HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

A szégyen pártja - Mesterházy úr, ennyi volt!

2014.05.26. 01:21 Poldi bá



Mesterházy Attila még mindig nem érti.

Az elnökség "felajánlja" lemondását az MSZP választmányának, közli a pártelnök az arculcsapásszerű vasárnapi vereség után. De előtte még azt is mondja, hogy a választások tapasztalatait együtt kell elemezni a következő hónapokban.

Hogy mi van?

Hogy mit "ajánl fel"??

Hát nem érti Mesterházy úr, hogy mi történt?

Az ország, ezen belül a baloldal meghozta döntését. Nem kér Mesterházy Attilából, valamint ebből a szocialista pártból. Hogy lehet ezt még egyértelműbben kifejezni?

Sőt!

Nagyobb baj van mind Mesterházy Attila szempontjából, mind pedig a mi szempontunkból.

Mesterházy Attilának ugyanis nemcsak az eddigi posztjáról kell távoznia, hanem a közéletben sincs helye. Bizony. Civil foglalkozás után kell nézni, elsunnyogni lehajtott fejjel és erősen drukkolni, hogy a széles embertömegek mielőbb elfelejtsék, hogy létezett valamikor egy Mesterházy Attila nevű magyar politikus.

Sőt!

Még rosszabb hírem van. A Mesterházy név jó eséllyel bekerül a magyar történelemkönyvekbe. Dicstelen névként. Olyan politikai teljesítmény szinonimájaként, amely tevőlegesen asszisztált az ország tönkretételéhez, a ki tudja meddig tartó orbáni birodalom kialakulásához és megszilárdulásához.

Én magam nem feltételezem azt (amire vannak, voltak már utalások), hogy a pártelnök úr ezt ilyen-olyan megfontolások alapján direkt csinálta.

Meggyőződésem hogy nem így volt. Ő egyszerűen ennyire volt képes. A jó szándékát nem vonom kétségbe, a képességeit azonban mostantól csak egyféleképpen lehet értékelni. Egy erősen közepes tudású, a készségek tekintetében korlátolt politikus ő, akinek legsúlyosabb hibája lett ennek az országnak a tragédiája. Ez pedig nem más, mint hogy képtelen a helyzetek reális felmérésére, így alkalmatlan politikai döntések meghozatalára.

Most derült ki, hogy az egyetlen érdeme (életben tartotta a néppártként definiált szocialista pártot) mennyit ér. Ennyit. Kevesebb mint 11 százalékot.

A mozgalom minden, a végcél semmi? Hát ez következik abból, ami történt.

Az országgyűlésiképviselő-választások után talán még megtehette volna Mesterházy Attila, hogy lemond, háttérbe vonul, meghúzódik a Jókai utca egyik folyosóján, hátha eljön még az ő ideje. Ami azonban április 6. óta történt, azzal az ő politikai karrierje véglegesen és visszavonhatatlanul véget ért.

Lehet, most azt képzeli szegény, hogy mivel a pártot ő építette újjá, az ő emberei vannak mindenhol a hierarchiában, akik majd jól megvédik, megadják neki a tiszta lapot. Lehet. Mint ahogy süllyedhet még az MSZP választási eredménye 10 százalék, meg öt százalék alá is.

A végén ott fog rikácsolni Thürmer Gyulaként, a mögötte háttérként feszítő Gúr Nándorral és Harangozó izével, ha az említett urakról addig nem derül ki valami.

Tényleg úgy gondolja Mesterházy Attila, hogy az ő elmúlt éveiért nem kell majd egyszer fizetni? Azért az ostoba pökhendiségért, ahogy viselkedett folyamatosan, azt szajkózva, hogy "Mi vagyunk a legerősebb ellenzéki párt!"

