HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • Diorella Queen: Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

92,9 MHz

2012.02.28. 21:57 Poldi bá

Ahh, szóval akkor a probléma így volna rendezve, kedves Miniszterelnök Úr?

Mint tudjuk, Magyarországon a bíróságok függetlenek, döntésüket nem befolyásolhatja senki, legkevésbé a magyar kormány, még annál is sokkal kevésbé Magyarország miniszterelnöke.

Hillary Clinton levelében felrótta Orbán Viktornak: "Az, hogy nem újították meg egy népszerű beszélgetős rádiócsatorna engedélyét, komoly aggályokat vet fel azzal a kötelezettségvállalással kapcsolatban, hogy biztosítják a média sokszínűségét."

A magyar miniszterelnök nem válaszolhatta azt, hogy ok, megoldjuk. Cirádás szóvirágokkal azt tudatta, hogy bár nem az ő hatásköre, de tájékozódott, s azt mondták neki, hogy az illetékes médiahatóság mindent, de tényleg mindent megtett, "...a tender teljes átláthatóság mellett zajlott, és a médiahatóság megtett mindent annak érdekében, hogy megőrizze ezt a fontos hírcsatornát: a jelölt teljes pontszámot kapott a szubjektív kritériumokra, amely mérlegelés tárgya lehetett, de a jelölt nem tett versenyképes pénzügyi ajánlatot. Ezért a Médiahatóság nem nyilváníthatta az ön által említett jelentkezőt nyertesnek anélkül, hogy át ne hágta volna a szabad piac gyakorlatát."

Hillary Clintonnak ezek után két lehetősége maradt: vagy tudomásul veszi a leírtakat, vagy átalakítja a szabad piac gyakorlatát.

Nem tudjuk, hogy külügyminiszter asszony melyik megoldás mellett döntött, esetleg folytatta-e a levelezést/üzengetést titkos diplomáciai csatornákon.

Mindenesetre tény, hogy kétéves eljárás után véletlenül éppen most hozott ítéletet a Klubrádió működését alapvetően befolyásoló perben kedden a Fővárosi Törvényszék.

Nagyon röviden foglalom össze:

A pert a Klubrádió indította, azt kifogásolva, hogy bár 2010-ben pályázaton elnyerte a 92,9 MHz-es fővárosi frekvenciát, azt azonban nem kapta meg. A nyertes részéről megtörtént a szerződés aláírása, az ORTT-t azonban időközben a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa váltotta fel. Éles szemű szakembereinek szemet szúrt, hogy a Klubrádió folyamatosan  adást sugároz a 95,3-as frekvencián. Márpedig két helyen ugye nem lehet egyszerre egy rádió. Ezért a pályázatnyertestől megtagadta a 92,9-es frekvencia használatát. A per arra irányult, hogy a bíróság mondja ki: a pályázat győztesének kihirdetése automatikusan a szerződés aláírását kell, hogy jelentse. Van itt még két külön érdekesség.

1. A Klubrádió pályázatában ígéretet tett arra, hogy ha nyer, akkor a másik frekvencián beszünteti a működését - ezt a Médiatanács figyelmen kívül hagyta.

2. Teljesen normális, hogy frekvenciaváltás idején átmeneti időszakban egy adó két csatornán is szól.

Na most ez utóbbi magában a kedden ismertetett bírósági döntés indoklásában szerepel, egy korábbi legfelsőbb bírósági döntésre hivatkozva!

Mindebből következően a Tekintetes Törvényszék - minden befolyástól mentesen - úgy döntött, hogy a Klubrádió szerződése a 92,9 MHz használatára a másik fél részéről is aláírtnak tekinthető. A döntés nem jogerős, a feleknek az írásos határozat kézhez vételétől számított 15 napon belül lehetőségük van fellebbezésre.

És itt jönnek a problémák!

Magyar viszonyok között egyáltalán nem meglepő, hogy az Országos Sajtószolgálaton keresztül kiadott kedd esti közleményében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Szóvivői Irodája úgy értékeli, hogy a bíróság döntése "megerősítette a Médiatanács elvi álláspontját".

"A bíróság mai döntésének gyakorlati része viszont ellentmond az elvi álláspontnak, mert nem jogerős ítéletével úgy hozná létre a felperes médiaszolgáltató szerződését, hogy az egy településen ugyanabban az időpontban két rádiós frekvenciával rendelkezne.

Az NMHH a bíróság ítéletét megvizsgálja, és a rendelkezésre álló határidőn belül dönt a további lépésekről."

Mármost válaszút elé érkeztek az ügyben érintett felek. Ha a médiahatóság nem fellebbez, akkor a Klubrádió ügye lezárul, a 92,9 MHz-es frekvencián hallgathatja Havas Henriket és Bolgár Györgyöt, aki akarja. Hillary Clinton vitorlájából kifogva a szél és még az is demonstrálva van, hogy Magyarországon mennyire, de mennyire független a bíróság. (Plusz a békemeneteseknek se kell magyarázkodni, hiszen senki nem tehet a dologról, a bíróság döntött így.)

Ez esetben kicsit ciki lenne, ha Szalai Annamária a helyén maradna, s véres szájú libsi-bolsik azt is követelhetnék, hogy Budai Gyula tegyen feljelentést, ha másért nem, a feleslegesen kidobott másfél milliós ügyvédi költség miatt, ami a fellebbezés híján azonnal pervesztessé váló Médiahatóságot terheli.

Ha meg fellebbez Szalai Annamária, akkor törölni kell Orbán Viktor leveléből azt a részt, hogy tényleg mindent megtettek/megtesznek azért, hogy ez a rohadt rádió sugározhassa azt a fos műsorát.

A magunk részéről az első változatot tartjuk valószínűnek.

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

122 komment

Címkék: klubrádió frekvencia szalai annamária médiahatóság

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kosher gázkamra 2012.02.29. 07:38:43

Súlyos hiba, sőt politikai öngól lenne ha korlátoznák a klubrádiót. Sehol sem lehet jobban lemérni a ballib oldal hanyatlását.

judy7 2012.02.29. 07:48:24

@Bokortalan Hajléktalan:

Nincs még elég tinglitangli zenés adó? Ugyanmár... Aki színvonalas, közéleti beszélgetéseket és nem kizárólag a kormánypárti propagandát, prédikációt vagy nejlonzenét akar hallgatni nem nagyon van hova besimulni...

