HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Megszorítás helyett internetadó - Nyitrai Zsolt máris tiltakozik!

2012.04.20. 14:09 Poldi bá

Hát elérkezett. Itt van, nem is lehetett másra számítani. Most, hogy a közszolgálati média fő funkcióit tekintve gyakorlatilag megszűnt létezni, a kereskedelmi televíziózás és rádiózás így vagy úgy zsebben, már csak egyetlen "platformot" kell valahogy kiiktatni, a túlságosan nagypofájúak fő terepét, az internetet.

A médiatörvény kapcsán tett próbálkozás kudarcba fulladt, még csak név szerint sem lehet regisztrálni, kik olvassák egykori rendszerváltó politikusaink fejére, hogy mit ígértek, honnan jöttek és mi lett belőlük.

Nézzük akkor a gazdasági kényszert. Ha adózni kell az internetezés után, akkor a dolog jelentősége rohamosan csökkenni fog. Az elszánt bloggerek nyilván nem vonulnak vissza, de olvasóközönségük megcsappan, hiszen a megszorítások ellen következetesen harcoló kormány áldásos tevékenysége nyomán ma már sok családnál úgy vetődik majd fel a kérdés: internet, vagy gépsonka hetente kétszer vacsorára.

Rögzítsük tehát a tényt: Magyarország mai helyzetében az internetadó nem pusztán gazdasági kérdés, hanem a szólásszabadság korlátozása (is)!

Mai posztunkat egy tiltakozó levéllel zárjuk, meglepő a gyorsaság, amellyel Nyitrai Zsolt fideszes netguru (jóelőre) tiltakozott a tervezett internetadó bevezetése ellen.

Nyílt levél Hiller István Oktatási és kulturális miniszter részére

Tisztelt Miniszter Úr!

A napokban megint olyan hírek keringtek az internetes szakmai közösségekben, hogy a kormány annak ellenére nem tett le az internetadóként elhíresült kulturális járadékról, hogy a nyilvánosság előtt Önök szavukat adták: internetadó márpedig nem lesz. Nos, szakmai közösségekben az a hír járja, mégis lesz, csak másként. Az a hír járja, Önök az internetadó ötletének nyilvánvaló kudarca ellenére most erővel, hatalmi szóval, nyomásgyakorlással, különböző háttértárgyalásokon kívánják rávenni a szolgáltatókat és a civil szervezeteket arra, hogy adják össze az internetadóból várt pénzt.

Önként és dalolva.

Miniszter Úr!

Választ várok arra a kérdésre, hogy mit terveznek megint. Tényleg azt tervezik-e, hogy a szolgáltatókkal és a civilekkel aláíratnak az internetadóhoz kötődő megállapodásokat?

Miniszter Úr!

Mindannyian jól tudjuk, hogy a szolgáltatásokért ki fizet: a vásárló, azaz a fogyasztó. A hazai piaci versenyben egyetlen szolgáltató sem fogja ezt az újabb sarcot benyelni, hanem mindenképpen át fogják hárítani a fogyasztókra.

Miniszter Úr!

Az internetadó - legyen nyílt vagy akár burkolt -, teljességgel elfogadhatatlan.

Hazánkban a digitális írástudatlanság óriási méreteket ölt, vannak térségek, ahol nemhogy internet, de számítógépek sincsenek az otthonokban. Egy ilyen országban az internetadó bevezetése nemcsak az internet szellemiségével ellentétes, de végzetes hiba is; egy országban, ahol még mindig kevesen férnek hozzá a világháló szolgáltatásaihoz, ezzel a hibás döntéssel még lassúbb lesz az internet elterjedése. Márpedig a növekedés mindannyiunk érdeke: a felhasználóké és a nyomás alatt tartott szolgáltatóké egyaránt.

Tisztelt Miniszter Úr, arra kérem, a rossz logikájú, hibás koncepciójú internetadó-tervezetet végleg vonják vissza; annak nyílt és burkolt formáját egyaránt! Ne kényszerítsék bele a szolgáltatókat és a civil szervezeteket olyan megállapodásba, ami miatt a végén úgyis a fogyasztók fizetik a számlát!

Tisztelettel:
Nyitrai Zsolt
országgyűlési képviselő,
a Fidesz Informatikai és Telekommunikációs Munkacsoportjának vezetője
(2008. június 11.)


FRISSÍTÉS

Nyitrai Zsolt személyes facebook-oldalán szombaton 15 óra körül jelent meg a következő bejegyzés:

"Biztos vagyok benne: internetadó nem lesz."

 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

196 komment

Címkék: internetadó nyitrai zsolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2012.04.20. 14:34:02

csak az arcok cserélődnek a fejekben a tartalom ugyanaz marad:
nyakkendő adó:
index.hu/gazdasag/magyar/nyakad080423/

nandras01 2012.04.20. 14:57:41

megpróbálok nagyon udvarias és választékos lenni...
elmennek a jó kurva anyjukba ezek a faszfejek!

soha nem voltak a szívem csücskében a kommunisták, de ha ezer évig lett volna szocializmus/kommunizmus, akkor sem lettek volna képesek annyi állatságot összehordani, mint ez a gyalázatos banda két év alatt.
tényleg nem marad lassan más lehetőség, mint összepakolni és elmenekülni valami normális helyére a világnak, ebből a szemétkupacból...

Nem Penny hajója 2012.04.20. 16:05:13

Nyitrai Zsolt a seggszájú

csabakirályfi 2012.04.20. 16:06:18

Tisztára keleti szél, nem? Kína. Na, lesz itten.

Gogol 2012.04.20. 16:08:26

De a röhgp Orbán felépíti a debreceni és felcsúti stadionokat. Az a lényeg, a foci.

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:08:31

Szeretném Kuszaszem minisztör "urat" análisan inzultálni egy UTP kábellel. Van itt nálam legalább 150 méter.

Anti Anyag (törölt) 2012.04.20. 16:11:32

Azt mondja "a közszolgálati média megszűnt".

Hol voltál királylány? A közszolgálati média Gyurcsányék idejében annyira független volt, hogy 2006. október 23-án mindenki a HírTV-n nézte az eseményeket, mert a közszolgálati szerint nem is volt esemény.

Macropus Rufus 2012.04.20. 16:13:02

a középosztályt akarják lenullázni. A gondot mindíg a középosztály adja. Nekik van annyi eszük, hogy túllássanak a szövegeken. A közép alattinak meg sajnos csak arra van ideje, hogy dolgozzon és kitalálja miből éljen meg másnap :((
A felőosztály meg köp mindenre. Viktorék a középet akarják kikészíteni.
Megjegyzem: 2002 óta figyelem és elemzem a Fidesz megnyilvánulásait és egy érdekes dolgot vettem észre (gondolom másnak is feltünt):pontosan az ellenkezőjét csinálják annak amit mondanak. Ez nem elmebetegség, csak olyan jól hangzik, hogy azonnali jövedéki adó csökkentést a benyában. Köcsög Gyurcsány, rohadt MSZP nem képes de majd mi... 2010-ben 317Ft volt 1lityó 95-ös, ma 460Ft-ért tankoltam... Csökkentik az adókat, és közben újjakat vezetnek be. Sztem 2 év alatt legalább 4-5 új adót fezettek be. Gy.k. ők folyamatosan készen álltak a kormányzásra és amikor megkapták a lehetőséget azonnal és végérvényesen lenulláztak mindent. Az ok: nem kell nekik a középosztály. A duma szintjéig érdekelték őket az emberek. De ha nem lenne rövidmemóriával megáldva a magyar akkor emlékezne még pl. a panelproli/lumpenproli/striga/nyüvek/lámpavasra velük stb. megnyilvánulásokra. Ezeket kb. mind Fidesz-es politikus v. hozzájuk köthető személy mondta. A panelban a közép osztály lakik nagyrészt... Nyuggerek felzabálják a jövőt a gyerekek elől... Mondta ezt a Fidesz 1998-2002 között. Jó reggelt. Nem kell csodálkozni. A Fidesz már több mint 10 éve is ilyen volt, csak akkor nem volt lehetősége gecizni velünk. Most van, és téved aki azt hiszi, hogy ennek vége lesz 2014-ben... Áder 2016-ig lesz közt.elnök... Az összes befolyásos arcot lecserélték, kivéve a Simort. Őt még nem tudták. Az új arcok kinevezése 10 évre szól! Tehát leghamaráb 2021-22ben lehet leváltani őket.. Jó reggelt Magyarország. Ezt most baszottúl megszoptuk. Köszönhetően annak a sok baromarcú állatnak aki erre a kis cezaromán ipsére szavazott... Bezzeg most lapítanak mint szar a fűben... tipikus magyar mentalítás: szart kavarunk, aztán sunyizunk. Ja: meg vannak a vitzes gecik, akik azon röhögnek, hogy a lakosság nagy része keményen szív. Szánalmas egy nép vagyunk mi, meg sem érdemeljük, hogy országunk legyen. :(

ob.szerver 2012.04.20. 16:19:35

@Anti Anyag:

"2006. október 23-án mindenki a HírTV-n nézte az eseményeket, mert a közszolgálati szerint nem is volt esemény."

Esemény volt, de a közszolgálatiak éppen az életükért rettegtek.
Szerencsére a HírTV felkészült az eseményekre. Mintha csak előre tudták volna...

sárkányfő 2012.04.20. 16:20:13

@Anti Anyag: ez nem igaz. magam láttam ahogy mutogatják az ostromot belülről, az mtv akkori igazgatója meg könyörgést is leadott élőben, hogy hagyják már őket. a hír tv-n pedig röhögött mindenki, mert ott már "forradalmat" ünnepeltek, iszonyat gáz volt.

persze mindez nem fontos, mondj még valamit, hogy eltereld a figyelmet a legújabb adóról :)

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.20. 16:21:23

@nandras01: mit hazudozol, te mindig is gyurcsanyista voltál te köcsög.

amúgy mi a retkes zsidókurvaanyádat gondotál, ki fogja visszafizetni a gyurcsány hatalmon tartására adott EU/IMF 30milliárdot?

mit gondolsz kik nem akarták, hogy manyupból, vagy különadókból le tudjuk törleszteni ennek egy részét, és elvágjuk a zsinórt?
kik minősítettek le minket kamuindokokkal, és kik gazsuláltak nekik itthonról?

az ilyen magadfajta köcsög menjen szépen görögországban, oszt éldd meg ott, milyen amikor az EU/IMF helytartója kormányoz mindenféle választás nélkül.

asszem te sírnál leghangosabban, ha ők szorítanának meg...

idén 530milliárdot kell fizetünk gyurcsány miatt csak az IMF-nek.
lehet zorbánozni meg matolcsyzni :D

@Macropus Rufus: ". Ezt most baszottúl megszoptuk. Köszönhetően annak a sok baromarcú állatnak aki erre a kis cezaromán ipsére szavazott"
köszönhetően a kurvaanyádnak, akik állandóan MSZP-SZDSZ-t szabadítottak ránk, és akik miatt most a padlást is le kell söpörni, hogy az általuk flvett hiteleket törleszteni tudjuk.

