HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Schmitt-lemondás: nyelvtanilag stimmel, tartalmilag nem

2012.04.04. 22:22 Poldi bá



"Magyarország és a nemzet egysége érdekében köztársasági elnöki megbízatásomról lemondok." Schmitt Pál

Ez olvasható szerda délután óta a Köztársasági Elnöki Hivatal hivatalos honlapján. Továbblépni nem lehet, ez maga a teljes keh.hu.

Szerintem nincs ez rendben így. Úgy is fogalmazhatnék, hogy veszíteni tudni kell. A békát le kell nyelni. Plusz vannak kötelezettségek, amiket nem lehet negligálni.

A Köztársasági Elnöki Hivatal akkor is egy közhivatal, ha a legmagasabb közjogi méltóság intézményének hivatala. Honlapján szerepelnek olyan információk, amelyeket nem sportszerű, sőt talán jogilag sem korrekt elzárni a közvéleménytől. Ilyen az alaptörvénynek nevezett pamflet, amely sajnos meghatározza életünket. Aztán vajon jogunk van-e elmélyedni a Schmitt Pál hivatali szereplésének dokumentálását szolgáló közleményekben, fotókban és más anyagokban? Jogunk van!

Azzal, hogy Schmitt Pál dicstelen távozása miatt lezárták ezt az oldalt, azonosították a bukott diákot magával az általa bitorolt intézménnyel. Ez olyan súlyos következmény, ami mellett nem mehetünk el szótlanul, s kifejezetten okot ad a tiltakozásra is.

Ráadásul a fent idézett mondatról nem lehet tudni, hogy micsoda. Illett volna odaírni, hogy ez bizony Schmitt Pál lemondó levele, sőt ez maga az egész levél. Ezt írta ugyanis hétfőn, a plenáris ülésen szóban bejelentett lemondás után parlamenti irodájában Kövér Lászlónak, az Országgyűlés elnökének. (Hivatalosan a lemondás ezzel a levéllel valósult meg.)

A rövid üzenetben nyelvtani hibát nem találtam, de azt megjegyezném, hogy a mondat első fele kétfajta értelmezést enged meg.     

"Magyarország és a nemzet egysége érdekében..." - ez úgy is érthető, hogy Magyarország egysége és a nemzet egysége érdekében. Meg úgy is, hogy Magyarország érdekében és a nemzet egysége érdekében.

Ha ez szabadon választott, akkor én az utóbbi megoldást érzem az igazsághoz közelebb állónak, bár szerintem a szerző nem így akarta.

Érdemben is vitatom a mondat valóságtartalmát, Schmitt Pál ugyanis eddig sem testesítette meg a nemzet egységét, ami pedig a dolga lett volna. Ezt ő is tudja, hiszen különben nem nyilatkozta volna azt külföldön nem is oly rég: "Nyilvánvaló, hogy az ország kétharmadának még mindig megfelelő elnök vagyok."  Ezt akkor talán fricskának szánta, gondolta, hogy jól megcsavarja az orrunkat, "nesze nektek kétharmad" - de most még az a nyilatkozat is a visszájára fordul. Ha maga is tudta, hogy nem testesíti meg a nemzet egységét, csak a kétharmadét, akkor hogy van bátorsága most ilyet leírni? 

Összességében: a távozás procedurális megvalósítása is méltó volt egész "országlásához", tényleg csak egy picike helyesírási hiba hiányzik.

Az meg, hogy Schmitt Pál az aláírása szerint sima Schmitt Pál, s nem doktor, rendben van. Nagyon is.









 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

157 komment

Címkék: lemondás schmitt pál keh

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.04.05. 01:29:01

Jó hogy már nem kezditek el Schmitt reggeli székletét is elemezni...

2012.04.05. 01:44:02

teljesen igaza van a poszt írójának.. ennyi erővel a választások idején lezárhatnák a kormany.hu, parlament.hu oldalakat is
Szerkesszék be mint volt köztársasági elnököt + egy közleményt a többi közé aztán kész (+ Kövér Lászlót mint ideiglenest)

Gatinho 2012.04.05. 01:52:08

Hát kedves posztíró, ez elég izzadtságszagúra sikeredett.

Lemondott, jól tette, lapozzunk!

Stock 2012.04.05. 02:10:04

jogos!
ez a lemondás pedig remekül szemlélteti kvalitását..... egy sor! és ezt sem ő írta, tudjuk miért....
@Gatinho: sztem meg ne lapozzunk! több okból sem:
ez nem egy kisstílű ügy volt!
ami jogos az jogos!
és legfőképp ő sem "lapozott" , hanem továbbfeszíti!
mellesleg meg addig kell napirenden tartani,ameddig le nem mond,vagy meg nem fosztják élethosszig tartójuttatásaitól.....

breki11 2012.04.05. 02:27:25

duzzog a hivatal ?? :)

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.04.05. 03:40:40

Nem duzzog az. De nem csak közleményt kellett volna kiírni, hanem egy csomó adatot cserélni, stb. Igen, sok új szöveget jóváhagyni, megnézni életrajzok kapcsán mit jó kitenni, stb.

A választás napokon belül meglesz, figyelik a jelölteket, készülnek a váltásra.

mrsinisterminister 2012.04.05. 05:33:42

@Kozmokrator: @Stock: Így van.. éljen a cipőboltjaiból, egy pits@ forintot nem kéne kapnia... nem beszélve arról, hogy mennyibe kerül a kettőzött őrség, meg a parkolóban füstölő 3 db rendőrségi kisbusz !

nowy 2012.04.05. 05:33:46

Ezt a 2/3-ot felejtsék már el.Kaptak kb 2,5 millió szavazatot,amivel a parlamenti helyek 2/3-át valóban megszerezték,de ez még véletlenül sem az ország 2/3-a.Főleg,hogy a legnagyobb tábor már évek óta a politikában csalódottak,senkire sem szavazó emberek tábora.

az_igazi_trebitsch 2012.04.05. 05:42:06

Ez már tényleg a gumicsont rágcsálása. Úgy látszik, mindenki, akinek erre lehetősége van, olthatatlan vágyat érez, hogy nyilvánosan megrugdossa a döglött oroszlánt.

A keh.hu szerkesztői most elég nehéz helyzetben vannak. Azért ilyen szituban nem olyan könnyű ám átszerkeszteni-átírni egy honlapot, mint ide rittyenteni egy ilyen Poldi bá-féle böffenetet!

az_igazi_trebitsch 2012.04.05. 05:51:12

@mrsinisterminister: sőt, a legjobb az lenne, ha nyilvánosan felakasztanák, a családját meg száműznék az Északi-sarkra, nem igaz?

Térjünk már észhez, emberek! Oké, Schmitt nagyot hibázott, és köztársasági elnökként sem állt a helyzet magaslatán. De személy szerint senkinek nem ártott, nem úgy, mint azok, akik szétverték és szétlopták az ipart és a mezőgazdaságot, betegre keresték magunkat rajtunk, hülyére vesznek minket, és most a Parlamentből osztják az észt.

Kalmár 2012.04.05. 06:01:23

Vakok és süketek vagytok. Úgy kergetitek Schmitt-et, mint szúnyog a zseblámpa fényét. A Fideszt ezzel nem lehet gyengíteni. Nem veszitek észre, hogy a gyúrónak és a szertárosnak rúgtok gólokat, azoknak is úgy, hogy ketten lefogják, egy meg üti közben....
Ezért nem vagytok valók kormányra, még ezt sem tudjátok tisztességesen csinálni.

flazz 2012.04.05. 06:09:25

mikor lesz már mindkét oldalon ugyan az a mérce? Schmitt lemondott. Horn, Megyó, Fletó??? Gondolom, azért abban egyetértünk, hogy gyuszi bácsi pufajkás előélete egy kicsit gázabb, mint egy összeollózott doktori. a másik kettőről már nem is beszélek...
Orbán gyorsan elővette a szakdolgozatát. A sok demoratának azért remélem feltűnik, hogy ő már akkor is olyan témakört választott, ami abban a rendszerben igencsak necces volt (még a balos megmondó portál, az index szerint is. A cikk írójának külön gratulálok a szánalmas alcímhez!). Fletó meg a Kisz titkára volt! (Még a szakdolgozatára kíváncsi leszek!!!) Nesze nektek köztársaságpártidemokrataparasztok! ezt csak az nem látja át, aki egy szellemi toprongy. és ti beszéltek demokráciáról, amikor a soraitokban ül a lendvai ildikó!!! hahaha! ezeknek az embereknek a demokrácia pálfordulása kb annyira hihető, mintha a háború után a göbbelsz józsi beült volt zsinagógába talmudot olvasni... na ezért menekültem el ebből az országból!!!

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.04.05. 06:30:01

@flazz: Bartus László megmondta, hogy a "kettős-mérce" az egy klerikál-faszista frazeológia és antiszemita is.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.04.05. 06:50:16

"Magyarország és a nemzet egysége érdekében..."

Szerintem, minthogy - fideszes, Schmitt ezt úgy értette, hogy a kétharmad érdekében mond le.

A fülkeforradalmi egységet nevezi Magyarországnak és ezt nevezi nemzeti egységnek is.

Aki nem ixelt rájuk, azt nem.

genyamagyar 2012.04.05. 07:30:05

@flazz: Miért kellett volna Hornnak, Meggyesynek, Gyurcsánynak lemondania?

Roy 2012.04.05. 07:31:54

Nagy kár, hogy Schmitt lemondott. Maradása esetén tovább bomlaszthatta volna a 2/3-os kormányt.
A másik ok, hogy tőle csak rosszabb jöhet, jobb soha.
A Fidesznek egy újabb golyóstoll kell.

genyamagyar 2012.04.05. 07:32:40

Megjegyzem, Schmitt nem mondott le, hanem Orbán rúgta seggbe. Na nem a tisztesség nevében, hanem a politikai haszonszerzése végett.

okostojgli (törölt) 2012.04.05. 07:59:54

Lop, csal, hazudik. Lebukik.