Hertelendi 2012.02.29. 07:50:06

@Bokortalan Hajléktalan: Ha te a nulla értékű Danubiust és a Slágerráddiót hasonlítod a Klubrádióhoz, akkor ne engem tarts "privitívnek"

Arbet 2012.02.29. 07:56:00

@naplómente: Egy nap késése sem volt a frekvenciadíj fizetésével, nem úgy mint a Juventusnak akinek több mint fél éves hátraléka volt.

Téves az információd.

debreceni.blog 2012.02.29. 08:04:09

Még Kádár is hagyta érvényesülni és imádni Hofit, volt hozzá annyi esze, hogy hagyott egy vészszelepet a rendszerben, ahol ki lehetett engedni a felesleges gőzt. Ma ezek szerint úgy érzi a Fidesz, hogy nincs túlnyomás alatt a társadalmi indulat.

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1559_ne_szolj_klubradio_nem_faj_fejem

pierr 2012.02.29. 08:05:59

aki szerette, hallgatta a Klubrádiót az örüljön, aki nem, annak meg teljesen mindegy, hogy van-e vagy nincs.

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2012.02.29. 08:06:18

A jelen helyzettől kicsit eltekintve, érdemes visszaemlékeznünk, milyen körülmények között született a Klubrádió.
hu.wikipedia.org/wiki/Klubr%C3%A1di%C3%B3

"A Magyar Autóklub (MAK) Országos Elnöksége - elfogadva a menedzsment javaslatát - közlekedési, érdekvédelmi, balesetmegelőzési és tájékoztatási céllal fővárosi regionális rádió sugárzási frekvencia megpályázását határozta el. Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) pályázati kiírására a MAK a 95,3 MHz és a 102,1 MHz frekvenciára nyújtott be pályázatot 1998 májusában. Különböző érdekegyeztetések előzték meg a pályázatok elbírálását, és ezek eredményeként 1998. december 16-án az ORTT döntött, a Klubrádió fővárosi regionális frekvenciát nyert. A stúdió kiépítése, a munkatársak kiválasztása ezután következett, és a 95,3 MHz-es frekvencián 1999. április 12-én reggel 6 órakor megszólalt a magyarországi első közlekedési rádió - Hegedűs Oszkár, a MAK elnöke köszöntötte a hallgatót - a MAK rádiója, mely az európai autóklubok között elsőként és egyedüliként önálló frekvencián sugárzott napi 24 órában.
[...]
A közlekedési rádiót a MAK el kívánta adni három év után, ezért több leendő vevővel tárgyalt dr. Kovács Zoltán, a MAK főtitkára 2001. március és október között. Végül több ismert üzletembernek, köztük a Dunaholding Rt. elnökének, Arató Andrásnak a tulajdonában lévő Monográf Rt. vásárolta meg a Klubrádió Szolgáltató Kft. többségi tulajdonát[1] – még a közelgő 2002. évi választások előtt, noha nem az SZDSZ-hez közel álló konzorcium kínálta a legelőnyösebb gazdasági ellenszolgáltatást. 2002 második felében a cég 100%-os részesedést szerezett.
Ezzel az eredeti Klubrádió – és a hazai önálló közlekedési rádiózás – megszűnt, csak a megnevezése és a frekvenciája maradt meg, olyan műsorstruktúrával mely már teljesen más volt, amit az 1998-as pályázatban az ORTT elfogadott. Az InfoRádiótól érkezett Bocskay Zsolt vezetésével új, vélemény- és hírrádió profilt hoztak létre.
A Klubrádió vélemény- és hírrádióként 2001. december 10-én szólalt meg először Budapesten és annak 70–80 km-es körzetében az FM 95,3-as frekvencián."

Vagyis, ha már a frekvencia birtoklásának jogosságáról beszélünk, ezzel a műsorstruktúrával a rádió már 2001 végétől nem élhetne. Felőlem egyébként maradhat, szórakoztató. Csak azért a történetéről ne feledkezzünk el.

Arbet 2012.02.29. 08:06:44

Sötétek vagytok mint a föld segglyuka.

Nyivákoltok egy politikai rádió miatt, amit végülis az adófizetők pénzéből tartanak fenn azért, hogy a rendszer üzenetetit kajáljátok egész nap és acsarkodhassatok a politikai pártokon.

Amikor meg a tisztán leghallgatottabb frekvencián profi csapat által összehozott Radio1 nem kapja meg az engedélyét azt mindenki leszarja. És miért nem kap engedélyt? Nem azért, mert nem fizeti a frekvenciadíjat mint a Klubrádió vagy a Juventus, hanem azért mert inkább egy politikus rakná zsebre azt a pénzt amit egy civil csapat összehozott.

De ne figyeljétek a tényeket. Vitatkozzatok csak a politikai bullshit-en és rágjátok a gumicsontot. Saját magatok hülyeségét teszitek közzé és még csak nem is szégyenlitek. :)

Rick Astley 2012.02.29. 08:12:44

@Arbet: senki nem a rádió miatt nyivákol b+, hanem az eljárás miatt. te ostoba állat.

elolvastad egyáltalán a postot?

Bokortalan Hajléktalan 2012.02.29. 08:21:36

@Hertelendi: Hogy mi nulla értékű és mi nem, azt nem tudom. A jelenségre próbáltam rámutatni.
Családok és baráti társaságok robbannak szét, ha egy részük nem ugyanarra a VV szereplőre küldi az sms-t, mint a többi. Emberek komolyan képesek felforgatni saját életvitelüket ilyen jelentőségű problémák miatt.
Mellékesen szólva: elképzelhető, hogy elkerülte a figyelmedet, de ez a poszt nem rólam és a preferenciáimról szól. Én egyébként az érvelésedet minősítettem, nem téged.

nu pagagyí 2012.02.29. 08:21:59

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka: A Klubrádiónak közösségi (ingyenes) csatornán kellene sugároznia, mivel közösségi szolgáltatást nyújt, azaz nem egy darab discjokey-ból áll a stáb, meg is nyerte az ORTT pályázatot a 92,9-es frekvenciára, de Szalay Annamária első ténykedése az volt, hogy megfúrta az előző testület döntését. Nem hiszem, hogy a Klub rádió fizetős frekvencián akarna sugározni, csak valahogy nekik nem maradt hely a sok vallási és a kormányt dicsőítő adó mellett.

naplómente 2012.02.29. 08:22:49

@Arbet: lehetséges.
A nyilvános infók szerint fizetési elmaradások miatt vették el tőle a frekvenciát.
A szakmában dolgozó ismerősök szerint a dolgozókat sem igazán fizették ki.