Nekünk pedig azzal a tragikus helyzettel kell szembenéznünk, hogy Mesterházy a saját arcára formálta a pártját, nímandok, suksükölő kapucnisok gyülekezetét emelte politikai funkcióba, a lózungok pártjává politizálta össze az MSZP-t, olyan gittegyletté, amely tehetetlen, ostoba, a lehetőségeit és még a politikai kényszereket is képtelen felismerni. Ez a szégyen pártja, s erről bizony nem Orbán Viktor tehet.

És még valamit.

Az MSZP szintjéhez alkalmazkodó ATV is feltette a koronát összes eddigi választási tevékenységére.  Mesterházys pökhendiség jön le Kálmán Olga arcáról, amikor előadja, hogy ő egy komoly politikai hírháttérműsor vezetője (el is mondja ezt olykor, hogy tudjuk). És azt hiszi, hogy ha az innen onnan leszedett híreket kérdő arccal nekiszegezi az 50-es forgóban stúdióba hívott vendégeinek, azzal ő már komoly politikai újságíró. (Mentsége, hogy mások is elhitetik vele ezt.) Csacsogni tetszik, nem komoly politikai műsort tetszik vezetni, ez a helyzet, még ha ez a csacsogás kedves is, szórakoztató is (olykor).

A könyökömön jöttek ki az ATV reklámjai, hogy nézzük őket a választások éjszakáján. Aztán képtelenek voltak egy normális adást összehozni. Szegény Somogyi Zoltán az elején még azt bizonygatta a grafikon előtt, hogy mennyire visszaszorul Európában a szélsőjobb. Fél óra múlva a brüsszeli szakértő ennek ellenkezőjéről beszélt konkrét adatok alapján...

Mindez persze lehet szubjektív. De nem szégyellik magukat, amikor technikai hibák verik szét a műsort? El lehet intézni ezt egy-egy jópofa megjegyzéssel?

És hogy a "választási műsor" nem adja élőben a választási eredmény hivatalos bejelentését (Olga oldalra fordulva olvassa fel az MTI gyorshírét), amiről az egész szól, az milyen? Azt hinné az ember, hogy simán lemaradtak, mert elfecsegték a 11.00 órát (egyébként el is), de nem, a "választási hírműsor" nem települt ki, nem volt élő kapcsolata oda, ahol közölték az eredményt!

Mindezek után a műsor vége előtt leadják Gyurcsány Ferenc "sajtótájékoztatóját", a jobb felső sarokban "Élő" felirattal. Ez körülbelül fél órával korábban zajlott le (a hírtévé valóban élőben adta). És amikor elvágják az "élő" közvetítést, a kamera éppen Olgát mutatja, amint beleinna a poharába, de jaj, nem teheti, hiszen Gyurcsány éppen most fejezte be (mondja is). Szégyen, szégyen, szégyen!

Egyébként erről is Mesterházy Attila tehet (meg Gyurcsány, meg Horn Gyula.)

Ide jutott Magyarország.

Béke porainkra.

 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

78 komment

Címkék: MSZP ATV Mesterházy Attila Kálmán Olga EP-választás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IP gyűjtögető 2014.05.26. 03:32:03

Adjatok nekik még 1 esélyt! Lécci, lécci, lécci..:))))

Szúrófény 2014.05.26. 04:09:19

Csak a tájékozatlanoknak újság! 600 éves hagyomány!
„Mindinkább meggyőződöm, hogy az ország helyzete reménytelen, ez az ország nem képes magát megvédeni, mert nincsenek az állam kormányzatában becsületes emberek! (A pápai követ írja Rómának, 1526-ban!)
„…el nem tagadhatjuk, és nem szépíthetjük azt a példátlan önzést, amelynek durva konfliktusaiból áll e korszak úgynevezett politikai története. Keserű arra gondolni, hogy ez ország politikai vezetői méltatlan, alacsony lelkű, legjobb esetben tehetségtelen emberek voltak”
Szekfű Gyula Tomori című tanulmányából

Arthur Bloch 2014.05.26. 05:03:43

Ezt is Szekfű mondta: "A magyar politikában lehetőleg kerülni kell az olyan problémák felvetését,melyek a szenvedélyeket felkelthetik - és egy népszerű politikai kurzus túlzásaira alkalmat adhatnak !" - Itt a végállomás? - Qualis dominus,talis es servus...-van még lejjebb is.

