor is, mert a múltkori választáson 61% vett részt, most 52%on mérik a hajlandóságot.
Szóval ebben van tartalék, csak hát az új HTM szavazók (potenciálisan 300ezer) is jobbos inkább, tehát nem látom a balos tartalékot.
ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:35:56
De egy holmi hajdubéteszes faszszopó libajnai meg pápaszemes lopcsány SOHA nem kerül hatalomra!!!
TÖRÖDJETEK MÁR EBBE BELE!!!
Larry Silverstein 2013.03.14. 16:37:32
Nagy bün ez?
ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:38:24
Dupla munkanélküliségcsinálók, államadósság növelök, szándékos rosszakarók!!!!
FULLADJATOK MEG!
ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:40:44
blah 2013.03.14. 16:41:03
Pop40 2013.03.14. 16:42:41
Archiválni kellene az írásaidat, valamelyik etnográfus pár száz év múlva nem kis díjat söpörne be a "Kárpát-medence primitív fajainak írásbeli kommunikációja a XX-XXI sz. fordulóján" - témában, amihez az ehhez hasonló gyöngyszemeid kiváló alapot adnának. :D
Pop40 2013.03.14. 16:45:44
Akkor rábasztál, elvtárs.
index.hu/gazdasag/2013/02/13/elbukta_a_kormany_az_adossag_elleni_harcot/
Mindezt úgy, hogy elloptak egy valagnyi manyup-pénzt, tönkrebaszták a gazdaságot, és sokkal drágábban adjuk el jelenleg a papírjainkat, mint amennyiért pl az imf venné.
Neked valóban a fidesz a megfelelő párt . :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:45:47
irhatok én ékes, szép nyelven is, de ettöl még ez a 80-as államadósság sajnos jelen lesz, amit a szocik halmoztak fel :)))
meg a dupljára nött munkanélküliség 2002 és 2010 között...ami 2010 óta CSÖKKENT!!!
ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:46:53
a manyup pénz az csak növelné az államadósságot, ez tény, ezért muszáj volt beszüntetni. te nagyon kretén!! :D
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 16:48:02
orban torvenyei es alkotmanya a fideszes gecikre vonatkoznak, ram nem. ram az europai, az emberi jogokat es szabadsagot tiszteletben tarto torvenyek vonatkoznak. ha kell, beleszarok az alaptorvenyetekbe es ugy tolom a retkes pofatokba az osszes gengsztertorvenyetekkel egyutt:-)
elmehetek az alulmeretes kispocs miniszterelmnokotokkel, a gerinctelen munkasorfattyu elnokotokkel egyutt picsaba:-)
nem vagytok ti senkik, csak ugato veszett kutyak.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 16:50:27
legkozelebb amikor adod le a kommentjeidet a loveert, akkor add at neki az uzenetem. bunti lesz.
sommaire 2013.03.14. 16:51:43
ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:54:59
Én már nézegetem, hogy milyen pezsgőt vegyek jövöre a választások estéjére, tegyétek ti is ezt!! :)))
ti is fogtok pezsgőzni, jövőre a választások estéjén??? :)
Pop40 2013.03.14. 16:57:43
"irhatok én ékes, szép nyelven is" Ezt el sem várom. Próbaképpen ha produkálsz egy (többé-kevésbé) olvasható magyart, azzal már kiegyeznék.
Igen, a szocik a felelősek mindenért, de 2010 óta minden szép és jó, az meg direkt jó, hogy ellopták a manyupot.
Viccen kívül, te hány éves vagy? Ugye nem vagy még 20?
Itt a tavasz, nem jobb lenne valami csaj után nézned? Ha találsz egy nálad okosabbat (nem reménytelen vállalkozás) lehet, hogy mutat pár olyan elfoglaltságot, ami jobban megtetszik annál, minthogy hülyeségekkel fáraszd a népet.
Én a helyedben kipróbálnám, ártani biztosan nem fog.
ördöngös pepecselés 2013.03.14. 17:01:37
annyi idős vagyok hogy közöm van hozzá hogy 98-ban a Fidesz gyözzön... :))
szoval de igen, 20nál böven több vagyok.
amugy meg sok közöd nincs hozzá, én sem kérdezem meg hogy hogy visz rá a lélek arra hogy ilyen szardarab bajnaikat akarj m. elnöknek.
sommaire 2013.03.14. 17:04:16
regress 2013.03.14. 17:20:59
Pop40 2013.03.14. 17:23:18
"98-ban a Fidesz gyözzön"
Milyen 98-ban? Itt 2098-ról beszélsz, vagy a múltidő használatával akadtak gondjaid?
"szoval de igen, 20nál böven több vagyok."ű
Ez esetben őszinte részvétem.
"hogy ilyen szardarab bajnaikat akarj m. elnöknek."