Vastaps.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.04.05. 08:06:04

A valósághoz ez a verzió állna a legközelebb:

Húsz évvel ezelőtt plagizáltam. Ez most kiderült, de a hibámat nem ismertem be, tagadtam, hazudtam, hülyének néztem mindenkit. Szeretett vezéremnek nagyon terhes lett ez az ügy, s hogy mentsem az ő irháját, lemondok. A továbbiakban a zsíros javadalmazásom terhére körömszakadtáig perelni fogok a plagizált és ezért megvont dr. univ címemért és íratok másokkal egy új P.h.D értekezést. Tehetem, ti fizetitek ezt is.

Dour ® 2012.04.05. 08:13:23

@az_igazi_trebitsch:
"De személy szerint senkinek nem ártott"
Hmmm...
De embercsoportoknak igen, mostanra már a többségnek is.
Azt lehet?
A KEH próbálja az intézmény védelmét, de sajna így sem tűnik pártatlannak.

Cormorant 2012.04.05. 08:13:55

@Stock: Abszulúte egyetértek! Folytatni kell, amíg meg nem fosztják a juttatásaitól. SOHA nem képviselte a magyar nemzet egységét, MINDIG is megosztotta! fityisz trolloknak: ... de, igen, megyónak és fletónak is le kellett volna mondania, sőt hornnak is, no meg köteles lacinak, meg úgy ámblok a politikusok felének, élen az ájtatos, önálló létre tökéletesen alkalmatlan kdnp-sekkel. szíjjártót és selmeczit meg vissza kellene küldeni az általánosba, hogy fejezzék már be a tanulmányaikat, hátha utána egyszer majd ipari tanulónak állhatnak. Pl. szíjat is gyárthatnának ...

Aureliano Buendía ezredes 2012.04.05. 08:18:42

Vicces, hogy Orbán nyilvánosságra hozott és nagy plénum előtt lengetett diplomamunkája tulajdonképpen megadja Schmittnek a kegyelemdöfést.
Mert ugye ezt is a '80-as évek szabályainak megfelelően írták, írógéppel - és láss csodát: vannak benne lábjegyzetek és korrekt hivatkozások. És ez csak egy diplomamunka, nem doktori értekezés.
Akkor most hogy is van ez Pali bá: mégis lehet - sőt kell - írógéppel hivatkozni?

Gatinho 2012.04.05. 08:27:57

@Stock:

Jó, akkor ne lapozzál. Rugdald még egy kicsit a döglött oroszlánt! :)

nyünyüge 2012.04.05. 08:29:03

@Alec:
"a múltat végképp eltöröljük" - ezt a szemléletet jelzi, hogy a KEH és SP tevékenysége nem maradt elérhető.

Örzse néni 2012.04.05. 08:31:40

@flazz: "Horn, Megyó, Fletó??? Gondolom, azért abban egyetértünk, hogy gyuszi bácsi pufajkás előélete egy kicsit gázabb, mint egy összeollózott doktori. a másik kettőről már nem is beszélek..."

Normális országban, értelmes emberekkel így lenne.
De ezeknél? Csak puffogni és irigykedni tud mindegyik, miközben kettőig nem tudnak számolni. Esélytelen.

Dour ® 2012.04.05. 08:32:24

"Kövér László házelnök a Heti Válasznak adott interjújában azt mondta, korábban is volt olyan személy, akit a tisztségre alkalmasabbnak gondolt, és most is van"
Ez olyan megható ....
Még tán igaz is.
De egyenlőre a közéletben nem ismert.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.05. 08:38:23

Ha kölcsönt, hitelt kérek, akkor azt tisztelettel teszem és elfogadom a kölcsönadó feltételeit, ha nem akkor nem kérek.
Ülni nagy pofával és várni a jótevőt, fideszes szarháziság, de ők ilyenek!

A sokat emlegetett nemzeti egységet még Orbán képben van , vele nem lehet megteremteni.
A k. elnöki tekintély visszaszerzését és valami nemzeti egységet csak a népszavazással választott személlyel lehetne elérni.
Nagyot bukott Orbán és a fidesz, az ellenzék csak a választásokra összefogva el tudja kergetni (pl. az anyjába..)

Hogy jöhet szóba egy Kövér, egy Tőkés, jó hogy nem Csintalan Sándor vagy Bayer bunkó Zsolt! Persze a fideszes nemzeti pofátlanságba ez is belefér!

Szíjjj ártó hazug,disznó te is takarodj!

barli 2012.04.05. 08:39:47

Kíváncsi lennék, hogy hogy nézne ki az a lemondás, ami a szerzönek is megfelelne formailag/ tartalmilag.
Van egy olyan érzésem, hogy poldi bácsinak legalább két napjába telt, amíg talált valami kivetnivalót a hétfőn történtekben.
Gratulálok a poszthoz!

ui: igen, jól tette, hogy lemondott, sőt, pénteken kellett volna.

realmadafaka 2012.04.05. 08:43:54

Most már tényleg jöhetne a Putyin pár T-34-essel és újra elfoglalhatná az országot.Legalább rend lenne.

barli 2012.04.05. 08:46:24

@Bulvárkacsa Szíjjártó buktál te is, takarodj most!:

igen, a népszavazáson indulna valami nyolc személy. A legtöbb szavazatot nyerő (kapjon mondjuk ideális esetben 30%-ot) nyerne (persze a Fideszes jelölt).
Mekkora k*baszott nagy nemzeti egységet teremtenénk ezzel!
Vegyétek már észre, hogy nincs olyan, hogy nemzeti egység, mert mindenki mást akar. Persze nem kell kommenistákat meg nácikat megválasztani, de olyan sincs, akit mindenki el tudna fogadni.

ui: szerintem is a népszavazás lenne a legtisztább dolog, de ez most nem aktuális (15 napon belül?), és nemzeti egységet sem teremtene.

ui2: Rinyáltok itt az utólagos törvénykezés miatt, közben az aktuálpolitika szerint változtatnátok a KE választást

ui3: rinyáltok itt a sajtószabadság miatt, közben 1 rinyálhattok, 2. betiltattok egy cigányokról szóló filmet

barli 2012.04.05. 08:47:41

@barli: ja és a népszavazásra elmenne mondjuk ideális esetben a választópolgárok 50%-a.

2012.04.05. 08:48:46

@Kalmár:" Nem veszitek észre, hogy a gyúrónak és a szertárosnak rúgtok gólokat, azoknak is úgy, hogy ketten lefogják, egy meg üti közben....
Ezért nem vagytok valók kormányra, még ezt sem tudjátok tisztességesen csinálni. "

Hát ebben igazad van. Lefogni a gyúrót, és rugdosni, az a fidesznek jobban megy. És neked ez a követendő példa.
Ja, csak hogy ne oszd meg az országot, van a fideszfan, meg a többiek. Szép. Látszik a szellemi sötétség.
Hé! Valaki! Kéne egy bányászlámpa! Szeretnék beszélgetni vele!

upsidedooown 2012.04.05. 08:49:43

Azert azt nem kellene kijelenteni, hogy hibazott, de senkinek sem artott.
Artott, mert tolunk zeng a vilagsajto, de ez a presztizsvrszteseg a kisebb baj.
A nagyobb, hogy ellensuly helyett motorkent alairt olyan torvenyeket, melyek miatt kesobb szqzmilliardos nagysagrendben kell felelnunk ( valsagadokent bevezetett utonallas peldaul. A telelkommunikacios cegek birosagon tamadtak meg kifosztasukat, nyernek, s akkor kamatokkal, buntetessel kell majd visszafizetnunk mindent.)

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.05. 08:52:01

Mi a szart írjak.. Mi a szart írjak ?? ..
Mi a szart írjak ?? ..

Megvan.. Valamit a Schmittről, mint egész múlt héten.. Azt is címlapra rakták, biztos még most is menő az index szerkesztőknek.

Viszont Orbán szakdolgozatáról egyik baloldali blogger se ír.
Vajh miért ?

Hajnalhercege 2012.04.05. 08:52:41

Nos egyvmit nem értek. Állandóan hangoztatva a a nyelv a nyelv. Mekkora hiba, hogy nem képesek egy betűt se angolul írni az oldalra. Szégyen!!!! Tessék felfogni hogy sajnos nem a magyar a nemzetközi nyelv.
(igaz nem állami volt,de a malévnál is 7 óra elteltével sikerült angolul is írni vmit)

Kár, hogy ezt nem olvassa illetékes,de jó lenne ha ezt is figyelembe vennék a keh. weblap gondozói.

2012.04.05. 08:53:49

@Kalmár: Szíjjártó kéne államelnöknek! Mosolyogni tud, aláírni is, miben marad el Schmittől?
Nem volt olimpiai bajnok? Ez nem feltétel!!!
Köztiszteletnek örvend, nyelveket beszél....
Mi kell még?
Ő a példaképed!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.05. 08:54:54

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hogy őszinte legyek van a Fidesz és van az MSZP meg Gyurcsány egyveleg.
Persze van még a Jobbik is.
Az LMP az kb a volt SZDSZ mintájára MSZP-hez sortolható.

Szóval ki van még ?
Aki mindet utálja, de csak a Fideszt ekézi ?
Ne röhögtess.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.05. 08:55:57

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ha jól emlékszem az MSZP volt az első, mely pártkatonát jelölt elnöki székbe.

Szép hagyományt teremtettek szó se róla.

2012.04.05. 08:56:10

@Trompf: "Viszont Orbán szakdolgozatáról egyik baloldali blogger se ír.
Vajh miért ?"
Mit kéne írni? Van. Fasza. Olvasható, korrekt , kemény. Azért akkor még Orbán egészen más elveket vallott. Talán emlékszel még 1998-ra? Kimondottan liberális volt!!!

