HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Ez ugye még nem a megszorítás?

2012.10.05. 11:24 Poldi bá

Matolcsy György bejelentette azokat az intézkedéseket, amelyek révén a kormány tartani reméli az Európai Unió által elvárt jövő évi paramétereket.

Az első hírek alapján úgy tűnik, a sajtótájékoztatón most hiányzott a politikai kirohanás az EU és a nemzetközi pénzpiacok, befektetők, multik, bankok ellen. Valahogy elmaradt a ciráda arról is, hogy "mink nagy unortodoxok" továbbra sem a lakosságot sarcoljuk, hanem más megoldást keresünk.

Nem kaptunk magyarázatot, miért kellett a kormányzati politikusoknak segget csinálni a szájukból (hetente), mire volt jó a nyárra elkészített jövő évi költségvetés, s valahogy azt is elfelejtette bevallani a miniszter úr, hogy a szuverén magyar kétharmados hatalom azért kénytelen újra felborítani saját, kőbe vésett terveit, mert különben sanszos, hogy jelentős uniós forrásoktól esünk el. De jaj, mit adok én tippeket. Már látom, hogy Matolcsy meg Orbán hamarosan az ország megmentőjeként fogja beállítani magát, hogy "rugalmas elszakadásukkal" eurómilliárdokat mentettek meg Magyarország számára. Hát így is meg lehet közelíteni.

Szóval a lakosság továbbra is él, mint Marci Hevesen, az eddig preferált középosztály (vagy inkább annál magasabban pozicionált réteg) tagjai nyilván örülnek majd, hogy ezentúl korlátlan tételű tb-járulékot fizetnek nulla ellenszolgáltatásért, a pedagógusok pedig örömtáncban törnek ki a Hoffmann Rózsa által annak élete árán beígért béremelés elhalasztása miatt. (A most bejelentett intézkedések egyetlen, társadalmilag erős szimpátiát kiváltó következménye lehet, ha Rózsika eleget tesz ígéretének és veszi a kalapját. Kíváncsian várjuk, így lesz-e.)

Készpénzt ugye akkor háromszor drágább sarcot teljesítve vehetünk ki az ATM-ből, mint ahogy csekken feladott pénzünket adóztatják. Természetesen a bankok majd nem fogják ránk hárítani ezt a többlet-terhet, na jó, legfeljebb a felét. Matolcsy "legalábbis erre számít a miniszter a bankokkal folytatott egyeztetések nyomán".

A segélyplafon bevezetése nyilvánvalóan arra kényszeríti majd a munkakerülő tömegeket, hogy nagyobb erőfeszítéseket tegyenek társadalmilag hasznos tevékenység végzésére és fejezzék be végre az élősködést.

A közszférában létszámstop lesz, a három év alatt (főleg nyugdíjba) távozó 22 ezer ember bére "megtakarítódik". Tehát az elmúlt másfél évtizedben többszörösen kivérzett államigazgatási szféra (minden kormány itt kezdte a takarékoskodást) még mindig jelentős tartalékkal bír, ennyi ember lógatja a lábát, hiszen - mint most kiderült - munkájukra vagy nincs szükség, vagy hatékonyságnöveléssel szét lehet osztani a többiek között azt.

Szó van még minisztériumi pénzek zárolásáról. "Az emberek ebből semmit nem fognak megérezni" - mondta Matolcsy, elárulva ezzel szintén azt, hogy ezek az eddig minden spórolást túlélt pénzek szintén teljesen feleslegesen kerültek oda, ahonnan most elvonják őket.

Szép jövőt ígér az uniós finanszírozással kapcsolatos módosítás. Ezt hétfőn, a parlament gazdasági bizottság előtt Varga Mihály még így kommunikálta: "Az uniós projektek finanszírozásának felülvizsgálatáról, a magyar kormányzati önrész hatékonyabbá tételéről van szó." Ebből péntekre az lett, hogy az uniós projektek 85 százalékos EU-részéhez a magyar állam az eddigi 15 százalék helyett csak 5 százalékot biztosít. Ez állítólag állítólag konkrétan 55 milliárd forintos megtakarítást jelent a jövő évre vonatkozóan és biztos, hogy a mintegy két-három napos ötlet megvalósításának következményeiről alapos hatástanulmányok készültek az elmúlt 24 órában, beleértve az így kieső uniós pénzek (projektek) hiányának értékfelmérését.