Arthur Bloch 2014.05.26. 05:11:34

@Poldi bá: - Nem kell ennyire keseregni s főképp nem egy "kísérletező TV-n" kell az indulatot levezetni.Úri ember nem csibész!!!- ...mert az erény az egyetlen nemesség...- a többi még arra is lusta vagy megfizetett, hogy legyen véleménye, vagy tévedtem???

zsaruvér 2014.05.26. 05:53:23

Már régen az a véleményem hogy amíg van olyan párt amelyik az emberek véleményét és kritikáját nagy ívben leszarja az csak ideig óráig tud a felszínen maradni mert az emberek véleményt fognak mondani valamilyen módon és akkor annak a pártnak annyi. Most az MSZP ről mondtak véleményt. Pár éven belül /ha csak nem változtatnak radikálisan a vezetésben. Amire szerintem nincs nagy esély./ egy szinten lesz a munkáspárttal. Vagyis sehol sem lesz.

s.g.l. 2014.05.26. 06:30:14

A baloldal impotenciája mindent elsöpör!

Még saját magukat is!

Amíg nem lesznek radikálisabbak, nem mutatnak rá a fidesz hazug-tolvajságára addíg ne reménykedjenek.

És a legfontosabb: amg nem tudnak kommunikálni, a fidesz hazugságait nem tudják kezelni, vagy pláne visszagyűrni addig semmi esélyük.

Virányi András (BANDITA) 2014.05.26. 07:51:41

Semmi baj nincs a baloldallal, csak fel kell ismerni, tisztán már nem létezik. Egy ország van, annak kell egységesnek lenni, vagy legalábbis a józan észnek többnek lenni. Olyan a mesében sincs, hogy valaki egyszerre kapitalista, és melós. Vannak baloldali és jobboldali értékek, vannak emberi értékek, és van a kormánypárti hazudozás. BANDITA.

program készítő 2014.05.26. 08:02:33

A fideszt le lehet győzni,de hiába ha ilyen az ellenzék.Érthetetlen miért nem képesek ezek a csoportok a NÉP bajával képviselőként dolgozni.
Persze ilyen vezérek mellett ez túl nagy feladat.Az ATV-ről pedig tudni lehet,a politikai celebeket naponta kérdezve tartja magát ellenzéki médiának.ezzel nagy segítséget nyújtottak a fidesznek,ahelyett hogy a tényleges ellenzéket,és a fideszt valóban legyőzni tudó képviselőkkel foglalkoztak volna.

istvankah 2014.05.26. 10:35:25

Éljen!Végre egységes a magyariak nemzete!Így kell csinálni egy újabb mohácsot!A kereszténysegg mőgé felsorakozó rablók hada,sóval hínti be a magyar ugart!Nekik terem az eu tyúk!

joska61 2014.05.26. 10:58:55

Mesterházyval már a parlamenti választásnak sem szabadott volna nekimenni. Sőt, az elnökség közelébe sem szabadott volna engedni. Egyszerűen ez az ember nem alkalmas az ilyen magas pozíciókra.

STIRLITZ 2014.05.26. 11:33:21

Ennek a posztnak a készítője aztán tökös gyerek! Földbe döngöli a vesztest, jól belerúgva a földön fekvőbe. Ehhez kell ám nagy bátorság, meg eredetiség. (Meg nagy tökök.) Amikor Orbán pofára esett 94 -ben, aztán 2002 -ben és 2006 -ban, akkor is ilyen tökös volt Poldi bá? Vagy akkoriban eszébe sem jutott olyanokat leírni, hogy "Ennyi volt Orbán úr", meg hogy a Fidesz a szégyen pártja. Meg, hogy lehajtott fejjel kullogjon a faszba Viktor. Nem hiszem. Ez csak most tűnik poénnak. Pedig csupán szánalmas. Nem kicsit. (Ja és nem vagyok szoci, soha nem is voltam. De van ízlésem, és van méltóság bennem. Még a vesztesekkel kapcsolatban is.)

