HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Kövér megágyazott Fellegi washingtoni tárgyalásainak

2012.04.04. 02:01 Poldi bá

Van itt kérem összehangolt kormányzati politika! Hónapok óta könyörgünk, hogy üljenek már le velünk tárgyalni a "védőháló" ügyében. Meg vagyunk sértve, hogy hiába várja kijelölt magyar küldöttség tágra szabott mandátummal az EU és az IMF delegációját, egyszerűen leszarnak minket. Háborgunk, hogy húzzák az időt, mert meg akarnak alázni minket és rontani szeretnék a pozíciónkat, hogy még nehezebb helyzetben kelljen tárgyalnunk.

Folyamatosan arra hivatkozunk, hogy milyen elkötelezettek vagyunk, bármit megteszünk, amit kérnek tőlünk a tárgyalások feltételeként. Aztán mindig kiderül, hogy megteszünk kettőt, de a harmadikban kötjük az ebet a karóhoz, az a mi ügyünk, elmegyünk akár az Atyaúristenig is, mert ebben nem engedünk.

Világosan, egyre kevésbé diplomáciai csomagolásban mondják meg nekünk, hogy mi a gond. Először azt válaszoltuk, hogy tessék konkrétumokkal jönni, ne általánosságokkal. Amikor megjelölik, mik azok, amik sértik az európai normát, akkor visszavágunk: de hiszen másutt is van erre példa.

Nem irigylem Fellegi Tamás tárca nélküli minisztert, aki most újabb informális tárgyalást kezd Washingtonban az IMF hivatalnokaival.

Kövér László keddi Le Monde-nyilatkozatát nyilván betéve ismerik majd tárgyalópartnerei. Nem gondolom, hogy a Magyar Országgyűlés elnöke (aki eddig meglepően mértéktartóan távol maradt a forint árfolyamának döntögetésétől) ne tudta volna, hogy nyilatkozata nem a lap karácsonyi számában jelenik meg, hanem Fellegi kanosszajárásának előestéjén.

Az, hogy innen megmondja, márpedig ha Nigériának vagy Csádnak pénzt ad az IMF, akkor nekünk is adnia kell - ez olyan tőle megszokott huszáros kirohanás. Viszont fájdalom, a nyugati pénzemberek nem ismerik Kövér úr politikai előéletét, közszereplőként tett unortodox nyilatkozatait, így lehetséges, hogy kicsit rosszul esik nekik ez a hangnem. Pedig összekaphatnák magukat, mert a húrt már végletekig feszítették. Ez abból is látszik, hogy Kövér a Bibó kollégium csocsótermébe való stílusban küldte (szinte) anyjába vissza a riportert, amikor az felvetette az egyik kifogást, miszerint sérti a jegybank önállóságát, ha az elnöknek esküt kell tennie a "nacionalista ideológiával átitatott"  új magyar alkotmányra. "Mit akarnak, mire tegye le az esküt, a Harry Potter harmadik kötetére?" - kérdezett vissza Magyarország közjogi méltósága, igazi államférfiként.

Kövér László megmutatta, milyen köztársasági elnök lenne, Fellegi pedig készülhet, hogy ismét felmossák majd vele a padlót...
 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

101 komment

Címkék: imf kövér lászló fellegi tamás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

farcsika67 2012.04.04. 07:58:03

jó, de ennél többet nem is várhatunk tőle. ez a bajszos talpnyaló egy rakás senki, az orbán utáni korszak azonnali kegyvesztettje. a közvélemény csak mint pökhendi jellemtelen gazemberre fog emlékezni.

sterimar 2012.04.04. 09:32:55

"Mit akarnak, mire tegye le az esküt, a Harry Potter harmadik kötetére?"

Ez óriási, és nagyon igaz. Nevetséges, hogy azon megy a vita, hogy tegyenek vagy ne tegyenek esküt. Nem is értem mi köze ehhez az IMF-nek?

kentauri 2012.04.04. 09:34:53

Ennek a Kövérnek csak úgy fröcsög a szájából a szar. (Hofi)

spontan · http://erdekessegek.info 2012.04.04. 09:40:23

Az fel sem merül benne, hogy ha pénzt kérünk, akkor kevésbé kellene, kellett volna nagymellénnyel, lenézően beszélni arról, aki pénzt ad.

Az rendben van, hogy nem akarják minden vita nélkül alárendelni az országot a hitelezőknek, de ez még nem jelenti azt, hogy lépten-nyomon be is kell szólni azoknak, akiktől pénzt kuncsorgunk.

dr kíváncsivagyok 2012.04.04. 09:41:47

Kövér már-már Jobbikhoz méltó nyilatkozatai sem a demokrácia , sem a diplomácia ,..de még az alapvető emberi (és nem politikusi) normáknak sem felel meg !Sokat árt ennek az országnak....hírhedt nyilatkozataival....

preddy 2012.04.04. 09:47:21

Fellegi vagy shoppingolni vagy nőzni jár Washingtonba, mert azért az IMF előtérben eltöltött ötperces beszélgetésért a recepcióssal nem lenne érdemes kiutaznia egy hétre!

preddy 2012.04.04. 09:49:30

@sterimar:
Nem az eskűvel van baj, hanem azzal, hogy mire tetetik le!
Nekem specie az alkotmányra történő felesküvés helyett jobban tetszene az alábbi eskűszöveg:

Fogadom, hogy munkámat a legjobb tudásom szerint, becsülettel fogom végezni! Pont.

lobster thermidor 2012.04.04. 09:51:43

Jó lesz ha összeszedi magát végre az IMF, mert jön a Toroczkai, meg a betyársereg, és akkor lesz majd nemulass...!

driopios 2012.04.04. 09:55:46

@preddy: igaz, shoppingolni járhatna bécsbe is, mint minden rendes miniszter, ezért csak a nőügy jöhet szóba.

Hefe 2012.04.04. 09:59:04

ez a dagatt laci eleg nagy taho.

bruhahahahihihi 2012.04.04. 10:02:56

Ez a Köteles Laci egy suttyó bunkó, primitív TAHÓ....Nemcsak a súrolókefe lóg ki a szájából, hanem a kapa is , ahogy és amit beszél.
Politikusnak nem nevezhető, mert nem tud "politikusan" beszélni. Csak úgy fröcsög belőle a szar és a hülyeség és MEGGONDOLATLANSÁG!!!!!