Frizuravarjú 2012.02.29. 08:23:06

Tisztességes államban az ilyen nemzet- és a többségi vallásellenes rádióadó munkatársait életfogytig kényszermunkára hurcolnák.
Sajnos ez az ország egyelőre nem ilyen.

pierr 2012.02.29. 08:23:51

@Rick Astley: a jelen állást tekintve, a rádió szempontjából kedvező a fejlemény. Arató sikeresen és eredménnyel lobbizott, a hallgatók örülhetnek.

Ajtony 2012.02.29. 08:26:06

@tiger69: csak azért kérdeztem, mert a "nagy" kereskedelmi adók + a kisebb kereskedelmik és a nonprofit nagyobbak (Civil, Tilos) saját adatait összeadva négyszeres számot kapunk, mint az összes r-hallgató. A kérdések rendre úgy szólnak, hogy "naponta x óra", "legalább hetente", havonta. Ha az összes számot összeadják, kijön a valós szám többszöröse.
- persze ez csak a reklámbevételek maximalizálása miatt van, de ilyen esetekben a pártolók a nagyobb számot, a semlegesek a valóshoz közelit tolják.
Az biztos, hogy jellemzően réteg-rádió, azaz nem valószínű, hogy a 100ezret meghaladná azok száma, akik rendszeresen hallgatják (tippem a fele).
- amennyiben valós volna a szám, akkor takarékos működés mellett a reklám, és a támogatók befizetése bőven fedezné a működési és a koncessziós költségeket.

lyia (törölt) 2012.02.29. 08:26:41

Mindettől függetlenül itt vidéken (mármint ezen a vidéken) már tavaly ősszel elhallgattatták a Klubrádiót, így gyakorlatilag csak a kormány szócsöve (MR1) hallható a tömegek számára. A szerencsésebbek persze interneten hallgatják, legalább a déli híreket, de ez azért mégsem ugyanaz. Én pl. sokat autózom, és szinte mindig a Klubrádiót hallgattam. Tavaly ősz óta ennek vége. Kis vigasz, ha majd a fővárosban szólhat a "haddszójjon".

nu pagagyí 2012.02.29. 08:27:04

@Arbet: A sötétből nem látsz ki a napfényre. Pillanatnyilag az adófizetők pénzéből csak és kizárólag a Fidesz-holdudvar részesedik. A Klub-rádió csak olyan feltételt szeretne, amilyet például a Lánchíd-rádió (marg az összes többi mocsadék adó) élvez. Ráadásul volt egy nyertes pályázata, amit jogtalanul semmisítettek meg.

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2012.02.29. 08:28:06

@nu pagagyí: Én nem a mostani sztoriról beszélek, abba nem akarnék belemenni. Mindössze azt tettem szóvá, a rádió működése maga 10 éve egy sunyi csalás. És ezt az "értéket" védik.

Frizuravarjú 2012.02.29. 08:28:27

A klubrádió olyan Magyarországon, mintha a Jobbik követelne frekvenciát izraelben!

nu pagagyí 2012.02.29. 08:30:11

@Frizuravarjú: Tisztességes államban, Te azt csinálnád amihez értesz és tehetséged van, mondjuk budit pucolnál.

Frizuravarjú 2012.02.29. 08:31:03

@nu pagagyí: Te pedig meg sem születnél, mert a fogyatékosokat nem engednék megerőszakolni.

Arbet 2012.02.29. 08:32:41

@naplómente: Ebből látszik, hogy semmit sem tudsz az egészről, csak laikusként próbálsz találgatni és csak arra a félinformációkra hivatkozol amit látni/hallani véltél :)

Maradjunka tényeknél. Nem elvették a Radio1 frekvenciáját, hanem nem nyert a pályázata egyik kiírt frekvenciára sem, így nem maradt hely ahol tovább sugározhatott volna.

Helyét a MusicFM veszi át a Juventus frekvenciáján még pedig úgy, hogy a tulajdonosi körhöz Simicska minden kétséget kizárhatóan közel áll.

Tehát a Radio1 azért szűnik meg, mert a bevételeire egy politikus csapott le, hogy az ő zsebét gazdagítsa.

A Klubrádióval kapcsolatban pedig szintén maradjunk a tényeknél. Klubrádió sugárzik tovább, ontja a pártpolitikai baromságot az adófizetők pénzén. A körülötte kavart por pedig olcsó reklám hülyegyerekeknek.

Hillary Clinton... lol :D Írtak neki egy tényfeltáró levelet, hogy úristen mi történik itt a rádióval. Ő meg a levélben leírtak alapján megfogalmazott problémára válaszolt. Vagy ami hihetőbb, hogy kiadta valami sötét elfejeltett lyukban dolgozó jómunkásembernek, hogy válaszoljon már valamit erre, mert kikurtmód nem érdekli.

lyia (törölt) 2012.02.29. 08:33:59

@Frizuravarjú: Szerintem Te nem is hallgatod a Klubrádió műsorait, csak valami nyilas összetartáson hallottad, hogy "azokat" gyűlölni kell. Te meg végrehajtod a parancsot.

Ajtony 2012.02.29. 08:34:06

@Hertelendi: mekkora mázli, hogy van - szerinted - értékes és értéktelen az éterben.
- kár, hogy az ízlésedet egy "politikai-lakodalmas" szintről indítod.

Rick Astley 2012.02.29. 08:36:08

@Frizuravarjú: nem akarlak elkeseríteni, de tisztességes államban a magadfajta már rég lámpavason lógna és ott is hagynák intő jel képpen.. mondom ezt úgy, hogy az életben nem hallgattam klubrádiót, mert van bennem tartás.

Frizuravarjú 2012.02.29. 08:37:35

@lyia: "nyilas összetartáson hallottad"
Szerencsére én nem járok koncentrációs táborokat fenntartó, betonfalakat építő és gyerekeket gyilkoló, felsőbbrendűséget hirdető náci gyűlésekre zsinagógába.

nemecsek ernő áruló 2012.02.29. 08:38:05

@Arbet: Egyetértek. A Rádió1 ügye méltatlanul agyon van hallgatva.

nemecsek ernő áruló 2012.02.29. 08:39:33

@Rick Astley: Az eljárás módja ráhúzható a Rádió1-re is, csak amiatt nincs hiszti, pedig sokkal nagyobb skandallum. Elolvastad te Arbet kommentjét?

Frizuravarjú 2012.02.29. 08:40:07

@Rick Astley: benned nem tartás van, legfeljebb horgász értelemben: jó lennél süllőtartásnak egy folyó fenekén.

