HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) gulyás gergely (2) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Áder úr, kifelé a nappalimból!

2013.01.01. 13:23 Poldi bá

Formailag minden rendben volt a köztársasági elnök éjfél után leadott szilveszteri beszédével, amelyet a nemzethez intézett, mégis olyan dologra vetemedtem, amire korábban soha: a nyílt színen, pezsgőspohárral a kezemben küldtem el egy bizonyos helyre Áder Jánost.

A k. elnök nem sétált összevissza, a mondatoknak volt egyfajta jellegzetes patetikus stílusuk, az alany egyeztetve volt az állítmánnyal, a rezzenéstelen, gyakorlatilag végig mozdulatlan arc látványa is elviselhető volt erre a kis időre (az aszimmetrikusra nyírt bajuszt is beleértve). Miért ment akkor fel mégis az adrenalinszintem?

Bizony, a köszöntő mondanivalójától.

Attól, hogy Áder János úgy beszélt, mintha nem egy kettészakított (most már inkább egyharmad-kétharmaddá szakított, de ez majd csak 2014-re fog perfektuálódni) ország vezetője lenne, s mintha nem is volna személyes felelőssége abban, hogy romhalmazzá vált az ország és megkeseredett, egymást gyűlölködve méregető emberek zombiként élik mindennapjaikat. (Már akik nem fagynak meg éjjel a saját lakásukban.)

A nagypapák és nagymamák örüljenek unokáiknak, a betegek gyógyuljanak meg, a fiatalok meg önfeledten élvezzék a szilveszterezést és vigyázzanak magukra. A jótékony apó szokás szerint olykor elérzékenyült saját magától, és biztos vagyok benne: maga is elhitte, amit mond. Hogy "ezekben a pillanatokban" ismerősök és ismeretlenek egymás iránti szeretettől, jóakarattól vezéreltetve fordultak egymáshoz, kifejezve, hogy ezekben a percekben "mindannyian egymás javát akarjuk".

Az enyémet ne akard! Akartad eleget egész évben! Belenyúltál az életembe, a családoméba, a barátaiméba, akivel csak találkozom, mind azt mondja, hogy az övébe is.

"Lélekben ezért most én is ott vagyok Önök mellett, hogy kinek-kinek személyesen fejezhessem ki jókívánságaimat." Takarodj hát a nappalimból, mert személy szerint súlyos felelősséged van abban, hogy itt tartunk. Nem játszhatod meg a fél ország ledózerolása után a szerető családtagot, nem buzdíthatsz engem arra, hogy szeressem az olyanokat, mint te vagy. Nincs rá erkölcsi alapod és ezzel a beszéddel magad provokáltad ki, hogy ezt a szemedbe is mondjam.

"Kedves Honfitársaim!
Kívánom, sohase adjuk fel álmainkat. Ha valami nem úgy sikerül, ahogy elterveztük, mindig legyen erőnk ismét talpra állni." Azt kell hinnem, köztársasági elnök úr alpári módon, érzéketlenül gúnyolódik velünk.

"Régi bölcsesség, hogy minden ember a maga sorsának kovácsa, de az talán még ennél is fontosabb igazság, hogy mi, magyarok egymás sorsának is kovácsai vagyunk." Szép gondolat, az a része már megvalósult, hogy az én életemet mások már szépen kovácsolják, az Ön barátai, Áder úr. Erősen várom, hogy ez visszafelé is megtörténjen.

"Olyan országot, olyan hazát kell alkotnunk, amelynek fundamentuma az egymásnak megadott tisztelet, a jó szó és a jó szomszédság, a jövőnkért viselt felelősség és egymás teljesítményének megbecsülése." Milyen szép gondolat. A híve vagyok! Kezdjük talán azzal, hogy forgassák vissza az idő kerekét két és fél évvel, vonjanak vissza mindent, amivel ebbe a mélységbe taszították az országot. Ja persze, Önök úgy értelmezik, hogy most van rendben minden...

"Gondoljuk csak meg, mire lennénk képesek, ha vennénk egy nagy levegőt, és így vágnánk neki az új esztendőnek! Vajon nem élhetnénk-e úgy, ahogy himnuszunkban is áll: jó kedvvel, bőséggel?" Itt sajnos nálam elszakadt a cérna, és olyat mondtam, amit a Himnuszból csak a "balsors, akit régen tép" kifejezéssel tudok érzékeltetni, már persze hangulatilag.

Azt kívánom, hogy Ön, köztársasági elnök úr, egyszer majd értse meg, miért volt ez a beszéd (semmitmondósága, látens arroganciája mellett) a tisztességes politizálás paródiája.

Baginacsának csak egy szempontból lesz nehéz dolga: megszemélyesíteni a figyelmet Áder beszéde közben jelbeszédével végig magára vonó szép Weisz Fannit.

(Az újévi köszöntő itt megtekinthető.)



Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

629 komment

Címkék: áder jános köztársasági elnök szilveszteri köszöntő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2013.01.02. 00:27:06

@Ándi bácsi: Talán azért mert nem a származásuk alapján, népirtással, ipari módon végeztek velük, kirabolva őket. A kártérítés, amiről ugatsz, antiszemita, náci fajtársam, az elrabolt vagyon töredékére rúg...

whale 2013.01.02. 00:28:49

@nemjoezigy: Akkor vissza a kommunizmust, elvtársam??? Ne röhögtess már....

folyamatábra 2013.01.02. 00:29:12

@whale: Ez egy más kérdés. De ahogy most állnak a dolgok, van rá esély, hogy az ő alkotmánybírósági beadványának köszönhetően - amivel egyébként az ellenzéki javaslatokat is továbbította - elmeszelik a regisztrációt. Ez napokon belül kiderül.

whale 2013.01.02. 00:31:58

@látjátok feleim szümtükkel: Namostan azért, mert a KONKRÉT, EGY esetben nem bizonyosodott be a dolog, attól még a kitördelt aranyfogakat simán beolvasztották például. Nem lepődnék meg, ha nagyapád ilyen aranyból csináltatott volna gyűrűt nagyanyádnak....

whale 2013.01.02. 00:37:28

@folyamatábra: Játssza a józsaru szerepét. És? Szarjam össze magam a gyönyörtől? Onnan kezdve, hogy az ÖSSZES közhivatalban narancsos komisszár ül, aki azt gondolja, hogy nem viktátor akarata érvényesül MINDENBEN, az minimum naiv. Vagy idióta... Szimplán arról van szó, hogy kampányév jön. Kezdődik a parasztvakítás és a pénzosztogatás, hogy az ostoba tufák jó helyre ixeljenek majd. Ennek a része a regisztrációs színjáték is, ugyanúgy, mint a rezsicsökkentés, a nyugdíjemelés, meg a többi szar. Nem kellett volna elqrni az országot és akkor most erre semmi szükség nem lenne...

whale 2013.01.02. 00:40:57

@pocaklakó minimanó: Nocsak. Te nem dolgozol? Nem adózol? Nem vásárolsz? Akkor elhiszem. Egyébként nem.

MACISAJT 2013.01.02. 00:41:15

Ma (is) láthatóan versenyt óbégatnak, minden hullámhosszon az agyonvert bal- és hiszteroliberálisok.
Számukra a a következő évekre a hallhatatlan Kabos Gyula (Nóti Károly) mondatai érvényesek:

„Acsai úr, maga itt marad, két héten keresztül minden nap végignézi, hogy én nem szmokingban zabálom a vacsorám, hanem ingujjban, mit ingujjban, atlétatrikóban, a libasülthöz pedig hagymát eszem, mindenhez hagymát eszem, hagymához is hagymát eszem, a halat pedig késsel fogom enni, két késsel, a feleségem pedig annyit amáliázik, amennyit csak akar, ilyen kövér lesz, és én is ilyen kövér leszek.”