Jövőre 95 milliárdos áfabevételt remélnek (és próbálnak elfogadtatni az EU-val) csak abból, hogy mind a 400 ezer pénztárgépet összekötik a NAV-val. Ez úgy lesz, hogy Matolcsy hétfő reggel kiadja a parancsot: Pénztárgép és NAV, kötődj össze! Ha ez nem vezet eredményre, akkor a januári békemenet részvevőiből és a Kubatov-listán szereplő NER-állampolgárokból szerveznek önkéntes-hadsereget, amelynek tagjai rövid kiképzés után egyszerűen odamennek és összekötnek. Lehet, még az áramot is ők vezetik majd. Biztos, hogy nem írnak majd ki milliárdos pályázatot erre az összekötésre (amit aztán Fidesz-közeli cég nyer majd meg), tehát nem fog jövőre többe kerülni az intézkedés technikai megvalósítása, mint a remélt (elvárt) adótöbblet értéke.

Az élet felgyorsult, Matolcsy most már gyakorlatilag megszólalásonként mást mond ugyanarról. És amikor a legfrissebb ostobaságokkal áll elő, igyekszik úgy előadni, mintha a szájából kijövő tündérmese szerves része lenne a korábbi horrortörténetnek, annak sikeres végrehajtásából eredő pozitív következmény.

A baj csupán az, hogy Matolcsyn ma már csak az nem röhög, aki az átlagosnál nagyobb felelősséget érez az ország sorsáért. A gazdasági miniszter, a miniszterelnök, a feudális Fidesz-KDNP-hatalom hitelességét rég elvitte valami madár, ha nem a kánya, akkor a turul.

Az Index tőle meglepően szokatlan, szinte már intellektuális gesztussal küldi inkább wellnessezni Matolcsy minisztert a sajtótájékoztatóról közzétett hírfolyamában

FEJEZZÜK BE A MÚLTAT - Milla-tüntetés október 23-án



Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

106 komment

Címkék: megszorítás Matolcsy György

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nandras01 2012.10.05. 11:51:30

már dühöngeni sincs kedvem.
röhögni ezeken az idiótákon meg soha nem lehetett...

látjátok feleim szümtükkel 2012.10.05. 21:11:52

Ma olvastam valahol, hogy két férfi összeveszett, és az egyik mérgében megszorította a másik heréjét. Ez a fájdalomtól sokkot kapott, és azonnal elájult. A szorongató azt gondolta sikerül feléleszteni, azonban tévedett, mert meghalt, ugyan is sokktól megállt a szíve.

Remélem, hogy mi a tökünk szorongatását azért túl fogjuk élni.

márta)) 2012.10.05. 21:49:46

Nem, nem! Ez már nem megszorítás. Ez attól már sokkal több. Valami más.

Vagyis, mi a kérdés? De ez már megszorítás. Persze, csak a társadalom egy bizonyos csoportjának. szerintem.
Bezony.
:(

Májking 2012.10.05. 23:18:10

Azt mondja nekem erre az átlagfideszes: jó, jó, ez tényleg gáz, meg ciki, meg vannak gondok, de azt nem akarhatod, hogy visszajöjjenek a komcsik? Emlékeztek az Állatfarmból a (ha jól emlékszem) Süvi nevű disznóra, aki mindig úgy fejezi be, hogy: "Ugye, nem akarjátok, hogy visszajöjjön Mr. Jones?"

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.06. 10:13:20

sose lesz megszorítás, mert:
1. nem akarják ismerni a szót, illetve a jelentését
2. simán csak nem ismerik, és nem használják.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.10.06. 10:23:02

@doggfather:
Béla!
A szavaknak van jelentősége.
A melegek is feleslegesen ragaszkodnak ahhoz, hogy házasság legyen az övék is; meg kell elégedni az élettársi kapcsolattal, és akkor béke van.

A megszorításoknak ki örül?
Senki, még a mélyfideszes sem.

Erre azért van szükség, amúgy, mert a szocik tönkre tettek mindent 8 év alatt. A libsikkel együtt.
Ja, amúgy én is liberális lennék, kossuthi értelemben.

rohadjmegARCgeci 2012.10.06. 10:27:43

Én nem értem ezt.Attól,hogy összekötik a sarki kifőzde rozzant pénztárgépét a NAV-al,attól hogy lesz több vásárló és bevétel?Ezt érti valaki?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.10.06. 10:27:52

"Ez ugye még nem a megszorítás?"

Nem! Most hallottam a Kossuth Rádió híreiben, hogy a kormány EGYENSÚLYJAVÍTÓ intézkedéseket fogadott el!

Éééérteeeeeeeeeed, EGYENSÚLYJAVÍTÓ!

rohadjmegARCgeci 2012.10.06. 10:29:51

@félázsiai BPBP: A következők a békés harmóniára törekvő intézkedések lesznek.