"2010-ben 317Ft volt 1lityó 95-ös, ma 460Ft-ért tankoltam."
az a geci zorbán, miatta ennyi a benzin a környező országokban is (romániát meg ukrajnát kivéve)

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:23:22

@ob.szerver: Ez szimpla hazugság. Én láttam hogy közvetítenek belülről. Hazug vagy. Vagy fideszes, bár e kettő lassan már egy és ugyanaz.

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:24:03

@Mr. Vissarionovich: Te csak simán egy hülye kriptonáci vagy.

wigyori7 2012.04.20. 16:26:40

@Mr. Vissarionovich: Te beteg vagy! Irány az orvos.

desw 2012.04.20. 16:27:31

@Mr. Vissarionovich:

"kik minősítettek le minket kamuindokokkal,"

Kamuindokokkal???

Nézz tükörbe, prolikám! Ti vagytok a fő indok...

nandras01 2012.04.20. 16:32:07

@Mr. Vissarionovich: te most komolyan azt hiszed, hogy egy ilyen szellemi topronggyal, mint te, leállok vitatkozni..?
tapicskolj csak vidáman a szarban, elvégre egy bélféreg is jól érzi magát a helyén...

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.04.20. 16:32:09

@Mr. Vissarionovich:

Az a nagy baj, hogy nem kapartatott ki még időben a jó kurva anyád, te faszszopó, rohadék náci.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.20. 16:33:35

@desw: aham, nem kamuindok :D
nem hát :D
ausztria AAA úgy, hogy mindenki tisztában van mennyire kitett a magyar gazdaságnak.

tehát vagy mi nem vagyunk bóvli, vagy ausztria nem AAA.
dehát enron,lehman tesók stb stb :D

nem, nem kamuleminősítések, véletlen sem politikai nyomásgyakorlás. nem is azért volt az egész, hogy véletlenül se tudjunk megszabdulni tőlük.
annyi pénzbe került nekik hogy gyurcsány révén tökig adósítsanak minket, hogy nem hagyhatják, hogy jön egy orbán, oszt a multikat megadóztatva, meg a manyup feletti rendelkezést zsebükből kihúzva törlesszen, és enyhítsen a függőségen.

lófaszt.
@ügyfélszolgálatos: náci manapság csak köztetek büdös zsidók között van

csárli hárper 2012.04.20. 16:33:51

@Mr. Vissarionovich: mondtam már, húzzál a tetves fideszes kurva anyádba a dakota törpével együtt.

legeslegujabbkor 2012.04.20. 16:33:52

Nyitrai Zsoltnak nem tudom pontosan mennyi pénzért korpás most a haja, de az egész Fidesz frakció hetente memóriatörlésre jár (ez később mindenkinek kötelező lesz), hogy tiszta, ártatlan tekintettel tudják pont az ellenkezőjét nyilatkozni, amit akár néhány hónappal ezelőtt mondtak. A pszichológus szakot előrelátóan jobban támogatják, ugye?

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.20. 16:34:28

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: lsd előző hozzászólás csíra :D

manapság csak ti büdös zsidók lehettek nácik. ez a szomorú valóság.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.20. 16:35:19

@csárli hárper (már nem dr.): fideszes a zsidókurvaanyád :D
de ő is csak véletlen :D

stoppos76 2012.04.20. 16:35:32

@Mr. Vissarionovich: Drága barátom, a benzin azért is kurva drága, mert már szart sem ér a forint. Erről viszont nem tudom hogyan fogod bebizonyítani, hogy nem az Orbánék tehetnek.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.04.20. 16:35:32

Srácok, inkább ignoráljuk ezt a tetves szálasi-ivadékot, hátha megunja.

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:36:49

@Mr. Vissarionovich: Á még gyúrnod kell nácikám az infószerzésre... :P Még nem tudod a TEKI-t használni mi?
A legdurvább az hogy ezt a seggnyalást teljesen ingyen és bérmentve önszántadból végzed... Annyira mosolyog a szívem ekkora barom láttán mint te...

röhögő 2012.04.20. 16:36:59

@ügyfélszolgálatos: Nem lehetne inkább egy V.35-ös csatlakozóval?

röhögő 2012.04.20. 16:38:47

@Mr. Vissarionovich: "amúgy mi a retkes zsidókurvaanyádat gondotál, ki fogja visszafizetni a gyurcsány hatalmon tartására adott EU/IMF 30milliárdot?" - Te faszkalap! Az a pénz az MNB devizatartalékában van, te nagyon hülye!

Emiksz 2012.04.20. 16:39:38

A legegyszerűbb lenne, ha a srácok kitépnék a szervert a konnektorból, mert annyi minden ellen tiltakoztak 2010. előtt, hogy most már bármit is mondanak, ott az ellentkezője is a honlapjukon.

röhögő 2012.04.20. 16:40:15

@Mr. Vissarionovich: Apád miért rúgta picsán anyádat miután rárejszolt a gumicsizmájára?

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:41:01

@Emiksz: Á nem izgulnak mert a híveik nagy része alkalmazza a duplagondolt ( 1984 ) így nem szükséges az inkrimináló infók eltávolítása.

nápolyi maszti 2012.04.20. 16:41:18

Én már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a 2014-es gigabukta után, utolsó erejükkel milyen törvényeket fognak meghozni? Még pár száz milliárd közmegrendelés a Közgépnek? A hűtlen kezelés tényállásának visszamenőleges törlése a büntető törvénykönyvből? Olvasta valaki az index cikkét arról, mennyit vesztünk naponta az IMF megállapodás halogatásával? Vagy az elemzést a "terrorelhárító" titkosrendőrség elképesztő jogosítványairól? Amit ezek műveltek két év alatt, az, annak a töredékért korábban már felgyújtották volna a várost.

röhögő 2012.04.20. 16:41:34

@ügyfélszolgálatos: Gugolón keress rá a v.35 képtalálatokra! :-))

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.20. 16:42:17

@röhögő: "Az a pénz az MNB devizatartalékában van, te nagyon hülye!"

aham, ott :D
amihez nem lehet hozzányúlni, mert tőlünk független :D

izé, az 530milliárdot mégis mire kell törleszteni akkor te geci?
anyád járókeretére?
hány lélegeztetőgépet lehetne venni apádnak belőle?

röhögő 2012.04.20. 16:43:33

@Mr. Vissarionovich: Te faszkalap, annak köszönhető hogy még áll a lábán a forint! Miért nem mész a qrva anyádba, te narancsvarangy?

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:44:22

@röhögő: Jaa!! Így már ok, nem ugrott be így. De lehet v.35 -ös is. :P

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.20. 16:45:01

@nápolyi maszti: oszt miért is kell nekünk IMF? mert a drága szövetségeseink minen indok nélkül azt mondták - te mától bóvli vagy, kötvényeidet az alapok nem jegyezhetik, vagy visszakuncsorogsz hozzánk és elfogadod az adósrabszolgaságot, vagy elintézem, hogy a saját polgáraid egyenek meg...

sok mocskos kis hazaáruló gyurcsanyista...

"Vagy az elemzést "
milyen elemzést? a zsidó kurva károgására gondolsz?

mi lesz a gigabukta után? jön gyurcsány, egyből nem leszünk bóvlik :D és majd szépen 120%-os adósságot csinálhat :D

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.04.20. 16:48:10

@röhögő:

Ööö, nem lehetne inkább egy fehérizzásig hevített IFA kardántengellyel? :-)

murunga 2012.04.20. 16:49:13

DJ NYITRAI - egy újabb hiteles aparatcsik, muhahaha!

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:49:29

Csak bekopizom @Mr. Vissarionovich kolléga aktivitását, hogy lássátok tisztán, hogy vagy bértroll vagy magától ilyen hülye:

"Mr. Vissarionovich 0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2012.04.19. óta tag."

Ezek alapján nyilvánvaló és nem kell a marhával foglalkozni.

százfogú c.zenekar 2012.04.20. 16:50:55

@Mr. Vissarionovich: Ne szopd már a zorbán faszát bazmeg! Fizessed az adódat te geci, és kussolj! Aztán majd ha rájössz, hogy zabálni is kéne valamit, akkor majd pofázhatsz! Ugyanolyan rohadék kormányunk van most is, mint az elmúlt 22 évben bármikor. Ugyanolyan dilettáns barmok ülnek a parlamentben. Hogy basználak vissza a kurva anyádba!

Na, hogy tetszik ez a stílus? Ugye, hogy milyen jól esik mikor egy ismeretlen elküld az anyádba, mert kimondod, amit gondolsz?

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:52:21

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nem mert az nem informatikai eszköz. Mondjuk egy sima régi XT ház is jó lesz. Az még jóféle vastag lemezből volt.

dean23 2012.04.20. 16:53:00

Íme az egy kulcsos adó kirobbanó sikere!

ügyfélszolgálatos 2012.04.20. 16:54:42

@dean23: Persze mert azért szopunk, mert az egykulcsos adóval benyaltak a gazdagoknak, mi megfizethetünk.

desw 2012.04.20. 16:55:06

@Mr. Vissarionovich:

A racionálisan gondolkodni képes szavazók tudták előre, hogy Orbánék sem fognak tudni szarból várat építeni, kemény átalakítások kellenek. Nagyjából azok, amelyeket a gonosz Gyurcsányék akartak.

Az értelmeseBB, de azért Fideszre szavazók az elmúlt közel két éves fideszes ámokfutás után mára rájöttek, hogy átbaszták őket. (amik ellen ellenzékben a Fidesz és ők köpködtek, szavazgattak, most pont azokat kell megvalósítani)

Maradtak a hívők, akiknek valamilyen anyagi érdeke fűzödik a Fidesz hatalmon maradásához. (amíg Fidesz van, zsíros meló van)

És maradtak még a buta prolik, a Jobbik szavazóbázisa, akik mindig valamiféle külső okban keresik és "találják" meg a problémát. (cigányok, zsidók, IMF, EU, ...)

Te melyik vagy?? (Költői kérdés, én tudom!)

alib 2012.04.20. 17:00:18

@Macropus Rufus: Hell yeah
Én osztrákiához szeretnék majd csatolódni a végén.

Parajpuding 2012.04.20. 17:00:34

@Mr. Vissarionovich: Na mivan bélféreg? Mindenhová bemásolod, amit a gazdatested utasításba adott? Önálló gondolatra nyilvánvalóan nem vagy képes, te jól érzed magad, csak sz*r legyen a közeged, mert ez jelenti neked az életfeltételeket.