2012.04.05. 08:57:19

@Trompf: Na meg az a kétharmad, aki nem szavazott. Mert nincs kire. Se bal. se jobb. Se közép.

koncerttahó 2012.04.05. 09:06:13

Nyelvtanilag sem stimmel az idézet, mert kiragadott mondatrészletről van szó, kellett volna az elejére három pont. Így azt a látszatot kelti, hogy ez egy kerek mondat, és így hangzott el, ahogy le van írva.

town 2012.04.05. 09:22:41

"Magyarország és a nemzet egysége érdekében..." - ez úgy is érthető, hogy Magyarország egysége és a nemzet egysége érdekében. Meg úgy is, hogy Magyarország érdekében és a nemzet egysége érdekében.

Szánalmas. :-) Sokat gondolkodtál ezen?

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 09:24:49

Vannak idióták, akiknek mindegy, hogy miben, de lényeg, hogy kötözködjenek,... Lényeg a kötözködésen van.
Mi meg időt szakítunk, hogy az idióták hülyeségére reagáljunk.
Tehát, mi sem vagyunk jobbak a Deákné vásznánál..

Ezért nem száll fel a magyar gyártmányú utasszállító..

Pá!

Dour ® 2012.04.05. 09:37:21

@Trompf:
"Viszont Orbán szakdolgozatáról egyik baloldali blogger se ír.
Vajh miért ?"
Nem vagyok balos sem, de minek kellene arról is írni?
Én is csak a Te jegyzetedet másoltam.

Poldi bá 2012.04.05. 09:47:15

@koncerttahó: EZ nem a parlamentben elhangzott mondat, hanem - mint a posztból kiderül - a levélben elküldött mondat. Tehát nem kiragadott, ezért nem igényel három pontot.

A Fidesz-híveknek annyit: meg lehet nyugodni, fel lehet lélegezni, de azért Plagi bá és az őt hatalomba helyező (majd a fejét víz alá nyomó) ember ezt még sokáig fogja hallgatni, ez benne volt a pakliban. Ezt a világbotrányt így is olcsón megúsztátok, bár szerintem még mindig nincs vége, rossz volt ugyanis a taktika, mártírt, nemzeti hőst csinálni a tolvajból :-)

barli 2012.04.05. 09:47:21

@Könnyen elkaptuk, uram!: akkor meg nincs is értelme a közvetlen KE választásnak, hiszen úgysincs olyan ember, aki mindenkinek megfelelne.
A demokráciában aki nem szavaz, annak nem számít a szavazata. Tessék akkor a legkisebb rosszra szavazni. Ez meg ma még mindig a fidesz.
Majd ha olyan rendszer lesz, ahol +1-et és -1 et lehet szavazni, na akkor kifejezödne a népakarat.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.04.05. 09:49:06

@az_igazi_trebitsch: Két hiba akad itt. Nem döglött, és nem oroszlán. Az egyiket nem kívánom neki, a másik pedig sose volt igaz.

barli 2012.04.05. 09:53:19

@Poldi bá:
A világbotrány érdeklődés hiányában elmaradt. Senkit sem érdeklünk. Max. a pénzüket féltik egyes befektetők.
Németországban a nagyreményü kancelláraspiránst (Guttenberg) csinálták ki ugyanígy (nem a KE-t, aki köztörvényes dolgok miatt mondott le, nem is hagyják békében). Lemondott, eltünt a politikából, pont. Nem kell ezt túlspilázni.
Ha jól emlékszem, Sólyomot is ugyanígy ekéztétek, most meg ő a nemzeti hős, szánalmas.

town 2012.04.05. 09:55:04

Poldi bá

az ilyen írásokra szokták mondani amit ma iderittyentettél, hogy aki ilyen hosszan ragozza a semmit, az más gazságokra is képes.

De a népnyelv még ennél is kifejezőbb erre a jelenségre. "Addig erőködik, amíg beszarik"

Poldi bá 2012.04.05. 10:01:27

@town: de gyorsan megjött a hangotok. Miért voltatok eddig olyan nagy csendben. Most hallom, hogy a szeretett vezető mindenképpen valami szép állami feladatot szán a balek plagizálónak, tehát lesz még miről beszélni :-)

lyken 2012.04.05. 10:01:56

@koncerttahó: "Nyelvtanilag sem stimmel az idézet, mert kiragadott mondatrészletről van szó, kellett volna az elejére három pont. Így azt a látszatot kelti, hogy ez egy kerek mondat, és így hangzott el, ahogy le van írva."

Ha ennyiből áll egy hivatalos, elnök által írt levél, nincs benne több mondat, akkor mit pontozgasson? Egymondatos levélből hogyan lehet egy modatot "szövegkörnyezetből kiragadni"?

lyken 2012.04.05. 10:05:35

@town: "az ilyen írásokra szokták mondani amit ma iderittyentettél, hogy aki ilyen hosszan ragozza a semmit..."

Nem, ilyet nem szoktak mondani. Moldova _írt_ hasonlót és ezt a hasonlóságot próbálod egy kis jófejkedésre kihasználni. Mindenesetre, ha semmi ragozásának az esete forog fenn, nyilván nem téma, hogy egy közpénzből fenntartott információs weboldalt miért kell leállítani?

excopp 2012.04.05. 10:05:44

@town:
- szerintem is
- a Magyarország szó után nincs vessző
- vagyis 1. értelmezés...

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 10:11:14

Vannak idióták, akiknek mindegy, hogy miben, de lényeg, hogy kötözködjenekmint, most Poldi bá... Lényeg a kötözködésen van.
Mi meg időt szakítunk, hogy az idióták hülyeségére reagáljunk.
Tehát, mi sem vagyunk jobbak a Deákné vásznánál..

Ezért nem száll fel a magyar gyártmányú utasszállító..

Pá!

2012.04.05. 10:11:17

A weboldal talán jogos, nem tudom miért nem működik. Kétlem, hogy snittpali döntött volna így.
A többinek meg semmi értlme, ahogy mondták, lapozzunk. Lássuk a következőt, hátha jobb lesz.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 10:12:46

@town:

Igaz. igaz!!

Vannak idióták, akiknek mindegy, hogy miben, de lényeg, hogy kötözködjenekmint, most Poldi bá... Lényeg a kötözködésen van.
Mi meg időt szakítunk, hogy az idióták hülyeségére reagáljunk.
Tehát, mi sem vagyunk jobbak a Deákné vásznánál..

Ezért nem száll fel a magyar gyártmányú utasszállító..

Pá!

2012.04.05. 10:13:33

@Trompf: "Ha jól emlékszem az MSZP volt az első, mely pártkatonát jelölt elnöki székbe."

Konkrétan nem. Rosszul emlékszel. Göncz Árpád a kisgazdák jelöltje volt, valami Antall József (ha mond ez a név valamit neked) aki nem volt MSZP tag, kormányfősége alatt. 1990-ben.
Ja, csak a tisztánlátás miatt: Plagi bá dolgozatát 1992-ben szerezte, tehát kurvára nem a Kádár rezsim : "így osztogatjuk a doktorikat a pártelvtársainknak " gondolatmenet érvényesült.

2012.04.05. 10:14:01

Szerintem is hagyni kéne ezt az egész ügyet DE pont Schmitt az aki a pereskedésével tartja ezt a botrányt életben ahelyett hogy csak eltűnne a politikából.

Én csak remélem hogy 1 év múlva(vagy korábban) nem ezt kell majd éjjel-nappal hallgatnom:

"Schmitt Pál lemondott ezzel ő a Fidesz erkölcsi felsőbbrendűségének megtestesítője az Mszp felett, MERT Ő LEMONDOTT MICSODA HŐSIES TETT!!!"

Mert ennyi erővel Gyurcsányból is mártírt lehetne faragni.

charlie sheen 2012.04.05. 10:16:49

@Kozmokrator: Nem rossz ötlet! De a vizeletéről és egyéb testnedveiről se feledkezzetek meg! lol

charlie sheen 2012.04.05. 10:17:54

@Gatinho: Szerintem pedig még csámcsogjunk rajta egy kicsit... A röhögés egészséges! lol

2012.04.05. 10:20:15

@barli: "Ha jól emlékszem, Sólyomot is ugyanígy ekéztétek, most meg ő a nemzeti hős, szánalmas. "

Sólyom azért kapott, mert nem tud jól megjelenni, nyilatkozni. Mert egy jobboldali kormány idején egy jobboldali államfő kapott kinevezést. Mikor leváltotta OV , onnantól nagyon élesen szembefordult OV és a fidesz jobboldaliságával. Mivel ez nem az.
Az a szánalmas, ahogy magyarázzátok a semmit, mondhatni fideszes vitastílussal kiragadtok egy momentumot, és azt megfelelően forgatva pro-kontra felhasználjátok.
Média szabadsága. Itt nincs szabadság? Ahol ilyeneket írhattok? Jön mindig a megdönthetetlen érv a fideszbirkáktól. Te, hát nem veszed észre, hogy a fidesz visszakozni kényszerült EU -s nyomásra és ez NEM AZ a médiatörvény, mint ami ellen a tiltakozás folyt? demagóg senkik.

charlie sheen 2012.04.05. 10:22:45

@TheElf: És mi lesz most a tákolmánnyal? Szignózta: Dr. Schmitt Pál... lol lol lol
Ez a szégyenbélyeg örökre rajta marad, és ez így is van jól. Tökéletes cégére az orbánizmusnak. lol

Rég röhögtem már ennyit.