És tényleg.Ez lesz a bal- és hiszteroliberálisok legnagyobb büntetése az elkövetkezendő években.Hogy mindennap végig kell nézniük " Másországot".

Így aztán 2013-ban is végignézhetik, amint az ebül szerzett Nemzeti Színházuk éléről távozik egy degenerált, valamint a Magyar Nemzeti Bankból is a gyurcsányista trojka.

Tetszettek volna nem elkúrni- mondaná a klasszikus( sőt, kettő is, two in one).
De el tetszettek.

whale 2013.01.02. 01:07:46

@MACISAJT: Az igazi elqrás 2010-ben kezdődött jobbantkám...
Ha Kedves VezetŐD, elpacsálja az MNB devizatartalékát is, amire jó esély van, te is vinnyogni fogsz a következményektől, csaxólok. Idióta...

veerses 2013.01.02. 04:49:22

Váltsátok le Poldi "elvtárs" és máris valamelyik bolsit nézheted újra, akik csak az oszág minden lakosának életét baszták el (uralkosádásul alatt a prolik átlagbra, akikért állítólag életek, sokszorosan lemaradt a fejlettekétől, az utolsó nyolc év alatt meg a volt megszálltak egy nem kis hányada hagyott el nagy hártrányból), nem is egyszer!

Hmmm... 2013.01.02. 05:39:46

Kicsit előremutatóbb lenne, ha nem egymás sorsának a kovácsa, hanem a kovásza próbálnánk meg lenni. Erőszakkal csak ideig-óráig oldhatók meg dolgok, és hosszútávon nagy árat fogunk fizetni ezért.

Pop40 2013.01.02. 05:44:33

@reálisan:

Ezekre gondolsz, te degenerált?

www.vg.hu/kozelet/politika/ezt-igerte-a-fidesz-nyugdij-ugyben-foto-megvedik-a-penztarakat-334260

vastagbor.blog.hu/2012/12/07/a_kurva_internet_hat_nem_megoriz_mindent

Ezekkel nem riogattak az ismerőseid? Nagy kár.

"Van az ismerősi körömben egy öreg komcsi házaspár. Két éve, mióta nem a kedvenceik vannak hatalmon rémhír terjesztők lettek."

Mit terjesztenek, hogy lenyúlják a manyupokat? Vagy hogy bevezetik a tandíjat? Esetleg minden pénzt lenyúl majd Simicska?
Vagy hasonló kamukat?

Tuti nem komcsik amúgy, ha komcsik lennének, most csápolnának, mint te, meg a hazaáruló, retardált fajtád. (Hála istennek, egyre csökkenő számban.)

" Itt sem sokat ér a szakadatlan mocskolódás, nem hisz nektek senki!"

Ebben teljesen igazad van, jelenleg az egész otrszág egységesen a tiszta, korrupciómentes, igazmondó fideszednek hisz. (Orbán seggéből, ahonnan pislogsz kifelé, ez tényleg így látszik?:)

Pop40 2013.01.02. 05:49:00

@ásványi répacukor:

"Tudod Ők már ezt a kort elérték... , de majd rólad mit állitanak fiatalabb ismerőseid x év múlva?! Tudod reálisan...."

Nem kell x évet várnia, róla már most is ezt állítják.

felcsutisuttyo 2013.01.02. 06:39:54

dr.kakaósbögre 2013.01.01. 15:55:28
@Nemzetidegenek nyálverése:
Pontosan ezt csinálta Ceausescu is.Aztán lelőtték.
EGYETÉRTEK!
CEAUSESCU-T KARÁCSONYKOR LŐTTÉK LE.....mi magyarok mindíg késünk.....de a vége remélem EZ LESZ ITT IS!!!!

veerses 2013.01.02. 06:47:33

@felcsutisuttyo: Gyáva szar bolsi vagy. Midnennap gyilkosságra uszítasz. Alajas szar komcsi.

Kismacska (BELLA) 2013.01.02. 07:26:44

@Poldi bá:

Ehhez a poszthoz nem lehet mit hozzátenni, minden szavával, szóközével, pontjával, vesszőjével és felkiáltójelével egyetértek, magyarán: hatalmas nagy

+1!!!!!!!!

(Bár maximális tiszteletem, hogy végignézted, én elkapcsoltam.)

Kismacska (BELLA) 2013.01.02. 07:30:41

@veerses:

Atyaúristen, mekkora baromságot írtál...

Szerintem menj inkább és éld a kis bogár életed, ne politizálj, nem érted, épp ezért jobb, ha meg se szólalsz. Ülj le kisfiam, ahogy a régi kémiatanárom mondaná: talpas egyes!

(Engedelmeddel, nem fejteném ki, miért oltári nagy baromság, amit írsz, sajnos azt se fognád fel, narancs szemüvegen keresztül biztos szép az élet! Csak ezt ne hangoztasd. Égeted magad.)

midnight coder 2013.01.02. 07:42:25

@látjátok feleim szümtükkel 2013.01.01. 19:13:04
"Nem ezt írtad, de ha már itt tartunk, mi is az a konkrétan amit utána ténykedett?"
A világon semmi, azon túl hogy kb. annyira volt független attól az MSZP-től aki állítólag halálra üldözte őt 56-ban, mint Schmitt Pali a FIDESZ-től.

"Megszavazták azokat a törvényeket, amelyek ahhoz kellettek, hogy a kormányzás haladni tudjon."
Pontosan mire gondolsz ? Viszonylag kevés 2/3-os törvény van, a legtöbb dolgot egyszerű többséggel is meg lehet oldani.

"Gyurcsányék is akartak reformokat, de azt pl. a népszavazásokkal megfúrták, majd most maguk alkalmazzák."
Egyetlen népszavazás volt - és egyetlen reformot fúrtak meg, a Hordágy Ágica-féle egészségügyi reformot. És nagyon jól tették - ha anno nem teszik, akkor mára pár száz milliárddal kevesebb lenne a költségvetésben, viszont gazdagabbak lennénk pár üvegpalotával, managerrel a hozzá tartozó fekete Audival és titkárnénivel.
Az a reform speciel összehozta volna a magán EP és az állami rendszer minden hátrányát, akik nyertek volna azok csak a szolgáltatók, akik buktak volna az csak az állam és a betegek. A FIDESZ elévülhetetlen érdeme hogy megfúrta - más kérdés, hogy közben azóta ők is csináltak hülyeséget tonnaszám.

"De a fidesz is megszavazta a szoci kormánynak mindazt a jogszabályt, ami arra jó volt, hogy az ő anyagi érdeküket szolgálja."
Olyat egyetlen ellenzéktől se várj, hogy ha a kormány nekiáll osztogatni, akkor majd odaszól hogy nem, ne adjatok több pénzt a közszolgáknak, nyugdíjasoknak, stb. A mindenkori kormány feladata fogni a gyeplőt.

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.02. 07:58:07

@midnight coder: "Olyat egyetlen ellenzéktől se várj, hogy ha a kormány nekiáll osztogatni, akkor majd odaszól hogy nem, ne adjatok több pénzt a közszolgáknak, nyugdíjasoknak, stb. A mindenkori kormány feladata fogni a gyeplőt."

Ja! Értjük. Díszterek, stadionok, fürdők, hátul meg munkanélküliek tömege. Ebben nem a fideszes önkormányzatok voltak benne? Vagy ott nem ők uralkodnak már több, mint két éve? Ott nem lehetett volna józan észt, meg mértéket tanúsítani? Mert ugye az "állam" most nagylelkűen átvállalja tőlük ezeknek a terhét, és így az egész ország élvezheti a kifizetés gyönyörét.