Yeto 2012.04.04. 10:03:01

Másokkal ellentétben legalább őszinte. Ez az egyetlen pozitív tulajdonsága is egyben.

sterimar 2012.04.04. 10:03:34

@preddy: Az alkotmányra, de mi ezzel a gond, a köztisztviselők mindenhol az alkotmányra teszik le.

Észmegálló 2012.04.04. 10:03:37

A bugrist meg lehet fürdetni, le lehet vágni a haját, meg lehet(ne) borotválni, sőt öltönyt is húzhatnak rá....... akkor is bugris marad.

Napkutya 2012.04.04. 10:03:37

Ne tévedjünk, az IMF nem egy "személy", aki megsértődik.

A FIDESZ pártharcosainál messze nagyobb tehetségek ülnek ott, teszik majd a dolgukat. Hideg fejjel dönteni fognak, -és pont ugyanolyan szigorúan büntetik majd a hülyeséget, mint eddig.

Én úgy gondolom, ha a teljes FIDESZ-KDNP kormány, nyelv nyújtogatva mutogatná a fenekét a TV-ben, akkor is adnának pénzt, ha az érdek úgy diktálja.

Ugyanígy NEM fognak adni egy sunyi petákot sem, ha azt látják, hogy azt amit adtak, a visszafizetés reménye nélkül elb.sszák valamire.

A kormány? Nem az a baj, hogy NEKIK nem hiszik el, hogy visszaadják, hanem, hogy mire megszabadul tőlük ez az ország, addigra a maradék sem fogja tudni teljesíteni a most begyűjtött kötelességeket...

Igazából, ezt számolgatják...

Azt, hogy mennyire egyenes szavú úriember lehet a tárgyaló partner, -azt meg már látták.

Kopi3.14 2012.04.04. 10:03:53

@preddy: A felelösséget kihagytad belöle.

Az alkotmányra esküvésel nekem nincs bajom, ebben igazat adok Lacinak. A többiben nem.

Hefe 2012.04.04. 10:04:03

hat ha nem is Harry Potter 3-ra, de smitt kisdoktorijara, vagy orban 6-os kartonjara eskudhetnenek...

bruhahahahihihi 2012.04.04. 10:04:21

Ez még házmesternek sem való, nemhogy Házelnöknek..Köz. Elnöknek meg ez is az ORSZÁG SZÉGYENE lenne, csak egyszer szólalna meg:)))

csabakirályfi 2012.04.04. 10:04:45

Küldöm szeretettel keresztény testvéreimnek, Orbán Viktornak, Kövér Lászlónak és az őket lelkiekben nyilván vezető Tőkés, Balog és Szabó tiszteleteseknek: “Ne esküdjetek se az égre, mert az az Istennek királyi széke; se a földre, mert az az ő lábainak zsámolya; se Jeruzsálemre, mert a nagy királynak városa; se a te fejedre ne esküdjél, mert egyetlen hajszálat sem tehetsz fehérré vagy feketévé.”
Elolvashatja Semjén Zsolt is... Aztán persze lehet azzal jönni, hogy az alaptörvény és a HP 3. kötete nincs felsorolva.

én58 2012.04.04. 10:04:50

teljesen igazatok van, nincs nekünk szükségünk saját kormányra se, mert csak fölbosszantunk vele mindenkit! El kell őket zavarni, és nagyon odafigyelni, hogy mindannyian rendesen viselkedjünk, akkor majd talán kapunk egy kis segíjt!

déjá vu39 2012.04.04. 10:11:33

@sterimar:

Ajánlom elolvasni a "Le Monde" nyilatkozatot.

Én_vezettem_? 2012.04.04. 10:25:00

Akkor nézzük a tényeket.
"Ha az IMF tud kölcsönt adni Nigériának vagy Csádnak, Magyarországnak is hitelt kell nyújtania"
Adott Csádnak, Nigériának hitelt? Igen. Pedig ott aztán nincs demokrácia? Igen. Akkor? Igaz.

"az igazságügyi kérdések nem érintik közvetlenül a gazdaságot."
Érintik? Nem érintik. Igaz? Igaz.

A házelnök csodálkozott azokon, akiket felháborít, hogy a Magyar Nemzeti Bank elnökének esküt kell tennie az új magyar alkotmányra - amely Stolz megfogalmazása szerint "nacionalista ideológiával van átitatva". "Mit akarnak, mire tegye le az esküt, a Harry Potter harmadik kötetére?" - kérdezett vissza.

Igaza van? Igaza van. Ha a nemzet érdekeit szolgálja, a saját eszközeivel (és a nemzet érdeke azt is kívánhatja, hogy ne engedjen a kormány pénzhigítási inflatorikus törekvéseinek), akkor miért nem esküszik az alkotmányra? Ha nem a nemzet érdekesit szolgálja az MNB, akkor miről beszélünk?

Egyszóval amit mondott, tényszerűen, abba nem lehet belekötni. Vannak viszont fontosabb érvek is: nagy a bajsza. Meg nem tetszik a pofája. Ja bocs, én kérek elnézést!!!! Ezek mindent vivő érvek.
Ja meg hogy az intelligen, baloldali ikon Hofi azt mondta, szar folyik a szájából. Mondjon le Kövér, egyértelmű,még Hofi is megmondta, hogy szar folyik a szájából, kultútáltan megmondta, nem olyan tahó módon, ahogy Kövér nyilatkozik!!!!!
Monnyon le!!! Monnyon le!!!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.04.04. 10:30:06

"márpedig ha Nigériának vagy Csádnak pénzt ad az IMF, akkor nekünk is adnia kell"

Há, de szíp telefonod va' tezsvírem, biztos tudsz anni egy százast! És figyejj, aggy má' egy cigit a tesómnak is!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.04.04. 10:32:11

@Én_vezettem_?:

Nigéria, meg Csád mintha nem EU tag lenne, mintha nem írt volna alá csatlakozási, és egyéb szerződéseket, valamint mintha nem az EU közepén lenne, és mintha nem tolnák kohéziós forrásokkal.