2012.04.05. 10:23:00

@barli:" A demokráciában aki nem szavaz, annak nem számít a szavazata. Tessék akkor a legkisebb rosszra szavazni. Ez meg ma még mindig a fidesz."
Kurvára el vagy tévedve. Ugyanígy érezte Rákosi is. Ő a kisebbik rossz.

lanyi 2012.04.05. 10:24:07

Azért, remélem lesz olyan kormányzat az ország szolgálatában,akik különbséget tesznek volt elnök és bukott elnök között.
Ez az ember megbukott.Nem lejárt a szolgálata.Erkölcsileg vált a társadalom szemében alkalmatlanná, méltatlanná szolgálata folytatására.
Ezért méltatlan a társadalom erkölcsi és ANYAGI megbecsülésére.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 10:28:55

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Rosszul látod!

máS: Sólymot volt aki elmeszelte, mint alkotmányfőnök a Kisgazdák és a Zétényi beadványát, a REprivatizációt..Így lett privatizáció Magyarországon és nem REprivatizásció.

Most meg csodálkozunk, indent eladtak, hogy nincs ipar és a gazdaságunk 2011-es tejesítménye, még mindég kb 10%-al a2 1989-es alatt van.. 23 év elteltével..

Egyszóval, Sólyom jó eljogászkodta...

town 2012.04.05. 10:30:39

@dr. lyken:

"egy közpénzből fenntartott információs weboldalt miért kell leállítani?"

Akkor 2 mondat lett volna ez a blog, (nagyon helyesen)"Miért nem elérhető a közti honlapja?"
"Unatkozom, nincs miről írnom, de tegyetek ki a címplapra."

Helyette ez az értelmetlen szófosás lett. :-) Szép napot!

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 10:31:16

Vannak idióták, akiknek mindegy, hogy miben, de lényeg, hogy kötözködjenekmint, most Poldi bá... Lényeg a kötözködésen van.
Mi meg időt szakítunk, hogy az idióták hülyeségére reagáljunk.
Tehát, mi sem vagyunk jobbak a Deákné vásznánál..

Ezért nem száll fel a magyar gyártmányú utasszállító..

Pá!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.05. 10:36:20

@Könnyen elkaptuk, uram!: Lófaszt.

Sólyom azért kapott, mert Gyurcány agymenéseit vissszadobta rendre.
Mellesleg Gyurcsányék rekordot döntöttek az alkotmánybíróság által visszadobott törvények számában is.

Szóval a sok kis hülye MSZP, Gyurcsány droidnak, Sólyom lett a legfőbb ellensége.
Egész eddig amíg Mesterházy apátok ki nem ejtette jelöltként a nevét.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.05. 10:40:19

"Nyilvánvaló, hogy az ország kétharmadának még mindig megfelelő elnök vagyok."

Pedig 80% azt mondta, hogy mennie kellene. Melyik 2/3-ra gondolt vajh?

Szegény, azért szánalmas, mert még mindig nem érti, hogy miért kellett lemondania!

barli 2012.04.05. 10:43:13

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Mert egy jobboldali kormány idején egy jobboldali államfő kapott kinevezést"
bocs, de ezt nem értem.

"Mikor leváltotta OV , onnantól nagyon élesen szembefordult OV és a fidesz jobboldaliságával."
Nem leváltotta, hanem lejárt a megbízatása, és mást választottak, mint elötte mindíg. Ö meg megsértödött..

"Az a szánalmas, ahogy magyarázzátok a semmit, mondhatni fideszes vitastílussal kiragadtok egy momentumot, és azt megfelelően forgatva pro-kontra felhasználjátok."
Pont mint ti. Pontosan mit csinált rosszul SP? Hogy aláírt dolgokat, amiröl esetleg azt gondolta, hogy OK?

"Te, hát nem veszed észre, hogy a fidesz visszakozni kényszerült EU -s nyomásra"
Te nem veszed észre, hogy az EUnak az a baja, hogy a patáson nincs sapka? Ráléptek a telekom meg egykét bank tyúkszemére, mert kongott a kassza, és nem szoríthattak meg direkt, mert nem azt ígérték. Az EU csak a német és a francia érdekeket védi.

town 2012.04.05. 10:44:03

@Hegseztő Hegesztő:

:-)

"Magyarország és a nemzet egysége érdekében..." - ez úgy is érthető, hogy Magyarország egysége és a nemzet egysége érdekében. Meg úgy is, hogy Magyarország érdekében és a nemzet egysége érdekében.

Ha ez szabadon választott, akkor én az utóbbi megoldást érzem az igazsághoz közelebb állónak, bár szerintem a szerző nem így akarta."

A Lipóton amikor nagyon nyugtalanok a betegek, a dokik ilyen "feladványokat" dobnak be nekik, hogy leszedálják őket.

irógép 2012.04.05. 10:52:18

Vazze, meddig magyarázkodnak még és szánalmaskodnak tovább a ballib bloggerek???
Schmitt lemondott, kiderült róla valami, és rövid hezitálás után még is azt választotta ami a helyes döntés. Ettől nem lett egy szent.
A lénegy, hogy 2006 ban is volt egy személy, akiről kiderült valami, és ez nagy bizalom vesztéshez és társadalmi felháborodáshoz vezetett, és 2012 ben is volt egy személy.
Az előbbi nem mondott le, az utóbbi megtette.
Schmitt nem lett szent, de egy minimumot teljesített azzal, hogy lemondott, ezt a minimumot a ballib oldal nem teljesítette!!! Ennyi a rövid lényeg.

Lasombra 2012.04.05. 10:57:21

@az_igazi_trebitsch: "Úgy látszik, mindenki, akinek erre lehetősége van, olthatatlan vágyat érez, hogy nyilvánosan megrugdossa a döglött oroszlánt. "

@Kalmár: "Úgy kergetitek Schmitt-et, mint szúnyog a zseblámpa fényét."

ugyan. ez szinte friss téma.
én ismerek egy lassan 6 éves sztorit, meg egy Gy betűs döglött oroszlánt / zseblámpát, amin képtelen továbblépni az egész jobboldal.

Lasombra 2012.04.05. 10:59:41

@irógép: Mr. "Ne arra figyeljenek, amit mondok" vajon mikor mond le? Tök ugyanaz a sztori. Beismerte, hogy nem mond igazat.
Vagy nála más a minimum?

2012.04.05. 11:06:18

@irógép: demagog hazudozas, ennyit tudtok. semmi tobbet.

irógép 2012.04.05. 11:13:50

@Lasombra:
Teljesen más a szitu!!!
Minden politikus hazudik, mindegyik, ez alapján mindegyik mondjon le!!!
Sőt azt is elfogadom Gyurcsány amit mondott őszintén mondta, és neki ez volt akkor a véleménye, én nem ezt vitatom!!
De az eredmény ugyan az volt, mint most Schmitt ügyében, nagy társadalmi hitelvesztés !!!
Orbánt lehet szidni meg utálni, de az a politikus akinek egy beszédére több ember megy el, mint az ellenzék megmozdulásaira két év alatt kb összesen nem ment el, akkor annak miért kéne lemondania?????
Gyurcsány beszédein 2006 után max a rohamrendőrök meg a mester lövészek voltak ott, meg az ellen tüntetők!! ez a kurva nagy különbség!!
Ettől utálhatod Orbánt, én is utáltam Gyurcsányt, mint a szart, de már 2004 ben, mert akkor látszott mekkora egy barom, de sosem gondoltam, hogy le kéne mondania, csak mert sokan utálják.
Az öszödi beszéd után sem miatta, meg a többi GYurcsány utáló miatt kellett volna lemondania, hanem, mert nagyon közfelháborodást okozott, a rendszerváltás óta a legnagyobbat. Ja és például azért, mert, ha akkor lemondott volna, az utált Orbánod, most tuti nem lenne kétharmadban.

tarackos 2012.04.05. 11:14:54

"Magyarország és a nemzet egysége érdekében..." (Schmitt)

Orbán Kötcsén: a magyarok a 4. legindividualistább nép, ezért nem nemzeti egység hanem nemzeti együttműködés van.

Aszem két napig gondolta komolyan.

(A jobber értelmiség nem veszi észre, hogy Orbán uúgy átbassza őket ahogy a csűrhét. Nekik is csak annyit kell mondania nemzet naccsága és máris bármilyen szart megesznek mint a csűrhe.)

piros pipacs 2012.04.05. 11:15:07

Ujra Palikát fogja jelölni Orbán. Már csak azért is, hogy megmutassa, hogy Ő mindent megtehet. Nem tudja elviselni, hogy rossz vélemények jelentek meg róla, és kedves Palikájáról. Ha így lesz, akkor én egy jós vagyok. Már rég megmondtam azt is, hogy Palika diszgráfiás. Lám-lám igazam lett.

CSENDES 2012.04.05. 11:15:13

Nos, nem tudom, valaki foglalkozott-e már ezzel gondolattal: A nemzet még soha nem volt olyan egységes, mint Schmitt lemondása előtt. Legalább egy álláspont egységesnek kezdett tűnni annak vonatkozásában, hogy Schmitt plagizált, Schmittnek le kellene mondania. Volt aki verbálisan fejezte ezt ki, volt aki a hallgatásával, de csaknem egységben. Ebbe csinált bele Schmitt, és nem a nemzet egysége érdekében, az árkok ezt az eseményt követően ismét mélyülni kezdtek. Ezt elemezte Lánczi Tamás (Századvég) oly módon, hogy lám meglepte(tük)a FIDESZ az ellenzéket, mert lám. lemondott Schmitt (bi-bi-bí)
No jó, ezt az utolsót én gondoltam hozzá, de kb.ezt gondolta (most jól kihúztuk a (méregfogat)

irógép 2012.04.05. 11:15:20

@Rick Astley: Köszi a válaszod, kiértékelem és elgondolkozom rajta, annyira mélyenszántó és értelmes volt!!

barli 2012.04.05. 11:15:28

@Lasombra: mert az a gy:
-köztörvényes büncselekményeket követett el MIKÖZBEN POZICIÓBAN VOLT.
- nem eltünt a politikából, hanem folyamatosan megpróbál visszakapaszkodni elöször a saját pártjában (az akkori), majd egy új ártban.

betonrúzs 2012.04.05. 11:24:07

tetszene neki, ha vele együtt megszűnne maga a poszt is, na

Stock 2012.04.05. 11:24:08

@barli: te melyik országban élsz?
kisebbik rossz????????????????????
nem szorítottak meg direktbe?!
aláírta,amit ok-nak gondolt?!?!