Túl Hosszú Captcha (törölt) 2013.01.02. 08:18:37

Szerintem is nagyon beteg dolog a szilveszteri lazulás másnapján ilyen fröcsögő gyűlöletre ébredni.
Eddig a ballib oldal előjoga volt rettegni, de ha az ember beleolvas az indexes kommerblogokba, lassan attól kell tartani a semleges polgároknak is, hogy mi lesz, mikor ezek a bosszúszomjas alakok visszatérnek.

Nem értem az okát, csak arra gondolok, most futottak ki a tartalékok, melyek a haveri tanácsadásból és semmit sem érő tanulmányokból születtek és hát lassan dolgozni kéne. Csak az nehéz az irodalomkritikusi diplomával. Innentől persze szar az élet és a dögöljön meg a náci kormány...

bat4 2013.01.02. 08:24:23

Egy bolsevik patkány még azt is kifogásolja, ha Boldog Új Évet kivánnak neki.

veerses 2013.01.02. 08:57:10

@Dr. Nélküli Vitéz Kismac (BELLA):

Ennyit a szellemi képességheidról, bolsikám!

Eltelazarus-nál megtalálhatod a korabeli (1938-as) adatokat (olaszoknál, finneknél, íreknél, spanyoloknál, stb. többet keresett a magyar proli), a középiskolás atlaszban, a 2002-eseket, bármelyik újságban a maiakat.

Majd, ha megtanulsz olvasni, legalább nyocadik általános szinten, akkor nem próbálsz okos lenni olyan ügyben, amiről lövésed nincs.

szekertabor · provo.blog.hu 2013.01.02. 09:11:12

Jópofa Poldi bá, a saját gyűlölködését kéri számon azoktól, akikre acsarog.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2013.01.02. 09:19:47

@Túl Hosszú Captcha:

Orbán csürhéjének 8 év ellenzék alatt se kellett dolgozni menni.

Gondolj bele, mekkora tolvajok.

tippan67 2013.01.02. 09:30:34

Szomorú életed lehet Poldibá!

"akivel csak találkozom, mind azt mondja, hogy az övébe is."

Életszerű akkor az hogy sétálsz az utcán, jé, egy ismerős. szevasz, szevasz, te, Poldi, figyelj má, hát ez a gaz Áder nem belenyúlt az életembe?
Ja, ja, bele.
Na csá, csá.

Kábé ilyen egy találkozás?

belevauvau 2013.01.02. 09:30:46

szerintem is annyi történt, hogy áder elmondta, amit el kellett mondani.
az más kérdés, hogy áder fideszes kötődése, múltja, egészen másról szól, mint a megbékélésről.

midnight coder 2013.01.02. 07:42:25

a horváth ágnes féle eü-reformról csak annyit, hogy a fidesz által kezdeményezett totális ellen-propaganda hadjárat, majd népszavazással végződő elmeszeléséről nem érdemes beszélni, mivel nem tudjuk, hogy valójában mi is lett volna a vége.
De biztos vagyok abban,hogy az államnak sokkal kevesebb pénzébe került volna, mint a mostani, kórház összevonós rendszer, mivel ebben a felállásban "csak" annyiról van szó, hogy az eü-fentartásra fordított pénzt versenyeztetés nélkül miképpen lehet minnél frappánsabban magánzsebekbe beletenni.
nos, én úgy gondolom, hogy ebben a mostani rendszer kialakulásában ádernek legalább akkora a felelősége, mint a fidesz többi meghatározó káderének, akiknek elhiteltelenedésük legalább akkora mértékű, mint matolcsi györgyé.

(az "emútnyózévezés" meg akkor lenne hiteles, ha az előző vezetésnek is kétharmada lett volna.)

ubu1 2013.01.02. 09:31:47

Utálok mindent, ami narancsos és nem láttam a köszöntő beszédet. Bizonyára én is ideges lettem volna tőle. Ettől függetlenül azt gondolom, Áder kis pont az ország szétbarmolásában. Ovinak sokkal több köze van ahhoz, ahogy száguldunk a lejtőn lefelé.

Misi56 2013.01.02. 09:41:56

@midnight coder: Nagy tévedés!!! Amikor megfúrták a 300.ft-os vizitdíjat nem a Horváth Ágica volt,hanem az a másik hülye. Az sem volt jobb. Viszont a vizitdíj jó lett volna. A sok kicsi sokra megy alapon. Teljesen politikai szándék volt a megfúrás. Szerintem már bánják. De akkor ez is jó volt a népbutításhoz.

laci0011 2013.01.02. 09:43:42

@kirsten: Ennyire futja csak kérődző,vagy csak szerelmes vagy a pufajkásivadék viktorkába?

Misi56 2013.01.02. 09:49:04

@MACISAJT: Igen! Az a legnagyobb büntetésünk, hogy mindennap nézzük szeretett hazánk leépülését, amit ez a degenerált Fideszes banda művel vele, a te és a hozzád hasonló, szintén degeneráltak aszisztálása mellett!!

protkova 2013.01.02. 09:53:17

@kvadrillio: "áLLÍTSD TALPRA A 6 ÉVIG MUNKANÉLKÜLIKÉNT SENYVEDŐ, EGÉSZSÉGILEG BELEROKKANT ÉS HALÁLBAMENEKÜLŐ FIAMAT TE ÁLLAT ! MERT MEG AKAROM ÖLELNI !!!
TE ROHADT GYILKOS FÉREG !!+!+!!+"

Szerintem elég buta ember vagy te.
Lehet, hogy feljebb már leírták, de most én is megteszem.
1. Ha a fiad hat évig volt munkanélküli akkor nem a megfelelő emberre/pártra haragszol.
2. Ha úgy nevelted, hogy képtelen volt az élet viszontagságait elviselni azért megint nem a megfelelő embert hibáztatod.
3. Ha van valami konkrét elképzelésed arról, hogy Áder János személy szerint mennyiben felelős a fiad haláláért akkor írd már le légyszíves.
Esetleg Több cégnél is Hr-es volt ahova jelentkezett a gyereked, vagy ő rúgta ki a munkahelyéről?
4 van ez a terápia című sorozat az HBO-n, de le lehet tölteni minden honnan, ott az utolsó részek egyikében, megjelenik egy apa aki mindent tud és semmiért nem hibás viszont mindenkit faszán ki tud osztani a fia öngyilkossága miatt.
Az élet filozófiája az, hogy ha valami miatt fáj a fejed akkor ne az okot szüntesd meg, hanem vegyél be egy fájdalom csillapítót.
Javaslom, hogy nézd meg és ismerj magadra.