A többi (se) stimmel.

bruhahahahihihi 2012.04.04. 10:32:13

Schmitt exe kipakol: az Elnök zsarolta Orbánt
2012.04.04. 09:00 Döry L.

Legalábbis egy Magyarországgal foglalkozó holland online újság a Hoongarijevanddaag szerint. A cikk szerint, Schmitt volt barátnője azt állítja, hogy Schmittnek vitája volt Orbánnal, nem akart lemondani és még nyomást is gyakorolt a miniszterelnökre.
"Kemény menet volt" - állítja az Elnök volt barátnője a hírszobából (Schmittnek volt csaja az MTV-nél? írjátok meg, a szerk.), és arra az intenzív vitára utal, ami a miniszterelnök és Schmitt között zajlott előző éjszaka. „Fölhívott engem utána és elmondta, hogy kitartóan érvelt Orbánnak, arról, hogy miért akar elnök maradni. Orbán föl volt bosszantva, az ország arcvesztése miatt, csakúgy mint pártja és az ellenzék is. Erre Schmitt azt mondta, hogy ha mennie kell, akkor kiteregeti az összes szennyest, mert túl sokat tud - személyes dolgokat is. Ezért adott neki Orbán két napot, hogy tegyen amit meg tud- és akar tenni annak érdekében, hogy legalább a személyes büszkeségét megmentse.

bruhahahahihihi 2012.04.04. 10:34:23

Pakolj ki mindent Orbánról...Sicc Pali!!!!!
Azzal visszanyernéd sok Magyar ember szeretetét, több lenne mint ami most van!!!!!!!

Gondold meg. Neked is jobb lenne és az Országnak is.
Legfeljebb a Törpe MEGŐRÜL és örökre bezárják Ausztriába.

ob.szerver 2012.04.04. 10:41:20

Vajon mit tesz a NAV, hogy beszedje Szilárd testvérétől azt a 110 millát (kamat és bírság nélkül) amivel becsődöltetett nyomdabiznisze után tartozik az államnak?

turulpina 2012.04.04. 10:41:37

Ahogy angolul mondják, kötéllászló is full of shit.

ob.szerver 2012.04.04. 10:44:04

Abban azért igaza van, hogy a csádi és a magyar kormány tisztelete a demokratikus értékrend és intézményrendszer iránt nagyjából egy szinten van.
Ilyen alapon tényleg nem kellene bennünket diszkriminálni.

driopios 2012.04.04. 10:45:14

@bruhahahahihihi: volt barátnője? Arról is lemondott, vagy mi? Mikor? Vagy ő is az exeit hívogatja részegen, amikor bajban van? Na, ez legalább egy férfias dolog.

gnme 2012.04.04. 10:49:45

áj donhev inglis leszön

www.youtube.com/watch?v=1qRpLY14lkU

it iz nat impossibül :-D

Kave 2012.04.04. 10:50:34

"Mit akarnak, mire tegye le az esküt, a Harry Potter harmadik kötetére?"

Nagyon jófej Kövér!!! Igaza van, a liberós tahók inkább a heri poterre tennének esküt, mint bármire, aminek köze van Magyarországhoz. Sajnos nálunk egy magyarellenes liberális álértelmiség dominál még mindig. (Ja igen, és a nagy részüknek persze kamu diplomája van!) Mindent megtesznek, hogy lejárassák saját hazájukat (….izé, lakhelyüket). Itt az idő ki kell szórni az álliberális magyarellenes értelmiséget(?) a közéletből! Hát kezdődjék a diploma/kisdoktori ellenőrzés!

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.04. 10:54:05

Ha kérek, akkor azt tisztelettel teszem és elfogadom a kölcsönadó feltételeit, ha nem akkor nem kérek.
Ülni nagy pofával és várni a jótevőt, fideszes szarháziság, de ők ilyenek!

A sokat emlegetett nemzeti egységet még Orbán képben van , vele nem lehet megteremteni.
A k. elnöki tekintély visszaszerzését és valami nemzeti egységet csak a népszavazással választott személlyel lehetne elérni.
Nagyot bukott Orbán és a fidesz, az ellenzék csak a választásokra összefogva el tudja kergetni (pl. az anyjába..)

Hogy jöhet szóba egy Kövér, egy Tőkés, jó hogy nem Csintalan Sándor vagy Bayer bunkó Zsolt! Persze a fideszes nemzeti pofátlanságba ez is belefér!

Szíjjj ártó hazug,disznó te is takarodj!

Kopi3.14 2012.04.04. 10:54:09

@Én_vezettem_?: azért mert egy másik országnak ad az IMF pénzt miért kell abból levezetve kötelezöen nekünk is adnia?

abc 2012.04.04. 10:55:23

@Kave: egyes leülhetsz :)

Shinigami Daiko 2012.04.04. 10:56:09

@preddy: nyilván mindkettő ... és ha a recepciós az a nő?

Shinigami Daiko 2012.04.04. 10:57:12

@preddy: esküszövegben "Pont"?

:-)

gnme 2012.04.04. 10:57:35

bajúszpödrést a pártba! éljen dzson lenon!

ő szori, áj donhev inglis leszön

Szabványok 2012.04.04. 10:59:58

Nem értem én ezt az egészet!
Nekünk van szükségünk a kölcsönre és nem az IMF-nek a kölcsönadásra.
Ha valaki hozzám jönne kölcsönkérni azzal, hogy
"Add a zsózsót, Te hülye állat, aztán húzzál el a fenébe!"
akkor én sem adnék.
Aki pénzt akar tőlem, az jöjjön el hozzám, legyen kedves, ígérjen meg mindent és a kéréseimet teljesítse. Nem teszi? Akkor nem adok.
Különösen akkor, ha közben arról beszélnek, hogy én tukmálom a kölcsöneimet, adósrabszolgaságba döntöm az országokat, sőt nincs is szükség a kölcsöneimre.

Shinigami Daiko 2012.04.04. 11:01:28

@Én_vezettem_?: pézt kérni se szükséges. Igaz? Igaz. Akkor hol a gond?

nósumifan 2012.04.04. 11:01:35

@Kave: huhúúúú... Kimaradt a reggeli gyógyszer, mi? Kapd be gyorsan!