Punxsutawney Mormota 2012.04.20. 17:01:10

@Mr. Vissarionovich: Beteg vagy barátom. Szórakoztató, de ettől még beteg. És persze külön jópont, hogy rögvest zsidózással vezetted fel a kultúrált kritikádat.

nápolyi maszti 2012.04.20. 17:04:43

@desw:
Ez egy troll, semmi több. Némi pszichopata beütéssel. Nem érdemes foglalkozni vele.

alib 2012.04.20. 17:05:51

@nápolyi maszti: "Én már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a 2014-es gigabukta után,"

Ezt ki mondta nektek, hogy meg fognak bukni? Az még nem tűnt fel, hogy olyan szintű hatalomcentralizálás megy, ami nem teszi lehetővé a megbuktatást? Miért pont 2014? Akkorra kinő a magyar emberek agya, vagy mit várunk pont attól az évtől?

antonov 2012.04.20. 17:08:49

Gyurcsány már rég nem volt hatalmon, amikor a fideszkomcsik előadták, hogy adót kell csökkenteni, s jön a kánaán. Sőt, választást is nyertek ezzel a maszlaggal. Aztán persze az ellenkezőjét csináltál. A seggnyaló fidszkomcsik erre sem emlékeznek természetesen. De persze 3 évvel a bukása után is gyurcsány tehet az internetadóról. Szegény retardált fideszkomcsik...

Anti Anyag (törölt) 2012.04.20. 17:10:51

@sárkányfő: Ha neked egy internetadó azt jelenti, hogy korlátozzák pld. az indexet, nagyon nincs miről beszélni.

Blogger Géza 2012.04.20. 17:11:03

Ez a demagógia már fáj. Ha megadóztatjuk a személygépkocsikat, akkor ki van iktatva a személygépkocsiforgalom? Ha megadóztatjuk a bankokat, akkor ki vannak iktatva a bankok? Ha megadóztatjuk a netforgalmat, ki lesz iktatva net? Nevetséges. Inkább csökkentsék csak tovább a munkát terhelő adókat, és helyette a fogyasztás adótatására helyezzék a hangsúlyt, ez a fekete gazdaság elleni harcban is praktikus. Ha a mániákus filmletöltők kicsit többel járulnak hozzá a közöshöz, ugyan kinek fáj az...

sacman 2012.04.20. 17:12:35

@ügyfélszolgálatos:

Szerintem egy 25x4-es kábel alkalmasabb erre a célra. Ha önhordó még jobb (bár ebben a méretben lehet, hogy nincs) mert az acélsodronnyal hurkot lehet kötni a zacsira. Aztán jöhet az áram vagy a vontató.

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2012.04.20. 17:14:16

Azert azt halkan erdemes megjegyezni h a legutobbi valasztason a szavazasra jogosultak jo resze nem szavazott. Tetszett volna akkor valaki masra szavazni, ugy nem lenne most ketharmad.
Jah hogy nincs alternativa? Csinalni kéne nem csak nyafogni.

Kakimaki0123456789 2012.04.20. 17:15:40

Azt hiszem most dontottem el hogy lepni fogok innen.

Lasombra 2012.04.20. 17:16:17

van még vajon képviselőjük, akinek nem a segg van a szája helyén?
és vajon honnét szalasztják ezeket az egynapos regisztrációval rendelkező retardáltakat?
van ennél ótvarabb munka, mint a fidesz ámokfutását és hatalomharácsolását önként és dalolva védeni? ha meg még pénzt sem kapnak érte, akkor tényleg megérett ez az ország egy kibaszott nagy meteorit érkezésére.

Kakimaki0123456789 2012.04.20. 17:18:47

@nemethv: Eh Orban az osszes ellenfelet sakkban tartja.
@Blogger Géza: Megtehettek volna mindezt, de nem tettek. Nem is fogjak, hat nem erted?

Kakimaki0123456789 2012.04.20. 17:20:37

@nápolyi maszti: Meg 2 evuk van arra hogy felkelest provokaljanak maguk ellen (vagy felgyujtsak a Reichstagot) es bevezessek a katonai-felkatonai kormanyzast. Konteo? Ahol most vagyunk az is konteo volt meg egy evvel ezelott is...

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2012.04.20. 17:22:41

@Kakimaki0123456789: Azert a Jobbik is elokerult valahonnan es egész népszeruek mostansag. Az hogy a Jobbik hatekonyabban bizonyitja h lehet mas a politika mint az LMP, az mar az LMP baja. A Jobbik szepen be tudja mutatni hogy ellenszelben is lehet szervezni, csak akarni kell es nem annyira korruptkodni.

sárkányfő 2012.04.20. 17:28:04

@Anti Anyag: semmi ilyesmit nem írtam, nem bírsz olvasni magyarul? vagy már ennyire hitványul próbálsz terelni?

regress 2012.04.20. 17:28:07

@Mr. Vissarionovich: téged egy házibuliban csináltak,anyád mindenkivel......örülj ,hogy nem ugatsz.

Lasombra 2012.04.20. 17:28:52

@Blogger Géza: hja. köcsög demagógok. mobiladó, internetadó, gépkocsiadó, ingatlan adó, telekadó, chipsadó, pornóadó, átutalási adó, kézpénzfelvételi adó, sárga csekk adó, közösségi közlekedési adó, kisfaszomadó.
teljesen rendben van ez. hisz azt ígérték, radikális adócsökkentés lesz, és egyszerűbb is lesz a rendszer.
nem értem, mit sipítoznak. szerintem adóztassuk meg a levegővételt is!
hát a gépkocsiforgalom sem lett kiiktatva, akkor a levegővétel sem lesz.
nem? mit aggódnak ezek?
éljen Viktor! éljen a Párt!

plusz egy grátisz info: a warezolók zöme valszeg kábelnetet használ, ami azon kívül, hogy gyors, átalánydíjas. egyfaszmindegy, mennyit töltesz rajta.

bruhahahahihihi 2012.04.20. 17:39:49

a Kurva anyátokat Fidesz Banditák!!!!!
Most már nemcsak a jobbik érez lőporszagot és polgárháborút, hanem a magyar nép nagyobbik fele is. hAMAROSAN KITÖR A FÜLKE NÉLKÜLI FORRADALOM ÉS JAJ NEKTEK NEMZETI SZAR BANDA!!!!!!!!

Mérges 1234 2012.04.20. 17:42:31

MIt pofáztok, megmondta Matolcsy, hogy jobb egyszerűű és legfőképp kevesebb adónemet tratalmaz az adórendszerünk....

Sőt leírta.....

Siralmas.......

puffatag 2012.04.20. 17:46:36

@Anti Anyag: te féreg, azért nézte mindenki a rémhírtévét, mert a többi adót elkergettétek, büdösnácifidess

puffatag 2012.04.20. 17:52:57

@Mr. Vissarionovich: gyurcsány alatt végig a befektetésre ajánlott sáv közepén volt az ország, bajnai alatt felminősítésre jelölték... dehát jött a grazi ápolt bóvlikormánya

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.20. 18:01:53

Ez a szerencsétlen Mr. Vissarionovich tegnap regisztrált kezdő troll, az összes blogon amin ez a téma, ámokfut.

NE etessétek! Kösz.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.20. 18:07:26

@Lasombra: Futóverseny adó!

index.hu/belfold/2012/04/20/futoverseny-adot_akar_a_fovaros/

Igen! Éljen az adócsökkentés kormánya!
Mi megvédjük a magánnyugdíj pénztárakat!

Ne azt nézzétek, amit mondok, hanem amit csinálok!

2012.04.20. 18:09:19

@nandras01: "nem marad lassan más lehetőség, mint összepakolni és elmenekülni valami normális helyére a világnak"

Pápá, ne gyere vissza.
Ja és vigyél magaddal még egy liboldót.

Mariann19 2012.04.20. 18:09:55

@csabakirályfi: Nem szeretnélek elkeseríteni, de Kínában 400 millió ember él az európai átlag feletti életszínvonalon./gazdasági szaklap szerinti hír/.Szeretném én ezt az arányt és mértéket nálunk is látni, nyilván nem kerülne sor az internet adóra. Úgyhogy kedves Barátom, lassan már csak az inuit indiánokat előzzük meg, bár ha így haladunk, lehet hogy készülődhetünk a Déli sarkra, úgy tudom ott élnek.

Hohó60 2012.04.20. 18:15:43

"Most, hogy a közszolgálati média megszűnt létezni..."

Nooormáááááááális????

A közmédia biztosan akkor volt szabad, amikor még 99,99%-os SZADESZMP-s vörösterror volt benne a kedves Bolgár úrral, Orosz Józseffel, Szénási Sándorral, Acél Endrével, Ungvári Tamással, meg a többi jó- és szabad madárral.
A fejéhez kéne már kapni a sok hivatásos hazudozónak. Tudom, nem tetszik, hogy ma már nem kizárólag csak a liberálbolsevik hazudozást lehet hallani, de hát reméljük, az a korszak soha többet nem is jön vissza.

2012.04.20. 18:18:19

Imádom amikor ajvékol a kaftános vörös csürhe! :DDD

Hohó60 2012.04.20. 18:22:00

@puffatag:

És szerinted ez azt jelenti, hogy:

1.)az országot gazdasági katasztrófába taszító SZADESZMP-kormányzás jó volt?
2.)az internacionalista köröknek Gyurcsány nagyon megfelelt, ezért támogatásként kapta ezt az adósbesorolást a 10% feletti hiányra?

Gondolom, x.

puffatag 2012.04.20. 18:26:24

@Hohó60: az országot gazdasági katasztrófába MOST taszítja a grazi ápolt, te kis hohohohoholapénzsimicska

puffatag 2012.04.20. 18:28:24

@Hohó60: mongyámá kimagasló jobboldali gondolkodót, én egyet se tudok, de hiszek neked

fidzsi 2012.04.20. 18:30:14

Azért Poldi bácsi- vagy más jól értesült - felhomályosíthatna, hogy az ATV, TV2, Story N, etc.
adók mennyiben kerültek Fidesz hatáskörbe. Valószínűleg lemaradtam egy-két grádiccsal. Amúgy az MTV mindig is "árnyalt" volt, csak a szépreményű
Napkeltét említem. Hát nem egy BBC a cég, és nem is volt. Sajna. Optimista lévén, hisz még csak 65
vagyok, reménykedem, hogy eljön az az idő, amikor közszolga és magán médiumban egyaránt megfingatják
az AKTUÁLIS parancsnokló közszolgákat. Számomra, jelenleg a magyar média úgy sz*r ahogy van. Párt/oldal affinitástól függetlenül. Mondom ezt amúgy jobberként. Szellemileg akasztanám ki/fel az
egész bagázst, tán egy-két kivételtől-itt ott-
eltekintve. Ennyi.
Tisztelettel. fidzsi, droid de Magóg

dr Smittpálelnökúr 2012.04.20. 18:30:22

@Blogger Géza: ugye 2008-ban is ugyanezt irtad a fideszes velemenyrol a szocik netadojaval kapcsolatban?