Misi56 2013.01.02. 09:56:53

@Nemzetidegenek nyálverése: Ha a Fidesz zsebeket közösnek lehet nevezni. Hogy lehet az, hogy amikor a Fidesz lenyúlta, még mindíg megvolt( volt mit lenyúlni)pedig a szocik, átjátszották, lenyúlták,stb... Te hallod is amit mondasz. Te szemellenzős h... f...

téridő 2013.01.02. 10:03:07

Kedves Poldi Bá!
Ön rendszeresen ír. Megtenné, hogy majd írna a jelenlegi Himnuszról is?
Elég sokan vagyunk nemhívők. Képmutatás, hazugság azt énekelni (mondani, gondolni, stb) "Isten áld meg a magyart...". Nekem ez álságos, elfogadhatatlan, szerintem ez a magyar képmutatás és jellemtelenség valós tükre, ezzel ideje lenne szembe nézni és ellene föllépni. Mert talán itt volna már az ideje, hogy mindenki mindig gerincesen önmaga lehessen, és ez legyen a norma!

protkova 2013.01.02. 10:03:31

Ettől még nem tetszik az ami ebben az országban folyik, de ez nem az utóbbi két évben lett így.
NE felejtsük el, hogy előtt volt egy olyan 8 év amikor a nyugdíjak emelését hitelből finanszírozták és úgy gondolták, hogy ez így rendben lesz.
El kell felejteni, hogy egy ekkora ország elbír ennyi luxust és hazug korrupt szemétládát, de erre nem lesz megoldás az ha a Fidesz megy a Libsik meg jönnek.
Vagy kötelet pártállástól függetlenül mindnek vagy tessék elfogadni, hogy néha azt hazudják ami tetszik néha meg ami nem.
A poszttolónak meg némi önvizsgálatot javasolnék, feltételezem, hogy vagy az adómból fizetett nyugdíjat élvezi, vagy a fogyasztásom generálta bevételekből részesül, magyarul fizetett hőzöngő, ha már ezt csinálja akkor végezze a munkáját rendesen, sok mindenbe bele lehet kötni, de van amibe felesleges, Áder egy olyan ember, az újévi beszéde pedig egy olyan téma amit nem érdemes és értelmes ember számára felesleges is így pocskondiázni.
Nem azért mert az Áder egy szent hanem azért mert talán a rendszer haszon élvezője, de nem jut eszembe túl sok ember aki az ő farvizén csövelt fel és ez viszonylag kevés jelenlegi politikai szereplőről mondható el.

moloy 2013.01.02. 10:03:44

Szerencsétlen ember vagy Te, Poldi!

Peetee 2013.01.02. 10:05:29

5%-ot meghaladó infláció, 15-205-os élelmiszer-ár robbanás mellett gondolja úgy Áder cucu, hogy "jókedvvel-bőséggel" ???

Kedves Közársasági elnök úr!
Mi, átlagos állampolgárok élünk most annyiből, mint amennyi az ön fizetése....volt 18-20évvel ezelőtt. Önnek akkor ez nettó volt, ehhez jöttek a kiegészítések és prémiumok...stb.
Nekünk nem jön hozzá semmi, nem kapunk ruhapénzt, benzinpénzt, lakhatási pénzt, repi pénzt, semmit, csak egy fizetést és kész, ebből kell mindent megoldani a melóba járástól a fogorvosig mindent.

Kicsit tessék elgondolkodni, és kitekinteni a felső-középosztály adta bőségkosárból, és máris nem ilyen hangzatos, ugyanakkor vérlázító újévi köszöntők fognak készülni.

Attól még, hogy beszélünk a mézzel-tejjel folyó kánaánról, attól az még nincs!!!!

Mad Mind 2013.01.02. 10:09:37

@HomicideWatch:
Ezt a kamu dumát. Szóval azért szavazol a fideszre, mert vannak akik utálják? Gratulálok a gerincedhez.

E-leonora 2013.01.02. 10:12:50

@ciconia: Egy átlag nyugdíjas nem kap ennyi nyugdíjat. lehet, h a pedagógus nyugdíjasok igen, de az ÁTLAG nem. Van ismerősöm, akinek 445 év munka után (fodrász volt, nem maszek) nem éri el az 50 ezret.
Az a baj, h mindenki a saját világából ismeri a példákat. Lejjebb nem néz. Minek? Neki megvan a sajátja.
OV pártolói közül azok kerülnek ki, akiknek ebben a kétésfélévben lett jobb.
Vagy a külföldi magyaroknak (lásd ukrán nyugdíjasok)
Vajdasági! Te miért is szólsz bele? Elvileg köztünk csak kb. 20-25 km áll és egy egész világ (fal)

moloy 2013.01.02. 10:13:19

@téridő: Mivel én ismerem a leírtakat követő szavakat is, Neked kurvajó dolgod lehet!

belevauvau 2013.01.02. 10:38:00

@E-leonora:
a borravalós szakmát "űzők" egyik hátránya, hogy a bevallott jövedelem után adóznak, és fizetnek járulékot. benem vallott tételek után nem lehet nyugdíjat követelni.

vajdasagi 2013.01.02. 10:47:35

@E-leonora: Arra a kérdésre, hogy én miért is szólok bele, rengeteg válasz adható. íme néhány:

1. Micsoda udvariatlanság ez! Talán nincs szólásszabadság? Vagy csak azoknak szabad szólniuk, akik azt mondják, amit Te hallani szeretnél?

2. Köztünk valószínűleg több mint 20-25 km áll, mert én Magyarországon élek, noha Vajdaságból származom.

3. Az könnyen meglehet, hogy köztünk egy egész világ áll (fal), de az inkább világnézeti, mintsem országhatár jellegű.

4. Szüleim Vajdaságban élnek és megkapták az állampolgárságot. Nagyon büszkék rá. De akár hiszed,, akár nem - nem jár ezzel semmmilyen anyagi előny. És ez így van rendjén. Azért kapták, hogy jobban érezzék magukat, azért is, hogy könnyebben utazhassanak el hozzánk Magyarországra, azért is, hogy erősödjön a kötelék köztük és az anyaország között. Magyarázd már el nekem ezt az "ukrán nyugdíjasok" mondatodat!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.02. 10:48:01

Szerintem nem volt gáz abban, amit mondott. Sablonos volt, kicsit uncsi is, de átlagos.
Nem hiszem, hogy ennyire bele kéne magyarázni, hogy most akkor kettészakított az ország.
Az a hülye, aki ebbe a baromságba belemegy, barmozik, kettészakítottazik. A politikusaink pont ezt akarják (értsd, a szemben álló pártok), és nem kéne nekik bedőlni az egyén szintjén.
Mert akkor állsz csak be igazán abba a birkatömegbe, akik miatt itt tartunk, hogy politikai nézetek miatt egymásnak ugrunk.

E-leonora 2013.01.02. 10:52:45

@vajdasagi:
Na, ugye, h nem tudsz semmit. Nem tudsz az ukrán nyugdíjasokról? Nem tudsz arról, h a magyarok nem könnyebben utaznak, hanem nehezebben (elvett kedvezmények) Tudsz a korhatár alatti rokkant-beteg voltnyugdíjasok sorsáról?
Nagyra értékelem én is, h megkaptátok az állampolgárságot. Ennyi.
Ha itt élsz, szólj bele, sőt!
Aki nem itt él, nem a saját bőrén érzi ezt a "magyarcsodát", ne is akarjon beleszólni.

Tapossuk A Szabadságjogokat 2013.01.02. 10:55:13

Szánalmas poszt... Kedvem lenne "méltatni" az író értelmi képességeit, de nem tűrne nyomdafestéket. Poldi bácsi, kifelé az országból, ha valami ennyire nem tetszik!

E-leonora 2013.01.02. 10:55:16

@belevauvau:
Igazad van, ezt nem gondoltam át.

Macropus Rufus 2013.01.02. 10:57:43

@bigthereal:
akár...
És mi a véleményed azokról akik csápolnak pl Ádernek, mert Orbánnak és a többi köcsögnek?

az ország 2/3 szopó ágon van. Esélyetek semmi nincs ha esetleg begorombúlna a nép. Minnél több marhaságot hordok össze + a főnököd egyre nagyobb az esély nemhogy 2/3-ra hanem esetleg a 3/4-re van 3/3-ra... Viktorkának a börtön már ketyek. Már várja. Az idő meg nekünk dolgozik...

Áder meg elmehet a büdös picsába a szar szövegével és a hülye vigyorkó picsa feleségével együtt. (nézd má' azzony állat brüsszelben volt... a mocsoks euban dolgoztt amin kívűál is van élet vaze. Ezt neki senki nem mondta? Igaz most már ewgy köztr.elnöük mellett víríthat, evidens, hogy hazatólta a pici popóját.)