7919nünü 2012.10.06. 10:40:32

Csak egy szót közszféráról: folyamatosan úgy állítják be ezt a területet, mintha tele lenne felesleges, munkát nem végző emberekkel. Ebben van igazság ... de a létszámleépítések, bérbefagyasztás, stb. mindig csak a legalsó szinteket (ügyfelekkel ténylegesen foglalkozó, legkevesebbet kereső ügyintézők) érintik. Pont az a része ez a közszférának, ahol már egyébként is leterheltek a tisztviselők, különösen azon részén, ahol úgymond emberekkel foglalkoznak. Viszont ahol ténylegesen sokan vannak feleslegesen sok pénzért (a tanácsadó tanácsadója, stb.), na ott még a létszámbővítés is belefér.

Indriq 2012.10.06. 10:45:29

egyértelműen ez a tündérmese eleje

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2012.10.06. 11:01:23

Az uniós részt nem értem. Spórolnak azzal, hogy 15% helyett 5% az állami rész. De a maradék 10%-ot ki finanszírozza? Hitelt vesznek fel a kivéreztetett bankoktól? Hagyja ezt egyáltalán az unió? A pénztárgépes rész is egy vicc.

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2012.10.06. 11:04:52

Aha. Az uniós finanszírozást megmagyarázza a haza és haladás blogja.
hazaeshaladas.blog.hu/2012/10/06/megszoritas_hitelre?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_10_06&utm_campaign=index
Egész jó írás, a droidok nem fogják érteni, bár amúgy se olvassák.

bananarepublica 2012.10.06. 11:05:42

Az unios projektek modosithatosaga,15% -5% ra,
csak haladek amit a kesobbiek folyamam viszakell csongetni magasabb % aranyban.

flippant 2012.10.06. 11:06:48

Nézzétek a jó oldalát. A megszorítások a narancsos fülkeforradalmár majmokat is érinteni fogják, akik beszopták, hogy aZorbán nemzeti és eszámótatni fog meg szabaccságharcozni.

Szívjanak csak.

Kapják azt jutalmul, amit a nemzeti oldal büntetésül!

avanivi/ 2012.10.06. 11:07:42

@márta)): Ez megerőszakolás !!
@Dr. Furia: Annyi esze sincs, hogy amit nem üt be a gépbe a bóótos , azt nem tudja nyomon követni :))))

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.10.06. 11:10:18

@Kara kán:
"Ja, amúgy én is liberális lennék, kossuthi értelemben. "

Te egy elmeroggyant seggnyaló majom vagy, klinikai értelemben.
Ja, olvastam, feltaláltad a hiperhajtóművet! :DDD

Poldi bá 2012.10.06. 11:11:36

@Nem taggyűlés volt: most akartam én is betenni a linket. Egyértelmű a Heil-írásból, hogy Matolcsy nem csak gonosz és buta, de megint hazudott tegnap, amikor azt mondta, hogy a csomag csupa olyan elemből áll, ami most már aztán nem ideiglenesen bejövő pénzről szól, hanem tartós. Lám, ez az EU-s (ál)megtakarítás is kizárólag jövő évben használható...

16horsepower 2012.10.06. 11:12:21

Ezek nem megszorítások elvtársak,hanem könnyítések!És most énekeljük el együtt a Himnusztot! :)

2llkedő 2012.10.06. 11:16:28

@Kara kán: "Erre azért van szükség, amúgy, mert a szocik tönkre tettek mindent 8 év alatt. A libsikkel együtt."

"""""""9. Milyen intézkedéseket javasol a Fidesz - Magyar Polgári Szövetség a probléma kezelésére és miért?

A szocialista úttal szemben, melynek alapvető jellemzői a hitelfelvétel, a szociális megszorítások és a gazdasági recesszió, a Fidesz a válságkezelés európai útját választaná. Ez olyan gazdasági növekedést ösztönző politikát jelent, mellyel ki lehet törni a negatív spirálból, és munkahelyteremtéssel, adócsökkentéssel tartóssá lehet tenni az ország felemelkedését. A Fidesz gazdaságélénkítő programcsomagja három egymással összefüggő elemre épít: szociális biztonság, pénzügyi egyensúly, gazdasági növekedés. """"""

Blogger Géza 2012.10.06. 11:19:15

Jaj, de nagy az ajvékolás. Most miért nem teszitek be, hogyan alakult a CDS árazása a sajtótájékoztató után? :)

nick066 2012.10.06. 11:20:56

Valaki magyarázza már el, hogy a NAV-hoz bekötött pénztárgépekkel miért lesz több az adóbevétel !

Ami bevételt eddig eltitkoltak, azt nem a pénztárgépet buherálva (hiszen nem az történt, hogy a gépbe már beütött tételt törölte egy számítógépes/elektronikához is értő zseni, az online bekötés csak ennek a megakadalyozására jó) tették, hanem egyszerűen nem ütötték be a gépbe, az online bekötött gépen talán kamera lesz, amin keresztül a kuszaszemű közgazgasági zseni fog kukkolni ?
Tehát olyan visszaélés megakadályozására jó az online bekötés, ami szinte soha nem történt.