Az is demagogia volt, ugye?

soc 2012.04.20. 18:31:14

Csak ugy altalaban megjegyeznem, hogy mar nagyon regen siralmas kepet fest a magyarorszagi kozbeszedrol az, hogy mindenki feszt komcsizza egymast. Mar csak azert is, mert bar azt a benyomast kelti, hogy mindenki a kommunizmushoz kepest hatarozza meg magat, de egy: a legveresebb szaju komcsizoknak fogalmuk sincsen rola, hogy mirol is beszelnek, 2: a kommunista mozgalom tokeletes hianyaban ez csupan kovetkezetes pusztaba kialtas, es nem utolso sorban oka annak, hogy Magyarorszagon ott all a munkasosztaly helyzete, ahol.

A masik a nagyon zavar az ilyen beszelgetesekben, mint ami feljebb is megy, hogy mindenrol szol, csak a lenyegrol nem. Minden kormanyzat probal mindig, es minnel tobb penzt behajtani, es mindig, minden kormanyzat probal minnel kevesebb penzt kolteni, egeszen addig, amig ez tokeletesen el nem lehetetleniti az egesz orszagot. Amikor pedig ez megtortenik, akkor pedig mindig, minden kormanyzat azon fog dolgozni, hogy minnel tobb penzt koltson a nep lenyugtatasara (nem osszekeverendo az eletminoseggel!!!), egeszen addig amig ez ugyancsak tarthatatlanna nem valik.

Ezt csinalta Gyurcsany, ezt csinalja Orban, ezt csinalta Horn, ezt csinalta Medgyessi. Nem lesz ez maskeppen a kovetkezo kormannyal sem, legyen az barmelyik brigad.

A jelenlegi megszoritasi rohamnak ugyanugy meg vannak a valos es ideologiai alapjai, ugymint a profit ratak csokkenese (nem uj keletu dolog, ez sodorta valsagba a "nyugatot" 20-30 evvel ezelott, es azota sem volt ra gyogyir - szvsz. a kapitalista keretek kozott mar csak vagy egy hatalmas, vilagmeretu tomegkatasztrofa, vagy ugyanekkora meretu pusztitassal jaro haboru "segithet"), es a nosztalgikus liberalizmus, "azok a regi szep idok", amikor a "budos prolinak" nem volt szavazata, nem volt szinte semmi joga sem.

A "padlaslesopres"-ben az a legerdekesebb, hogy ez mindjart a "kommunistakra" emlekezteti a nepet, pedig ennek a hagyomanya kifejezetten polgari, kapitalista gyokerekkel rendelkezik. Ez az a pont, amikor az alsobb osztalyok megelheteset is tokesitik. Tortenik ez vagy kozvetlenul, mindenfele magyarazat hijjan (mint mondjuk a bekeritesek korszakaban Irorszagban), vagy a "nemzet/gazdasag neveben", mint ez mostanaban divatos.

En nem tartom egyiket se sokra, se az elozo ciklus kormanyait, se a mostanit, de szomoru latni, amikor ennyire a politika diktalja a maganvelemenyeket, es nem forditva.

dr Smittpálelnökúr 2012.04.20. 18:31:24

@Blogger Géza: ugye 2008-ban is ugyanezt irtad a fideszes velemenyrol a szocik netadojaval kapcsolatban?

Az is demagogia volt, ugye?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.04.20. 18:33:20

@Anti Anyag: a közszolgálat szerint is volt esemény, csak az MTV operatőreit a csőcselék már akkor elkezdte dobálni, amikor az ablakban megjelentek, így meg kicsit nehéz lett volna közvetíteni. Hiába, az MTV-sek nem deliráltak forradalomról, meg pesti srácokról, mint a HírTV-s Cs. Attila.

Hohó60 2012.04.20. 18:45:27

@puffatag:

Igen, biztosan azért kellett Gyurcsánynak több tízmilliárd eurós IMF hitelt adni akkor, amikor a világon sehol sem volt még válság, egyedül csak Magyarországon. És úgy, hogy azt a mostani kormánynak kelljen visszafizetni.
Meg biztos véletlenül álltak neki az internacionalisták Magyarországot presszionálni a kormányváltás után.
Hiába nyomjátok, ezt a dolgot csak bukni bírjátok.
A visegrádi országok előtt voltunk még 2002-ben, 2010-re meg mérföldekkel mögöttük, tökutolsóként. Akkor, amikor még száguldott a világgazdaság.
Mit lehet ezen bolsimosdatni?
Ez tény.

Mi az, hogy kiemelkedő gondolkodó? Olyan, mint Tamás Gáspár Miklós a szélsőbaloldalon? Gyurcsány? Vagy Cohn-Bendit? Vagy vagy valamelyik másik yoctora gondolsz?
Hát ilyen nekünk nincs...

puffatag 2012.04.20. 18:49:52

@fidzsi: az öszödi beszédet baloldalon felettébb megvitatták pro és kontra... orbán magának utaltatott 43 milliót, majd letagadta, ez a mai napig tabu jobboldalon... illetve nem tabu, hiszen, ha szóba kerül, letagadják... légyszi linkelj nekem 1 darab bíráló megjegyzést jobbról a "nemtaggyűlés"ről... bár esélyesebb, hogy te is letagadod

puffatag 2012.04.20. 18:53:03

@Hohó60: nektek senki sincs, csak matolcsy, ez van... egyébként akkorát hazudni, hogy gyurcsány hitelfelvételekor nem volt válság... az a baj, hogy ellenőrizhető a hazudozásod, te kis wassalbertke

brumeszkosz 2012.04.20. 18:53:58

@nandras01:
Teljes mértékből a szívemből szóltál, azzal a különbséggel,hogy én a menekülés helyett a fegyveres harcra szavazok. Kötelet mindegyiknek az elmúlt két évért.Ugye jól mondom bajuszka???

puffatag 2012.04.20. 18:59:04

@Hohó60: mongyá má kimagasló jobboldali értelmiségit (persze nácibogárbácsi stb nemér) egyébként idolod a grazi ápoltka mostani intézkedései a következő kormánynak okoznak ezermilliárdos kötelezettséget, te kis simicskamosdató némethné (aki állatorvost alkalmaz főtanácsadónak)

puffatag 2012.04.20. 19:00:36

@Hohó60: mongyá má kimagasló jobboldali értelmiségit (persze nácibogárbácsi stb nemér) egyébként idolod a grazi ápoltka mostani intézkedései a következő kormánynak okoznak ezermilliárdos kötelezettséget, te kis simicskamosdató némethné (aki állatorvost alkalmaz főtanácsadónak)

Hohó60 2012.04.20. 19:01:47

@puffatag:

"az öszödi beszédet baloldalon felettébb megvitatták pro és kontra... "

Rettenetesen megvitatták. Tényleg. Addig vitatták, hogy a nyilvánosságra kerülése után csaknem három percbe is beletelt, amíg valamelyik idióta feltalálta a spanyolviaszt: "igazságbeszéd" volt.
Érted, egy, a tettestársak előtt, titokban, zárt körben elmondott beszéd. Ami nem arról szólt, hogy "gyerekek, megbuktunk, valljunk be mindent, üljük le ami jár érte". Hanem arról, hogy nem csináltunk semmit, hazudtunk..., úgy tettünk..., de továbbra is kormányon akarunk maradni.

Az is minősíti a baloldalt, hogy amikor ez májusban elhangzott, egyetlen tisztességes ember sem volt a hallgatóságban, aki azt mondta volna, hogy akkor ő most ezennel lemond, mert nem erre szerződött...
Hanem hallgatták. Sőt: elhallgatták.

brumeszkosz 2012.04.20. 19:03:00

@röhögő:
Az nem az ő apja volt hanem orbáncé. Vagy mindkettőé??? Két ekkora barom csak így szaródott erre a világra.

puffatag 2012.04.20. 19:04:49

@Hohó60: tettestársak előtt titokban elmondott igazságbeszéd: orbán beszéde a cégtársak előtt: utaljatok az állami költségvetésből a cégemnek 43 milliót, de ne mi nyerjük a legtöbbet

Csetepaté márki 2012.04.20. 19:08:35

A poszt egy "kissé" fals. Ezt úgy értem, hogy most itt láthatunk egy 2008. júniusi levelet. A világban elég gyorsan történnek az események, pl ami 5-6 éve óriási gazdasági növekedést okozott, az most csődbe visz. Az intézkedések nagy része, ami 5-6 éve csodát tett volna, az most őrültség. Ami 3-4 éve segített volna, az most csődbe vinne. Ezért egyrészt utálom és hamisnak tartom azt a hivatkozást, hogy ez meg az ezt meg azt mondta 4-6-8 évvel ezelőtt. Akkor csinálja!
Ez eléggé kis intenzitású agyi működés, hogy finoman fogalmazzak. Negyedik éve tart egy gazdasági válság óriási csődökkel. Szerintem ideje lenne előhúzni, mit mondott 2008 júliusában Gyurcsány az mszp-vel, Barroso, Almúnia, Merkel vagy Bush.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.04.20. 19:11:58

"már sok családnál úgy vetődik majd fel a kérdés: internet, vagy gépsonka hetente kétszer vacsorára."

Ez b*szki gyengébb volt mint valami fókuszos műdráma! Mellesleg jogos a lázadás, csak azért az ilyen húzások ellen ne ilyen ócskasz*r "21 millió román jön és elveszi a munkád, kenyered" szintű szöveggel harcoljá'.

Hohó60 2012.04.20. 19:12:59

@puffatag:

"egyébként akkorát hazudni, hogy gyurcsány hitelfelvételekor nem volt válság... "

Amikor a SZADESZMP kormányok, nagyrészt a valaha volt legtehetségtelenebb Gyurcsánnyal az élen, romba döntötték az országot akkor nem volt válság a világban. Bizony ám. Nálunk volt válság, holott a nemzetközi környezet kedvező volt, a kormányt támogatták, hogy ne derüljön ki a hatalmas bukta. És ezen nem változtat, hogy le akarod tagadni, vagy nem akarod észrevenni.

Talán észreveszed, hogy többszöri próbálkozásod ellenére én nem foglak minősíteni Téged személyedben. Én az elveiddel vitatkozom, nem egy ismeretlen ember ismeretlen személyét akarom megsemmisíteni. Bocs, ha ez baj, de akkor sem fogom megváltoztatni. Te azért nyugodtan csináld tovább, ne zavartasd magad.

Hohó60 2012.04.20. 19:18:13

@puffatag:

"egyébként akkorát hazudni, hogy gyurcsány hitelfelvételekor nem volt válság... "

Amikor a SZADESZMP kormányok, nagyrészt a valaha volt legtehetségtelenebb Gyurcsánnyal az élen, romba döntötték az országot akkor nem volt válság a világban. Bizony ám. Nálunk volt válság, holott a nemzetközi környezet kedvező volt, a kormányt támogatták, hogy ne derüljön ki a hatalmas bukta. És ezen nem változtat, hogy le akarod tagadni, vagy nem akarod észrevenni.