Mi is a gond vele? Nem olyan hülye, mint Orbán? Nem röhögik ki mindenhol kül/belföldön? Látott már céget belülről? Nem a koleszos szobatársa nyer minden közbeszerzést, amin elindul?:O
Tényleg, rémes ez a Bajnai, fujjj, cúúúna, gonosz Bajnai!!! :)
Nekem most mennem kell, további kellemes agitálást. Túl sok eredményre azért ne számíts, be kell vallanom, nehezen tudom elképzelni, h valaki az (amúgy rendkívül színvonalas) kommentjeid láttán kap majd a fejéhez, hogy "basszameg, ez a "balibgecik" úgy meggyőzött, tuti Orbánra szavazok! :)
További kellemes délutánt.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 17:31:07
www.origo.hu/itthon/20120929-riport-a-tek-harcmuveszeti-galajarol.html
enyit hadjurol es a kontraszelektalt sturmabteilungjarol...
turulpina 2013.03.14. 18:08:09
turulpina 2013.03.14. 18:10:10
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 18:16:55
jaja
olvastamn rola, hogy szereti a leutest. foleg, ha oregeket kell leutni terepjarobol kiszallva..:-D
mondjuk mit is varunk egy olyan miniszterelnoktol, akinek a tanacsadoja egy koztorvenyes garazda bunozo?:-)
Mária 2013.03.14. 18:20:54
"Gondolom, leütésre fizet a habony."
Meg hasbarúgásra :D
De az is plusz pénz, ha szétrugdos egy kerekes bevásárlótáskát :DDD
kela-bá 2013.03.14. 19:22:22
Tisztelt hölgyem, kedves anyuka! Köszönöm, hogy reagált a bejegyzésemre. Dél k@kela-bá: örül olvastam válaszát, de dolgom volt el kellett mennem. A nagy hózuhatagban láttam egy fiatal anyukát két pici gyermekkel a forgatagban, le a kalappal előtte, és Ön előtt is mert az írásaiból kiderül, hogy több gyermeket nevel, a férje meg tisztességesen és valószínűleg sokat dolgozik, és egyébként jól vannak, amit jó hallani! Elégedetlen a kormány politikájával ? Hm... Én 15 kormány "ciklusnyi" korú vagyok ,de elsősorban sohasem a kormányoktól függött a saját és családom sorsa. Persze vannak törvényes keretek
amik korlátozhatnak. Volt diktatúra, most meg demokrácia van. Valamiben hinni kell ! A vallásban úgy és abban hisz valaki ahogy a lelkiismerete sugallja. A politikában a pártok az akarják elhitetni, hogy csak "ő" a megoldás számunkra, a lelkekért, voksokért megy a harc.
"Sunyi tróger vagy János!" Magyarország elnöke.
Micsoda tiszteletlenség ! Mert demokrácia van ?
Meg, " Gyurcsány takarodj!" Stb. Mert demokrácia van? Miért nem megy ez emberi módon ?
Ez vagy az a kormány ? Azt mondják teljesen mindegy. Nekik is vannak főnökeik:
Youtube :Európai krízis Ki mozgatja a madzagokat ?
Vagy: www.vntv.hu Érdekes videók találhatók az egészséggel kapcsolatban és a világ bajairól, tájékozódás képpen.
A család egészsége érdekében, talán ismerős :
www.tenyek-tevhitek.hu
Nagyon hasznos a Tojás Táplálkozás Egészség című könyv Dr. Légrády Pétertől,olvasható itt:www.szamosmiklos.hu A tojás hasznossága mellett leírja a t ö k é l e t e s emésztés lényegét !
Jó egészséget a családnak !
diplomassenki 2013.03.14. 22:26:43
Kedves Kela bá!
Az a legnagyobb bajom az egésszel, hogy a legtöbben, itt ezen a blogon is, fehéren, vagy feketén akarják láttatni a dolgokat.
Pedig ez az egész sokkal árnyaltabb. Rossz politikus volt Gyurcsány? Biztosan, azonban - ha zárt körben is, de végre valaki belenézett az igazmondó tükörbe -, azóta nekem pl. sokkal szimpatikusabb.
Mesterházy komcsi? Abban az évben született amikor én! Mi már KISZ tagok sem lehettünk, mert megszűnt mire "beléphetünk" volna.
Büszkén voltam kisdobos, úttörő és nagyon sok mindent megtanultunk, amit ma a mi gyermekeink nem tanulnak meg.
Anyai ágon a dédszüleim kulákok voltak, mindenüket elvették, a nagyapámat '56-ban anyukám szeme láttára verték félholdra a saját udvarán, mégsem kommunistázok le senkit. Azt kort is a helyén kell kezelni.
Én szigorlatoztam alkotmányjogból, pedig Parragh Úr szerint "nem támogatandó" szakon végeztem, igaz a családalapításig a szakmában dolgoztam, de ez ne zavarjon senkit.