flort 2014.05.26. 11:51:53

@Attitude Adjuster: akkor tőled talán elég is volt ennyi.

babbaba 2014.05.26. 12:02:15

Poldikám! Csak ennyi a hűség? Ha elvesztitek a zsíros pozíciókat, más hulljanak a fejek!?:))

Jó ezt olvasni.

2014.05.26. 12:05:05

Mit vártok attól aki már elhitte hogy miniszterelnök lesz?
Mit vártok attól aki begyűjtötte maga alá a bábokat nehogy megtorpedózzák?
Mit vártok attól aki "felajánlotta" nem pedig lemondott?

Mit vártok attól aki a jelenlétével erősítette azorbánt?

Scansat 2014.05.26. 12:08:54

Szerintem a blog író már ott túlzásba esett, hogy Mesterházy úr politikus volt.
Sosem volt az....bár szeretett volna az lenni!
Nem való neki. Tán jó pék, vagy szakács lehet még belőle...

Scansat 2014.05.26. 12:20:38

@s.g.l.:
Marhaság! Nem kell ide semmiféle radikalizmus. Pusztán annyi, hogy értelmes és pláne fiatal embereket kell keríteni és azok igényei mentén, az új idők szelével a seggük alatt politizálni!
Orbánt ismerem, esze ágában sincs az EU-val szakítani, de mindig harcol velük ha idehaza van, mert a jobbos fiatalok ezt igénylik a népviselet mellé. Orbánnak jól áll, ha kolbászt karikázik és gumicsizmán a gáton járkál. Mesterházy meg Bajnai öltönybe flangáltak.
Ma...mindenki gyűlöli a politikusok és bankárok. Kivétel ez alól az aki el tudja magát adni egyszerű "Nép fia" emberként. Orbán el tudja ezt játszani. A Jobbikosok is ott voltak az emberek közt. A baloldal meg sehol...csak a facebookon birkázták a tömegeket. Azokat a tömegeket amelyet meg akartak maguknak nyerni!

Anselmo 2014.05.26. 12:26:37

A demokrácia működés közben.

Conchobar 2014.05.26. 12:34:38

Nem kéne még temetni az MSZP-t emiatt az eredményt miatt (noha ennek a szorgalmas temetésnek előbb-utóbb csak az lesz a vége, hogy egyre többen fogják halottnak hinni). Arról van szó, hogy most nem tudott, meg tán nagyon nem is akart mozgósítani (a riválisai viszont nagyon is mozgósítottak, hogy most majd jól megmutatják. Végül meg is mutatták). Most nem tudott az MSZP mozgósítani, mert a húsvéti locsolóverseket hiába mondanák karácsonykor. Az EP-válastztáskor falsul hangzana az 'az Orbán megszüntette a demokráciát', 'állítsuk meg az Orbáni önkényt', Simicska-KÖZGÉP stb.

Drago Brutic 2014.05.26. 12:41:43

Ez a fazon annyira szürke és jelentéktelen, hogy még szerintem az apja sem rá szavazott. Az ilyen SMS meg Haza nem eladó-szerű önjelölt wannabe politikusok, szent őrültek is érdekesebb egyéniségek nála. Ha meglátom a tévében, azonnal átkapcsolok (és nem politikai okokból), még egy Paks-Haladás meccs is kisebb szenvedés, mint őt nézni.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 13:02:51

Az a baj, hogy a polgármester-választás is orbáni lesz, ahol az adja a polgármestert, aki a több szavazatot kapja, és nem az, aki a bolsi jelöltek közül a legtöbb szavazatot kapja.

Így akár majd a választásra jogosult80% 50%-ának a 30%-ával is polgármester lehet majd valaki, azaz 12%-kal.