Talán észreveszed, hogy többszöri próbálkozásod ellenére én nem foglak minősíteni Téged személyedben. Én az elveiddel vitatkozom, nem egy ismeretlen ember ismeretlen személyét akarom megsemmisíteni. Bocs, ha ez baj, de akkor sem fogom megváltoztatni. Te azért nyugodtan csináld tovább, ne zavartasd magad.

Lencsés István 2012.04.20. 19:19:39

" .... Most, hogy a közszolgálati média megszűnt létezni, a kereskedelmi televíziózás és rádiózás zsebben, már csak egyetlen "platformot" kell kiiktatni, az internetet. .... "

1 hazugság . : Van közszolgálati média , lásd : m1 A kereskedelmi tv - k azok nem államiak lásd ez a második hazugság . A rádiózás sincs " zsebben " .... Az internet meg még itt van hisz itt hazudozhattok anoniman .... Szóval folyamatos hazudozás amit itt leírtatok .

BlogJackal 2012.04.20. 19:22:49

@Mr. Vissarionovich: Kb ez a 3. poszt, ahol ezzel a sz@r elmúltnyóccázév dumával jösz. Jól megfizetnek érte??

hamisnero 2012.04.20. 19:23:40

basszus, nyitrai zsolti ELLENZÉK lett?

puffatag 2012.04.20. 19:25:58

@Hohó60: @ügyfélszolgálatos: pár hete a rémhírtévén loránt károly "közgazdász" azt találta mondani a műsorvezető bólogatása közepette, hogy orwell műve is már a balliberális véleményterrorról íródott

Lencsés lstván 2012.04.20. 19:26:34

@Lencsés István: Anonimok ! Sértésetek lepereg ! ÉN NEM VAGYOK ANONIM ! Nekem tényem van , ti fetrengtek az anonimusságban ! Az m1 a leghitelesebb tévé , ahol jólesik nézni ORBÁN VIKTOR MINISZTERELNÖK ÚR beszédét , amivel utat mutat ennek az országnak .

desw 2012.04.20. 19:27:57

@Hohó60:

"Rettenetesen megvitatták. Tényleg. Addig vitatták, hogy a nyilvánosságra kerülése után csaknem három percbe is beletelt, amíg valamelyik idióta feltalálta a spanyolviaszt: "igazságbeszéd" volt.
Érted, egy, a tettestársak előtt, titokban, zárt körben elmondott beszéd. Ami nem arról szólt, hogy "gyerekek, megbuktunk, valljunk be mindent, üljük le ami jár érte". Hanem arról, hogy nem csináltunk semmit, hazudtunk..., úgy tettünk..., de továbbra is kormányon akarunk marad"

Ebből is látszik, hogy Orbánék még nagyobb szemétládák, mert ők 8 éven keresztül hazudtak 10 millió ember pofájába és most pont az ellenkezőjét valósítják meg.

Ja, drága Orbánodékban még most sincs annyi gerinc, hogy beismerjék a tévedésüket, inkább letarolják az egész országot.

hamisnero 2012.04.20. 19:28:17

@Lencsés István: "1 hazugság . : Van közszolgálati média , lásd : m1 A kereskedelmi tv - k azok nem államiak lásd ez a második hazugság . A rádiózás sincs " zsebben " .... Az internet meg még itt van hisz itt hazudozhattok anoniman .... Szóval folyamatos hazudozás amit itt leírtatok"
elvtárs, ezért a posztért nem fizet a központ bizottság. tessék alaposan érvelni és vitázni. nem lehet a taggyűlésen ideológiailag képzetlenül felállni és handabandázni. tessék önkritikát gyakorolni.

Lencsés lstván 2012.04.20. 19:28:32

@Lencsés István: Anonimok ! Sértésetek lepereg ! ÉN NEM VAGYOK ANONIM ! Nekem tényem van , ti fetrengtek az anonimusságban ! Az m1 a leghitelesebb tévé , ahol jólesik nézni ORBÁN VIKTOR MINISZTERELNÖK ÚR beszédét , amivel utat mutat ennek az országnak .

puffatag 2012.04.20. 19:32:02

@Lencsés István: van közszolgálati média lásd oberfosski smittify szopását, azóta többet szerepel a képernyőn... ugyanígy nem rúgták ki vígh a ndrást, aki 10 tüntetőről tudósított az operánál, hiszen felesége skoda gabriella polt pot péter szóvivője

SchindIer Pistája (törölt) 2012.04.20. 19:33:47

@Schindler Pistája: Jó hogy én már kikeresztelkedtem ebből a társaságból, engem nem szeretett a rabbi. Bezzeg a pap bácsi sokkal kedvesebb és síkosítót is használ.

SchindIer Pistája (törölt) 2012.04.20. 19:35:14

@Schindler Pistája: Jó hogy én már kikeresztelkedtem ebből a társaságból, engem nem szeretett a rabbi. Bezzeg a pap bácsi sokkal kedvesebb és síkosítót is használ.

puffatag 2012.04.20. 19:39:38

@SchindIer Pistája: gratulálok a nickedhez, bár a nácikat nem tudod negligálni (john zorn)

genyamagyar 2012.04.20. 19:39:39

Gyurcsány alatt már nemzetközi gazdasági válság volt. Aki ezt nem tudja, az hülye!

Hohó60 2012.04.20. 20:12:17

@puffatag:

Ismerős Neked az, hogy "Gondolta a fene!"?
Szal azt tudhatjuk, hogy Orwell mind a két diktatúrát ismerhette, megélte, valszeg mind a kettőt célozta a mű.
Az viszont kétségtelen tény, hogy a mai korban a liberálbolsevisták magatartása az, ami 100%-ban megfelel annak, amit az 1984-ben olvashatunk.
Hazugság=Igazság. Szeretet=Gyűlölet... És az egész, aminek ma ki vagyunk téve, megtalálható a könyvben.

SchindIer Pistája (törölt) 2012.04.20. 20:12:35

@puffatag: Mi a gondod? Én már nem tartozom hozzájuk! Mózes is azért választotta szét a Vörös tengert, mert szégyellt velünk körbe menni. De én már kikeresztelkedtem!

Hohó60 2012.04.20. 20:12:47

@puffatag:

Ismerős Neked az, hogy "Gondolta a fene!"?
Szal azt tudhatjuk, hogy Orwell mind a két diktatúrát ismerhette, megélte, valszeg mind a kettőt célozta a mű.
Az viszont kétségtelen tény, hogy a mai korban a liberálbolsevisták magatartása az, ami 100%-ban megfelel annak, amit az 1984-ben olvashatunk.
Hazugság=Igazság. Szeretet=Gyűlölet... És az egész, aminek ma ki vagyunk téve, megtalálható a könyvben.

SchindIer Pistája (törölt) 2012.04.20. 20:14:17

@puffatag: Mi a gondod? Én már nem tartozom hozzájuk! Mózes is azért választotta szét a Vörös tengert, mert szégyellt velünk körbe menni. De én már kikeresztelkedtem!

Hohó60 2012.04.20. 20:15:28

@genyamagyar:

Ezt ugye csak viccből írtad?

Hohó60 2012.04.20. 20:17:52

@genyamagyar:

"Gyurcsány alatt már nemzetközi gazdasági válság volt. Aki ezt nem tudja, az hülye!"

Ja, ő csinálta...

Hohó60 2012.04.20. 20:18:48

@genyamagyar:

"Gyurcsány alatt már nemzetközi gazdasági válság volt. Aki ezt nem tudja, az hülye!"

Ja, ő csinálta...

2012.04.20. 20:25:18

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Hát a hozzászólásából nekem nem derült ki hogy náci lenne, inkább populista. A közelmúlt felmérésében pedig a magyarok 62%-a szerint alaposan benne van a közel-keletiek keze a szószban, de ez most nem tartozik ide. Az országunk azért van ott ahol, mert a matolcsy gülüke és hozzánemértő csapata a felcsúti ramszesz fáradóval az élen hibát hibára halmoz, lövésük sincs a versenyszféra működéséről, indokot keresnek az alkotmányossági határok feszegetésére.
Remélem elbuknak... de fájdalmasan. Az mszp-szdsz meg soha ne kerüljön botkormány közelébe, mert az adósságunk drasztikus emelkedése nekik is köszönhető.

Ui.: ne tessék nácizni, mert nem passzolna közénk... szóval kikérjük magunknak

2012.04.20. 20:32:11

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Hát a hozzászólásából nekem nem derült ki hogy náci lenne, inkább populista. A közelmúlt felmérésében pedig a magyarok 62%-a szerint alaposan benne van a közel-keletiek keze a szószban, de ez most nem tartozik ide. Az országunk azért van ott ahol, mert a matolcsy gülüke és hozzánemértő csapata a felcsúti ramszesz fáradóval az élen hibát hibára halmoz, lövésük sincs a versenyszféra működéséről, indokot keresnek az alkotmányossági határok feszegetésére.
Remélem elbuknak... de fájdalmasan. Az mszp-szdsz meg soha ne kerüljön botkormány közelébe, mert az adósságunk drasztikus emelkedése nekik is köszönhető.

Ui.: ne tessék nácizni, mert nem passzolna közénk... szóval kikérjük magunknak

Blogger Géza 2012.04.20. 20:37:46

@Lasombra: Egy grátisz infó neked is: senki nem mondta, hogy az adó az internetszolgáltatónak fizetett díjjal lesz arányos. Majd meglátjuk...

Blogger Géza 2012.04.20. 20:38:50

@dr Kangörény: Ééén? Te összekeversz engem valakivel..

napnyulacska 2012.04.20. 20:48:27

Az az egyszerű tény, hogy a tervezett adót minden internetező és telefonáló, sms-ező kénytelen lesz fizetni senkit nem zavar?

Pipas 2012.04.20. 20:58:43

@napnyulacska: Olyan adó is van, amit mindenki fizet, aki vizet iszik. :)

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.20. 21:00:18

@Blogger Géza: "Ez a demagógia már fáj."

Tegyél rá kötést. Közben olvasd el mit is írt Nyitrai Zsolt:
"Hazánkban a digitális írástudatlanság óriási méreteket ölt, vannak térségek, ahol nemhogy internet, de számítógépek sincsenek az otthonokban. Egy ilyen országban az internetadó bevezetése nemcsak az internet szellemiségével ellentétes, de végzetes hiba is; egy országban, ahol még mindig kevesen férnek hozzá a világháló szolgáltatásaihoz, ezzel a hibás döntéssel még lassúbb lesz az internet elterjedése. Márpedig a növekedés mindannyiunk érdeke: a felhasználóké és a nyomás alatt tartott szolgáltatóké egyaránt.

Tisztelt Miniszter Úr, arra kérem, a rossz logikájú, hibás koncepciójú internetadó-tervezetet végleg vonják vissza; annak nyílt és burkolt formáját egyaránt! Ne kényszerítsék bele a szolgáltatókat és a civil szervezeteket olyan megállapodásba, ami miatt a végén úgyis a fogyasztók fizetik a számlát!