Eleve egy olyan ember mit keres ott, aki a titkos szavazást nyílvánossá tette és érvénye és nem lett érvénytelenítve azonnal (közt.elnök választás. Törvény szerint titkos. Fidesz szerint nem)

Rive 2013.01.02. 10:59:05

@ColT: "Szerintem nem volt gáz abban, amit mondott. Sablonos volt, kicsit uncsi is, de átlagos."

Hát, csak mint egy Markos-Nádas lenne mondjuk Orbán temetésén...

Arch$tanton 2013.01.02. 11:04:05

A cikk szerzőjét látta mostanában orvos? Vérbeli paranoid liberális komcsibalos mást hibáztató hülyeséget hordott itt össze kérem.

NEM MEGY JÓL A SOROD? TEGYÉL ELLENE!!!

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.02. 11:15:29

@whale: "Nem lepődnék meg, ha nagyapád ilyen aranyból csináltatott volna gyűrűt nagyanyádnak...."

Bunkókám, a nagyapám meghalt az első világháborúban, ahová az ország vezetői hajtották. A másik meg azoknak az uraknak volt a cselédje, akik a zsidók vagyonának megszerzése érdekében elhajtották a szerencsétleneket.

Macropus Rufus 2013.01.02. 11:25:53

@Arch$tanton: nekem sem jó
2010-hez képest
11ezer nettóval csökkent a bérem
6%-al elve kevesebbet ér mint 2011 év végén
20-25%-al tudok kevesebbet venni + 6% ihnvfláció, tehát ugyan azért a dolgokért most már 30%-al kell többet fizetnem mint 2 éve
1 év alatt 150Ft-al drágul a benzin literje
(vesd össze, hogy a taxi blokád és 2010 között emelkedett 60Ft-ról 300-ra és 2 év alatt 300-ról 400 fölé...)

A felksoroltak a lakosság közel 70-75%-át érinti. (Amennyiben neked itt most jó, úgy a fentmaradó részhez tartozól -> te vagy a kedvezményezetje pl. annak, hogy 32 helyett csak 16-ot kell fizetned. Amennyiben így van: nagy a szád! Te a tőlem elvett pénzből élsz jól. Ezt ne feled! Mi fizetjük azt, hogy neked 32-ről 16-ra csökkent az adód. Amennyiben így van, csak annyi történt, hogy kibújt belőled az igazi magyar mentalítás.
Amennyiben nem így van, úgy abszolút nem értelek. De ennek meg pici az esélye, a komancsozó liberálisozó kommentedet olvasva.)

Tennék én ellene, az tövénytelen. Ami törvényes az meg lassan de biztosan meg fog érkezni, legésöbb 2014-ben. Ha addíg el nem törlik a választást.

Ami meg a liberláist illeti: kár, hogy fingod sincs mit is jelent az, hogy valak liberális.... Inkább ne is haszunáld mert csak égeted magad.

vajdasagi 2013.01.02. 11:35:12

@E-leonora: Szerintem Te össze-vissza beszélsz. Az ukrán nyugdíjasokról valóban nem tudok, de erre nem az a normális reakció, hogy "Na ugye, hogy nem tudsz semmit!". Ehelyett idelinkelhettél volna valamit az "ukrán nyugdíjasokról". Vagy ez már meghaladja a képességeidet?

Beleszólni mindenkinek szabad. De valóban, aki itt él, az jobban érzi, hogy rossz irányba haladunk. Csakhogy ehhez Áder Jánosnak, és pláne a beszédének nincs semmi köze.

Egy kicsit unalmas - ámde korrekt - beszéd volt. És egyébként Áder úrra ez általában is elmondható :-)

Lencsés István 2013.01.02. 11:36:23

ÁDER JÁNOS nem megy be egy anonim nappalijába .

belevauvau 2013.01.02. 11:36:23

@Arch$tanton:

poldi báttyád egy amatőr "fírkász", szemben azokkal a csahosokkal, akiket a fidesz propaganda-gépezett foglalkoztatott az elmúlt "nyócévben".

2013.01.02. 11:41:32

átnézve a kommenteket túlsúlyban vannak a jobbant hörgések, mi van, fizetésemelés volt, vagy megemelték a normát ?

lfleto 2013.01.02. 11:41:35

Frusztrált, agyament, gyűlölettel teli és buta ember, akinek a köztársasági elnök újévi beszédéről ennyi baromság eszébe jut. A posztoló "elemzése" több, mint vicc, mélységes és megmagyarázhatatlan gyűlölet árad belőle. Nem az elnöknek szól ez, de hagyjuk is, mert mindjárt én is belekeveredek egy méltatlan vitába. A kommentelők hozzáfűzései pedig a fizetésükről, meg a ki nem hagyható lámpaernyő-sztoriról, az elmúlt nyolc évről stb. jó kórképet mutatnak a mai magyar társadalomról. Ami tény: az elnöknek beszélnie kellett, mert ez a hagyomány. Az elnöknek az egész nemzethez kell szólnia, mert ez az alkotmányos kötelezettsége. Az elnöknek a saját értékrendjét kell kifejtenie, mert ez az emberi kötelessége. Ez mind benne volt ebben a nem túl jó, de semmiképpen sem ilyen gyűlölethullámra uszító beszédben. Még szép, hogy nem ment neki a kormánynak, ahogyan tette azt az ellenzék és a kissebbik koalíciós párt által megválasztott Sólyom László anno, akinek az egyéni értékrendje is a kritikát diktálta. Aki ezt nem érti szimplán buta.

Macropus Rufus 2013.01.02. 11:58:10

"Még szép, hogy nem ment neki a kormánynak, ahogyan tette azt az ellenzék és a kissebbik koalíciós párt által megválasztott Sólyom László anno, akinek az egyéni értékrendje is a kritikát diktálta."

a közt elnök független. Elvileg. Tehát ha független akkor igenis kell osztania a kormányt ha a gond olyan.
Egyik azért osztotta mert a Fidesz válaszotta meg a másik meg azért nem mert a Fidesz választotta meg.

Ami meg a Sólyom értékrendjét illeti: anno ő volt az aki azt mondta (AB bíró), hogy a visszamenőleges kamatemelés teljesen alkotmányos. Ezzel családok ezreit tett végleg tacsra... Ennyit a Sólyom értékrendjéről és hasonlókról.

Frizuravarjú 2013.01.02. 12:22:53

A népirtás a lényeg.

Hulljon a magyar rendőri asszisztálással, politikusi segédlettel. Erről nem zeng a sajtó: "Tömegverekedés Szigethalmon - megint magyar sportolókat késeltek a cigányok - a "rendőrség" (egy kivételével) futni hagyta őket" - linket nem teszek be, keress rá!

Ez a lényeg, gyáva idióták, nem a fidesz-maszop látszatharc.

tippan67 2013.01.02. 12:24:53

Ahogy itt olvasgatom a kommenteket, lassan magam is elhiszem, hogy 2010-ig minden csodás volt, de azóta az átok Fidesz mindent tönkre tett. De az igazi bűnös Orbán Viktor ezek szerint. Szörnyű :D

E-leonora 2013.01.02. 12:33:49

@vajdasagi:
Össze-vissza beszélek:
Remélem elég hiteles forráslinket tudtam adni:
www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/szocialis-csaladi-es-ifjusagugyert-felelos-allamtitkarsag/hirek/gyorsul-nyugdijugyekben-az-adategyeztetes-a-karpataljai-magyarok-erdekeben
A többit a keresővel megtalálod. Egyébként 300 eurós nyugdíjakról van szó, amihez egyetlen fillért sem fizettek be az államkasszába.
Ezzel szemben állnak a korhatár alatti volt rokkantnyugdíjasok, akik akár 20-30 évig fizettek rendesen, valóban betegek és most egyetlen tollvonással megszűnt mindenféle nyugdíjjogosultságuk. Segélyt kapnak. Soha nem lesz nyugdíjuk.
Honnan tudom ezt? Csak ránézek a havi bankkivonatomra.