Ajtony 2012.02.29. 08:43:04

@nu pagagyí: 2002-től 2010-ig fordítva volt - dőlt a lé a haveroknak, nyalókáknak.
Addig nem zavart gondolom, mert a haverok és nyalókák nem tiltakoztak a zsebük tömése ellen. Most, hogy leállt a szponzorálás, "igazságos" elosztást követelnek.
Ne felejtsd: a jobboldal sajtója önerőből jött létre, és önerőből maradt fenn. A balliberális sajtó értéke most mutatkozik meg - önerőből mi marad meg?
Ez a piac. Ezt akartuk, gondolom Klub-hívőként te is ennek tapsikoltál. Tessék most is a piac felsőbbrendűségében hinni :-)

Hertelendi 2012.02.29. 08:46:24

@Ajtony: Nem önerőből jött létre a jobbos sajtó...Orbánnak most kell visszafizetnie a "baráti" kölcsönöket...a mi adónkból.

M_R 2012.02.29. 08:49:45

@Bokortalan Hajléktalan: Akkor ezzel az erővel szüntessük mán meg a Máriarádiót meg az összes többi hasonlót, mert marginális rádió amit a szentfazekokon kívül se nki sem hallgat, mennyen az interneten. Aki meg mégis hallgatni akarja az meg mennyen templomba :)

Hertelendi 2012.02.29. 08:52:48

Az a baj, hogy Orbán fél...nagyon fél, hogy elveszti a királyságát...
Ez a diktátorok sajátsága, ti meg csak nyalogassátok a napbarnított seggét, hátha fehér lesz...

I_Isti 2012.02.29. 08:53:34

@Arbet: A klubrádió az ötödik leghallgatottabb rádió budapest környékén a 15-49 éves korosztályban, igen jelentős hallgatókból szerveződött támogatói rétege van, akik anyagilag is, a saját zsebükből támogatják a rádió működését.

nyekk 2012.02.29. 08:55:05

Klub rádió, mint "színvonalas kiegyensúlyozott beszélgetős politikai műsorok adója"...

Hát ezen nem is tudom, sírjak-e, vagy nevessek?!
Ráadásul a legaljasabb, zsidós, cukros bácsis módszerrel, az álobjektivitás köntösébe bújva uszított, mérgezte az étert.

Ha liberális, zsidó hátterű a média, akkor virágozzék száz virág, az maga a sokszínűség,még ha szélsőséges is, ha meg nem ebbe a körbe tartozik, akkor rohadt "náci, antiszemita stb"

Bokortalan Hajléktalan 2012.02.29. 08:57:30

@M_R: Így igaz. Vajon miért hallgat valaki egy politikai adót? Vagy azért, mert ott jól megmondják valamelyik léhűtőnek a nekünk tetsző formában és tartalommal, vagy azért, mert szeretünk felháborodni a sok sületlenségen.
Az értelmesebbje maga állítja össze a véleményét, több forrásból, nem szorul rá, hogy Bolgárúr vagy Tőkés László a szájába rágja.

djangyu 2012.02.29. 08:57:48

@ubu1: az elejétől valószínűleg így volt kitalálva. tehát azt, hogy ki szívta meg egy megrendezett cirkuszban, nem jelenteném úgy ki, ahogy te tetted.

@Ajtony: szerinted melyik oldali sajtó jött létre adóforint mentesen? kitaláltad: semelyik.

pierr 2012.02.29. 08:59:25

A Klubrádió 2010. évi listaáron számolt reklámbevétele 825.000.000 Ft volt, ez reálisan min. 50% kedvezményszinttel számolva is cc. 300.000.000 Ft-os bevétel. Ez nem olyan rossz.

A top hirdetők alább. listaáron (eFt):
LEHEL CSARNOK KFT. 23 141
KOMÉDIUM 33 915
MADÁCH SZÍNHÁZ 11 285
MAGYAR DAL NAPJA KFT. 18 173
SZERENCSEJÁTÉK RT. 65 375
EGYÉB HIRDETŐ 10 413
KOSSUTH KÖNYVKIADÓ 38 037
MKB BANK RT. 11 234
GYERMEKRÁK ALAPÍTVÁNY 17 406
BUDAPEST TAXI 14 192
CITY-TAXI 11 911
MAGYAR SZOC. PÁRT. 15 580
ANTENNA HUNGÁRIA RT. 51 767
TELENOR MAGYARORSZÁG 22 311
M.NEMZ. ÜDÜLÉSI ALAPÍ 19 356

Arbet 2012.02.29. 09:00:56

@I_Isti: Engem nagyon nem érdekel egy politikai rádió, mint ahogy a hirtv, atv, echo tv meg a többi adópénzből fizetett politikai bullshit csatorna sem. Engem nem érdekel a pártpolitikai szappanopera, hogy miképp próbálja a politikai elit egymásnak ugrasztani a megetetett pártszavazó választópolgárokat.

Engem az érdekel, hogy a leghallgatottabb civil rádió miért nem nyert a frekvenciapályázaton, miközben a simicskához közell álló MusicFM megkapta a budapesti legjobb frekvenciát úgy, hogy még egy vacak stúdiójuk sincs.

vernarancs 2012.02.29. 09:07:51

Meglepo, hogy poltpeti elfelejtett odaszolni a birosagra, hogy hova ikszeljenek.
Innentol csak vesztes lehet a media hatosag. Ha fellebez akkor az eleg gyanus, hiszen ok mindent megtettek annak erdekben, hogy jogilag korrektek legyenek. A birosag pedig megmondta mi a jogilag korrekt. Ha nem fellebezik meg a dontest akkor megkerdojelezheto a dontest hozok kompetenciaja.

Egyebkent sosem ertettem azokat akik a zenei csatornakat hianyoljak. Zenet az mp3 lejatszorol kell hallgatni, abba nem pofazik bele a musorvezeto es mindig az szol amit a zember szeretne. En azonnal elkapcsolom a radiot ha zene van benne.

Sir Galahad 2012.02.29. 09:07:52

Szerintem inkább azért gáz ez az egész ügy, mert úgy tűnik, ha az amerikai külügyminiszter ír egy levelet, akkor attól Magyarországon összefossák magukat, és kérjen bármit is az illető hölgy, megtalálják a módját, hogy teljesítsék. Na, ez az, ami miatt a liberális demokráciának nevezett izéből rengeteg embernek egyre inkább elege van.