CSENDES 2012.04.04. 11:17:10

@Én_vezettem_?: "Akkor nézzük a tényeket.
"Ha az IMF tud kölcsönt adni Nigériának vagy Csádnak, Magyarországnak is hitelt kell nyújtania"
Adott Csádnak, Nigériának hitelt? Igen. Pedig ott aztán nincs demokrácia? Igen. Akkor? Igaz.

"az igazságügyi kérdések nem érintik közvetlenül a gazdaságot."
Érintik? Nem érintik. Igaz? Igaz."

Nos, arról az egy aprócska dologról feledkezel meg, hogy az IMF nem követel semit sem tőlünk, sem a kormánytól.
Egészen egyszerűen arról van szó, hogy egy bizonyos egyezmény értelmében addig nem tárgyal semmilyen hitelről, amíg az EU nem adja a jóváhagyását.
Az EU követel meg bizonyos dolgot, szintén egyezmény alapján és szerződés alapján Magyarországtól. Ezt a bizonyos szerződést magunk írtuk alá. ezért súlyos csúsztatás is egyben Kövér pökhendi nyilatkozata.

mojszipupi 2012.04.04. 11:17:42

Pali vallj színt a gazdádról, egy ország várja! Biztos ütné az összes valóságshowt :D

fvipera 2012.04.04. 11:17:56

@sterimar: erre egy mozaikszó a válasz: ECB

CSENDES 2012.04.04. 11:17:59

Azt meg már csak szerényen hozzáteszem, remélem tudod, Csád és Nigéria nem Eu tagállam.

dr. mesterséges színezék 2012.04.04. 11:18:30

Nem is tudom... Kövér már annyira hülye, hogy nem ismeri a szavak hatását, ezért említi Mo.-t Csáddal és Nigériával egy mondatban, vagy annyira okos, hogy ismeri, és megint kell a shortpénz a pártnak, vagy annyira tisztában van az ország helyzetével, hogy örülne, ha Csáddal és Nigériával egy napon említhető volna.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.04.04. 11:18:58

@Shinigami Daiko: Hálós-trikós cigányok a sarkon, bazmeg. Még, jó, hogy nem bicskázta meg a Le Monde riporterét.

2012.04.04. 11:22:30

@Kave: ez tipikus egyebkent az ilyen primitiv tarsadalmakban: a szuk ertelmisegi reteg nem tudja eloremozditani az orszagot, mert kevesen vannak. a magadfajta tanulatlan, tudatlan, semmirekello csurhe meg zsidozik, karvalytokezik es frocsog a szuk ertelmisegre. mindezt csak azert, mert a szuleid csoves szarok voltak es nem tudtak rendes iskolaba jaratni, vagy siman jobbagyok es nem is akartak. szocialis, oktatasi es neveltetesi kulonbseg. hatalmas arok az ertelmiseg es a genny kozott.

objektive tekintve a dolgot a magadfajta proszto tomeg viszi vesztebe ezt az orszagot.

amugy fizettel mar adot..? :)

nósumifan 2012.04.04. 11:26:42

@Én_vezettem_?:

1. CSÁD és Nigéria nem EU-tag, nem itt van, Európa közepén. És ott éppen a demokrácia megteremtésének egyik legfontosabb feltétele az, hogy pénzt pumpáljanak a gazdaságba.
2. Az igazságügyi kérdések jelentősen érintik a gazdaságot. Ki fektet be egy olyan ország gazdaságába, ahol visszamenőleges törvényekkel nyúlnak bele a cégek, vállalkozók, magánemberek zsebébe? A jogorvoslat lehetősége nélkül!
3. Erre az alkotmányra(?) egy mezei köztisztviselő se tenne esküt, ha van benne egy kis tisztesség. Aki a nemzet érdekeit védi, az biztosan nem. Aki a jelenlegi hatalom bebetonozását akarja, az biztos, hogy igen.
4. Kövérnek nem a pofája, vagy a bajsza visszataszító. Az "elmúlt 22 év"-ben tett kijelentései, kirohanásai tették hiteltelenné.
5. Hofi: ha jól emlékszem, nem egy konkrét kurzus, vagy párt ellensége volt, hanem a mindenkori hülyeségé és gerinctelenségé. Jobbosé is, balosé is. Kövérről plasztikusan fogalmazott. De nem volt trágár, csak reális. És még finom is volt...

Végül:
Téged csak a tények nem zavarnak: okoskodsz, csúsztatsz.
Igaz? Igaz!
Akkor bizony nagyon fideszes vagy. Ez az ő legfontosabb fegyverük.
Igaz? Igaz!

Ezért írsz ilyenek marhaságokat...

Kurgán 2012.04.04. 11:28:09

Addig balhéznak fideszék, amíg egy fillért se ad az IMF. A nagyokos Kövérnek pont Nigériát meg Csádot kellett elővennie. Így is több EU-n kívüli nagyhatalom úgy gondolja, hogy az IMF-nek nem az EU országaiba kéne rakni a pénzét. A vége az lesz, hogy az IMF beint, aztán Orbán meg mehet Merkelhez kanosszát járni, hogy pénzt kapjon.

@Én_vezettem_?: van egy nagy különbség Magyarország és Csád között, mégpedig az, hogy Magyarország az EU tagja, Csád meg nem. Az IMF-et nem a mi demokráciánk érdekli, csak van egy olyan papír aláírva, hogy EU-s ország csak akkor kap pénzt, ha abban az EU is benne van. Az EU meg egyelőre nem akar benne lenni, így nincs IMF pénz se.

thomaszka 2012.04.04. 11:32:08

Kövér "Köteles " Lacinál nagyobb surmó kevés van, az biztos. Milyen vidám hangulatban telnének a nemzetközi találkozók ,ahol részt venne ! Csak a tolmácsok izzadnának, mire szalonképesre fordítanák, amit mond.

thomaszka 2012.04.04. 11:35:18

@Kave: Azt hiszem, miattad máég az általános iskolai bizonyítványokat sem ártana( Persze ha nincs jelezd, nem akarlak igazságtalanul vádolni !

lyia (törölt) 2012.04.04. 11:40:23

Kövér "Suttyó" László megnyilatkozása nem is önmagában bántó (egyébként úgy is), hanem mert arról ad tanúbizonyságot, Kövér úrnak fogalma sincs az IMF működési elveiről.