A másik kérdésem, hogy hogyan lehet ezt a bevételt 95 milliárdként kiszámítani, miért nem 94 vagy 96 ?, ha becsült érték, akkor meg miért nem mond 100 milliárdot ? Mi ez a hasracsapkodós önámítás a számokkal? ..a sarki zöldséges jobb közgaszdász mint ez a selejtes banda.

azbesztos 2012.10.06. 11:26:21

Nem nyugszik ez a rohadt IMF és EU, hogy pusztulnának el. Meddig tűrjük még ezeket a mocskos, ingyenélő, korrupt maffiákat?

Indriq 2012.10.06. 11:26:47

@nick066:
ezért:
"- Egyszer, amikor lovaskocsival jöttem át a Kárpátokon - meséli Kohn -, 99 farkas rohant rám üvöltve.
- Miért pont 99? - kérdezi Grün.
- Tulajdonképpen százat akartam mondani, de akkor azt hitted volna, hogy túlzok."

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.10.06. 11:39:09

@Blogger Géza: "Most miért nem teszitek be, hogyan alakult a CDS árazása a sajtótájékoztató után? :)"

Mert minket azért nem fizet a Miniszterelnökség. :)

NYJetsTD 2012.10.06. 11:40:45

@Indriq:

- Tessék, vegyetek még ebből a mákos rétesből! - kínálgatja vendégeit a háziasszony.
- Köszönöm - szabadkozik egyikük - én már hatot megettem.
- Volt az nyolc is, de ki számolja?

@nick066: Mivel ez egy teljesen barom megoldás, csak azt tudom gondolni, hogy a bekötésekből és a pénztárgép cserékből bejövő összeget számolták ki. Arra viszont még a nagyeszűek sem jöttek rá, hogy mivel az on-line kapcsolat nem mindig működik, ezért eszméletlen mennyiségű papírmunka is fog hozzá társulni. Vagy lehet, hogy nem csak a pénztárgép businessben, de a papír-írószerben is van már simlicska érdekeltség?

Más: a kínai árusok számológépeit, amivel "számlát" adnak, mire kötik rá? : )

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.10.06. 11:44:23

@NYJetsTD: Volt az 34:0 is.:))
Mondjuk a Cowboys se sokkal jobb.:((

avanivi/ 2012.10.06. 11:45:37

@nick066: Ezt írtam én is ! Fogalmuk sincs a megoldásról ami viszont 95 milliárdot fog hozni a konyhára.
Kedves kormány !
Ami után a kereskedő nem akar adózni, azt nem üti be a gépbe, vili ??? Egy qurva fillért sem fog hozni ,lehet törni az agyatokat további nem megszorításon.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.10.06. 11:45:55

Már hogy lenne megszorítás?
Hiszen ez a nemmegszorítások kormánya!

NYJetsTD 2012.10.06. 11:47:59

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Már megmondtam, unortodox győzelem volt ez!
Csak ti nem értitek.... : )))

No de majd a következő tündérmese fordulóban...

nick066 2012.10.06. 11:51:46

@NYJetsTD: magyarul ennyi plusz terhet rátették a vállakozókra, amiből talán valami pénztárgépforgalmazó lézerjános-haver vagy simicska-cég fog jól járni, és még csak nem is a költségvetésbe megy a nagy része) Pont erre van szüksége az országnak most.

nick066 2012.10.06. 11:55:26

@anivivi: de legalább olyat ötlenének ki az egysejtű pontagyukkal, ami nem újabb teljesen értelmetlen többtízmilliárdos teher a vállalkozóknak anélkül, hogy egyetlen fillért hozna a költségvetésnek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.10.06. 11:57:49

@NYJetsTD: Mi most pihenünk de nektek Houston Texans.
Az húzós lesz.
Sajnos nekünk is vannak ilyen unortodox győzelmeink.
Meg unortodox labdaszerzések amiket a bírók sajnos labdavesztésnek minősítenek.:))

2llkedő 2012.10.06. 12:10:47

@Poldi bá: "de megint hazudott tegnap, amikor azt mondta, hogy a csomag csupa olyan elemből áll, ami most már aztán nem ideiglenesen bejövő pénzről szól, hanem tartós."

"""""Megkezdődött a szavak jelentésének félremagyarázása, a cinikus relativizálás, az önigazolás és a felelősség minél szélesebb körre történő kiterjesztése. Az ezáltal gerjesztett feszültség végül a lehető legkártékonyabb folyamatokat eredményezte: felszámolta a kimondott szó hitelét, ellehetetlenítette az őszinte beszédet, megfojtotta az igazságot, lebénította a demokratikus intézményeket,"""""

Wl 2012.10.06. 12:12:40

Ha az EU és a pénzpiacok valóban a mi javunkat akarják, akkor most miért hallgatnak? Miért nincs akkora tiltakozóakció, mint más ügyekben?