Tisztelettel:
Nyitrai Zsolt
országgyűlési képviselő,
a Fidesz Informatikai és Telekommunikációs Munkacsoportjának vezetője
(2008. június 11.) "

Ugye ez most a demagógia. 2008-ban nem volt az?

Blogger Géza 2012.04.20. 21:09:59

@látjátok feleim szümtükkel: Szerintem teljesen más a 2 szöveg. Hol van itt Poldi bácsi "már csak egyetlen "platformot" kell valahogy kiiktatni" dumája? A szöveg növekedésről szól, és nem kiiktatásról, ami teljesen reális is. Amúgy meg az egész csak a szokásos ellenzéki kötelező kör: az ellenzék soha nem tapsikol egy adóemelésnek (adóbevezetésnek), hanem azt mondja, hogy a kormány költsön kevesebbet magára. (Ha meg adót csökkent, akkor az a baj, mert az a gazdagokat/külföldieket/zsidókat,/cigányokat/egyéb ellenséget segíti) Akinek ez újdonság, az még nagyon butuska...

desw 2012.04.20. 21:16:48

@Blogger Géza:
"Amúgy meg az egész csak a szokásos ellenzéki kötelező kör: az ellenzék soha nem tapsikol egy adóemelésnek (adóbevezetésnek), hanem azt mondja, hogy a kormány költsön kevesebbet magára. "

Akkoriban nemcsak a fideszes ellenzék mondta, hogy ez, meg a vizitdíj, meg a tandíj, meg az "eü nem üzlet", meg a ... hanem a bégető fideszbirkák is. De sokat változott a világ azóta kedves szélkakas uraság!

Pipas 2012.04.20. 21:18:37

@puffatag: 25 évig dohányoztam, soha nem volt semmi bajom belőle, mostanában, hogy le akarok szokni, most van belőle bajom. :)))

Felvettem 10 misit svájci frankba, közbe tök jól éltem, most, amikor már nem veszek fel egy fillért sem, most van bajom. :)))

Nyolc százalék felett volt az államháztartási hiányunk, semmi bajunk nem volt belőle, most három százalék alatt van és megbüntettek érte minket.

Gondolkodj! Gondolkodj!

Blogger Géza 2012.04.20. 21:22:09

@desw: Igen, most a balos birkák ellenzik azt, amit annak idején az ő kormányuk akart bevezetni... És másokat szélkakasoznak!

Blogger Géza 2012.04.20. 21:31:55

@mirigy187: Tudtommal nem, ehhez sem volt elég önbizalmuk/erejük/bátorságuk. Az államdósság meg szépen nőtt tovább... 8 év alatt 52%->82% / GDP. "Elkúrtuk", ez van.

mirigy187 2012.04.20. 21:34:28

@Blogger Géza: Szóval a fidesz azt lépi meg amit a szocik akartak miközben bőszen ellenezte. Ez az államadósságra hivatkozás meg már unalmas egy gazdaság nem csak erre épül.

mirigy187 2012.04.20. 21:35:59

@mirigy187: 2 éve az egykulcsossal vágott bazi nagy lyukat tömködik miközben elmútnyócéveznek csak erre már egyre kevesebb ember vevő szerencsére

Blogger Géza 2012.04.20. 21:38:25

@mirigy187: Lehet, hogy az államadósság unalmas, de ettől függetlenül itt van mindannyiunk nyakán, és folyamatosan szívunk miatta. Az 1998 és 2002 közötti csökkenés előnyei sajna az elkúrás miatt eltűntek. Egyébként nem tudom, miért ugyanaz a két dolog, mikor

1) az akkori adó meg sem valósult
2) a mostaniról sem tudunk még szinte semmit
3) azért az elmúlt 4-5 évben elég sokat változott a magyar internettartalom

De lényeg, hogy te már tudod, hogy ez pont ugyanaz!

desw 2012.04.20. 21:39:55

@Blogger Géza:

Ezt minden értelmes ember ellenzi! A kérdés az, hogy miként tudnak Orbánék a választóik szemébe nézni úgy, hogy pár éve ezt ők ellenezték. A többi ügyben is kérdezem ("eü nem üzlet", tandíj, ...)

mirigy187 2012.04.20. 21:43:01

@Blogger Géza: Az államadósság 2005 után ugrott meg addig csekély mértékben nőtt.A legjobban 2008-ban a gazdasági világválságnál ugrott meg ami aztán 2010 óta tovább nőtt. Amit eddig elterveztek az a 2/3-al be is vezették szóval a netadót is készpénznek vehetjük. Miközben 60 milliárdokért stadionokat építenek addig 50 milliárdos bevételt várnak ettől az adótól. Szóval nemcsak pofátlan hanem aljas dolog is részülről

Blogger Géza 2012.04.20. 21:47:02

@mirigy187: 2010 óta kezdődött a GDP arányos államadósság csökkenése. Stadionokat meg minden rendszerben építenek vagy újítanak fel, legalábbis azt be ne magyarázd nekem, hogy az ország összes stadionját most építették. Minden komoly városban van stadion, több célból is.

Blogger Géza 2012.04.20. 21:50:13

@desw: Miért, az állami támogatású képzésben kell most képzési hozzájárulást fizetni? Nem.

Odadobták a teljes TB-t és járulékbevételt a profitorientált külföldi cégeknek? Nem.

Korlátozzák az alapellátáshoz való hozzáférést vizitdíjjal? Nem.

mirigy187 2012.04.20. 21:51:30

@Blogger Géza: Az eto stadion magántőkéből épült minimális állami támogatással a korábbi stadionok meg az előző fidesz éra alatt újultak meg állami pénzből.

mirigy187 2012.04.20. 21:52:40

@Blogger Géza: Az államadósság nem csökkent most is 80% felett van.

Blogger Géza 2012.04.20. 21:57:07

@mirigy187: "Az összesített GDP-arányos államadósság jelenleg 79,65%."

www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/hirek/adossagnyomas-mero

Ez a 82%-oa csúcshoz képest csökkenés...

mirigy187 2012.04.20. 21:59:24

@Blogger Géza: Bocs de annyira veszem komolyan azt a flash-es hülyeséget mint amikor 82%-nál 76%-ot mutatott :))

mirigy187 2012.04.20. 22:01:27

@mirigy187: www.origo.hu/gazdasag/20120412-marciusban-nott-az-allamadossag.html

Februárban 82 volt márciusban tovább nőtt. Ennyit az NGM mutatójáról :)

Blogger Géza 2012.04.20. 22:03:52

@mirigy187: Így van, soha büdös életbe ne ismerd el, hogy csökkent, ettől olyan macsónak érezheted magad. Inkább higgy magadnak, mint bármilyen ténynek!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.04.20. 22:05:05

@Anti Anyag: Az örök érv mi, csülökagyú. Mi vót. Akkor a fidesz sem jobb, mint az mszp? Vigyázz, ilyeneket írsz, és nem kapod meg az apanázst a narancsszékházból.

mirigy187 2012.04.20. 22:06:27

@Blogger Géza: A tényeket írtam és mutattam elhiszem, hogy fáj. Ebben még az önkormányzati adósságok benne sincsenek mint pl a legnagyobb adóssághalmozó debrecen vagy hajdúszoboszló ugye :)

Blogger Géza 2012.04.20. 22:08:49

@mirigy187: Talán ha elolvasnád az útmutatót...

"3. komponens = Önkormányzatok névértékes forint adóssága,"

De még ha csak stagnálna ilyen pocsék külgazdasági környezetben, az is nagy eredmény lenne az 52%->82%-os 2002-2010 pályához képest.

mirigy187 2012.04.20. 22:10:46

@Blogger Géza: Nyugtathatod magad ezzel ettől még a fidesz gazdaságpolitikája úgy rossz ahogyan van a 3x-os bóvli kategóriájukkal.

mirigy187 2012.04.20. 22:15:02

Na mindegy részemről befejeztem a szélmalomharcot :)
Jó éjszakát!

Lencsés István 2012.04.20. 22:18:56

@hamisnero: Mondatkezdés nagybetű , ha ez nem változik , nem reagálok . Nem vagyok elvtárs . Ez nem poszt ez 1 anonim hazudozó blog . Nekem nem érvem , hanem tényem van és csak akkor írok , tényekkel meg nem lehet vitázni . Van önkritikám , ha hibázok vállalom .

@puffatag: Mondatkezdés nagybetű , ha ez nem változik , nem reagálok . Oberfosski ? Ő ki ? :O Smittify ? :O Ő ki ? :O Polt pot péter ? :O Ő ki ? :O Tulajdonnév kezdőbetűje pedig nagy ! :) ;)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.04.20. 22:20:47

@Lencsés lstván: Annyira beteg vagy, hogy arra nem lehet szavakat találni.

Pipas 2012.04.20. 22:59:52

@Lencsés István: Írásjelek előtt meg nem használunk szóközt. Ha így írsz, akkor mindenki tudni fogja, hogy hozzátok három hónapja vezették be a netet és azóta próbálkozol az írott szóval. :)

moTmeN 2012.04.20. 23:51:58

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Csokollak. En mar leleptem, es mivel az elozo munkahelyemen nem potoltak, ezzel havi szuk egy misivel roviditettem meg (szemelyi es fogyasztasi adok, munkaadoi terhek, stb) a melyen tisztelt allamot. :P

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.04.20. 23:54:52

Teljes nyugalommal figyelem a szokásos menetrendet. A fidesz pont ugyanazt csinálja mint az előző kormányok. Aztán két év múlva a jobbik még nagyobb aránnyal fog nyerni. Nem lesz kétharmada a fidesznek, nem fog tudni kormányt alakítani. Ha viszont megegyezik a jobbikkal, lesz itt akkora döbbenet és hullaszag, hogy mindezt jobb szeretném majd minimum 1000km távolságból nyomon követni.
Magyarország lesz Európa Észak-Koreája! Csodás lehetőség. De nagyon úgy néz ki, hogy ez KELL a magyaroknak. Szájkaratében fekete öves a többség, de egy kis aprópénz a haza kiárusító politikusoktól egyből betömné a szájukat. Állami csecsszopók sokan, akiknek esze ágában sincs megváltoztatni a posztkádári rendszert. Sőt annak fenntartásában érdekeltek.
Oké, hisztizzünk a blogokon, verjük a billentyűzetet, vizionáljunk polgárháborút blablabla, akkor is azt csinál a fidesz, majd a jobbik, majd az éppen sorra kerülő nagyeszű gumigerinc, amit csak akar. Mert ez itt Mutyiföld! Bárki bármikor eladná a lelkét harminc ezüstért.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.21. 00:18:17

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:

"@nandras01: "nem marad lassan más lehetőség, mint összepakolni és elmenekülni valami normális helyére a világnak"

"Pápá, ne gyere vissza.
Ja és vigyél magaddal még egy liboldót."

Ezt szerintem gondold át egy kicsit...