Lasombra 2012.04.05. 11:28:34

@barli: ezt muszáj leírnom, mert aki a fidesz ellen szólal fel az állítólag gyurcsányista: telibe fosom Gyurcsány Ferencet.

DE!

ami a bűncselekményt illeti:
van a fidesznek egy házi ügyészsége és egy házi bírósága, tessenek megtenni a jogi lépéseket. amíg nincs jogerős ítélet, addig Magda Marinkot vagy Charles Mansont sem tekintette bűnösnek senki. ha kiderül, hogy simlis, akkor basszák be a börtönbe, ahogy megérdemli, de addig csak legendárium meg szájkarate.

a visszakapaszkodásról:
na és? politikus. az a dolga, hogy próbálkozzon. ismerünk 2 választást is elbukott miniszterelnököt, akinek sikerült a visszatérés.
hadd próbáljon. ha összejön neki, akkor valszeg többen akarják őt látni hatalomban, mint mást. ha nem, akkor meg a kutya sem kíváncsi rá. így működik ez a képviseleti demokrácia.

nem értem, miért fosik ennyire a fidesz egy politikai hullától, aki kábé a bekerülési küszöbbel harcol, nem a kormányzásért.

Kave 2012.04.05. 11:28:36

Nem hiszem el, hogy van olyan elmebeteg, aki még mindig ezen a témán rugózik. Pláne agybajra utal, ha valaki ezért egy újabb cikket ír. Schmitt plagizált (mint a korszakban nagyon sokan a kisdoktorijukban). Ő legalább írt valamit, nem úgy, mint a sok kamu pártdiplomás szocialista. Schmitt szívott, lemondott: nem úgy mint a szemkilövető gyurcsótány, vagy a hamis „kajmánszigeteki” diplomás Bokros Lala. Vagy a libás Bajnai. A balliberális oldal szégyenfoltja a hazánknak. Teljes erkölcstelen és gerinctelen hazaáruló söpredék csak habzó szájjal ugatni tud, értéket képtelenek letenni az asztalra……

Stock 2012.04.05. 11:29:57

@irógép: más szitu a ne vegyenek figyelembe semmit,amit a megválasztásomért mondok..... így könnyű összeszedni az ország összes birkáját!!
nem csoda, hogy sok trógert vonz!
és mindezt tetézi az "én soha sem hazudtam!" és a kettős beszéde.......

irógép 2012.04.05. 11:39:39

@Stock:
Basszus, mond már el eddig melyik kormány került úgy hatalomra, hogy nem hazudott csomót????
nem ez a lényeg!!
Lehet Gyurcsány is őszintén hitt abban amit mondott Öszödön, és lehet Schmitt is azt hiszi ez a doga rendjén van így, a lényeg, hogy a két ügy nagy közfelháborodást váltott ki, és volt két út, mindkét politikus előtt, maradni vagy lemondani.
És a sok "birkát" és trógert" se lehetett volna meggyőznie a fidesznek, ha nincs az a hatalmas bizalomvesztése a baloldalnak, pont amiatt, mert nem mondott le Gy.
Amúgy 2006 ban vagy 2002 ben kik szavaztak, mikor a ballib nyert???
2010 re születtek ide a trógerek meg birkák??

genyamagyar 2012.04.05. 11:41:03

@Kave: "Nem hiszem el, hogy van olyan elmebeteg, aki még mindig ezen a témán rugózik."

Ne aggódj, még nyolc év múlva is ezt fogjátok hallani! "Egy hazudós, csaló, primitív bunkót választottatok KE.-nek!"

Ha nektek szabad gyurcsányozni... nekünk szabad schmittezni..

Lasombra 2012.04.05. 11:41:57

@irógép: bízom benne, hogy te sem gondolod komolyan, hogy egy politikusnak aszerint kell mennie vagy maradnia, hogy mekkora tömegdemonstrációkat tud összetrombitálni.
Fidel, Kim-Ir Szen, Mao is nagyon jók (voltak) ebben.

genyamagyar 2012.04.05. 11:42:52

@irógép: "Basszus, mond már el eddig melyik kormány került úgy hatalomra, hogy nem hazudott csomót????"

Sőt, a fidesz-kormány az elmúlt két évet gyakorlatilag folyékonyan végighazudta!

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 11:43:29

@piros pipacs:

azért, ne legyél annyira könyörtelen Schmitthez. Ne vedd fel a köcsögök bunkó stílusát.
Ha minden köcsög tiszteletére csak annyiszor eljátszanák a magyar himnuszt, ahányszor csak sportoló korából, Schmitt és Magyarország tiszteletére, az ő jóvoltából, nem lennénk a gonosz köcsögök országa.

Ne rugdosd a döglött oroszlánt, az már kegyetlenség
..

genyamagyar 2012.04.05. 11:44:29

@barli: Gyurcsány semmiféle törvénytelenséget nem követett el. Te mit tudsz?

genyamagyar 2012.04.05. 11:45:52

@Hegseztő Hegesztő: Schmitt egyszer elszólta magát, állítólag doppingolt. Persze ő dicsőségnek állította be meg vagányságnak. Ja, ő meg a vagányság... hánynom kell.

barli 2012.04.05. 11:49:36

@Stock:
"kisebbik rossz????????????????????"
igen az.
Lássuk a felhozatalt:
Parlamentben:
-lenullázódott hiteltelen szocik
-még rosszabb DK
-komolytalan LMP
-nácik
Parlamenten kívül:
-milla, 4k, szolidaritás, szakszervezetek, szili -> vicc

A fidesz a legkisebb rossz. Ja hogy sokan utálják? Azzal még nem lesznek leváltva.

"nem szorítottak meg direktbe?!"
persze hogy megszorítanak, mert lerabolták és eladósították az országot, meg még válság is van, nem is kicsi. Az imf azért kell, hogy ki lehessen fizetni a gordonka kölcsönit. Mivel kellenek és a feltételük a genyó megszorítás, hád köszönd nekik. A fidesz legalább megpróbálja az elsö körben nem direkt a lakosságra tolni a terheket.

A fidesz csinálhatna bármit, nektek semmi sem testszene.

barli 2012.04.05. 11:50:44

@genyamagyar:
választási csalás, trükkök százai

irógép 2012.04.05. 11:51:45

@Lasombra:
A demokrácia, úgy működik, hogy az van hatalmon, akit többen támogatnak. Természetesen nem a tömegmegmozdulásokra gondolok csak, de van vagy 5 közvélemény kutató cég, el-el térnek egymástól, de abban mind egyeznek, hogy a kormánynak van messze a legnagyobb támogatottsága!! Sőt ugye a rendszerváltás óta ez az első kormány, aki féltávnál is az élen áll!
Én is hánytam az előző két kormánytól de nagyon, de mivel őket szavazták meg ők voltak hatalmon, ennyi. Utáltam őket , de elfogadtam, nem is tüntettem soha ellenük, és nem hajtogattam , hogy nem legitimek meg ilyenek, elfogadtam és vártam.
Én egyáltalán nem vagyok oda teljesen a demokráciáért, mert látható mennyi lopást és hazugságot lehet benne megtenni, de ez van ebben élek. Ha valakit a többség megszavaz az van hatalmon, addig míg meg nem szavaznak valaki mást.

Netuddki. 2012.04.05. 11:53:21

Korrekt.

plagibát meg a kb. 1milliárdos vagyonkájával qrvára nem tudom sajnálni...

dukeekud 2012.04.05. 11:55:52

Nem olvastam el ezt a szart, de a cim alapjan sejtem mirol szol. Szanalmasan hanyinger kelto, hogy meg mindig ezen frocsognek a komcsik. Ne legyen nagyobb oromotok tobbe.

marosy 2012.04.05. 11:56:19

@Poldi Bá
Nem unod már? Köcsög. Baszd meg anyád.
Remélem tartalmilag (szádbaverem) és nyelvtanilag (kinyalhatod) helyes.

kzoltana 2012.04.05. 12:00:53

Kósa Lajos megint hablatyolt. Már a debreceniek is röhögnek rajta.

Netuddki. 2012.04.05. 12:01:50

@dukeekud: Komcsi? Előbb a saját gazdáid között kéne körülnézni ha komcsikat keresel B+...

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 12:03:16

@genyamagyar:

Lehet!.

Az ő korában pl. az öttusázók célzóvizet, azaz sört használtak. A pénznek szinte semmi szerepe nem volt az olimpiákon, amatőr versenyeken..
Pl. a Karl Schranzot, akkor világ legjobb síelőjét azért küldték haza Sapporo-i téli olimpiáról 1964-ben, mert szerepelt valami 3másodperces reklámfilmben.

Már meg mi van?: kidagadt erek, abnormális izomzatok, 40 éves korra ráncos testek, megdöbbentő halálok a világ szemeláttára csak a pénz dominál…

Elmehet az egész sportvilág a sunyiba, a focistákkal, teniszezőkkel, úszókkal, bringásokkal, meg a díjlovaglókkal együtt.

Fujjjj!!

hennalife (törölt) 2012.04.05. 12:04:33

azért a Geréb Á. kegyelmi kérvényét elolvashatta volna mielőtt lemondott

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 12:10:33

@Kave:

Miért, mi a problémád Bajnaival?