Kombi 2012.10.06. 12:30:12

Én egyébként inkább a reklámokra és hirdetésekre vetnék ki újabb adót a segélyek maximálása helyett.
Egyúttal bevezetném a szabad tv csatorna választást a kábeltévés csomagok helyett. A közvetlen egyedi csatornaválasztással jobban lehetne ösztönözni a jobb műsorokra, új filmekre a tv csatornákat, mert a film ismétlésekből már nagyon elegem van.

azbesztos 2012.10.06. 12:32:33

Látom elvtársak, nagyon vágytok megszorításokra, annyira örültök, hogy végre sikerült egy kicsi. Mi is vágyunk a ti megszorításotokra a nyakatok tájékán. Lássuk kinek sikerül jobban.

Lencsés István 2012.10.06. 12:37:05

Nincsenek és nem is lesznek megszorítások . Nincsenek " .... multik .... " ( Ha már neve nincs legalább írástudás legyen már .... Ezeknek alapdolognak kellene lenni .... ) hanem multinacionális cégek vannak . Van különbség .

nincs1itt 2012.10.06. 12:57:17

@Lencsés István: Pityúúúú!! Istenem annyira hiányzott már a cizellált stílusod!!
Kérlek, vezess be minket a NER-kommunikáció rejtelmeibe, értelmezd számunkra - -eccerű NER_ellenes, anti-klerikális, komenista csőcseléknek -, hogy miért jó, ami nem az!!
Az ötletelések, mamástmondokminttegnep,de a zemúttnyóccév marad, mint állandó klisé. Közben akkora a baj, hogy már unortodox kormányod és közgazdasági takarékláng-elmékből verbuválódott csapatka is kénytelen beismerni, hogy a jelenlegi 1,5%-os gazdasági recesszióból sem képesek kimászni, mi több a tündérmekete 1,6%-ot is künytelenek, 1%-ra "mérsékelni".

na4 2012.10.06. 12:57:55

Poldi bá neked teljesen mindegy. Ha ezt csinálják, akkor ezért rinyálsz, ha azt, akkor meg azért. Teljesen mindegy, csak szerepelni lehessen.

nincs1itt 2012.10.06. 12:58:20

@Lencsés István: Téged a Turul tett ilyenné, vagy magadtól sikerült??

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.10.06. 12:59:15

@Kombi: Torrent öcsém, torrent. Nincs reklám és akkor van ismétlés ha Te is úgy akarod.

És nincsenek megszorítások, nem az emberekkel fizettetik meg. És Viktor még soha nem hazudott, a tündérmese pedig egyre tündéribb...

Pop40 2012.10.06. 13:00:42

@azbesztos:
Ne magatokból indulj ki, elvtárs.
Abból, hogy a hozzád hasonló segghülye narancsdroidoknak mindegy, mit szar a nyakatokba a vezér, lényeg hogy ő szarja, ne hidd, hogy mások is így vannak ezzel.
Ebben csak egy öröm van, hogy a hozzád hasonló majmok is megkapják azt "jutalmul", amit az épeszűek büntetésül.

Az elvtárs köszönést meg jobb, ha csak a pártközpontban alkalmazod, elhiszem, hogy megszoktad, hogy ott csak elvtársakat látsz, bármerre nézel, de ez ahogy kilépsz onnan, már nem így működik.

NYJetsTD 2012.10.06. 13:04:51

@nick066: Persze hogy nem megy, hiszen amit beütöttek, az eddig is elszámolás alá került.
De például áramszünet esetén idáig is számlatömbből kellett folytatni a nyugtaadást. Ez az on-line kapcsolat megszakadásakor ugyanúgy plusz munkaként felmerül. Kérdés, hogy a vállalkozó honnan a francból fogja tudni, mikor ment át adat és mennyi, mikor nem. Vagyis mint ezidáig is, a forgalmat csak a beütött és a számlatömbbel kiegészített adatokkal tudja igazolni az adózó, illetve a nav is csak ezt fogja látni.
Magyarán az intézkedésnek értelme semmi, pénzügyi és adminisztratív költsége óriási. Zsenik.