Elolvastam az eredeti kommentet - blogtársunknak véleményem szerint teljesen igaza van: ez az ország egyre élhetetlenebb, lepukkantabb, tele mocsokkal, szennyel és legfőképp ostoba, törtető és gerinctelen emberekkel (lásd: SP).
Nagyon sok ismerősöm dolgozik nyugaton (van, aki évtizede is), s közülük igen kevés akar hazajönni - igen, eltaláltad, nemcsak a pénz miatt, hanem a közérzet miatt is.
Kint ugyanis nekik jobb.

Azt pedig, hogy jó ebben az országban, magyarázd meg annak a többszázezer embernek, aki 20-30 év munkaviszony után perpill nettó 100e Ft alatt visz haza és esélye sincs arra, hogy akár csak egy átlagos eu-s nyugdíjas szintjén tengesse majd nyavalyákkal teletűzdelt időskori éveit.

Ha szerinted ebben az országban most jó élni, akkor te még soha nem éltél 1-2 évet Svájcban vagy Angliában, Franciaországban.

Ne feledd: mindenkinek egy élete van. Akinek jó, hogy egy vakhit körüli imádatban telnek mindennapjai egy lepukkadt helyen, az legyen boldog e tudattól, de aki többre vágyik ettől, az bátran menjen és szó ne érje őt emiatt.

Ha eleink annak idején nem szedik fel a jurtát, akkor még mindig az Ural környékén / vagy valahol félúton idejövet legeltetnénk a jószágot - ez téged gondolom kielégítene.

Nincs nosztalgiám a Kádár-korszak iránt (erős antikomcsi vagyok), de akkor a keleti blokkon belül bezzegország voltunk - ma viszont lesajnált idióták csupán.

De te csak drukkolj ennek, ha jólesik.

winettuFLETO 2012.04.21. 00:23:17

Egy csokorban a Fidesz forradalom.Levegőadó is lesz?

www.fideszforradalom.blogspot.com/

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.21. 00:31:31

@Gamma Leonis:
"Mert ez itt Mutyiföld! Bárki bármikor eladná a lelkét harminc ezüstért."

Pontosan. Megfogalmaztad a lényeget.

Móricz.
Rokonok.
Klasszikus.
Igaz.

Séf barátom (fideszes) pár éve ezerrel szidta a szocikat (teljesen jogosan), hogy milyen sokat lopnak, csalnak, hazdunak.

Mire én:
- Te figyu, Kareszkám, mennyit is keresel?
- 300e nettó.
- Aha. Ebből mennyi a zsebbe kapott összeg?
- 200e nettó.
- Te mondd, nem érzel némi morális vákuumot?
/Nem felelt, így csendben baktattunk tovább a Körúton./

Karesz zsebbe pénze most még megvan, de látván az étterem forgalmát, valahogy már nem örül annyira ennek a fideszes 2/3-nak...félti ugyanis a saját 2/3-ját...

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.21. 00:55:40

@Blogger Géza:

Előfordult már korábban is, hogy olvastam hozzászólásaidat - feltűnt, hogy olykor sokat csúsztatsz.
Nos, vagy nem vagy képben, vagy pedig, de, igen, viszont ez így akkor még inkább nem szép tőled.

Államadósság?

Ebben a szocik felelőssége irtó nagy, de ez az elmúltnyócévezés már az agyamra megy. Medgyessy Péter 100 napos programja az elmúlt 22 év szinte EGYETLEN komoly és beváltott választási ígérete volt - tehát valasztói felhatalmazással valósult meg (mostanság épp a Fidesz pipál ki erre hivatkozva mindent, azt is, amit nem kellene).

Megjegyzem, ezt a 100 napos programot a Fidesz ellenzékből szavazta meg (!!!). Az EU-val meg azóta rossz a fiúk/OV viszonya, mióta Barroso beintett a 7% államháztartási hiányra/kreatív könyvelésre (elég volt egy Görögország, gondolhatta joggal).

Figyu, én nem vagyok balos és igen jól keresek, így elfogulatlanul mondhatom:

a mostani az utóbbi 22 év legbénább, legamatőrebb és legarcátlanabb kormánya.
Konkrétan egy vicc, egy rossz vicc.

Blogger Géza 2012.04.21. 03:27:16

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Konkrétan semmi csúsztatást nem sikerült megnevezned.

Lencsés lstván 2012.04.21. 04:38:53

@Pipas: Sértésed lepereg anonim ! Nekem tényem vagy és sportkommunikációs diplomám ! Ezért én jobban írok mint te , amit te nem is tudsz ! Hazug blogon kommentelsz . Amíg nem tanulsz meg írni és nem fejezed be a hazudozást , nem reagálok !

Lencsés lstván 2012.04.21. 04:43:19

@ormány triktor: Te vagy beteg és ANONIM ! Én vállalom büszke és szép nevem ! Sértésed lepereg és nem reagálok rád !
ÉN NEM VAGYOK ANONIM !!!!

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.21. 06:33:44

@Blogger Géza: "...az ellenzék soha nem tapsikol egy adóemelésnek (adóbevezetésnek)..."

Tudod az egészben csak az a szomorú, hogy ezt az adót ( meg csekk adót ) nem csak az ellenzék, hanem én, meg te is fizetni fOgod, ja meg a 2/3-ad is. Ki is a butuska?

Ja! Elfelejtettem, hogy te elvből, meg felebaráti szeretetből rohansz mindig adót fizetni.

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.21. 06:35:07

@Lencsés lstván: "Nekem tényem vagy és sportkommunikációs diplomám ! Ezért én jobban írok mint te ,"

Na nem mond! Talán csak nem köztársasági elnök akarsz lenni?

Jaffar 2012.04.21. 06:42:39

@Lencsés lstván:
Hát akkor ezt most hogy? Anonimként nem lehet ám köztársasági elnök belöled. Még akkor sem, ha ilyen jól tudsz nyelvtaniul. :)

ex Dr Kormányzó Dr. 2012.04.21. 07:33:51

Internet,vagy gépsonka hetente kétszer?
GÉPSONKA???Te kis burzsuj!!
Lidl,400Ft-os párizsi!

fapuma 2012.04.21. 08:01:46

Annyira fölösleges minden beszéd!!! 2010 előtt,Orbán és hű papagája naponta elmondta,hogy ha majd ők kerülnek hatalomra minden megoldódik,mert ha hiteles kormánya lesz az országnak,akkor könnyebben fogják tudni finanszírozni a piacokról az országot ,visszatér a bizalom és a befektetők majd öntik ide a pénzt!CSAK A HÜLYÉK NEM LÁTJÁK AZT HOGY MI TÖRTÉNT AZÓTA!Unalmas már az elmúltnyócévezés és a komcsizás is.Már akkor sokan mondták azt,hogy minden olyan dolgot amit elleneztek a fideszesek,majd ha hatalomra kerülnek,akkor bevezetnek. Hát ez történik!!Semmivel nem különbek,mint azok akiket bírálnak.Én csak azokat az embereket nem értem,akik ennyi hazugság után még mindig hisznek Orbánban!( mondjuk akik jobban jártak az intézkedései miatt azokat megértem,de szerintem ők egy aránylag szűk réteg)

Hertelendi 2012.04.21. 08:29:33

@fapuma: Az elmúltnyócévezés, meg a komcsizás azért van, mert zéró érvük van akármire is. De a szart hogy is lehetne megmagyarázni? Még ha normálisak is lennének...de nem azok.

Idefyt · https://www.facebook.com/ElegAPolitikaiAmokfutasbol 2012.04.21. 08:55:45

Már nincs több bőr, amit le lehet húzni rólunk...
ÉS ez a radikális adócsökkentés kormánya, olyan kormányfővel, aki állítási szerint sosem hazudott a választópolgároknak...

Ezek még többet hazudnak, mint Gyurcsány, pedig az sem hazudott kevesett...
Elég az összes hazug politikusból..
Elég a politikai és gazdasági ámokfutásból!
Csatlakozz a facebookon, ha neked is eleged van ebből a hazug rendszerből, ha tudsz és akarsz tenni azért, hogy az összes hazug politikus eltakarodjon a közéletből, és tisztességes emberek legyenek az ország vezetői...

Blogger Géza 2012.04.21. 09:09:25

@látjátok feleim szümtükkel: Bármilyen hihetetlen, én nem csak olyan adót tartok elfogadhatónak, amit nekem nem kell fizetnem. :)

kkkchris 2012.04.21. 09:11:00

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Te melyik országban éltél? Mert unokatesómék Svájcban élnek '86 óta és ott sem sokkal másabb a _tendencia_ mint itt. Ha mi egy süllyedő hajó vagyunk akkor NyugatEurópa is az csak ők a hajón egy pár emelettel feljebb vannak. Mi a véleményed a Hartz4-ről, illetve a soksoksok sztoriról hogy 800-1500EUR-ért dolgoztatnak embereket amiből ott elmegy 2-500EUR a lakásbérlesre rezsire és megélhetésre marad a maradék holott egy étterem 2 személyre ~100EUR?

Lehet a napi megélhetés olcsó de a szolgáltatások ott még mindig drágábbak. Igen, jobb kint. Az érdekes az hogy az itt egymáson átgázoló magyarok is hirtelen megtanulnak _VISELKEDNI_ ott. Kint jobb a közérzet, nem érzi magát az ember ilyen bizonytalanságban. Nade meddig? TÖBB ÉVE volt cikk hogy a nagy Németországban is olyannyira kezd a társadalmi olló szétnyílni hogy csak ihaj.
Sajnos a kerítés sehol nincs azért kolbászból.
Aki itt keres 50-100ezret annak megváltás lehet egy 2-300ezres meló, de aki itt keres 300ezret nettó az kisebb eséllyel fog egy 6-800ezreset találni. Vagy Te hogy látod ezt?

Amit még nem szeretek hogy érdekes módon soksok cikken nem kapcsolják be a kommentelés lehetőségét, de ezeken (amikor lehet köpködni meg minden) akkor igen. Úgy pörögnek fel az indulatok hogy hihetetlen, és nem a jó irányba. Egymást anyázzuk közben nem ez lenne a megoldás.

Szerintem ha összefogna egy csomó tartalomszolgáltató platform illetve internetszolgáltató meg lehetne akadályozni egy ilyen törvény bevezetését, az USA-ban is sikerült a fácsénak, a gúglinak és a wikinek "meggyőznie" a képviselőházat hogy a SOPA-t talán mégsem kellene elfogadni.

ennyi.

citrix 2012.04.21. 09:41:34

"néhány nyikhaj, senkiházi, utolsó, tollforgató terrorista, az úgy gondolja, hogy rajta keresztül lehet a legtöbbet ártani a politikai ellentábornak" - mondta Kövér László Schmitt Pál ügyére utalva." Azt hiszem,szabad a pálya a TEK(Államvédelmi Hatóság) előtt,teljesítse kötelességét.Mint a régi szép időkben,Rákosi Mátyás országlása idején.A kistesó (kedves vezető) Rákosi legjobb tanítványa lett.