Ha nem tudná, ezúton jelzem neki, az IMF nem hasonlítgatja egymáshoz az országokat, hanem azokat adott helyzetükben, esetleg fejlődési irányukat, nemzetközi beágyazottságukat illetően vizsgálja.

Tehát az nem úgy van "Laci", hogy az IMF-nél ül egy ember (vagy kettő), és azt mondja, na, ezeknek az afrikai majmoknak adtunk zsozsót, akkor kapjanak a magyarok is.

Sőt még úgy sinvden, hogy összeül az IMF igazgatótanácsa, és megbeszélik, hogy gyerekek puhítsuk még, alázgassuk kicsit ezeket a köcsög magyarokat.

Nem, nem így megy.

Az a szomorú, hogy a Fideszben mégis sokan így képzelik.

El van a gyerek, ha játszik, kár hogy velünk ...

Anti Anyag (törölt) 2012.04.04. 11:42:14

"Hónapok óta könyörgünk"

A helyzet ez, hogy csak úgy teszünk, elégé nyilvánvaló, hogy senki nem szívesen fizet ki védelmi pénzt. Kölcsönért, amire valójában nincs is szükség erős befolyást, na ez egy eléggé liberális dolog.

Amúgy nem nagyon értem, egyes bloggerek előtt miért jön le úgy, hogy könyörgünk. Marhára nem könyörgünk, nyilván Kövér is ezért szólt be.

Valójában nem akarunk velük üzletet kötni ez szerencsére az IMF előtt is jól látszik.

Kopi3.14 2012.04.04. 11:44:33

@thomaszka: dojcstompival ha közösen domboríthatnának...

Anti Anyag (törölt) 2012.04.04. 11:45:20

@lyia: Ne légy már ennyire naív. Az IMF egy kölcsön lehetőségét adja befolyásért. Ezért nem igazán kell ez. Ha annyira szükség lenne rá, elhiheted, már rég megkötötték volna az egyezményt.

Az ilyeneket valójában nem értem, mint te. Vagy annyira jó lenne az neked, ha nem egy magyar kormány, hanem az IMF diktálna?

Olvass kicsit utána miket szeretne, hátha kijózanodsz.

CSENDES 2012.04.04. 11:45:48

És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy az EU felé is megküldött KSH jelentés szerinti államháztartási hiány (korrigált mutatója) nem egyezik az NGM által kiadott győzelmi jelentésben meghatározott számmal. Mindez pedig nem jó hír, mert nem csupán politikai akadályt jelent, hanem egész konkrétan gazdasági akadályt.

dr. Ringlósztár 2012.04.04. 11:46:14

@Kopi3.14: @sterimar:
Az alkotmányra felesküvés normális országban rendben is lenne, ha nem rakták volna tele oda nem való tételekkel, mint pl. egykulcsos szja, a PSZÁF-MNB összevonás stb., mely tételek rögzítése jó ötletnek tűnt, de egyértelműen a monetáris politika befolyásolása volt a cél, ami csökkenti a következő választáson megválasztott kormány szuverenitását. Ezzel az összehazudott 2/3-al minden utánuk következő kormány jogait csökkentik.

nósumifan 2012.04.04. 11:49:20

@Anti Anyag: ez szép volt.
Ha szerinted csak bohóckodunk, hadd kérdezzem meg: miért?
Mi a célunk ezzel?
Kíváncsian várom a választ!

Sir Galahad 2012.04.04. 11:51:55

Akik azt mondják, hogy márpedig az kölcsönért a kormánynak kötelessége volna jó képet vágva kinyalni az imf valagát, képzelje el, hogy mondjuk ő maga kiállna-e letolt nadrággal a főtérre fél órára, csak mert a bank ezt írja elő. Azt gondolom, az ésszerű, gazdasági jellegű kérések teljesítése joggal elvárható, a többi meg szívatás, amiből érthetően nem kér a kormány, még akkor sem, ha egyébként jót tenne a gazdaságnak az IMF-megállapodás.

Dr. No 2012.04.04. 11:55:59

Nem csoda, hogy Csáddal, Nigériával példálózik a bajuszkirály (azért érezzük a finom célzást, miszerint nehogymá primitív niggerek kapjanak pénzt, a hungarikumokon alapuló kultúrfölény pedig ne...), lassan kezd olyan lenni, mintha Mobutu kormányozná az országot.

Kurgán 2012.04.04. 11:59:42

@Anti Anyag: Te se legyél már ennyire naív. Mégis szerinted most mi van, ki diktál? A kormány hónapok óta úgy táncol, ahogy az EU fütyül. Csak néhány taktussal elkésve, de mégiscsak visszavonják vagy átírják, ami az EU-nak nem tetszik.
Kell az a pénz, csak most éppen nem annyira, mint 3 hónapja. Csakhogy a jelenlegi nemzetközi pénzügyi hangulat egyik napról a másikra újra változhat, és akkor megint kakiban lesz az ország finanszírozása rövid távon is.

nu pagagyí 2012.04.04. 12:01:37

Talán kérjenek végtörlesztési lehetőséget, hátha...

gnme 2012.04.04. 12:28:00

@thomaszka: :-)))

ezt vajon hogy fordítanák (ik mussz aufsz kló géjen)

"....hu b+ fingottam, oóó a reggeli kó'bászos rántotta, azanyja jóistenit, ennek leve van,, ajajj kürt után jön a sógor .. na én mentem elvtársak, papír van??... "

nósumifan 2012.04.04. 12:29:40

@Sir Galahad:

Van abban valami bájosan komikus, amikor egy fidesznyik tiltakozik a seggnyalással szemben...

Mellesleg az IMF esetében nem erről van szó.

Nem emlékszem arra, hogy meggebednének azért, hogy kölcsönt adhasson.