Büszke voltam arra, hogy nálunk elsőként és békésen zajlott a rendszerváltás. Szerencsére abban az időben sok alkalmam volt külföldre utazni, több időt ott tölteni.
Én a szocializmusból csak arra emlékszem, hogy templomba nem illett járni, illetve, hogy banánt csak a pult alól lehetett szerezni.
Mi a testvéremmel, barátainkkal, már a demokráciának nevezett valamibe nőttünk bele.
Azért érint rosszul ami most van.
Azzal egyet értek, hogy mindenki a saját sorsa kovácsa. Egy pontig. A kiszámíthatatlan forint árfolyam, a bizonytalan világ olyan tényezők körülöttünk, melyet nem lehet egy "vezír takarodj"-val elintézni.
Szoktam káromkodni, nem vagyok álszent. Engem az zavar, ha csak nekem kell alkalmazkodnom. Ha mindent nekem kell eltűrnöm.
Több alkalommal töltöttem hosszabb-rövidebb időt külföldön, lett volna alkalmam kint maradni.
Itt vagyok, mert ahogyan a reklám is mondja, az "Anyám tyúkja" csak magyarul ér valamit.
Itt akarok élni. Nem hírnévre, vagy álomgazdagságra vágyom, hanem arra, hogy tudjam, a 3 gyermekem és a testvérem, sógorom, barátaim gyermekei holnap is ugyanabba az iskolába járhassanak, megválaszthassam melyik orvoshoz megyek.
Remélem érti, hogy engem mi foglalkoztat.
Nem jártam tüntetni, de a "civilek", vagy az, hogy szinte minden ellenzéki egy helyre megy, engem is kivisz az utcára. Nem verekedni, meg kiabálni szeretnék, nem is mocskolódni (itt sem teszem), de megmutatni, eggyel többen vagyunk és viszek magammal még egy embert!
Pop40 2013.03.15. 01:31:17
"Mesterházy komcsi? Abban az évben született amikor én!"
Naná, mert nem jó oldalról közelíted a kérdést.
A "komcsi" szó jelentése narancséknál: "komcsi = mindenki, aki nem vakhitű fideszes."
Az életkor nem számít, kit érdekel, hogy adott ember 90-ben még nem is élt?:DD (A tüntető diákok is komcsik ám.)
Én a helyedben ezt a lehető legnagyobb dicséretnek venném. Ha egy fideszes ezt mondja valakire, azzal azt akarja jelezni, hogy az adott illetőt nem tartja maguk közé tartozónak.
És most őszintén: Mi lehet nagyobb elismerés valakinek, mint hogy már ránézésre látszik róla, hogy nem fideszes? :O
sunika 2013.03.16. 10:29:18
camilló 2013.03.17. 10:58:09
Attila Petry 2018.06.02. 10:56:47
Ennyire kinyílt a Soros papa pénztárcája ,hogy néhány hazaárúlót úgy megfizet ,hogy a hétvégi nyitólapomra kerüljön a frőccsenő nyáltól csöpögő aljas rágalmazásuk !!!
Miután a választásokon csúnyán levitézlett minden jobbos ősszefogásuk most az internetten hamis nevekkel püffőlnék a kormánypártot és a magyar szavazópolgárok tőbbségét (2/3 os többségét )
Engedjünk be 70 ezer muzlimot és akkór felvirágzik ez az órszág - akarják megetetní velünk !
Mikor Orbánék átvették a hatalmat a gazdaság romokban állt az adósághullám majdnem besőpőrt minket a munkanélküliség az eget súrolta , de ezek tettek róla ,hogy ma már munkaerő gondokkal kűzdűnk és nem kapok egy kerti munkást mert mindenki keres olyan jól a munkagelyén, hogy nincs szüksége arra a párezer forint tőbbletre amit külőnállásban kecsőlhetne !!!
Inkább elmegy a kormány biztosította Erzsébet utalvánnyal egy jó kis wellness re a hérvégén !!!
Nem erre vágyott az ország,megtapasztalní egy kis jólétet , amiben eddig sem Ő sem apja de még a nagyapja sem réstesült soha ,hacsak nem volt bitang hazaáruló kommunista vagy Gyúrcsán katona !!!
Ma mikor kezdenének a magyar emberek kicsit jobban élní egy holokaust tőlélö ,még mindig gyülőlettől elvakult spekuláns a nyakunkra hozná az Isten átkát a keletí fanatikusok hadát,hogy nyugateurópa után nálunk is az utcán erőszakolják meg feleségünket és lányainkat - hogy totális anarchia legyen itthon is a mi hazánkban !!!
Attila Petry 2018.06.02. 11:37:11
Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbikosokkal csak az a bajom,hogy alapjaiban egy zászló alattí pártok vitája már-már nagyobb mint az ősellenség