A libásoknak csinált egy 4,5 milliárdos kárt, a cégének, akik megbízták a "rugalmas visszavonulással" további, kb.10 milliárdos kárt.

És mind ezt 5 év alatt sikerült neki.
A megbízó cége nagyon meg volt elégedve vele...
Az önéletrajzában ezt ő is sikeres munkának ítélte.

barli 2012.04.05. 12:11:18

@marosy:

k*cs*g az anyád ÉS b*szd meg az anyád,

VAGY

k*cs*g vagy ÉS az anyád b*szd meg az anyád ?

:)

Dour ® 2012.04.05. 12:13:32

@dukeekud:
Látod, látod. Nem olvastad végig, csak irkálsz. Lehet, hogy erről szól.
@marosy:
Nocsak-nocsak.....
Csak érzelmeid vannak, értelem nélkül?
Ez olyan megható.....
(és jellemtelen jellem)

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 12:14:19

@piros pipacs:

Kiscserkész, Te hányszor voltál bajnok?

Lasombra 2012.04.05. 12:15:00

@irógép: ebben egyetértünk. mármint, hogy az van, akit a legtöbben akarnak.
királyságot, teokráciát, császárságot spec nem akarok.

2012.04.05. 12:15:15

@barli:
- koztorvenyes buncselekmenyt? hol? itelet?
- mi kozod van hozza? talan tilos? ez lenne a nagy demokraciatok? :)

kumarkinda 2012.04.05. 12:23:42

@Cormorant: Igen, itt az igazság.
Ja, hogy azt kapja, amit... kis búcsúajándék? "VÉGIKIELÉGÍTÉS"? IGEN? Akkor már járjon mindenkinek.
Ne 20k "segéj" egységesen - hangsúlyozom, itt nem azokról beszélek, akik direkt erre bazíroznak... -, hanem 200M "kielégülés". Tudnám folytatni, de inkább nem teszem.

kumarkinda 2012.04.05. 12:24:49

@kumarkand: VÉGIKIELÉGÍTÉS->VÉGKIELÉGÍTÉS
(Ezt jól félresmitteltem...)

kumarkinda 2012.04.05. 12:26:30

@Hegseztő Hegesztő: Kapja érte a járandóságot, tiszteletet. Meg is érdemli. Vitán felül áll.
Sőt, még ember is maradhat. Miért ne? Sok erénye van. De ne legyen köztársasági elnök és azért ne úgy távozzon, mint egy jogsértett király. Ennyi. Pont.

daytona500 2012.04.05. 12:32:16

@marosy: "Nem unod már?" Az magyarul helyesen "Nem unod még?".

irógép 2012.04.05. 12:35:40

@Lasombra:
Én konkrétan a demokráciát a liberalizmust, a szocializmust se szeretem, semmilyen ideológiát és izmust nem szeretek már. Mindegyik rossz, mindegyikben rengeteg a hazugság.
Az ég idedobott le ebben élek, születhettem volna Észak-Korában is, akkor ott kéne élnem.
Elfogadom ami van, de nem hiszek nagyon ezekben már.
Ha az emberek becsületesek lennének, és törődnének egymással, akkor nem kéne se ideológia se izmus, működne minden!
Na , de sajnos ilyen nem lesz, ettől kezdve az ember bele van kényszerítve az állandó harcba szinte, hogy védjen vagy támadjon valakit! És mindig lesznek olyanok akik visszaélnek hatalmukkal tudásukkal legyen az király párti, demokrata, szocialista vagy liberális, tök mindegy!
Az amiben én hiszek ezen a földön, míg élek úgysem lesz sosem!

Hajnalhercege 2012.04.05. 12:37:25

@az_igazi_trebitsch: Ugye ez nem gondoltad komolyan???? Oké, hogy haverok az informatikusok weblap programozók, de csak csak egy kicsit is hozzáértő embereket vettek ezen pozicióba. Elárulom ma már egy 15-16 éves simán összedob és szerkeszt egy ilyen honlapot.

takács bálint (törölt) 2012.04.05. 12:44:55

@barli:
oké, csak schmitt pál a cárizmusnak az emblematikus szolgájává vált. mert ugye a fidesz is azért van bajban, mert még egy ilyen talpnyalót nehéz lesz találni. aki a nob-ban sem képviselte soha magyar érdekeket (egy példát nem tudsz erre mondani), hanem sararanch bábja volt. csak aztán ki ne derüljön, hogy a vívóválogatottal az olimpiákra is besúgóként utazott. mindig tartalék volt. ez az ember az astoriában mit csinált? ez az ember a népstadion intézményeiben, az otsh-ben mit csinált? ez az ember nagykövetként mit csinált?

értem, hogy pozíciók hosszú sorát foglalta el. ehhez képest a nemzetet a lemondásán mivel szolgálta? mégis mivel? mondj már egy példát. a magyar nyelv ápolásáról, és a többi ostoba és blőd megnyilvánulásáról nem beszélve. ez az ember kultuszminiszterként viselkedett. a diákok rajta röhögtek. a sajtó sem véletlen állította be szánalmas figurának. mert ennek az üresfejű embernek az egész élete a képmutató pozícióhajhászás volt. és ennél szánalmasabb dolog kevés van. ezt csak és kizárólag a vonal alattiak tisztelik.

debreceni.blog 2012.04.05. 12:52:41

Debrecen első embere: „a Fidesznek vagy van jelöltje, vagy nincs, vagy egy, vagy több”

Customi 2012.04.05. 12:56:30

A "nyelvtanilag stimmel"-ről csak annyit, hogy nekem nagyon "báncsa a fülem", amikor olyanokat mond - többször is -, hogy "dógozat". HOGY MI?

Remélem, "külföldiül" egy kicsit választékosabban nyomta.

Roan 2012.04.05. 13:18:58

Szvsz a második értelmezéshez az és elé kell egy vessző. Egyébként furcsa mód pontosan, hogy egységet teremetett SP a plágiummal: soha nem volt még ennyire egy véleményen a két oldal...

barli 2012.04.05. 13:29:14

@Rick Astley:
"- koztorvenyes buncselekmenyt? hol? itelet?"

ha lenne ítélet elhinnéd??? Akkor menne a zorbánügyészség mantra.

Minden józan paraszti ésszel megáldott ember számára világos, hogy az az ember egy csirkefogó, ami nagyon sokba fájt az országnak.

kela-bá 2012.04.05. 13:29:15

Érdekes, de már lefutott ez a téma. Ez a fickó: Benjamin Fulford a blogjában hihetetlen támákat feszeget. Pld.,hogy bankárokat tartóztatnak le ???
No, de itt a jó idő, irány a szabadba !

Martian (törölt) 2012.04.05. 13:43:04

@kela-bá: "Benjamin Fulford a blogjában hihetetlen támákat feszeget. Pld.,hogy bankárokat tartóztatnak le ???"

Érett már a dolog egy ideje...

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 13:44:37

@takács bálint:

"aki a nob-ban sem képviselte soha magyar érdekeket (egy példát nem tudsz erre mondani)"

Válaszolj, kis Okostojás!

Honnan vagy ilyen jól informált?..
Ki az informátorod a NOB-ban? Vagy jelen voltál minden tárgyalásán?
Vagy Schmitt mondta neked, személyesen?

Te például hány Világkupát nyertél?
Hány olimpiát nyertél?
Hány nyelven beszélsz van?

Martian (törölt) 2012.04.05. 13:44:57

@kela-bá: tulajdonképpen a devizahitelt kínáló magyar kerbankok vezéreit is szép sorban le lehetne sittelni... de Orbán ehhez puhapöcs.

Larry Silverstein 2012.04.05. 14:04:34

Milyen felháborodott a blogger úr.

Ugyan ilyen rövid idő alatt ilyen jelentéktelen botrány miatt még soha nem mondott le semmiylen közszereplő Mo-n, és többnyire külföldön sem mondanak le plágiumügy miatt, most már ez is dicstelen és megy a rinyálás tovább.

Mi kéne, paraszt? Tükör?

takács bálint (törölt) 2012.04.05. 14:06:14

@Hegseztő Hegesztő:
nyilvánosságra kellene hozni az ügynökaktákat. és akkor tudnánk, hogy a vívók között ki volt az ügynök. a szokásoknak megfelelően melyik a hatalom számára kedves csapattartalék. ezzel együtt elismerem, hogy schmitt olimpiai bajnokai címeit. csak akkor lássunk tisztán. és azért azt is jegyezzük meg, hogy az olimpiai bajnoki címek sem érnek ugyanannyit. mert mégis hány csapat indult akkoriban férfi párbajtőrben. hány helyen volt vívóiskola. ki volt a besúgó az astoriában. mert minden luxusszállodában volt. miért nem kezdeményezte államfőként az ügynökakták nyilvánosságra hozását. ha már ekkora kommunista ellenes fazon lett belőle. aki egyébként bejelenti, hogy a magyar olimpiai csapat nem utazik los angeles-be. félre értés ne essék. nem ő döntött. de már akkor ugyanolyan báb volt, mint most. persze közben még samaranch bábja volt. mondj már egy esetet, amikor schmitt pál a nob-ban a nemzeti érdekeket képviselte. mondj már egy olyan nyelvet, amit schmitt pál nem nagykövetként tanult meg.

mégis mi az, ami miatt ezt az embert végtelen módon tisztelni kellene? ez az ember saját magáról nevezett el érdemérmet úgy, hogy képtelen volt helyesen leírni. mint a legalávalóbb kommunisták. ez az ember királynak gondolta magát úgy, hogy az ország kétharmada még a bortrányok előtt azt mondta róla: vezető tisztségben nincs helye a magyar közéletben. (a nép az egész elitről ezt gondolta persze, de schmitt sem volt kivétel.) a népszerűsége messze elmarad a többi elnöktől. három gyereke amerikában van, és közben arról süketel, hogy senki se hagyja itt a hazáját. a sándor palota azért kellett neki, hogy a budai villáit bérbeadja. hadd ne soroljam már.

ez az ember méltatlan volt erre a posztra. politikusként és diplomataként szánalmas produkciót nyújtott. talán afrikát leszámítva az összes kontinens lapja azon röhögött, hogy egy szóról szóra másolt doktori dolgozattal kérdéses, hogy lehet-e magyarországon elsőszámú közjogi méltóságnak lenni.