Egyébként a poszt tényleg nem erről szól. A beszéd jó volt. Ilyennek kell lennie.
Csak nem ebben a helyzetben, amiben vagyunk.

Dr.Bio74 2013.01.02. 12:44:33

Áder az első "vérprofi" politikus az államfői székben,és így még egy halvány esély sem maradt arra, hogy esetleg megnézzem, milyen szépeket is mond, azon szőrös függelékes szájával, amivel olyan gátlástalanul osztotta sz észt, acsarkodott, bizonyította egyszer a fehérről, hogy az hogyan is fehér, majd azt hogy a fehér náluk lehet fekete is, mert az náluk úgy is jó.
Ettől függetlenül, Poldi bá mi a faszomért süllyedsz le egy agymosott bértroll szintjére? Speciel értjük amit mondasz, de feleslegesnek tartjuk a kedves fidesznyikek és nem fidesznyikek de nemesen gondolkodóknak az ilyen magas labda felütését.

A köszöntő szövegével nincs semmi baj. A köszöntő személyével van. Ez tipikus esete a fityiszes kommunikációnak. Lásd a heroikus pátoszos nagy védőszavakat amelyek mögé bújnak: a nemzet felemelkedése, a haza szeretete, szolgálata, a magyarság mindenek előtt. Ezekbe nem köthetsz bele, hogy a szavak mögötti tartalom csak a hatalomról és a pénzről szól, mint más pártok esetén is, mert azonnal le hazaárulóznak, nemzetrontóznak stb. Áder szájából ilyeneket hallani körülbelül olyan lehet, mint egy felkérni egy kurvát, hogy ecsetelje a a szexet, csak mint gyerekáldás szempontjából szóba jöhető cselekmény.

galcsi 2013.01.02. 13:31:20

Áder Úr elfelejtette a 2012-es évet összegezni röviden a beszédében, így ezt most meg kell tenni:
"A közbiztonság romlott, a rendőrség korrupt maradt, és a letűnt idők módszertanát használja még most is, megítélése rosszabbodott, a húsüzemeink bezártak, a földeket újraosztották a "pajtik" között a vezetőink, a mezőgazdaság félig romokban, munkahelyek nem teremtődtek, az ország belső és külső megítélése romlott, egyre nő az elszegényedő, és 'leszakadó' állampolgárok aránya, sokan külföldre kényszerültek menni, mert nem tudnak idehaza megélni, vagy nem látják a jövőjüket, az állam és oktatás működését nem tették hatékonyabbá sem korszerűbbé, még mindig a magyar a magyar legnagyobb ellensége, az elszámoltatás, és a felelősségre vonások nem történtek meg 2012-ben sem, és 1989. sem lett lezárva, ügynöklista sehol.
A gyerekvállalás és család nem lett elismertebb (pláne egyre több a munkanélküli, akkor minek ide szülni még...?) a társadalmi összefogás csak "virtuálisan" jött létre, valójában nem létezik, a magyar embereket és termelőket sem védi senki, egyedül viszont nem képesek megvédeni magukat, úgy, hogy még az állami élősködőkkel és bürokráciával is harcolni kell. (Sem az EU, sem a NATO, sem a Magyar Kormány nem védi meg a magyar munkavállalókat és családokat!)

Ezek után az "álmom", hogy végre jó lenne, ha ezek a dolgok rendeződnének 2013-ban! ...csak azt nem látom, hogy ki az a garnitúra, aki erre alkalmas, és képes lenne, mert a mostani vezetés úgy tűnik, hogy sajnos nem, legalábbis 2012-ben sem sikerült nekik... Akkor a következő 4 éves ciklusra megválasztott garnitúra mitől lenne különb a nagyon is rövidtávú, 4 éves terveivel? 4 év alatt egy megbundázott 4-es metrót sem tudtak megépíteni, csak a pénzt kilopni a kasszából...

BUÉK!

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.02. 13:57:56

@vajdasagi:
Na én közben okosodtam.
A nagynéném 45-ben kiment az országból, majd a háború végeztével Ausztráliába került, ott él most is. Ahogy megkapta a magyar állampolgárságot, az állama azonnal el akarta venni az ottani nyugdíját azzal, hogy kérje itt. Talán azért nem vették el, mert igazolta, hogy ő itt soha nem fizetett járulékot, még a háború előtt sem.
Van valami egyezmény ( akármi, régen olvastam is, pontosan már nem tudom, akit érdekel nézzen utána ) mely szerint aki itthon is fizetett nyugdíjjárulékot, az amikor nyugdíjba megy, kérheti a saját államától vagy a magyar államtól a nyugdíja megállapítását. Két helyről azonban nem.

Az állam ugyan is jogfolytonos, akár mit is akarnak velün elhitetni, és azzal, hogy a háború vesztesei voltunk, még a régi kötelezettségek nem tüntek el. Emlékeim szerint a külfödre "szakadt" magyarok befizetéseit sem államosították anno.

vajdasagi 2013.01.02. 14:22:46

@látjátok feleim szümtükkel: Igen, ez egy tényszerű hozzászólás, nem egy gyűlölet-fröcsögés. Köszönöm szépen.

Ezzel azonban máris vitázni lehet, hiszen tények vannak benne. Megragadnám az alkalmat:

1. Az elmondásod alapján nem lett anyagi kára
Magyarországnak abból, hogy a nagynénéd megkapta
a magyar állampolgárságot. Ez tehát engem igazol.

2. Én továbbra is állítom, hogy a Vajdaságban
kiosztott magyar állampolgárságokkal nem jár
pénz, tehát erről a témáról szálljanak le a
Fidesz-gyűlölők, mert épp azt fogják elérni,
hogy az ilyen hazugságok miatt fognak a szüleim
mégiscsak a Fideszre szavazni.
(Pedig egyébként nem rájuk szavaznának, noha
speciel az állampolgárságot nekik köszönhetik.
Hiába no: van még olyan, aki a nemzet érdekeit
fontosabb érvnek tekinti egy szavazáskor, mint
azt a kérdést, hogy kitől mit kapott. Szokjunk
hozzá: nem lehet mindenkit lekenyerezni.
De ez egy törékeny dolog - ha hazudik a
"baloldal" megint 23 millió román vendégmunkást,
meg 300 Eurós nyugdíjakat, meg hasonlókat,
akkor egész Vajdaság átpártol a Fideszhez.
Anélkül nem olyan egyértelmű a kimenetel.)

3. Mindettől függetlenül Áder beszédével nem volt
semmi gond. Meg szerintem Áderrel sincs az
elmúlt egy évben semmi gond. Vagy Ti szívesebben
látnátok az elődjét - azt a gerinctelen
talpnyalót. Még a nevét sem szeretem leírni!

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.02. 14:54:51

@vajdasagi:
Talán Áderral az a gond, hogy akiket kivül rekesztettek a nemzeti együttműködés rendszerén, azok egy karakteresebb, őket is képviselő, az ő érdekeikért is szót emelő magatartást várnak tőle.Neki ugyan is megvan hozzá a lehetősége, mert őt ez a kormány nem tudja leváltani, legfeljebb megpuccsolni egy államforma váltással.