Anteovin 2012.02.29. 09:13:20

Én állandó Klubrádió hallgató vagyok. A legtöbb műsort végig hallgatom, ha egyedül vagyok az autóban, vagy otthon. Ha nem, akkor viszont zenei rádiókat hallgatunk, vagy CD-t. Vagyis csak hallgattunk, mert már nincs sem Rise fm, sem Face, sem Roxy. Tovább megyek: már a nyugdíj megtakarításom is lenyúlták. Sosem repültem még semmilyen repülővel, de imádom a gépeket, a flíger szellemet (ezt sokan azt sem tudják micsoda...). Már a MALÉV-val sem repülhetek... Hosszú a sor, ami ezalatt a másfél-két év alatt elveszett. Emberek, mi jön még? Hát a hülyeségnek, gazemberségnek már sosem lesz vége?

vernarancs 2012.02.29. 09:15:02

@Bokortalan Hajléktalan: "Az értelmesebbje maga állítja össze a véleményét, több forrásból"

A tobb forrasba beletartozhat egy ellenzeki ado is. Vagy csak kizarolag tobb hirTV-t ertesz a tobb forrason?

joszip 2012.02.29. 09:15:31

Egy korrekt, higgadt összefoglaló végén: "ez a rohadt rádió sugározhassa azt a fos műsorát"

Monitorleköpés kávéval :DDDDD

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 09:24:36

@Bokortalan Hajléktalan:

Ahhoz képest, hogy nem érdekel, elég hosszú hsz-t szenteltél nem érdeklődésednek.

Steve31 2012.02.29. 09:24:46

Istenem, ennyi primitív mélymagyart!

Miért kell az a rádió?
Mert az állami pénzből fenntartott rádiókból, TV-ből csak minihitlert éltetik!
Nehéz elhinni, de ez nem tetszik mindenkinek. Főleg azoknak nem akik nem
szeretik ha átmossák az agyokat.
Az agyatlanoknak meg ugyis mindegy.

Bokortalan Hajléktalan 2012.02.29. 09:25:52

@vernarancs: Azt akarod mondani, hogy csak elvétve találkozol ellenzéki véleményformálókkal? A Klubrádió volt az utolsó bástya?

Hertelendi 2012.02.29. 09:26:19

@Anteovin: Javaslom pártolj át Orbánhoz és akkor nézheted a HírTV-t, EchoTV-t, hallgathatod a Lánchíd rádiót...ha ez se elég neked, hallgathatod még a Mária rádiót, benne Tőkés (réce) Lászlóval...
Hidd el, ők mindig az igazat mondják...:)))

Bokortalan Hajléktalan 2012.02.29. 09:28:30

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: A Klubrádió sorsa valóban nem érdekel. Egyszerűen értetlenül állok a világméretű felzúdulást látva.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 09:28:53

@Bokortalan Hajléktalan:

A Slágerrádiós, Danubiusos hiszti is megmutatta, hogy az ilyen esetekből élet-halál harcot kreáló rajongók könnyedén belesimulnak a kialakult helyzetbe egy kis idő elteltével.

- Ha a Bumerángot nézem, persze hogy belesimulok, hisz a stúdió címén kívül semmi sem változott meg.
Ugyanakkor még nem hallottam Bolgár Györgytől, hogy elseje után az Autórádió Kft stúdiójából fog sugározni.

Steve31 2012.02.29. 09:29:25

Nyekk!
Áruld már el miért aljas egy zsidó?

"Ráadásul a legaljasabb, zsidós,"

Ember lehet aljas.
Rengeteg aljas magyart ismerek.
(Börtönökben találkozhatsz egy részükkel.
Másik részük meg a parlamentben található
főleg a kormányoldali sorokban.)

Attól még a nép nem aljas.

I_Isti 2012.02.29. 09:31:28

@Arbet: Mert ennyire vagyunk képesek, mi Magyarok.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 09:32:39

@Arbet:

A Juve (és vele együtt mások) azért nem fizették meg a frekidíjat (tudtommal letétbe helyezték), mert amikor elvállalták a díjat évekre előre, az akkori piaci viszonyokhoz képest az ORTT több tíz db új kereskedelmi rádió indulását engedélyezte, ezáltal átrendezve a piacot.

Olyan ez, mikor csak a Gundelból lehet ebédet hozatni, és te előfizetsz egy hónapra, majd a második héten nyílik 5 kifőzde az utcádban.

vernarancs 2012.02.29. 09:35:14

@Bokortalan Hajléktalan: Azt akarod mondani, hogy meg kell varni az utolso bastyat? A sajtoszabadsagba nekem beletartozik a Draga Jo Bolgarur is, meg ha nem is tetszik amit mond.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 09:35:36

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka:

közlekedési, érdekvédelmi, balesetmegelőzési és tájékoztatási

- Ezeknek a mai Klubrádió megfelel.

- Amúgy hallottad: Az Autórádió Kft felkínálta a frekit Aratóéknak? Ez milyen má'?

Színes Géza 2012.02.29. 09:36:42

Jól van, mehet tovább a komcsi-libsi hazudozás, drágabolgárúrazás! Remélem Clintonné és megnyuxik.

Akkor most mégse kell feltámasztani a SZER-t? Idióták :-)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 09:36:46

@Arbet:
Nyivákoltok egy politikai rádió miatt, amit végülis az adófizetők pénzéből tartanak fenn

A Klubrádiót milyen formában tartják fenn az adófizetők pénzén?

f10 2012.02.29. 09:37:54

Frizuravarjú 2012.02.29. 08:23:06
Tisztességes államban az ilyen nemzet- és a többségi vallásellenes rádióadó munkatársait életfogytig kényszermunkára hurcolnák.
Sajnos ez az ország egyelőre nem ilyen

Szerintem, nagyon sok ember munkájának, önfeláldozásának és kitartásának eredménye képen, MÁR nem ilyen. Pár nappal a kommunizmus áldozatai emlékére rendezett megemlékezés után, ilyet olvasni egy jobboldali kommentben...

pierr 2012.02.29. 09:38:05

magam sem értem a felzúdulást. a rádió, jelen állás szerint marad, sugároz.
a budapesti (1,5M-os 15+ korosztályból) cc. 60.000-en élvezhetik tovább ezt a "talk & news" típusú rádiót, ami nem "civil", hanem egy szín tisztán üzleti, a piacról működő vállalkozás.

Hertelendi 2012.02.29. 09:41:41

@Bokortalan Hajléktalan: Erre mondtam pár kommentemmel ezelőtt, hogy te sok mindent nem értesz ebből az egészből...vannak emberek, akiket viszont érdekel a klubrádió sorsa...
Engem még az se érdekel, hogy esetleg liberálisok, vagy zsidók, de az amit mondanak lényegesen közelebb áll az én igazságérzetemhez, mint amit Bayer mond...mond??? fröcsög...
Egyszer majd hasonlítsd össze a stílusokat és rájössz a különbségre...
A nagy baj az, hogy Bayer is tudja, hogy szar irányba megy az ország, de ő ennek ellenére maximálisan kiáll a hülyeség mellett és Békamenetet szervez...közpénzen, az adóinkból.