Amúgy pedig a játékszabályok betartása, a kulturált vita és érvelés nem azonos a seggnyalással.

kukorica-jancsi 2012.04.04. 12:40:36

Gyalázkodjatok csak. Itt mégis csak többen olvassátok egymást, mint amikor budifalakra írjátok, hogy nagy f***t szoptok.

Kövér László - veletek ellentétben - letett valamit az asztalra. Elhiszem, hogy nem tetszik a bajsza és a szókimondása.

Külön szerencsétek van a Schmitt-üggyel, mert nem volt annyira látványos a népszavazásügyi beégésetek. Köszönjétek meg neki.

2012.04.04. 12:44:23

@Én_vezettem_?: Vajon tudod is, hogy mennyire működik Csád vagy Nigéria, vagy csak ránéztél a térképre, és azt láttad, áá, az Afrika, tehát tele van kecskebaszó niggerrel. Azt mégis kaptak hitelt.

Kotkodus 2012.04.04. 12:45:31

@Én_vezettem_?:
sajnos a fidesz politikai berendezkedése súlyosan érinti a gazdaságot: visszamenőlegesen kivetett szektorális adók, különadók, kizsarolt manyup, alkotmányban rögzített gazdaságpolitika (alkotmánybíróságnak nincs jogköre vizsgálni a magántulajdonhoz fűződő jogokat), egyeztetés nélküli végtörlesztés, stb.

valószínűleg te sohasem fogod elfogadni ezeket az érveket, de egy befektető - ha döntési helyzetben van - nagyon is megfontolja, hogy ilyen környezetbe befektessen-e. ez van. azért szép napot kívánok!

Kopi3.14 2012.04.04. 12:51:18

@kukorica-jancsi: megmutatnád, pontosan mit is tett le arra a bizonyos bútordarabra? Mire fel kell ennyire nyalnod a seggét?

Shinigami Daiko 2012.04.04. 12:59:00

@Lrdx: tévedésben vagy, azok a románok. Ott esetleg a teve jöhet szóba ... :-)

Shinigami Daiko 2012.04.04. 13:06:08

@gnme: mivel elég(?) sokat tolmácsoltam, persze, az ilyen lefordítása, pontosabban átemelése persze nem lehetetlen, de kell hozzá a mindkét (sőt mindhárom) felet érintő előfűtés (ami az állófogadás része (lehet) ...

nósumifan 2012.04.04. 13:07:14

@kukorica-jancsi: 160 ezer aláírás = beégés?
A beégés majd az lesz, amikor ezt (is) lesöpritek az asztalról a parlamentben.
Ezt fogod fújni, mikor neked se, anyádnak se, meg a kölködnek se lesz munkája, segélye, meg semmije se?
Mert erre haladunk mérföldes léptekkel.
Az meg, hogy Kövér letett valamit az asztalra, röhejes.
Max. a lábnyomát. Sajnos.
Mert az asztalon enni meg írni szoktunk.
Éljen a koleszosok országa!
Most majd jön a következő haver, és te éljenezhetsz lelkesen.
Most akkor ki és mit szop?

nósumifan 2012.04.04. 13:12:10

:-)
Amúgy a francia lap kérdezhette volna a múlt héten is az OGY-elnököt.
Szimbolikus lett volna:
Le Monde = LeMond-e?
:-)

Shinigami Daiko 2012.04.04. 13:14:08

@Shinigami Daiko: ja, bocs, és akkor beduinok, nem niggerek. Az más műfaj ...
bocsi

Kutchek (törölt) 2012.04.04. 13:14:15

"márpedig ha Nigériának vagy Csádnak pénzt ad az IMF, akkor nekünk is adnia kell"

A Kolompár család is segélyből él, adjanak akkor nekem is!!!

Három ok, amiért kapásból le kéne rázni az IMF-t:
-minket ne emlegessenek egy lapon bantu népekkel
-minket ne gyarmatosítson az IMF, mint Nigériát
-a mi unortodox gazdaságpolitikánk rendkivül sikeres, kéretlen tanácsadók nélkül is

Viszont ha ennyire kétségbeesetten várjuk öket lehet, hogy valóban nagy szarban vagyunk.

gazell16 2012.04.04. 13:18:14

"Mit akarnak, mire tegye le az esküt, a Harry Potter harmadik kötetére?"
Aki ezen nem tud egy joizut kacagni annak nem osztott az oregisten humorerzeket.

2:Preddy: Nem az eskűvel van baj, hanem azzal, hogy mire tetetik le!
Nekem specie az alkotmányra történő felesküvés helyett jobban tetszene az alábbi eskűszöveg:

"Fogadom, hogy munkámat a legjobb tudásom szerint, becsülettel fogom végezni! Pont"

Felőlem.... de nem pont. Uganyis minden cel es igeret akkor er valamit ha vegig van gotgetve. EN minden eskuhoz hozzatennem a zaradekot:
"Amennyiben munkammal kart okozok a nemzetemnek, vagy egyeni hasznot huzok belole, azonnal lemondok, bortonbe vonulok es az okozott kar 100 szoroset visszafizetem en es a kozvetlen csaladom vagyonabol az allam kasszajab. Anyagilag nem profitalok a kinevezesembol adodo elonyok okan."

Idealista gondolat nemde?

kukorica-jancsi 2012.04.04. 13:33:50

nósumifan: A millához és a 330-as melldöngetéshez képest a 160 beégésnek mondható. pláne olyan kérdések mellett, hogy "akar-e Ön több szabadságot"... Persze ettől te és az internet e belterjes szegletének többi kis lakója még megélhetitek dicsőséges győzelemnek, hiszen látom, hogy itt az a valóság, amit magatok elé képzeltek.

lobster thermidor 2012.04.04. 13:56:05

@gazell16:

"Mit akarnak, mire tegye le az esküt, a Harry Potter harmadik kötetére?"
Aki ezen nem tud egy joizut kacagni annak nem osztott az oregisten humorerzeket.

Ezzel csak az a baj, hogy Kövér nem a Mikroszkóp színpadon lép fel, hanem jelenleg Magyarország Köztársasági Elnöke, az IMF pedig nem a Humoristák klubja, vagy a kabaréolimpia.
Díjazásért viccelődni azokon szoktak.
Bár ahogy a Parlamentet elnézem...!
A Fővárosi Nagycirkuszban legalább világszínvonalon bohóckodnak.