Kombi 2012.10.06. 13:15:06

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Pedig kezdhetnének már valamit ezzel a rengeteg tv csatornával, ami csak a régi filmjeit ismétli. Erre a legjobb megoldás a közvetlen csatorna választás lenne, csak azért fizetnék amit kérek, nem a csomagért.
A hirdetésekre, reklámra kivetett adókkal meg ellehetne kerülni a legszerencsétlenebbek további megszorítását.
Ha NAV-val összelehet kötni a pénztárgépeket egyedileg, akkor talán az egyéni tv csatorna választás is megoldható műszakilag.

milyen szép a Vértes, ó 2012.10.06. 13:33:19

@NYJetsTD:

De gondolom, akinek van egy olyan érzése, hogy a pályázat feltételeinek kizárólag az előző nap létrehozott Computerösszekötőkáefté-Közgép konzorcium fog megfelelni, és az alaptörvénybe is bekerül, hogy csak ők alkalmasak, az nemzetgyűlölő magyaráruló. :)

NYJetsTD 2012.10.06. 13:41:36

@milyen szép a Vértes, ó:
Igen, vagy ez lesz, vagy megint csak egy belebegtetett intézkedés, amin felbassza magát a legtöbb érintett, majd mivel ők is tudják, hogy baromság meg sem csinálják...azt a 95 milliárdot meg a papír elbírja egy darabig...

Ezeket az embereket egy normális cég az első ilyen ötletcsomag után egyből kirúgja. Ezeknek pedig már ez legalább a hatodik. De kormányzati állásban jutalmat kapnak. Meg pár nick nevet, hogy védjék a mundér becsületét. A tehetségtelenség jó nyelvcsapásokkal megkapja jutalmát minden érában. Már csak mosolyogni érdemes rajtuk...

milyen szép a Vértes, ó 2012.10.06. 13:49:13

@NYJetsTD:

Ugyan, ne panaszkodjunk, végre egy intézkedés-csomag, melynek csak 'negyedéről' látszik egyből, hogy baromság. ;-)

dr kíváncsivagyok 2012.10.06. 13:49:36

@Kara kán:
"Erre azért van szükség, amúgy, mert a szocik tönkre tettek mindent 8 év alatt. A libsikkel együtt.
Ja, amúgy én is liberális lennék, kossuthi értelemben. "

Úgy hiányzott egy kis " elmúttnyócévezés " ,..mint egy falat kenyér !
Nem veszed észre , hogy majd' három éve Orvbán diktál ?!
A "Kossuth téri libsi " ... az Nácit jelent , úgy - e ???

dr kíváncsivagyok 2012.10.06. 13:51:14

Két és fél éve emelik a jövedéki adót , az áfát , az adókat,....csökkentik a szociális kiadásokat a legszegényebb rétegnek...
Mi lesz ebből ?
Megnézem Én ezt a 23 . i tüntetést...

dr kíváncsivagyok 2012.10.06. 13:51:57

@Lencsés István:
"Milyen Turul és milyenné ? "
Anyádat háTURUL....

dr kíváncsivagyok 2012.10.06. 13:54:23

@azbesztos:
" Nem nyugszik ez a rohadt IMF és EU, hogy pusztulnának el. Meddig tűrjük még ezeket a mocskos, ingyenélő, korrupt maffiákat? "

Hülyegyerek ! Az IMF a Mi bankunk - Orvbán vezér mondta !!
Az EU - ba meg Mi kértük a felvételt !

Seggarc...

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.10.06. 13:55:32

@csizsikpizsik - pique takarodj!: Emiatt L'Tolcsy be fogja jelenteni a jövő hét pénteken, hogy legalizáljuk a torrentet. Ezzel párhuzamosan az oldalak adókat kapnak a reklámbevételeikre, az előfizetési díjaikra (már amelyiknél van ilyen), és a szerverüzemeltetés költségeire is. A Nemzeti Együttprüszkölők majd magyar torrentoldalakról húzhatják le a cuccokat, akár még jogvédett tartalmakat is, csak nem ingyen. :D

Lencsés István 2012.10.06. 13:55:33

@dr kíváncsivagyok: Tanulj meg írni , aztán kommunikálhatunk TALÁN .

kewcheg 2012.10.06. 14:11:13

Aki a nélkülöző tanároktól vesz el,az nettó aljas geci,pokolravaló,mégha ájtatos manónak is álcázza magát./tömjén,rózsa/ Mondom ezt úgy,hogy fideszre szavaztam és jogász vagyok....

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.10.06. 14:12:34

@NYJetsTD: "Arra viszont még a nagyeszűek sem jöttek rá, hogy mivel az on-line kapcsolat nem mindig működik, ezért eszméletlen mennyiségű papírmunka is fog hozzá társulni."

Én arra is kíváncsi lennék, hogy honnan lesz ehhez sávszél kapacitás? Mert abban az esetben, ha mobilneten kapcsolódnak a kasszák, rendesen le fogják terhelni a szolgáltatójuk hálózatát. Vezetékes net meg nem mindenhol található, és annak a kiépítése is sokkal drágább.

dr kíváncsivagyok 2012.10.06. 14:13:50

@kewcheg: Ja , kérlek,....kevéssé várható hogy a tanárok törjenek-zúzzanak a Kossuth téren....
Birka népség....
( Jó részük szintén a Fideszre szavazott... )

Squid 2012.10.06. 14:14:13

Az megvan hogy ugyanez az ember 4-6%-os növekedést vizionált idénre? :D

Ebből lett -1,5%!