Ez már hazaárulás a javából és csak azért, hogy ő a felszínen maradhasson...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 09:43:14

@Arbet:

A Klubrádióban kevesebb a pártpolitika, mint az m1-ben.

Viszont akik szerint csakafidesz , azok nehezen tolerálják az ideológiai szabadságot.

Bolgár György műsorában például rendszeresen megszólal Kósa Lajos. Legnagyobb örömömre.

Bokortalan Hajléktalan 2012.02.29. 09:51:57

@vernarancs: Nekem is beletartozik. A véleményével találkozhatunk is más médiumokban. A Népszava és a 168 óra a seggét veri majd a földhöz örömében, ha a Bolgár-rajongók odaözönlenek, szomjasan a bölcsességre.

@Hertelendi: Sok mindent nem értek, ez igaz.
"amit mondanak lényegesen közelebb áll az én igazságérzetemhez, mint amit Bayer mond"
Ezek szerint megerősítésre vágysz? Az akolmeleg hiányzik, a saját igazságérzetednek megfelelő lózungok hiányoznak?

pierr 2012.02.29. 09:54:34

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: cinikusan mondhatnánk, hogy persze, kevesebb a pártpolitika, hiszen párt sem nagyon van mögötte...

Ajtony 2012.02.29. 10:07:33

@pierr: a gyermekrák alapítvány 17 milliója azért mellbevágó

Ajtony 2012.02.29. 10:12:09

@djangyu: Hír TV milyen adóforintot kapott, még hirdetni is alig mertek privát cégek.
Magyar Nemzet - letiltották az állami hirdetőket 2003-tól
Echo - hol és milyen adóforintról tucc?

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.02.29. 10:13:51

Új -nem bóvli- kormányt, új köztársasági elnököt, Gyurcsány-Orbán nélküli Magyarországot!

A tavaszi szél meghozza gyümölcsét, orbán banda takarodj!

I_Isti 2012.02.29. 10:14:22

@Ajtony: És most mernek hirdetni a magáncégek a Hír TV-ben? Mernek, vagy pedig muszáj nekik?

pierr 2012.02.29. 10:14:29

@Ajtony: annyira nem. a legnagyobb adó 1%-ot begyűjtő alapítvány. valahol az NAV honlapján megnézhető, hogy mennyit sikerült gyűjteniük évről, évre.
2010-ben 115.000.000 Ft-ot költött reklámra, listaáron. ehhez hozzátartozik, hogy az alapítványoknak gyakran 70-80-90%-os kedvezményeket biztosítanak a médiatulajdonosok.

nakivagyok 2012.02.29. 10:16:27

@naplómente: Ez NEMJ igaz!A munkatársak ingyen dolgoznak már hónapok óta!Ha nem hiszed járj utána.Haha!Egyébként meg ez nem közpénzből szóló rádió ( mint pl a Kossutk,) ez magánrádió.Tehát ne a te pénzedből nyalnák a karmány seggéd mint a Kossuth rádió, és milyen szinvonalon, te jó Isten!

Ajtony 2012.02.29. 10:18:20

@Hertelendi: de ugye a mi adóforintjaink 168 órás, hócipős, klubos, etc eltapsolása teljesen rendben volt.
- a cigányozást meg kár "kódolnod", nem kell eljátszani a PC gentlemanust

pierr 2012.02.29. 10:20:37

@I_Isti: úgy fogalmaznék, hogy úgy vélik érdekükben áll ott hirdetni.
de, a fidesz környékén akkor média birodalom alakult, hogy nem kell a Hír Tv-re koncentrálódni. majdnem minden klasszikus média típusban van érdekeltségük, ami révén, szakamilag is elfogadható hatékonysággal tudnak a cégek hirdetni. (sajtó, rádió, internet, közterület...)

Ajtony 2012.02.29. 10:20:48

@nakivagyok: az elmúlt nyolc évben a Kossuth szintén a kormány seggét nyalta, meg persze a Klub is
akkor is hisztiztél? :-)

Idet 2012.02.29. 10:21:36

Na most, nem értem. A hihetetlenül független magyar bíróság elsőfokon a Klub Rádiónak ítélte a frekvenciát. (Nem kell ehhez nyomásgyakorlás, bíráink is olvasnak újságot, valamint megvan a magukhoz való eszük.)
Az első fok után rendszerint fellebbezni szokás. Ezt miért pont Szalai Annamária nem teheti meg?
1. Ha marad minden így, Hillary C. nem szólhat egy szót sem.
2. Ha nem marad, akkor sem szólhat, mivel a független magyar bíróság másképpen gondolta. Jogerős bírói ítéleteket még az USA-ban sem ildomos vitatni.

nakivagyok 2012.02.29. 10:24:40

@Ajtony: Jobboldali sajtó "Önerőből" na ne röhögtess!Másfél milliárd forintocska jár az MTVA nevü képződménynek, amibe beletartozik a Rádió,Duna TV MTV na meg a Hircentrum.Az a hir amit Ők hírnek tartanak!Persze önerőből finanszírozza az Echó TV_t Széles ur,meg a Magyar Hirlapot is ez igaz.De ne legyen jobb olvasni és néznivalód ezeknél!

pierr 2012.02.29. 10:25:27

@nakivagyok: anniyban árnyalnám ezt, hogy azért voltak ott adóforintok. azok az állami cégek (AH Hungária, Szerencsejáték Zrt. stb...), akik ott is hirdettek, azok közpénzből tették ezt. tették! most ugyanezek a cégek, máshol költik ezeket a pénzeket.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 10:26:49

@Ajtony:
Az lenne a jó, ha nem tömné senki a havermédiát.

Ugyanis a kormányoldal mindig juttat a saját lakájmédiájának. Ki pofátlanul, ki pofátlanabbul.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 10:33:18

@pierr: cinikusan mondhatnánk, hogy persze, kevesebb a pártpolitika, hiszen párt sem nagyon van mögötte...

- Erről a "zemberek kétharmada" jut eszembe.

I_Isti 2012.02.29. 10:34:01

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Ez is közrejátszik a Magyarország 2 in 1 életérzés kialakításában: van egy "jobboldali" - értsd: fidesz agymosott - és van egy "baloldali" - kicsit máshogy agymosott - virtuális valóság. Az igazság pedig nem a kétféle féligazság uniója, hanem - az igazság odaát van, valahol messze-messze egy távoli, és egyre távolodó Európában.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 10:39:02

@I_Isti:

Itthon az a baj, ha két újságot a kezembe veszek, azt hiszem két külön országban nyomták őket.