Napkutya 2012.04.04. 14:10:47

Az amnéziásabb kommentelőknek, Kövérrel kapcsolatban: Egyszer Horn Gyulát kérdezték, Kövér egyik veretesebb nyilatkozata után, talán 2002-ben, majd 13 évvel a rendszerváltás után.

Szóval Gyula Elnök hümmögött egy kicsit azzal a puffadt fejével, aztán csak ennyit mondott:
- Hát, nem szép ez, egy volt elvtárstól!

Emlékeim szerint ekkor elég hülyén nézett a riporter, mire Gyula Elnök még hozzátette:
- Egymással szemben volt az asztalunk!

Nem is ő az egyetlen, a FIDESZ-ben, akin k.va nagyot fordult a köpönyeg!

Viszont, tény, NEM sunnyog!

Talán, őt kedvelem a legjobban a FIDESZ-ben, bár néha cifrákat mond. Nem kedvelem a pártját, de azt el kell ismerni, neki legalább van vér a pucájában!

Ha már pártkatonának kell lennie a Köztársaság Elnökének, akkor inkább legyen ő, mint valamelyik símaszájú kollégája, akinek talán azt sem lehet elhinni, ha kérdez.

Netuddki. 2012.04.04. 14:18:30

Egy fideszesnek tök mindegy mire esküszik, úgysem tartja be...

Netuddki. 2012.04.04. 14:20:57

@Kutchek: "-minket ne emlegessenek egy lapon bantu népekkel"

Izé, akkor talán nem bantukat, bocs dakotákat, bocs gumicsimmás parasztokat kéne megválasztani...

Leonhard Euler 2012.04.04. 14:40:57

hagyjuk már ezt az alkotmányra való hivazkozást.
Nincs alkotmányunk. Alaptörvényünk van. Az alkotmánynak volt száma és része volt a jogszabályoknak. (A rendszerváltás(!) óta közel száz módosítása volt, ezért már egészen elfogadható tartalommal rendelkezett. Nem kommunista alkotmány volt.)
A jelenlegi alaptörvénynek nincs száma. Sőt nem is jogszabály:
Alapvetés ...
C)cikk ...
(3) Az Alaptörvény és a jogszabályok érvényre juttatása érdekében kényszer alkalmazására az állam jogosult.

Jön valaki és a saját társasjátékához új játékszabályt alkot, majd ezt mindenki szó nélkül vegye figyelembe. Szerintem a beiktatáskor volt valami esküféle. Miért kell megismételni?

Sok vicc közül egyet:
Három fejezet van. Az első nagybetűs számozással, a második római számokkal, a harmadik arab számokkal. A nyugodt alkotói légkörben senkinek nem tünt fel, hogy a nagy I azonos a másik fejezet római I-es számával. (Már módosították a balamát.)
Az eredeti megtekinthető a 2011.03.14-i állapotú beterjesztésen Lázár úr, Harrach úr beterjesztésével és 225 Fideszes és 36 KDNP-s képviselő aláírásával.
Szóval nem alkotmány, Alaptörvény.

Sir Galahad 2012.04.04. 16:43:32

@nósumifan: Ha engem gondoltál fidesznyiknek, akkor mellélőttél. Az IMF amúgy valóban nem gebed meg azért, hogy kölcsönt adhasson - sokkal inkább húzza az időt a gazdaságtól független kifogások sorolásával. Úgy látszik, bizonyos körökben a a "játékszabályok betartása, a kulturált vita és érvelés" azt jelenti, hogy csak az egyik félnek lehet igaza és az bármit követelhet, a másik meg köteles azt teljesíteni, legyen az bármi is.

nósumifan 2012.04.04. 17:35:47

@kukorica-jancsi: tipikus kétbites agy.
Ez a válasz röfögésnek is kevés.
Nem emlékszem arra, hogy dicsőséges győzelmet említettem volna.
Csak azt, hogy nem beégés.
Amúgy a 200-at is megdugná a fidesz alkotmánybírósága, de ezt te is tudod.

A belterjes szeglet pedig ugye az országnak az a 80%-a, aki szerint nem jó irányba mennek a dolgok?
Nem baj, te csak éljenezz tovább.
De aki ezeknek éljenez, az vagy maga is érdekelt valamelyik izmos kis fideszbuliban, vagy abban a szűk körben él, akik jól jártak az egykulcsos adóval (és most röhögnek a markukban, mert ők eddig is jól éltek...)
A harmadik lehetőség: sík hülye.

A schmitt-üggyel meg tényleg nagy szerencsénk volt. Mert még csak a fél világ néz minket bohócországnak. Épp azok miatt, amiket orbánok, schmittek, matolcsyk, meg kövérek (és még baromi hosszú a sor) letettek az asztalra.

Lassan egy fordított állatkertben érzem magamat: az állatok bezárták az embereket, nehogy elszabaduljanak...

nósumifan 2012.04.04. 17:54:32

@Sir Galahad:
Az is az IMF időhúzása volt, mikor nagy hanggal elküldték őket karácsonyozni "kishazánk nagyjai"?

A kifogások közül mondd meg, melyik független a gazdaságtól!
Attól, hogy esetleg nem konkrétan a gazdaságot szabályozza egy-egy törvény, attól még érinti azt. Ilyen a bíróságok ügye, a médiatörvény, a tákolmány, és még sorolhatnám.

A kulturált érvelés keretében pedig be lehetett volna bizonyítani néhány kérdésben, hogy az EU téved.
Ez eddig még nem sikerült, ha jól látom.

A kulturált vitában alkalmanként mindkét fél enged. De az soha nem vezet eredményre, ha időnként úgy magyarosan odab@szunk egyet!
Ez csak a kocsmában működik. De ott is csak ideig-óráig.