Naszta · http://naszta.hu 2012.04.21. 09:56:01

Nincs mit tenni: külföldi (internetadó mentes) VPS-eket kell bérelni és minden nap 10.000x letölteni a Fidesz, Közgép stb. (internetadóval sújtott) honlapját. Ha elég sokan így teszünk, akkor ők fizetik be az adó nagy részét. :)

Naszta · http://naszta.hu 2012.04.21. 10:02:06

És most komolyan: ki fog itthon szervert üzemeltetni, ha az adatmennyiség után külön fizethet az államnak is? Ráadásul ezek szerverek általában kényelmesen költöztethetőek. Ha meg csak a felhasználó fizet: mit tesznek ha mindenki céges előfizető lesz? Ha nem ez a paraméter, akkor külön büntetik a céges site (telephelyi) szervereket az adóval?

2012.04.21. 10:10:27

Poldi bácsi és a libsi haverok integrált kedvencei:

index.hu/belfold/2012/04/21/allt_a_pultnal_halalra_vertek/

2012.04.21. 10:23:02

@imperial: szerintem csak apad meg a testvereid engedtek el magukat kicsit :)

2012.04.21. 10:38:49

@imperial:

Az Iványi nevű cionista lakáj vajon bocsánatot fog kérni a magyaroktól a cigányság nevében?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.21. 11:25:11

@Mr. Vissarionovich: Remélem a fájdalmaid időnként csillapodnak.....

IMF kamat: 4%

Piaci kamat: 10%

A szabadságharc ára: 6%

kkkchris 2012.04.21. 11:48:11

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: nem szeretnék mélyebben belemenni de azért _ennyire_ nem egyszerű a dolog mert a piaci kamat Forintban értendő az IMF kamat EUR-ban, azaz ez a hitel árfolyamkockázattal jár, és ha semmi extra sincs a két valuta inflációja sem ugyanakkora. Ebből következően adott esetben a 10%-os Ft kamat _lehet_ olcsóbb mint egy 4% EUR kamat.

p.s.: én most szeretnék CHF hitelt felvenni, szerintem ennél a 250-nél már nem mehet arányaiban annyival lejjebb mint aki 160-nál vett fel. Basszus nem engedik, miért?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.21. 12:08:02

@kkkchris:

www.akk.hu/object.0ce0305b-9290-4bfe-92f7-a3c2719359d0.ivy

Legalsó sort nézd:
XS0625388136 EUR 1,000,000,000 2011. 05. 11. 2019. 01. 11. 7 6.0%

6%-os kamat!

Mennyi volt a kibocsátás napján az MNB EUR árfolyam?
www.mnb.hu/arfolyam-tablazat?query=daily,2011-05-11
263,36

Mennyi ma, közel egy év után?
www.mnb.hu/arfolyam-tablazat?query=daily,2012-04-20
296,67

Honnan veszünk 2019 május 11-én 1 milliárd eurot (Plusz a kamatokkal megnövelve)? Csak venni tudunk, mivel az euro nem nálunk terem.

A 6% kamatra tedd rá az árfolyamkülönbözetet. (Az árfolyam a szabadságharc kezdete óta ilyen hektikus,m volt már 320 is! Amíg nincs vége a szabadságharcnak, addig szalad. Ha sokáig harcolunk, legközelebb 350-re ugrik, és sokkal nehezebben csökken vissza, mert a bizalom irántunk lassan elfoszlik)

Egy év alatt csak árfolyamon termelődik 12% kamat. Ehhez tedd hozzá az eredeti 6%-ot.

Ha az IMF-től kapunk hitelt, akkor van irántunk bizalom, ami az árfolyam stabilitását eredményezi. Ezért számolhatsz abban az esetben 4%-al, amennyiért az IMF ad hitelt. De legyen legrosszabb esetben is 6% az IMF kamatláb. Mégsem 18.

kkkchris 2012.04.21. 12:17:32

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: igen ez olyan dolog talán amit a CitiBank csinált meg velem. Véletlen nem a betéti hanem hitelkártyámat dugtam bele és vettem fel pénzt... Azonnal fizettem vissza. Jött másnap-harmadnap az SMS hogy ők milyen frankók és megnövelték a hitelkeretemet. (Soha nem volt rá -mármint a hitelre- szükségem csak a dombornyomottsága jöhet jól, leginkább külföldön)

Ha nincs szükséged úgy igazán hitelre akkor megkapod a hitelkeretet, semmi probléma. Ha szarban vagy, akkor meg.... Értem hogy IMF az 4% és bizalom és emiatt stabil marad az árfolyam. JÓ ESÉLLYEL. Nemcsak mi befolyásoljuk az EUR/HUR árfolyamot. Vannak annak külső tényezői. Jelenlegi helyzetben persze én is az IMF mellett vagyok mert annyira ezt várja el a piac meg mindenki hogy... de azért azt látni kell hogy a valutában való eladósodottságunk ugyanúgy kezd nőni arányaiban mint amikor beindult a CHF lakáshitelezés. Veszélyes, na.

kkkchris 2012.04.21. 12:23:13

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: legjobb lenne valami középutas forinthitel amit Forintban tolnak ide, ergo Forintban is kell visszafizetni, az árfolyam nem a mi / ország kockázata.

labrabbit 2012.04.21. 12:26:46

@kkkchris: én kb. 2 éve nem törlesztek bankhitelt, vagy csak kicsit. Mert nem telik rá. Le fogok ülni a bankkal tárgyalni heteken belül, van bennem is tisztesség de: nem szidom őket jobban, mint magamat. Mivel válság idején őket tőkésítik fel, s nem engem, és nem én választottam, hogy pl. az elektromos cuccok jó részének kiiktatása után is ugyanannyi a számlám (csak most hozzájárulásokként fizetem és nemzetileg, szal ezt az egyetlen kis életemet élvezni próbálom. Persze a kötelességek mellett. Egy kicsivel több lazaság oldaná a frusztrációt és növelné a felek kompromisszumkészségét. Vagy ez naiv?

labrabbit 2012.04.21. 12:47:41

@kkkchris: forintban idetolt forinthitel...hm, erről a bözsi-utalvány tervezett széleskörű (Széles-körű, bocsi) terjesztése jutott eszembe.

kkkchris 2012.04.21. 13:55:04

@saravad: nekem nem ez jutott eszembe. Ha külföldi befektetők állampapírt vesznek (kincstárjegy), mint ahogy teszik talán a rendszerváltás óta (?) akkor nem ez történik. átváltják az eurót-dollárt forintra, ha meg lejár akkor vissza (így értettem a hitelt). régen azért hozták ide mert több volt az állampapír kamata még azzal is amennyit romlott a forint árfolyama.

kkkchris 2012.04.21. 13:59:55

@saravad: szerintem nem kellene hogy naiv legyen. ez a CHF hitel dolog az előbb említett "winwin-nel" ellentétben "loose-loose" dolog.. szerintem egyértelműen senkire sem lehet ráfogni hogy ebben a hitel témában csak a bank vagy csak a felvevők a hibásak. az én bajom az hogy sokkal több az érzelem, mint a megalapozott érv és sok helyen erre még jobban rá is játszanak. érzelmeket legyőzni meg észérvekkel kb lehetetlenség. -> álláspontok bebetonozódnak és kész vége.

nandras01 2012.04.21. 14:04:11

@Lencsés lstván: én a helyedben nem nagyon dicsekednék ezzel a sportkommunikációs ...hmmm... szóval, diplomával.
arra azért kíváncsi lennék, hogy ez a ...hmmm...izé... szóval, diploma mindjárt a büfé- ruhatár szakon szerzett papír után jön, már amúgy értékileg, avagy megelőzi azt..?

Mariann19 2012.04.21. 14:41:41

A konvergencia programban már szerepel az internet adó, melynek tervezett összege 50 milliárd Ft adóbevételt jelent. Ez a kormány lepkehálóval fogdossa össze ilyen pitiáner ötletekkel a hiányzó 200-250 milliárdot a költségvetési hiány mértékének a fenntartása érdekében. A péntek éjszakai - az Echo tévében -gazdasági műsorban B.I. közgazdász által elmondottak szerint az IMF-való tárgyalások elhúzódása miatti piaci finanszírozású hitelek 500 milliárd Ft-ot veszteséget okoztak, a hitelek már 9-lo%-os mértéke miatt. A veszteség az IMF és a piaci hitelek különbözőségéből adódott. A kormány nemzetpolitikai stratégiájának mindenáron való erőltetésének következménye jelent ekkora terheket indokolatlanul, ennek ellensúlyozására teremtődnek a lakosságot már-már elviselhetetlennek tűnő újabb adóelvonások ötletei.Az internet adó bevezetése bizonyos embercsoportoknál az anyagi terhek miatt az internet használat korlátozását, vagy teljes elhagyását jelentheti, mely jelenség szembe megy a korszerű emberi élet igényével.Nem szólva az ebből származó szellemi vitalitás hanyatlásáról, az informáltság beszűküléséről, az emberek kommunikációs igényeinek megszűnéséről. Az internetadó sajátossága tehát a halmozott hátrány, mely anyagi veszteség okozása mellett a szellemiség hanyatlását is jelenti.

Lencsés István 2012.04.21. 14:44:03

@Pipas: Én direkt írok így ! :) ;) Nálam már régóta van net , szóval ezt bebuktad ! :) ;) :D

Poldi bá 2012.04.21. 16:04:55

Frissült a poszt Nyitrai Zsolt új facebook-bejegyzésével.

fidzsi 2012.04.21. 19:01:01

@puffatag:Elnézést, hogy későn válaszolok, de munka gyanántból kifolyólagos voltam. Kedves puffatag, tök félreérted amit írtam. Egy pillanatig sem alibiztem a jobboldali sajtót, sőt.Az öszödi fiaskó
igazság-beszéd interpretációja volt a fő vonal a független sajtóban. Amúgy ez olyan hosszú-bár számomra kedves téma, hogy egy kommentbe nem fér bele. Annyit pendítek meg, hogy kétségtelenül profibb a bal-, pardon, független média. A jobber
direktbe mond egy baromságot/hazugságot, aminek
elfogadásához több fröccs kell. A függetlenek
pedig intelligens relativizálással vezetnek félre.
Ennek észrevételéhez nem hogy veszélyes a fröccs,
de egyenesen tiszta fej és-bocs- szellemi függetlenség kell. Kissé hülye hasonlattal-mit lehet várni egy csökött jobbertől(?)- az egyik
rálép a lábadra és kiveszi a zsebedből a pénzt, a másik elénekel egy szép Schubert dalt, és miközben
gyönyörködsz a produkcióban, oda a pénzed. Aztán, akinek tetszett a dal és észreveszi a turpit, bemagyarázza, hogy ez volt a produkció ára.
Nem fárasztalak tovább. Szép hétvégét!
Tisztelettel. fidzsi, droid de Magóg.
süti beállítások módosítása