Németországban Wulff-ot, aki a CDU jelöltje volt az elnöki posztra, a jobboldali konzervatív sajtó buktatta meg.

Döbbenetes különbség.

Whiteman 2012.02.29. 10:39:16

na akkor a osszes lauderes kozmopolita megnyugodhat!!!! lesz radio

TGabi 2012.02.29. 10:39:17

@Frizuravarjú:

Nem kicsit vagy eltévedve -demokráciában (? elvileg) mindenkinek joga van a véleménye kinyilvánításához. ( A neonáci idióták képzik ez alól az egyetlen kivételt.)

kerecsen2010 2012.02.29. 10:45:35

@M_R: Nagyon igaz. Emlékszem még arra a skandallumra, amikor frekvencia-gondok miatt a frissen bekötött telefonokon is a Máriarádió sugárzott. Valahogy az érintett lakosságból senki nem örült neki.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2012.02.29. 10:51:44

Komment elnyelve, jól van.

Hillary Clinton helyében én a saját hazám honvédelmi törvényétől félteném a demokráciát és a jogállamiságot. Attól amelyet épp most fogadott el a saját kormányom. Ha itt Magyarországon mernének ilyen törvényt hozni, orbánt a saját hívei defenestrálnák.

Arbet 2012.02.29. 11:08:45

Melyik a valóság?

1,
A szigorú fidesz-es médiabizottság elvette a klubrádiótól a frekit, a fideszes médiában erről folyamatosan cikkeztek mindenhol, majd Hilary Clinton, aki minden reggel tájékozódik a magyar politikai és médiaviszonyokról, levelet ír, hogy ezt meg hogyképzelik, erre a minden joggal felruházott Fidesz megijed és inkább oszt frekvenciát a klubrádiónak. Holott megtehetné azt amit a Radio1-el tett, hogy csak úgy simán nem hirdeti nyertesként a frekipályázaton és szót sem ejtenek róla, így könnyen elhallgattatja politikai "ellenfeleit".

Vagy!

2,
Nincs itt semmiféle pártharc felül, simán ki volt osztva a klubrádiónak a régi frekije, az egész új pályáztatásra azért volt szükség, hogy simicska cége megkapja budapesti legjobb frekit és megcsinálhassa ott a saját radio1-ét, a juvi meg megkapja a szintén tuti radio1-es frekit.
Eköré pedig csináltak egy kis politikai sallangot amiből senki nem jött ki rosszul, hisz a klubradio megmarad és kapott egy kis ingyenreklámot, a simicska rádiójáról meg nem esik szó. A párthű segghülye választók meg civakodhatnak tovább a gumicsonton.

histar007 2012.02.29. 11:26:35

Az a szép, hogy sok liberális érzelmű nem érti a szabad piac egyik legszebb vívmányát: a koncessziót. Ez ugye egy VÁSÁROLT vagyoni értékű jog. Jellemző tulajdonsága, hogy határidős. Vagyis ha megveszed, akkor is csak egy időre kapod meg. Ha úgy tetszik bérled.
Ha lejár az idő, a tulajdonosnak joga van új pályázatot kiírni, és a saját magának elbírálni azt.
Ha a pályázók mindenben egyformák, akkor egy szabad piacon a pénz dönt. Mint egy árverésen. A legmagasabb érvényes licit fog dönteni. Nos ez nem az övék volt.
Kétségtelenül anitdemokratikus, hogy nem a második legmagasabb összeg nyer, esetleg a harmadik.

Amúgy anno létezett még és talán létezik is egy baloldali gazdasági holdudvar. Ha már ők sem tudnak összedobni évi pár 10 milliót hirdetésekre...

Vagy akkor álljanak ki és mondják azt, hogy "a mi hallgatóink főként nyugdíjasok, akik bevétele az aktuális nyugdíj. Mivel elkölthető pénzük nincs, és kiesnek a reklámozóknak fontos 18-49 kategórából, ezért a kutya se hirdet nálunk, hisz nem utaznak, nem vesznek autót, nem fektetnek be. A Tesco se hirdet, meg nincs akciós csikrefarhát"

Amúgy a közszolgálat feleadata az ilyen "célcsoportok" lefedése, nem a kereskedelmi rádióké...

Hegseztő Hegesztő 2012.02.29. 11:32:29

1.)Hillary Clinton először csináljon rendet a saját családjában. Férje, Clinton egyébként az egyik kedvenc elnököm.
2) A CLUB rádió a saját kardjában dölt, mert az MSZP elfogyott és így kihátrált a reklám vagyis a suska is a Club rádió mögül. Az SZDSZ meg kinyírta megát még korábban a sok városi korrupcióval, felszámolódott. Onnan sem volt anyagi támogatás többé.
Kár Szalai Annánt szidni, mert nem ő verte szét az MSZP -t és a SZDSZ-t.
Egyszerűen elfogyott a pénz, a Club-rádió körül. Ennyi!
Hogy Clintonnét is jó megvezette a görög nagykövetasszonya? Hát persze, mert a balibesek őt is jól megvezették.
A CLUB rádiót egyébként Orosz Józsi is Otthagyta idő előtt, lelépett a sűllyedő hajóról, pedig ő rajta aztán nem múlott semmi. De a töke tele lett az MSZP-SZDSZ impotenciájával, amit 8 év alatt műveltek.

Szóval baromság Szalai Annát szidni.
A CLUB rádiónak számtalan frekvenciája volt, az egyik legjobb lefedetséggel rendelkezett az országban. De kihátrált a pénz , ezt a Clubbosok is felismerték. Azért csak egy kicsit "pályáztak". Meg elkezdték az idióta nyugatot hergelni.
A rádiózáshoz sok pénz kell...és ez már nem volt meg a béna balliberális bagázsnak..

driopios 2012.02.29. 11:33:05

Ebből semmi nem lesz. Fellebbeznek, és nyernek. H. Tünde majd kijelöli a bírót hozzá.
Pannika marad.

Hegseztő Hegesztő 2012.02.29. 12:05:48

@pierr:

Sok pénz a 800.milla, de hány frekvenciára oszlik el? Hány rádióst kell ebből kifizetni?
Jó, elképzelem, hogy a Drága Bolgár úr, mint ős ládiós és koros nyugdíjas, jelkép összegért dolgozik...hogy a ballibes zászlót vigye tovább valaki..
De ha a bevétel kevesebb , mint a kiadás akkor bukta van.Ideig , óráig talán a hitel segít. csak annak az ahátránya, hogy vissza kel fizetni.