Ballibmatematikusok, erre mit mondtok?

De majd a Bokros behúzza így is a főpolgit. És akkor már megkérdőjelezhetetlen lesz a legitimitás is.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.05.26. 13:04:01

@STIRLITZ: Jó, hát Poldi is akar egy-két frekventált trafikot. Akkor erre nem volt lehetőség. :-)

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 13:04:01

"Az ország, ezen belül a baloldal meghozta döntését. Nem kér Mesterházy Attilából, valamint ebből a szocialista pártból. Hogy lehet ezt még egyértelműbben kifejezni?"

Hah, Poldi elvtárs.

Meglehet, még egyértelműbb lett volna, ha a DK, az EPM vagy az LMP megelőzi az MSZP-t. De nem tette egyik sem.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.05.26. 13:42:32

Úr?!?!

Nem úr az hanem csak egy undorittó kommunista SZARDARAB!!!

hanta boy 2014.05.26. 13:50:58

nol.hu 2013. december
"Optimista interjút adott az osztrák Der Standardnak Mesterházy Attila, az MSZP elnöke. A szocialista politikus pártja stagnáló népszerűségével kapcsolatban következőket mondta: amikor átvette a párt vezetését, sokan azt vizionálták, hogy az MSZP is eltűnik majd a süllyesztőben, mint az MDF és az SZDSZ. Elsőként tehát csődgondnokként kellett tevékenykednie, csak később lehetett valódi pártvezető.

2010-ben az MSZP 19 százalékot kapott, most 28 százalékon áll a felméréseik szerint, és Mesterházy arra számít, hogy a választási kampányban jelentősen nő még a támogatottságuk.
Ami a választási esélyeket illeti, az MSZP elnöke állítja: megnyerik a tavaszi választásokat, sőt, még a kétharmados győzelmet sem zárja ki. Arra a kérdésre, hogy milyen konzekvenciákat vonna le abból, ha az elvárásai nem jönnek be, csak annyit mondott: az ő elvárásai egyáltalán nem túlzottak."

Hahahaaaaa.....

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 14:07:28

@program készítő: "A fideszt le lehet győzni,de hiába ha ilyen az ellenzék."

Az Fletó után 5 perccel kiderült, hogy az MSZP-vel van egy picinyke probléma: aki örömmel vállalja a pártot, az annyit is ér, akit pedig a párt vállal örömmel, az még annyibbat. Ezen halmazok komplementere lett Bajnai, aki fintorogva internacionálézás után fingatta a múmiákat, és ezen halmazok katasztrofális metszete Mesterházy - békemenet poraira.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 14:10:11

Az biztos, hogy nagy szarban van az MSZMP-jogutód, ugyanis a lófaszosodó támogatottság mellé van még 2 milliárdos adósságuk is.

Ugyanakkor van 29 képviselőjük és komoly vagyonuk is.

Szerencsére a DK-ban és az EPM-ben is vannak szakemberek, akik fő szakterülete a vagyon kimentése és az adósság másokra hagyása a hasonló helyzetű társaságokból.

Nem kell aggódni, családban marad minden.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 14:11:44

@joska61: " Egyszerűen ez az ember nem alkalmas az ilyen magas pozíciókra."

Akinek sok ideje van rá, visszakeresheti, hogy az "ilyen magas pozíciót" Mesterházy viszonylatában vidéki gyár középvezetői állását említve vízionáltam. Úgy értem, nála tehetségesebb embereket is szokás kirúgni erről szintről.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 14:15:20

@STIRLITZ: "Földbe döngöli a vesztest, jól belerúgva a földön fekvőbe. "

Nagyjából a poszt elején ott van az, amitől kiakad a handabandométer: Attis még vizsgálna, de holisztikusan ám.
Úgy látszik, nincs 3 borítékja.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 14:17:32

@babbaba: "Poldikám! Csak ennyi a hűség?"