Viszont ott, ha szemen köpöd azt, akitől kölcsönt akarsz kérni, rövid úton elhajt. És a többiek még ki is röhögnek. Ilyen egyszerű ez a dolog!

pjm 2012.04.04. 18:00:51

@csabakirályfi: semjén minek olvasná, még összezavarodna a fejében a keresztyény erkölcs- és hitrendszer. Mivel ugye azt ő írja, nem tudná ki a felelős az idézet forrásának megírásáért...Bár az ottan a kereszten biztosan nem.

pjm 2012.04.04. 18:01:57

lenne csoda, ha újra a gyülekezet előtt kellene gyónni igazságszérummal átitatva...Az öszödi beszéd egy kis esti mese lenne....

Mariann19 2012.04.04. 18:44:10

Kövér László egy önjáró, öntörvényű ember, az eddigi megnyilvánulásai alapján ez a tulajdonsága ismertté vált. Ez az ember tipus képetelen magára nézve elfogadni a civilizált társadalom szabályait és törvényeit.Politikusként hogyan is tudná egy ilyen habitusú ember a demokrácia elveit betartani és betartatni.Aggályos, hogy a nemzetközi politikai színtéren való megjelenése az ország lejáratását fogja jelenteni.Az már fel sem merülhet, hogy képes legyen betartani a diplomáciai élet küllemi megjelenés és nyelvezeti elvárásait.Megfigyelhető a kormányzati szóhasználat földhözragadt stílusa:"saller, koki stb". Elnézem néha a külföldi diplomaták vagy Eu-s résztvevők megjelenését, mely szinte arisztokratikus jellegű nemcsak öltözékben, de gesztusokban, szóhasználazban is.Az országot képviselők ebben a közegben esetenként sport zakóban, kockás ingben /lásd:dec-i IMF tárgyalás/ jelennek meg, magukra erőltetett "laza fiúk" képében, zsebretett kézzel.Tudom, nem ez a döntő az ország elfogadottságát tekintve, én mégis szégyelem a tahóságunkat, azt, hogy nem reprezentáljuk a nyugati társadalom civilizációját sem retorikában, sem megjelenésben.

kirsten 2012.04.04. 19:06:00

@Kave: Hát a ti szar alaptörvényetekre semmi szín alatt sem tennék esküt, ha egy kis becsület lenne bennem.

lobster thermidor 2012.04.04. 19:15:20

@Mariann19:

A megjelenés az egy dolog, de ha rájuk lehel...

kukorica-jancsi 2012.04.04. 19:32:13

nósumifan, nem akarlak bántani, mert más hozzászólásaidból úgy látom, hogy voltaképpen egy jó szándékú széplélek vagy.

blacklord 2012.04.04. 20:18:15

Ami azt illeti, szerintem ez jó poén volt... :-))) Kövér szerintem se teljesíti a pártatlanság követelményét, de így is több kvalitása van, mint Schmittnek. Bár aztán lehet, hogy jól bebizonyítaná az ellenkezőjét, ha tényleg ő válna azzá...

Sir Galahad 2012.04.04. 23:22:01

@nósumifan: Az IMF időhúzása az, hogy olyan feltételeket szab, aminek a józan ész szerint nincs köze a gazdasághoz, azaz mesterséges akadályokat gördít a megállapodás elé. Például, hogy a bírákat mikor nyugdíjazzák, vagy hogy a Nemzeti Bank elnöke, mint minden más köztisztviselő, tesz-e esküt az alkotmányra, csak nagyon közvetve kötődik a gazdasághoz. Persze lehet mondani, hogy minden kötődik a gazdasághoz, de akkor miről beszélünk? "A kulturált érvelés keretében pedig be lehetett volna bizonyítani néhány kérdésben, hogy az EU téved. Ez eddig még nem sikerült, ha jól látom." - Valóban nem sikerült, mert az EU lesöpri az érveket, egyszerűen azt követeli, hogy Magyarország módosítsa Brüsszel szája íze szerint a kifogásolt törvényeket. Ha az egyik fél követel és meghallgatni sem hajlandó a másikat, elég nehéz kulturáltan érvelni, nem csoda, hogy elhangzik néhány durva megjegyzés.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2012.04.04. 23:27:31

@Sir Galahad: amikor beléptünk az eu-ba, elfogadtuk, hogy a civilizált nyugat és a demokrácia szabályai szerint játszunk.

ha nem így teszünk, akkor bizony betartatják.

csak viktor azt képzelte, hogy majd nem. hát de.

egyébként meg, ha játsza valaki a cinikus-ostobát, akkor ne csodálkozzék, hogy nem úgy beszélnek vele, mint egy úriemberrel. mert nem az.

Sir Galahad 2012.04.05. 11:48:52

@mcs: Ezt én készséggel elfogadnám, ha "a civilizált nyugat és a demokrácia szabályait" betartatnák a kollektív bűnösség elvén alapuló Benes-dekrétumot fenntartó Csehországgal és Szlovákiával is, vagy utóbbit a kisebbségi jogokat sértő nyelvtörvény visszavonására köteleznék - és még sorolhatnám a példákat, országokat. Érdekes mód mások esetében nem baj, ha más szabályok szerint játszanak, Magyarország esetében meg igen. És amiért ez így van, előttem hiteltelen az Unió (meg vele együtt az IMF) valamennyi politikai jellegű követelése.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2012.04.05. 13:32:08

@Sir Galahad: különféle emberek vagyunk.

én például, ha juhász lennék, teszemazt, és avval szembesülnék, hogy:
- a nyáj néhány tagjának körmözésre lenne szüksége
- néhány bikra készül elkóborolni, vagy már el is indultak
- a kuvasz farkast jelez a csalitosból
- sok a szúnyog és ideges a puli
- és egyébként is jó lenne lassan új legelőre baktatni

nos, akkor az első dolgok között a farkas és a kóborgók problémája lenne.

persze, szakértő juhászok biztos majd kiderítik, hogy a körmözés is rohadt fontos, de az biztos, hogy szúnyog ügy várhat, attól ritkán szalad szét a nyáj, meg bele sem döglik nagy eséllyel a fél állomány.

---

ha ennél is primérebb magyarázat szükséges, azt nem tudom biztosítani anélkül, hogy közben hülyének ne érezd magad, az meg ugyi, mire lenne jó?

tisztakéz · http://netes.8x.hu/ 2012.04.11. 20:12:16

A politika ennél sokkal bonyolultabb, nem lehet elbagatelizálni!
süti beállítások módosítása