Mikrobi 2012.04.05. 14:06:35

Szerintem az Alaptörvényt máshol is meg lehet találni, a Schmitt lemondása óta meg minden ilyen poszt szellemi hullagyalázás

kela-bá 2012.04.05. 14:13:24

@Martian: " Érett már a dolog egy ideje"
Hát igen, ez a plágium ügy nagyon komoly erkölcsileg. A leleplező média vezetője büszkén mondta az egyik tv-ben, hogy a rendszer váltás óta ez első eset amikor az oknyomozás után lemondott egy politikus. Igaza van. De az lett volna az "igazi" ha az olajszőkités, a Posta Bank, a Bábolna, a Fenyő gyilkosság, a Baumax,a Kulcsár és a libás ügyben, stb.stb. is ilyen szivósan cselekedtek volna !
- "Szép sorban le lehetne sittelni... de ehhez Orbán puhapöcs." Lehet, de azt hiszem nincsennek könnyű helyzetben a politikusaink.Azt mondják "Cecil Rhodes öröksége" választ ad erre. Vagy az
"Ébresztőfilm" Talán egyszer jobb lesz ez a világ?

Zuzu Petás 2012.04.05. 14:14:37

Azért még a lemondó beszédében is volt baki: az ártatlanság védelmét hiányolta az ártatlanság vélelme helyett.

barli 2012.04.05. 14:29:54

@Martian: el tudom képzelni, mekkora diktátorozás menne itt, ha lecsukatna akár egyet is...

Martian (törölt) 2012.04.05. 14:35:36

@Zuzu Petás: Pali bácsi egy aranyos, mosolygós szalonidióta... valahogy ez a film ugrik be róla:

http://www.port.hu/isten_hozta,_mister!_being_there/pls/fi/films.film_page?i_film_id=1171

Ha maradt volna a sportvezetésnél, senkit sem érdekelt volna, hogy szerzett doktori címet.

krausz2 2012.04.05. 14:38:29

Még mindig ezen rugóztok!
Megérdemelné ez a hülye ellenzék, hogy tényleg egy "ős fideszes" legyen az elnök.
Az MSZP is Szili Katikát akarta!
Egy nemzetközi diplomata nem volt jó akkor kapnak egy nekik valót.

2012.04.05. 14:52:35

@barli: ja ertem, tehat nincs itelet. akkor szerintem te egy gyerekbaszo, tolvaj, gyilkos vagy es ez teny, mert en ugy gondolom. nagy szerencse, hogy a jog csak a ti borsonyi agyatokban mukodik igy.

:-)

2012.04.05. 14:55:09

@Báthory: szerintem azert vagy ilyen agressziv, mert erzed, szorul a hurok. reggel amikor a tukorbe nezel szegyelled magad, hogy oda szavaztal es tamogattad a kommunistakat, de persze nem mondod ki, mert akkor mindnenki hulyenek nezne.

pedig igy is mindenki hulyenek nez, raadsul le is szarunk. valszeg a legegyszerubb az lenne, ha megolned magad ;-)

2012.04.05. 14:56:35

@Mikrobi: a commentedre erdemben valaszolni.. na az szellemi hullagyalazas. mert agyhalott vagy.

lyken 2012.04.05. 15:14:09

@town: Lehet, de abban kiegyezhetünk, hogy közpénzből készített és üzemeltetett információs oldalt ne lőjenek le. A többi meg egyéni szocprobléma. Demokrácia van, akkor is, ha nem tetszik, ami a blogger ír. Bármikor szabadon lehet Alt+F4-et nyomni.

barli 2012.04.05. 16:06:07

@Rick Astley: hitler ellen milyen ítélet van?

2012.04.05. 16:31:03

@barli: http://hu.wikipedia.org/wiki/Demagógia

meg a masik klasszikus hibad, hogy folyamatosan hatra nezel, leszarod mi tortenik korulotted most es mi fog tortenni kesobb. husz ev mulva meg majd orbanra fogsz mutogatni hitlerkent meg gyurcsanykent, akkor is le fog szarni mindenki, mert rohadtul nem aktualis. nem azert fizetek heroin arban a benzinert meg a tojasert, mert gyurcsany sikitott sukoroban. ha ezt nem tudod belatni, akkor egy ostoba elvakult fasz vagy.

egyebkent hitlert nyilvan eliteltek volna, ha tuleli, tehat meg peldanak is rossz.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.05. 17:02:56

1@takács bálint:

1)Az aktákkal egyetértek. Lehet, hogy Schmitt is egyetértett, csak nem mondhatta, de lehet, hogy nem.. Az esély 50-50 %. Majd, ha kiderül , megbeszélhetjük egy pohár sör mellett…

2.Az ügynökmúltra (még) nincs bizonyíték..(A Fradiban is szegény Mátrait gyanúsítgatták, közben Novák D. volt a tégla)

3. Az akták szorgalmazása nem államfői feladat, hanem m. elnöki és bizottsági

4. Szerintem nem örömmel jelentette be, hogy nem megyünk Los Angelesbe. Lehet, hogy neki volt a legnehezebb a bejelentés, ha ezt valóban ő tette meg először, de már nem emlékezem erre kristálytisztán. Az olimpiai bojkottot egyébként az amerikaiak kezdték 1980-ban, azok, akik most veszésre állnak, velünk együtt Afganisztánban a háború miatt. Az oroszok 10 évig véreztek ott, most az amcsik, velünk együtt már a 11-.ben vagyunk.

5. Lehet úgy is felfogni, hogy bábja volt Schmitt a spanyol elnöknek. Ezek alapján mondható, Horthy is bábja volt a Császárnak, hiszen a titkára volt és az előszobájában ült hosszú évekig.
Mindenki, valaki másnak a bábja…

6. Régen ugyanolyan nehéz volt bajnoknak lenni, mint most. Én nem nézném le a múlt sportolóit. Arról nem is beszélve, a vívás nem(sem) volt pénzes sport.
A vívás azért esett vissza, mert nálunk a gyerekek számítógépeznek és a szülők viszik, hozzák a kocsival. Egyszóval: lusták..

7. Azért valami lehetett a fejében nyelv vonatkozásában, mert abban az időszakban a sportfunkcik szinte mind a kommunista mozgalomból kerültek ki. Tolmáccsal dolgoztak. Schmitt üde és rendhagyó színfolt volt. Diplomás volt és beszélt nyelveket. Eleget járt külföldön sportoló korában is, és gyakorolhatta. Sajnos az élsportolók alig-alig beszéltek idegen nyelvet. Benne, meg volt ez az ambíció.

8. Hogy királynak gondolta-e magát? Őtőle kell megkérdezni. Így lenne csak korrekt az állításod
Én maradok annál, hogy mint sportvezető jó volt, mint államfő, hát nem sikeres.. A számok majd beszélnek: hány érem jött össze az ő NOB elnöksége alatt, és mennyi a jövőben, azonos idő alatt. Ezt a sporttörténelem a helyére tesz.

9. A Sándor Palota visszaépítését, amely kiégett a háborúban, kifejezetten Orbán szorgalmazta, 3 milliárdunkba került, (2000-2002) építették ujjá. Kapott is eleget ő, a ball liberálisoktól
Megjegyzem minden relatív:: Göncz egy közel akkora palotában lakik immár 12 éve, a Vérhalom utcában, állami kontóra. Elég megosztó személy volt ős is. A múltjáról pedig, megegyezés végett, minden párt hallgatott. A lánya, mint igen sikeres magyar politikus kb. 100 milliót kaszál, majd összességében , mire kieseik Brüsszelben.
Nem irigykedek, csak összehasonlításként írom..

10. Hogy mind a 3 lánya külföldön él-e, nem tudom, de biztosan így van, ha mondod.

11.Nem akarom védeni Schmitt-et, de nem hiszem, hogy a nyugati újságok ezzel volt tele. Mi hajlamosak vagyunk, sokat gondolni magunkról, hogy mindenki a mi problémánkkal foglalkozik. De mivel, mi a nyelvünk miatt eléggé manipulálhatók vagyunk, szerintem erősen túlzásban vagy.

takács bálint (törölt) 2012.04.05. 17:19:50

@Hegseztő Hegesztő:
mondj már 1 olyat, amikor schmitt pál kiállt a nemzeti érdekekért. 1 esetet mondj a lemondásán túl, amikor a személyes karrierje nem volt előrébb a nemzeti érdekeknél. mondjuk a pars ügyben mit tett. vagy bármiben. ugye a sportdiplomácia azt jelenti, hogy a sport adta szigorú szabályok, a katonás rend mellett azért mégis csak próbálok tenni valamit, ami a nemzet érdekeit szolgálja. ez lenne a patrióta gondolkodás. de schmitt sose volt patrióta. nincs olyan eset, amiben ez a hazafiasság megnyilvánult volna. ez mindig csak üres beszéd volt. ez az ember báb volt mindig. nem úgy, ahogy horthy. hanem úgy, ahogy schmitt pál. a ner-ben ugyanúgy, mint a nob-ban, vagy az otsh-ban. spanyol, és andorrai nagykövet is azért akart lenni, hogy samaranch közelébe kerüljön. utána pedig bernbe ment pont ezért. oké, rendben van mindenkinek fontos a személyes karrierje. de ez az ember az elért pozíciókhoz képest semmit sem tett a nemzetért. soha semmit. 1 ügyet mondj, amikor tett valamit mégis csak. 1 ügyet.