Mit tudhat Orbánról hogy a helyén van még? (hülye kérdés, a Gripen ügy természetesen)

Kopi3.14 2012.10.06. 14:14:56

@NYJetsTD: a kiadási oldalon a navos szerver meg ki lett felejtve?

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.10.06. 14:16:35

Az a nagy vízió, hogy mivel tranzakciónként látni fogják az eladást, így felfigyelhetnek arra ha gyanús hullámzások vannak az eladásban.

Maga az elképzelés hangzatos de szerintem nem fogják tudni kiszűrni azt a típusú csalást hogy egy egy tételt nem ütnek be a gépbe. Az egyik ismerősnek egy nagy forgalmú (éves szinten több milliárdos) jövedéki nagy és kiskere van. Van olyan időszak hogy egymást tapossák a népek és van olyan hogy egymást nézik az eladó lányok. Ilyenkor majd kiszáll a NAV kommandó hogy ellenőrizze tényleg nincsenek-e vásárlók?

Kopi3.14 2012.10.06. 14:18:35

Kíváncsilennék a bankok válaszlépésére az atm-adó kapcsán. Tökös esetben meglépném, nuku TM, mindet leszerelni, pénzfelvételi lehetőséget megszüntetni. Ezzel egy halom pénzszállítási díjat spórolnának, a terminálok karbantartását is redukálhatnák. mellé pénzfelvétel nyolctól négyig munkanapokon, egy halom pénzszállító mehetne közmunkára, tuti biznisz ez.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.10.06. 14:29:17

@Squid: Lesz az mínusz 4-6%.
Tudod,a negatív növekedés is növekedés....:))

NYJetsTD 2012.10.06. 14:31:15

@Kopi3.14: Meg a komplett szerviz, ellenőrzés,fejlesztés, stb,stb. Annyi tündérkassza lesz, mint még soha...

@King of Shadows: valószínűleg az új mobilszolgáltatótól... : )

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.10.06. 14:31:59

@King of Shadows:
"ha mobilneten kapcsolódnak a kasszák"

Ne aggódj, hamarosan indul a 4. mobilszolgáltató.
aham?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.10.06. 14:40:27

@NYJetsTD: @Kara kán: De egyszerre mondtátok! :D Az új szolgáltatót elhasaltatták, nem? :O

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.10.06. 14:51:25

@Kopi3.14:
A bankok nem fognak itt vergődni, mert annyi van belőlük, mint a pelyva.

lorantka_а_gall 2012.10.06. 15:15:33

@Kara kán: Mi az liberális? Miről ismerszik meg? Fogadjunk nem tudod leírni!

Lencsés lstván 2012.10.06. 15:16:12

@Kara kán: Neked kuss legyen anonim ! Nekem tényem van !

Lencsés lstván 2012.10.06. 15:18:53

@Lencsés István: Sok hülye anonim , akinek nincs ténye , velem ellentétben .

Wеgаm 2012.10.06. 15:21:23

@Blogger Géza: "Jaj, de nagy az ajvékolás. Most miért nem teszitek be, hogyan alakult a CDS árazása a sajtótájékoztató után?" - Jé! Te fasz! Rájöttél hogy az elejétől ezt kellett volna csinálni, nem vergődni az IMF ellen és sokkal jobban állnánk? Nem veszed észre hogy most köpöd szembe magad?

nem várt fordulat 2012.10.06. 15:25:35

sosem fogom tudni eldönteni, hogy most ezek tényleg ilyen hülyék, vagy csak szopatnak minket, vagy mi van.

de azt még jobban nem értem, hogy hogyan maradhatnak még mindig ott, ahol vannak.

komolyan nincs egy valamire való vízágyú ebben az országban, amivel ki lehetne mosni ezeket a férgeket a helyükről?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.10.06. 15:43:36

Csak én gondolom úgy, hogy azon a képen L'Tolcsy verekedni indul? Közben oda is szól valakinek, hogy "Téged is lerúgjalak, libsi?"... :D

NYJetsTD 2012.10.06. 16:31:27

@Kara kán: érdekes, szerintem meg a nem liberális is "lopik".... vagy annak szabad?

NYJetsTD 2012.10.06. 16:34:25

@King of Shadows: "De egyszerre mondtátok!"

Kezdhetek aggódni, hátha disszociatív identitásom van? : )

apanna 2012.10.06. 16:36:48

@Dr. Furia: Több vásárló nem lesz, de vége annak, hogy Nemzeti sportot űztünk adócsalásból.
Ha annyira vágytok a német precizitáshoz, adózáshoz, hát itt van.
Több bevétel lesz, és remélhetően a tiszta bevételek után végre csökkenhetnek a járulékok.