Képzeld, akad, akinél a politika nem vallási kérdés, ahol megszentségteleníthetetlen szentek mosolyognak a plakáton, hanem picsán rúgható és rúgandó hús-vér emberek.

Hogy mik vannak...

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 14:20:52

@Conchobar: "Arról van szó, hogy most nem tudott, meg tán nagyon nem is akart mozgósítani"

Lendvai meg csak death metalos lett, ennyi az egész.

Pipas 2014.05.26. 14:21:35

@hanta boy: Volt még pár elborult ember, aki 2/3-os mszp győzelmet vizionált... de tényleg csak egy pár. Ha jól emlékszem volt egy telefonos alkalmazás, amire a reményeiket építették. :D

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 14:45:30

Esetleg ha megpróbálkozna az MSZP a náciveszéllyel szembeszállni, akkor visszaszerezhetné támogatottságát.

Felcsúti Pufi 2014.05.26. 14:54:40

Mesterházy energiáit felemésztette a karrierépítés, a saját pecsenyéjének a sütögetése, miként az mszp felsőbb szintjén nem keveseknek (simon és a többiek...). Sajnos arra sem tehetségük, sem igazi késztetésük nem volt, hogy válaszokat keressenek az orbán diktatúrával elégedetlenek megnyeréséhez - és ezt a zemberek "levették", s a választásoktól való távolmaradással jutalmazták. Mesterházy csak a saját kicsinyes harcait akarta megnyerni (hol Bajnai, hol Gyurcsány, hol a belső ellenzék ellen). Ez tökéletesen megfelelt a fidesz számára. Nem véletlen, hogy meg sem próbáltak keresni valami sarat mesterházy múltjában (bizonyára találhattak volna, ha keresnek), mert még a végén sikerült volna kikényszeríteniük az mszp megújulását, holott a fidesz ennek az impotens, tehetségtelen garnitúrának a megtartásában érdekelt. A zemberi hiszékenységre építve viszont az egyetlen tehetséges baloldali politikust, Gyurcsányt egyfolytában gyalázzák (olyan dolgokkal is, ami a saját házuk táján már napi rutinnak számít - hazudozás, korrupció). A fidesz stratégák (na nem maguktól) rájöttek, hogy kősziklára épít, aki az emberi hiszékenységre kicsinyességre, kapzsiságra, hiúságra, nacionalizmusra épít, s ennek szellemében folyamatosan ezeken a zemberi gyarlóságokon keresztül bombázták a potenciális választópógárokat - hol a médiában, hol a mutyimorzsákkal, hol a rizsa- és szabadságharccal. Szerencséjükre a magyar zemberek közül közel 2 millióba be van kódolva a a csodaváró hinni akarás... Talán az sem zárható ki, hogy anno az LMP szétrobbanása sem volt csupán a véletlen műve. A fidesz stratégiáját megalkotó fizetett amerikai tanácsadók bizonyára szorgalmazták, hogy puskaporos legyen a hangulat a semmiből hirtelen kinövő, a bal és jobboldali hazugságoktól megcsömörlőket megérinteni tudó zöld pártban (most a két törmelékpárt együtt talán már a baloldal vezető ereje lett volna). Most már csak azt várom, hogy a cöf - orbán és tanácsadói sugallatára - mikor kezd el plakátolni mesterházy érdekében, és kezdi lejáratni a potenciális riválisait...

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 15:01:16

@Istóczy Győző: Nincs nagyobb veszélye a farkaskiáltásnak, mint az, hogy a tényleg megjelenő farkas nem a bárány torkát kapja el, hanem azt, amivel kiáltani volt szokás, és megint kéne, de már komolyan.