Poldi bá 2012.04.05. 18:13:01

Most olvasom, hogy a KEH konkrétan törvényt sért az oldal befagyasztásával, mert jogszabály arra kötelezi, hogy a köztársasági elnök vagyonnyilatkozatát még egy évig tegye itt hozzáférhetővé. No lám. penzcentrum.hu/karrier/eltunt_schmitt_pal_vagyonnyilatkozata_torvenyt_sert_a_hivatal.1032175.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

2012.04.06. 09:36:30

@barli:" Te nem veszed észre, hogy az EUnak az a baja, hogy a patáson nincs sapka? Ráléptek a telekom meg egykét bank tyúkszemére, mert kongott a kassza, és nem szoríthattak meg direkt, mert nem azt ígérték. Az EU csak a német és a francia érdekeket védi. "

Mantra. Jól benyaltad. Az EU ugyan bele nem szólna a dolgainkba, ha OV és jobbkeze a csodaközgazdász Matolcsy nem talál ki hülyeséget.
Az unortodox közgazdaságtan egyébként semmi újat nem tartalmaz. Megvárjuk, míg vége a válságnak, aztán a német majd húz magával minket is. Csak azt a kis időt bekkeljük ki.
Sajnos rosszul becsült Matolcsy. Nem múlt el a válság egy év alatt. (ahogy sokan várták)

2012.04.06. 09:48:01

@barli:" A fidesz legalább megpróbálja az elsö körben nem direkt a lakosságra tolni a terheket."

Hát kire tolja???? Te elhiszed, amit írsz???
Ki fizeti a forint árfolyamromlását? Ki fizeti a benzin árdrágulását? ki fizeti a bankok hitelstopját???
Az a baj, hogy buta vagy, de legalább hívő. Tökéletes alany bármilyen hatalomnak. Jó kommunista lettél volna Rákosi elvtárs korában is, és jó übermench lettél volna hitler alatt is.
Az önálló gondolkodás, az absztrakció nem sajátod?

2012.04.06. 09:53:12

@barli: "Mert egy jobboldali kormány idején egy jobboldali államfő kapott kinevezést"
bocs, de ezt nem értem."

Mit nem értesz? Orbán kormány-Schmitt Pál
Eddig ez nem volt divat, Antallék alatt Göncz, Gyurcsány alatt Sólyom.

2012.04.06. 09:55:09

@Hegseztő Hegesztő: Pedig a magyar mezőgazdaság fejlesztésében Torgyán doktor mekkora érdemeket mondhat magáénak!!!

Hegseztő Hegesztő 2012.04.06. 11:43:21

@takács bálint:

Én nem hallottam a rádióműsort (Lánchídrádió) , de tegnap ott konkrét tanuk felsoroltak Schmitt konkrét segítségéből.

Említhetem az olimpiai járulék megszervezését is, mint Schmitt eredményt. (Bár én ezzel a járulékkal nem értek egyet, hasonlóan a nemzet színésze járulékával sem. Szerintem mindenki maga életének a kovácsa. Ha valaki elb..ta a pénzét, viselje az ódiumát. Igazságosabb lenne a korhoz kötni és rászorultság alapon fizetni mind a sportolóknak , mind a nemzet színészeinek)

Látom, Te annyira rá vagy Schmittre kattanva, hogy nem tudlak meggyőzni, nem is akarlak. Inkább tekintsd egy demoratikus véleménynek az enyémet: Hátha pozitív a sportvezetői ténykedése Schmittnek nemzetközi szinten is.

Schmitt döglött oroszlán lett, már nem vele, hanem Gyurcsánnyal kell foglalkozni. Egyelőre nem tudja felmutatni a szakdolgozatát. Érdekes, mindenkié meg van, csak az övé nincs. Akkor talán elő kellene neki húznia az otthoniját, mert mindenkinek van egy másodpéldánya is. Vagy szólnia kellene az egykori konzulenseinek…. Gyerek igazoljatok le, hogy is volt az akkor, ti mire emlékeztek.? ...Azokat csak ismeri még Fecó…

Hegseztő Hegesztő 2012.04.06. 11:59:12

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Pedig a magyar mezőgazdaság fejlesztésében Torgyán doktor mekkora érdemeket mondhat magáénak!!! "

Most nem tudom, humorizálsz -e, vagy komolyan gondolod Torgyán dr-t?
Ha a cseresznyeügyre gondolsz, törököt fogtál, mert télen csak Chileit esetleg Dél-Afrikait kapsz. És szőlőt..!!! Akkor Torgyánt mindenki kiröhögte. Mégis neki lett igaza..
Ugyanakkor nálunk eltűnt a cseresznye, nincs, kiszántották.. (Na jó , mutatóban van a Chileivel majdnem megegyező áron.., meg a saját kertben..)

Chile olyannyira feljött borászatban, gyümölcstermelésben, hogy abszolút toppon van és egész Európában hatalmas tételekben terjesztik a termékeikkel. És nem rosszak, minőségben!!

Tehát mégsem mondhatjuk, hogy Torgyán dr.-nak nem volt igaza..

takács bálint (törölt) 2012.04.06. 12:19:42

@Hegseztő Hegesztő:
az olimpiai járulékot magának szervezte. nem a nemzetnek. legyen ilyen. de ezt mióta hívják nemzeti érdekképviseltnek. sportvezetőként mit tett schmitt pál? a világversenyekre mindenhol azért utaznak vezetők, hogy kibulizzanak dolgokat. egyszerű dolgokra kell gondolni. ne a lármás oldalon legyen a szállodaszoba. a szervezők az adott nemzet sportolóira ne úgy tekintsenek, mint egy hordára. stb. persze sok sportvezető tesz ezért valamit. de még egy gyúró is többet tett, mint schmitt pál. őt a személyes karrierjén, előmenetelén kívül nem érdekelt semmi. de lényegtelen ez már. ebben igazad van.

a másik dolog: felőlem mondjon le gyurcsány.

2012.04.06. 17:02:23

@Hegseztő Hegesztő: Mintha magyar cseresznyét akart volna eladni Chilébe. Ahonnan most importáljuk. Kurva nagy biznisz!

2012.04.06. 17:04:58

@Hegseztő Hegesztő:" A dél-chilei cseresznyefák nem ütik meg magyar fajtársaik színvonalát - véli Torgyán József. A földművelésügyi miniszter egy fogadáson kijelentette: hatalmas lehetőségek vannak a két ország éghajlatbeli különbségeinek kiaknázására. Például amikor Magyarországon érik a cseresznye, Chilében nem és fordítva. Az ilyen különbségek ésszerű kihasználása folyamatos cseresznyeellátást biztosítana mindkét ország számára - érvelt a miniszter"

Hegseztő Hegesztő 2012.04.07. 00:39:27

@Könnyen elkaptuk, uram!:

1.)Mottó: minden eladható, csak árkérdés
2.)A minőségi áru, eladható bármikor
3.)Chile messze van tőlünk, de a távolság ugyanannyi minkét fél számára
4) Ma pl., a TESCO-ban 666HUF volt a magnélküli CHILEI szőlő. Valahogy csak ide hozták. Amelyik jármű idejön, az vissza is megy…

De Magyarországon lényegében megszűnt a kertészet. Bármerre jársz, búza, kukorica, repce, napraforgó képezi a magyar terméket. Kész, ennyi, nincs több..
Pl, ha Letenyénél bejössz, és a Balaton mellett felfelé haladva nem látsz semmit, csak megműveletlen , kusza, elvadult földeket…
Ezzel szemben átutazol pl. a Pó folyó síkságán, Lombardián , vagy akár tovább a hegyesebb Toscana tartományig, meglátod, miért Európa fő gyümölcs-exportőre Itália.
De , ha végigutazol Szicílián, láthatod, hogy ott a követ is felszántják, hogy szőlőt, olajfát, gabonát stb termeljenek. De ezt látod marokkóban, amely igen csak nagy beszállítója Ny-Európának.. Törökök is nyomják a kertészetet rendesen..
De, ha ellátogatsz pl. Mosel-völgyébe, vagy a Rajna folyó völgyébe, akkor meglátod , mi az a szőlőtermelés és borgazdálkodás. (Franciaországról , Itáliáról, Spanyolországról nem is beszélek..)

Egyszóval: Munka, munka , munka…és ész…

Hegseztő Hegesztő 2012.04.07. 00:43:10

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Hát erről beszélek! Ha már az elején feladod, hogy hát itt dolgozni kellene, akkor annak csak nyögés a vége..
Ha biznisz a chileieknek, nekünk miért nem lehet az?

2012.04.08. 12:23:27

@Hegseztő Hegesztő: Azért nem biznisz nekünk, mert Chile NEM Magyarországra exportál. Hanem Európába!
A piac Európában kissé fizetőképesebb, mint Chilében. A szállítandó mennyiség meg többszöröse. Tehát megéri hajóztatni, ha Hamburgból Európa összes országába áramlik a termék. Ja, egy francia autóipari munkás fizetőképesebb, mint egy chilei. Pedig vehetne francia szőlőt.
Miért vesz a francia chilei szőlőt?
Miért olcsóbb??? Mert olcsóbb a munkaerő? A föld?
de semmi gond, dolgozz, sokat, ingyen! És akkor csak az adókat kell megfizetni a magyar álamnak, kifizetni a NAV birságot, mert úgyse hiszik, hogy ingyen dolkgoztál, kifizetni a hűtés, csomagolás , szállítás, marketing, piacrajutás költségeit, és eladhatnád a szőlőt Párizsban . Nettó marhaság.
Ettől csak az a nagyobb, ha ezt még át is hajóznád az óceánon, hogy eladd a sokkal olcsóbb chilei piacon.
süti beállítások módosítása