Annak, akinek elvették a nyugdíját, meg aki már nyugdíjas volt, de most valami féle előrehozott kifizetést kap, meg akinek csökkentették a rokkant ellátását, de munkát nem tudtak neki adni, az mitől örülhetne a kenetteljes újévi köszöntőnek? Ezek fényében hiába szajkózod, hogy Áderral nincs baj, hiszen ő is alakította az elmúlt 2 év politikáját.
Tudod a kilátástalanságot nem növelni, hanem csökkenteni kellene a hatalomnak, és nem azt mondani, hogy egymás sorsának a kovácsai vagyunk.
Persze az igaz, hogy ő a mi sorsunk kovácsa, de mi az ő sorsukat ( és a saját sorsunkat ) nem azért adtuk a kezükbe, hogy vissza hozzák az ötvenes éveket, meg az totális állami beleszólást az emberek életébe, amely már egyszer csődhelyzetbe vitte az országot. Ezért is lett rendszerváltás, ha valaki nem emlékezne rá... Annak elgörbítésében Áder is bőven benne volt, mielőtt elnök lett.
Maga OV mondta, hogy ő nem lenne az aki, ha annak idején lett volna tandíj. Talán ezen is elgondolkodhatna a parlamenti 2/3-ad, mielőtt nyomkodja a gombokat. Meg a köztársasági elnök is, mielőtt aláírja a rossz tartalmú, és rosszul meghozott törvényeket, és utána azt kérni az emberektől, hogy szeressék egymást ( ebben beleértve magukat is ).

vajdasagi 2013.01.02. 15:32:25

@látjátok feleim szümtükkel: Én ugyan nem adtam a sorsomat az ő kezébe. Mások tették. És tudok én azért tenni a boldogulásomért, noha a NER nemhogy segítené, hanem éppen nehezíti ezt.
De ha már így történt, és megvan a 2/3, akkor is tegyünk különbséget közöttük. Áder az elmúlt 2.5 év alatt nem tett semmi olyat, ami indokolna egy ilyen írást. Ez éppen olyan, mint amikor a Hagyó-féle disznók miatt is Bajnait ostorozzák a másik oldalról. Tanuljunk meg különbséget tenni. Poldi bá etéren nem éri el az elvárt színvonalat. Én csak erre emeltem fel a szavamat. És ezt most is fenntartom.

És amúgy: Áder egy sor törvényt nem is írt alá. Nem keveritek őt az elődjével?

deressz 2013.01.02. 17:46:34

@E-leonora:

Nem támasztja alá a szövegét a beidézett link, hiszen - állításával szemben - ott nem külföldi magyarokról van szó, hanem a volt Szovjetúnió jogutód államainak polgárairól - esetünkben ukránokról, természetesen származásuktól, nyelvtudásuktól függetlenül. Gondolom, nem állítható, hogy a szovjet-eredetű kötelezettségek keletkezéséért a Fidesz felel.

Az örökölt kötelezettségek teljesítését a határon túli magyaroknak kiosztandó pénznek beállítani? Legyen tévedés, összevissza beszéd, rosszindulatú csúsztatás, bármi - érte a szerzője felel.

Lencsés IIstván 2013.01.02. 17:49:54

@Lencsés István: ADER JANOS a nagy bipsi orru baratnod puzojaba megy be kizarolag.

Lencsés IIstván 2013.01.02. 17:53:28

@Lencsés IIstván: jaj bocs, menyasszonyod, nem akartalak megserteni.

E-leonora 2013.01.02. 18:01:11

@vajdasagi:
Nem a lekenyerezésről van itt szó, hanem a szerzett jogoktól való megfosztásról.
Az én befizetéseim megszűntek (mivel korhatár előtti rokkantnyugdíjas voltam).
Az én esetem csak egy a sok és sokféle közül.
Talán érezhetem úgy, hogy EZ a kormány velem kicseszett. Sajnos nagyon sokunkkal.
Nem akartam beteg lenni, de ezt adta a sors. Most mégis a társadalom számkivetettjeként itt ütöm a klaviatúrát és olyanokat próbálok meggyőzni, akik ebbe bele sem tudnak gondolni.
Ezért tartom cinikusnak a fogyatékossal való koccintást.
@deressz:
Az idézett link valóban vonatkozik a volt Szovjetunió összes jogutódjában élő nem magyar emberre is. Az előző kormány próbált erre megoldást találni, viszont a most regnálók nem. Lásd a linkemet fentebb.

nemjoezigy 2013.01.02. 21:54:47

@whale: Ezt írtam volna?
Azt tudom, hogy én a vesztesekhez tartozok, de akkor whale meg a nyertesekhez!

Lencsés István 2013.01.02. 21:54:53

@Lencsés IIstván: Még mindig nem tudsz írni , és ez szomorú . :(

DarthVader 2013.01.02. 22:01:45

@Lencsés István:

Édesapám, a franc essen magába, édesanyám megint azt üzeni, hogy ha nem megy haza sürgősen, akkor megint másfél hétig borogathattya a füle tövit, mint a multkor, amikor a Dörgicseiék pincéjébe' az öreg Dörgicseivel meg a komájával berúgtak mint az állat, aznap má' másodszor!

A vén hülye, amikor bebaszik, állandóan azt hiszi, hogy Lencsés Istvánnak híjják, oszt' ossza az észt mindenkinek, beszél össze-vissza hülyeséget magyarságrul, pedig az öregapja tót vót, ráadásúl Héjjasék éppenhogycsak elhibázták '19 után, mer' nagy vereskommunista vót, nagyapám meg, aki szintén megitta a magáét, akkora téeszagitátor vót '51-be, hogy '56-ba a saját gyerekkori cimborái akarták fellógatni. Ha nem gyünnek az oroszok, akkor vége is lett vóna neki. (Egyik öregannya meg zsidó vót az istenadta, a dédanyám, azt ismertem, áldott jó öregasszony vót).

Na, ezt még elmondom. Vagy három hónapja is leitta magát az öreg a sárga fődig, oszt' a kocsmába' nekiállt Lencsésistvánkodni, oszt' megmagyarázta az ivócimboráknak, hogy miér' is nem igaz magyar emberek ők. Hát, háromszor kellett utána a balesetin az öregnek a fejit röggönyözni, mire kideritették, hogy egy csont se tört el benne, mer' olyan szine vót a fejinek, mint a besztercei szilva, az orra meg nem fért vóna bele a nagyanyám papucsába. Utána vagy egy hónapig kussba vót, de aztán ujra elkezdte.

Na, mondom, öreg, nyomás hazafele, mer' várja a sodrófa - oszt még mindig jobban jár, mint tavaly télen a vasalóval!

(Akkor anyámnak éppen a forró vasaló vót a keze ügyibe', oszt' amikor az öreg elkezdte a Lencsés Istvánságot, azzal simogatta képen, olyan lett a pofáján a bőr, mint a mosogatórongy, lógott erre-arra, csak úgy repkedett szanaszét, ahogy ott kurjongatott, hogy mennyire nem tisztelik Lencsés Istványt. )

nemjoezigy 2013.01.02. 22:04:10

@whale:
@nemjoezigy: Akkor vissza a kommunizmust, elvtársam??? Ne röhögtess már....

Ezt írtam volna?
Azt tudom, hogy én a vesztesekhez tartozok, de akkor k whale meg a nyertesekhez! Ja és akkor sok kommunista ír itt elkeserítő folyamatokról, tettekről. De akad aki ezeket sikerként éli meg. -sajnos.

Lencsés IIstván 2013.01.02. 22:07:47

@Lencsés István: nem, a szomoru az, hogy szopkodod a fidesz faszat, meg hogy a kivandorlas nem normalis emberek dontese, a rokonod megis egy hotelben mossa a szaros lepedot ausztriaban. vagy vele nem vitatkozol, ot nem trollkodod? kicsit tudathasadasos lehetsz pityuka.

pocaklakó minimanó 2013.01.03. 05:28:58

@feketeesfeher:

Te? Mittomén. Azt viszont látom, hogy a legtöbben, akik ilyen kis visszafogottan reagálnak, nagyon is jól tudják, hogy nem lehet csak úgy kritizálni akárkit, hiszen vannak védendő fajok is a politikában.