Hogy példával illusztráljam. Címeket nem írok, pedig be jó lenne: Egy ismerősöm fia már az 5 ik helyen dolgozik, ahol nincs bejelentve. Csak akkor kap pénzt ha dolgozik, nincs betegállomány, és nincs szabadnap, mert azt ugye nem fizetik.

Lehet ám mindenen hőbörögni, bizony ,van aki szereti az állóvizet és változatlanságot, de akkor mindig lesznek ilyen feketén dolgoztatók, meg pénzmosodák, és soha nem lesz normális bérünk, sem nekünk, sem a közalkalmazottaknak, akiket az adóinkból fizetünk, ugyan úgy mint a kényelmünket szolgáló közvilágítást, iskolát, ovit, bölcsit....

apanna 2012.10.06. 16:37:36

@karacsi_maci: De van akkora vízágyú. És utána honnan lesz pénz? Nyomtok?

apanna 2012.10.06. 16:41:34

@Squid: Hiába mondják az osztrákok, hogy nincs magyar szál a grippen ügyben, te jobban tudod, még náluk is...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.10.06. 16:47:53

@Lencsés lstván:
Hagyj engem békén, te nyilvántartott őrült!

NYJetsTD 2012.10.06. 16:50:25

@apanna:
"Több vásárló nem lesz, de vége annak, hogy Nemzeti sportot űztünk adócsalásból."

Vagy nem jársz vásárolni, vagy direkt nem akarod megérteni: ettől nem lesz fehérebb a gazdaság egy centivel sem. Ami nem volt beütve eddig sem, az ezután sem lesz...
A fehérítést a normális mértékű járulékok és adók, kiszámítható gazdaságpolitika, erőteljesebb de ésszerűbb ellenőrzések szolgálnák.

NYJetsTD 2012.10.06. 16:52:21

@apanna:

"Ha annyira vágytok a német precizitáshoz, adózáshoz, hát itt van."

De kérnénk hozzá azért egy picivel közelebb álló német bérezést is...

apanna 2012.10.06. 16:56:03

@NYJetsTD: "ettől nem lesz fehérebb a gazdaság egy centivel sem"
Aki idáig eladott 500 pizzát /nap feketén, az most legalább 100 at kénytelen lesz beütni a pénztárgépbe....
Ez is valami.

apanna 2012.10.06. 16:56:44

@NYJetsTD: Én is szeretnék heti 110 ezret keresni. Forintban. :)

NYJetsTD 2012.10.06. 17:02:35

@apanna: annyit eddig is beütött. Valamivel fedezni kell az alapanyag vásárlást, munkabért, rezsit is, ráadásul a kereskedő-vendéglátós sem hülye megbuktatni magát nullás forgalommal.
Mondom, ezzel semmi sem változik, azon kívül, hogy egy "baráti" cég majd nagyon-nagyon jól jár...

apanna 2012.10.06. 17:05:22

@NYJetsTD: NA akkor te még nem dolgoztál ilyen helyen. Én viszont igen.....

NYJetsTD 2012.10.06. 17:15:40

@apanna: erre ne tegyél fel nagy pénzt...

Lehet védeni ezt az intézkedést, de csak bohóckodás...

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.10.06. 17:19:27

@NYJetsTD: Nem, csak viccesnek találom, hogy két év után már mindenki ki tudja számítani a kormány várható lépéseit az ilyen ügyekben. :) És ez sokat elmond a magyarországi (v)iszonyokról...

2llkedő 2012.10.06. 17:35:41

@Lencsés lstván:"Sok hülye anonim , akinek nincs ténye , velem ellentétben . "

No, te anonim Lencsés István! Vezesd elő azokat a tényeket!

bananarepublica 2012.10.06. 17:55:43

Ha a tobbszazezer online hozzaferest masra is lehet hasznalni akkor a nepek beregisztralhatnak
az ugyfelkapuhoz ,ami pozitiv lenne.

Lencsés István 2012.10.06. 21:36:20

@Kara kán: Nem vagyok " Pityu .... " . Nem kapálok .

azbesztos 2012.10.07. 15:41:48

@Pop40: Az ilyen segghülye lumpenproli elvársak most okkal nyivákolnak, hiszen minél rosszabb, annál jobb, mert annál hamarabb mentek a fasirtba.

belekotty 2012.10.10. 07:39:46

@Lencsés István: De kapálsz. Ha beszélsz, potyognak ki a szádból. Igazat adok Kara kánnak.

@Kara kán:

Szúrófény 2012.10.28. 02:54:07

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP:
Petőfi megszorítása kéne! "Új tipusú nyakravaló, nem cifra, de jó szoros!"
süti beállítások módosítása