A végén mégis csak a SZALAIANNÁZÁS marad, mint megoldás...esetleg még az OV mondjon le...

A könyvelés nagy úr!!!

parttalan 2012.02.29. 12:23:42

"s azt mondták neki, hogy az illetékes médiahatóság mindent, de tényleg mindent megtett, "...a tender teljes átláthatóság mellett zajlott, és a médiahatóság megtett mindent annak érdekében, hogy megőrizze ezt a fontos hírcsatornát: a jelölt teljes pontszámot kapott a szubjektív kritériumokra, amely mérlegelés tárgya lehetett, de a jelölt nem tett versenyképes pénzügyi ajánlatot."

Ócska duma. A pályázatot zenei rádióra írták ki. Így a Klubrádió eleve nem nyerhetett.

Fiesole 2012.02.29. 12:29:02

Szerintem sem kéne bezárni. Kifejezetten érdekes megfigyelni a ballib szellemi színvonalát. Drágabolgárúr, minihitlerorbán, mindenholfasiszták, stbstb.
Ha tényleg ez az ellenzék "utolsó bástyája" nagyobb gondban van az ország mint gondoltam.

fd 2012.02.29. 12:55:45

"kicsit ciki lenne, ha Szalai Annamária a helyén maradna"
Hogy is hívják a köztársasági elnököt?
Nincs több kérdésem :)

Frizuravarjú 2012.02.29. 14:46:41

@TGabi: Erről beszélek magam is: a neonáci bolgár hangját nem szabadna emberekre zúdítani!

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Ami számodra az "ész"-t jelenti, ahhoz nem is szeretnék te féleszű.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.02.29. 14:51:18

Szerintem amíg van Lánchíd, addig legyen Klub is. Aztán a két ellentétes ostoba erő kioltja egymást, de legalább van választási lehetősége annak, aki mindenáron az éterben akarja kurvaanyázni a számára ellenszenves oldalt.

Én utáltam pl. a Csurkarádiót (nem emlékszem mi volt a neve), borzasztóan bántotta a fülemet a "tudjukkik" kezdetű érvelés, meg ahogy Nagy Feró "hát igen, hümmm-hümmm de ne mondjunk már ilyet" kommentjei, de határozottan elleneztem a megszűnését.

Néha viszont a legváratlanabb helyeken bukkanank fel meglepően értelmes emberek, akik - gyakran a szerkesztők nem kis megdöbbenésére - nagyon értelmesen nyilatkoznak. Már csak ézért sem szeretném, ha bármilyen rádió megszűnne.

Sőt. Basszus KÖZPÉNZBŐL járjon 1-1 dumarádió minden parlementi pártnak. Ne csak véletlenül lehessen elkapni mondjuk Gaudi Nagy Tamás nyilatkozatát arról, hogy az EU-ból való kilépés után Üzbegisztánnal és Kazahsztánnal, sőt, a Kínában élő hunokkal kellene erősíteni a gazdasági kapcsolatokat. Legyenek az efféle gondolatok minnél szélesebb körben nyilvánosak, hátha meg- vagy rádöbben valaki a szavakban rejlő ostobaságon/értelemre.

Frizuravarjú 2012.02.29. 14:54:32

Ilyen fasiszta csürhének nincs helye emberek között:

kuruc.info/r/4/92781/

Drágabolgárúrnak és harcostársainak.

SnakeHB 2012.02.29. 14:54:52

@Fiesole:

Ez a közszolgálatira is igaz:

Kifejezetten érdekes megfigyelni a népinemzetipolgárijobb szellemi színvonalát. Kedvesbarátaim, elmútnyócév, bűnösszocik, negyvenhétezerforint, büdösszájúprolik, támadazeu, munkakalapútársadalom, senkisemjárhatrosszabbul, hajrámagyarok, stb.

Ha tényleg ez a kormánypárti média, nagyobb gondban van az ország mint gondoltam.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.02.29. 19:17:25

Ebben az országban minden demokratikus,minden annyira szép,minden annyira nagyszerűen működik.

Az a rádió nem nyer frekvenciát, amelyik szellemisége nem azonosul a hatalmat gyakorló párt ideológiájával.

Azokat a civileket hívja be a NAV, akik a kormány hatalomgyakorlása ellen szerveznek tüntetést.
Azoknak a nevét akarják megtudni tőle, akik adakoztak a megmozdulásokra.

Azt a tűzoltót vezénylik a lakhelyétől 80 km-re vonuló állományba, aki a kormány nyugdíjpolitikája ellen szervezett szakszervezeti tüntetést.

Az új választási rendszerben az egyéni választókerületek úgy kerültek kialakításra, hogy ott az elmúlt 4 választás eredményeit elemezve, mindig a jelenlegi, a körzethatárokat konszenzus nélkül megrajzoló párt jelöltjei nyertek volna.

Az a szakmai bizottság, mely a hatalom ötletével szemben egy szakmai ellenvéleményt fogalmazott meg, másnap már nem működött, mert a kormányzó párt feloszlatta.

Az Alkotmánybíróság kimondta egy, a kormányzó többség részéről egyoldalúan -konszenzuskeresés nélkül- megalkotott törvényről, hogy alkotmánysértő, másnap korlátozták az AB hatáskörét.

Az elszámoltatási kormánybiztos lobogtat egy szerződést, és harsány hangon gyurcsánybajnaioszkózik, csak éppen a papíron mások másról szerződtek, int ami miatt a kormánybiztos farkast kiáltott előző nap.

Tovább is van.

Fiesole 2012.02.29. 22:43:36

@SnakeHB: az a baj hogy nagyobb gondban lehet az ország mint gondoljuk:)
(meg lehet köszönni az elmúltnyolcévnek meg a fülkeforradalmas bandának)
A közszolgálati adók nagyjából ugyanilyen mértékben voltak függetlenek a szoci kormányzás alatt mint most.

djangyu 2012.03.01. 10:06:31

@Ajtony: okos zsideszes vagy, ha, mert ugye a Fidesz első kormányzása alatt nem voltak állami hirdetések a Nemzetben, Hírlapba, he?

mert az Antall-féle Új Magyarországból lett Simicska alatt Napi Magyarország, és ez olvadt össze a Nemzettel, ami egyébként előtte és utána is az állami Postabank csecsén lógott.

persze, hogy igen, mert a Fidesz akkor építette ki a sajtóbirodalmát. mert a sajtó fontos. ahhoz minden bizonnyal, hogy adóforintokat költsenek rájuk, akármelyik oldalról is van szó...

és hidd el, mindkét oldal hirdetett mindkét oldalon, persze a sok della mindig az adott kormányprophoz került.