Megesik.

pocaklakó minimanó 2013.01.03. 05:32:13

@whale:

Roppant módon nem érdekel, hogy mit hiszel el vagy sem. Ettől függetlenül engem nem érint.

Nem én parázom barnára az alsómat mindenféle ostobaság miatt és érdekes módon, akik most paráznak és most vinnyognak érintettségről, azok mélyen kussoltak akkor, amikor egy hirtelen államcsődöt elkerülendő (amelyről még azt kell tudni, hogy napokkal előtte még nem is létezett lehetőségként sem; aztán hirtelen kiderült, hogy mégis; 2008 - én így szeretlek) a korábbi rezsim felvette a sokcsillós hitelt, amely viszont tényleg érintett mindenkit (még jobban) - de akkor nem volt vinnyogás a mostani vinnyogók között; akkor magasztalták pártunk és államunk bölcsességét. :)

pocaklakó minimanó 2013.01.03. 05:36:15

@E-leonora:

"Van ismerősöm, akinek 445 év munka után (fodrász volt, nem maszek) nem éri el az 50 ezret."

Én biztos abbahagytam volna 238 év után a "dolgozást." :)

mantis screamer 2013.01.03. 07:35:15

a cikkhez méltó kommentek, sötétség rulez :)))
de legalább minden hülye úgy érzi ért mindent és nagy a pofája is hozzá, csak a meleg sör meg hideg virsli jönne vissza május elsején

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.03. 09:37:32

@mantis screamer: "...csak a meleg sör meg hideg virsli jönne vissza május elsején..."

Úgy gondolod nagy élmény volt a meleg sör, meg a hideg virsli? Ha igen, akkor neked az életben ennél több ne is adassék meg, mert minek.

Lencsés István 2013.01.03. 09:40:49

@Lencsés IIstván: Minden blogon csak kétszer szólok , hogy amíg nem tanulsz meg írni , addig nincs miről kommunikálnunk .

Lencsés IIstván 2013.01.03. 09:43:20

@Lencsés István: nembaj, akkor megkerdem a rokonodat, mi a velemenye a hataratkelon levo kulfoldre koltozott honfitarsakrol kialakitott nyavogasodrol, majd valaszol akkor a jegyesed puffedt verzioja, biztosan tetszeni fog a csaladjanak is, hogy ilyen derek fiut fogadtak be, ugyi?

whale 2013.01.03. 19:22:39

@pocaklakó minimanó: Mucika, maga a Führered ismerte el Gordonka ténykedését.Persze, nem név szerint és szigorúan külföldön...
De neked mindegy is, mert ha viktorka a fejedre szarna, azt is boldog mosollyal kenegetnéd magadon!Fideszdroid....

pocaklakó minimanó 2013.01.03. 23:30:01

@whale:

Mucikázunk? Ha már másképp nem megy, akkor legalább ezt a nyálasan modoros és modorosan nyálas hangnemet kell erőltetni egy magára valamit is adó ballib-trollnak. :)

whale 2013.01.04. 08:22:22

@pocaklakó minimanó: Ha érdemben nem megy a válaszadás, akkor a megszólításba kötsz bele igaz, fideszdroid?:DD Nézegesd a netbankodat, vagy a számlaértesítődet, ahol is láthatod, hogy 100000 forintonként 200 forinttal támogatod Kuszaszem tündérmeséjét. Még mindig nem érint a dolog?:) Mucika.

NamiujságWágnerúr? 2013.01.04. 16:51:39

@Túl Hosszú Captcha:
:DDD
van neked némi igazságod, attól tartok...

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.01.04. 17:17:32

@pocaklakó minimanó: Yoda 600 éves korában halt meg, a 445 év munkaviszony teljesen korrekt. És még így is 155 évig élősködött a nemzet testén :)

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 05:04:39

@whale:

Válaszadás? Mire? Egy hanyagul odavetett gondolatcafatra? Egy mondatkára, amely a te véleményedet tükrözi?

Á, ez még kevés ahhoz, hogy választ remélj és kapj. Azért kőkeményen - és intelligens módon - meg kell dolgoznod.

Ha csak a kőkeménység sikerül, az sem baj. Határeset, elfogadom. :)

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 05:09:12

@Őrjöngő Sandy:

Yoda teste 900 éves korában lett eggyé az Erővel. :)

"After his death at the age of 900 years old, Yoda retained his individuality in the Force." (starwars.wikia.com/wiki/Yoda)

whale 2013.01.06. 07:18:11

@pocaklakó minimanó: Ha levetted volna a narancssárga fülvédőt, hallhattad volna, hogy viktátor elismerően nyilatkozott az ország 2009-es teljesítményéről. Ez nem az én véleményem, csak téged semmi nem érdekel, ami a komfortzónádon kívül esik. Akárcsak a tranzakciós adó esetében. Nézegetted már a netbankodat? Még mindig állítod, hogy téged nem érint?

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 17:57:22

@whale:

i) A "volna" irreleváns kategória.
ii) Az is irreleváns az én szemszögemből, hogy ki hogyan nyilatkozik.
iii) Ha van véleményem, akkor azt nem az alapján alakítom ki, hogy a számomra szimpatikus/taszító illető miképp vélekedik róla.
iv) Általában azok szoktak mindig mások véleményére hivatkozni, akik szellemileg annyira restek (és/vagy sötétek), hogy saját véleményalkotással meg sem próbálkoznak.

Örülök, hogy tájékoztathattalak. :)

whale 2013.01.06. 19:43:24

@pocaklakó minimanó: Számlaegyenlegedet nézegeted? LOL

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 19:46:57

@whale:

Mélységesen elégedett vagyok az egyenlegemmel.

Nálad mizu? Teszkógazdaságos parízerparti befigyel?

Nemzetidegenek nyálverése 2013.01.14. 16:47:49

MIÉRT ölettek le a vérbíróikkal MAGYARORSZÁGON, 1945-1963 közt 845 900 EMBERT A KOMMUNISTÁK??
www.angelfire.com/realm3/hmult1/cikkek/aldoz.htm

Nemzetidegenek nyálverése 2013.01.14. 16:49:01

Miért seperték le a padlását, vették el igás-és lábasjószágát körülbelül 2-2,3 millió embernek!
MAGYARORSZÁGON, 1945-1963 közt A KOMMUNISTÁK??
www.angelfire.com/realm3/hmult1/cikkek/aldoz.htm

Nemzetidegenek nyálverése 2013.01.14. 16:49:55

NEM VOLT HÁBORÚ, 1945-1965 közt
... akkor a senki által meg nem választot, a külföldi tankokkal és több katonai hadosztállyal a magyar nép nyakára telepedett nemzetidegen kommunisták
Miért vették el 1 400 000 személytől a vagyonát !
www.angelfire.com/realm3/hmult1/cikkek/aldoz.htm

Nemzetidegenek nyálverése 2013.01.14. 16:50:44

az mszp - kommunista horda - a Populista szemfényvesztés nagymestere,
itt a legújabb 2014-s vállalásuk, felajánlásuk a külföldi pénzelőiknek a külföldi gazdájuknak:
Megszüntetik a 12. havi nyugdíjat!
Megszüntetik a 12. havi munkabért!
Megszüntetik a 12. havi gyest!
15-20%-os rezsiemelés..
így több jut a külföldi gazdájuknak…
süti beállítások módosítása