Különösen valóssá teszi a veszélyt, ha farkaskiáltós séták során kövér húsdarabokat dobálunk széjjel.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 15:10:55

@Felcsúti Pufi: "kősziklára épít, aki az emberi hiszékenységre kicsinyességre, kapzsiságra, hiúságra, nacionalizmusra épít"

Ne felejtsük ki a szó hétköznapi értelmében vett butaságot sem! Azt, amikor a célközönség nem tudja azt a számot értelmezni, hogy 3 billió, de a 3000 milliárd jelentése is sűrű köd mögé bújik - viszont kuporgatva/eladva/hitelből/okosba már volt dolga pármillióval, így a 280 millió még épp megteszi számára a kalkuliahorizont előtti hív[óő]transzparensnek.

Felcsúti Pufi 2014.05.26. 15:31:07

@dr. mesterseges szinezek: "Ne felejtsük ki a szó hétköznapi értelmében vett butaságot sem! Azt, amikor a célközönség nem tudja azt a számot értelmezni, hogy 3 billió, de a 3000 milliárd jelentése is sűrű köd mögé bújik - viszont kuporgatva/eladva/hitelből/okosba már volt dolga pármillióval, így a 280 millió még épp megteszi számára a kalkuliahorizont előtti hív[óő]transzparensnek."

Igen, írhattam volna egy szóval azt, hogy emberi butaság, de hát az lényegében ezeknek a szintetizálásaként megvalósuló egyfajta narkós állapot, amikor néhány ezer Ft-nyi pillanatnyi személyes (vélt vagy valós) haszon árán kilóra meg lehet venni valakit. Aztán jöhet a fanatikus "heil orban", s akár a korlátlan hatalmú államfővé választás, netán királlyá / cézárrá / cár atyuskává koronázás. Persze csak azért, mert majd ezt fogja "követelni" az istenadta nép, vagy mert előkerül egy végrendelet Szt.István korából, miszerint a koronát egy majdani orban prófétára hagyja, aki "folytatja" mindazt az országépítő munkát, amit ő csak elkezdett...

Ad Dio 2014.05.26. 15:31:42

"A Mesterházy név jó eséllyel bekerül a magyar történelemkönyvekbe. Dicstelen névként. Olyan politikai teljesítmény szinonimájaként, amely tevőlegesen asszisztált az ország tönkretételéhez, a ki tudja meddig tartó orbáni birodalom kialakulásához és megszilárdulásához."

Ha icipicit is objektív lesz az a történelemkönyv, akkor erre a kétes dicsőségű posztra nem MA, de még csak nem is BG, hanem GYF fog kerülni.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 15:32:23

Hallom, a mindkét ágról ávós származású zsidó Bauer az MSZMP, az SZDSZ és a DK (a XX-XXI. sz. legmagyarellenesebb alakulatai) után újra független lett, mert egy másik elvtárs beelőzte.

Vajon hová fog belépni? PM?

Szevasztok 2014.05.26. 15:34:41

Mesterházynak van még egy fontos feladata: Dugovics Tituszként a mélybe rántania a pártját, hogy az általuk hagyott űrben kialakulhasson valami normális a baloldalon.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 15:37:53

@Felcsúti Pufi: Ha lesz még itt valaha tényszerű történelemoktatás, az 1526-os szám mellett ott kell majd szerepelnie az ország tragédiáit taglaló oldalon két másiknak is: 19000 és 300.

jojoka 2014.05.26. 15:42:22

Mesterházy egyetlen érdeme az MSZP-ben Gyurcsány kirugása volt. Miután a 2009-es népszerűség vesztést szépen a nyakába varrta. A sajtó szorgalmasan a mai napig a "Gyurcsány népszerűtlen " nótát fújta, és az EP eredmények ellenére fújja ma is. Budapesten a "NAGY OKOS MÉDIÁSOK" városában lehet, hogy igaz ez az állítás (mondjuk Pesten nem biztos... , ugye a fránya tények),de vidéken nagyon nem így van. Nézzék csak meg az eredményeket. Az MSZP mint a borravaló úgy lemaradt fontos baloldali körzetekben. Gyurcsány igenis népszerű és vállalható.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 15:43:31

@Ad Dio: Hááát... ahhoz történelemkönyv se köll, hogy az ember tudja, ha tudni akarja, hogy az a bizonyos beszéd nem azzal fejeződött be, amit álmunkból felébresztve is el tudunk mondani, de azzal kezdődött.
Amivel nem azt akarom mondani, hogy arra a kezdésre büszkének lehet lenni - de a folytatást elhallgatni vagy szintén disznóságnak beállítani annyi, mint Dobó Istvánt szimpla sikkasztóként emlegetni (ahogy a sikkasztókat egyébként szokás), meg nem említve, hogy volt ott Egerben valami török-magyar rangadó, és ő is arra kószált.

Felcsúti Pufi 2014.05.26. 15:46:39

@dr. mesterseges szinezek: 1526-ban csak néhány tízezer ember veszett oda, napjainkban százezrek "tántorognak ki" - na nem Amerikába, mert arra nincs pénzük, csak a közelebbi nyugati országokba. Földönfutó is van ma is, legalább annyi, mint Mohács után, csak hajléktalannak, segélyből élőnek, közmunkásnak, minimálbéres bérrabszolgának, devizahitelesnek, tartós álláskeresőnek nevezzük őket.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 15:48:34

@dr. mesterseges szinezek:

gyurcsányi elvtársad két rangadón volt ott, az egyiken, amikor Orbánt megverte a vitában lehazudva az eget, a másik pedig amikor az ezen felháborodott tüntetőknek kilövette a szemét.

Dobóval hasonlítanád össze, te szarházi?

Ad Dio 2014.05.26. 16:00:15

@dr. mesterseges szinezek:

Kár hogy GYF-nek nem jutott ki semmiféle hőstett. Ha csak a sz@rból visszahozott kormányzás nem az...

Nos a történelemkönyvet viszont a győztes írja mindig. Ha GYF lesz az, akkor MA-re kerül a lepedő. Ha nem, akkor őrá. Csak csendben jegyeztem meg, hogy az izé... objektivitás vagy micsa' szerint is rá kellene kerüljön.

Egyébként "a beszéd" engem nem érdekel. Nem a beszéd volt a bűne GYF-nek, hanem az előtte levő és az utána lévő évek. Lenullázta a baloldal hitelességét, megágyazott most már két Fidesz 2/3-nak. De sebaj...

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 16:08:11

@jojoka: "Gyurcsány igenis népszerű és vállalható."

Vállalható, de nem népszerű.
Népszerű addig volt, amíg neokomm marhaságokat szajkózott, amiket ő sem hitt el. Lévén népszerű az a gondolat, hogy "vegyék el a gazdagtól és adják a szegénynek" - mármint azok szemében, akik tudják, vagy hiszik, hogy ők pont azok a szegények, akiknek majd adják azt a sok jót, amit a szemét "gazdagtól" elvettek.
Amint elkezdett arról beszélni, hogy senkinek nincs ingyen ebéd, meg az a sok jót meg is kéne termelni, máris nem lett népszerű.

Ma sem az, csak annak a szemében, aki látja, hallja, hogy a Fidesz ugyanezt a neokomm marhaságot nyomja (más szavak permutálásával), csak még annyira sem gondolja komolyan, hanem mindenkitől elveszi, amit a neofeudális cimbiknek szán.

És persze ettől a hantától most a Fidesz népszerű: szállítja az ezerfejű elvárt mindenkori szép hazugságot. Szállítaná persze az MSZP is, csak most nincs rá eszköze, és aki a hazugságot mondaná a nevében, az vagy régi hazugságok ismételgetésében aggott el, vagy olyan arcberendezésű nímand, aki elől "nem veszek semmit, nem kérek vallásos anyagot" odavetésével szokás kitérni az aluljáróban.

Felcsúti Pufi 2014.05.26. 16:10:37

@dr. mesterseges szinezek:
Az emberek nem spontán tüntettek Gyurcsány jobbító szándékú, a hazug politikai gyakorlattal szakítást kezdeményező öszödi beszéde után, hanem megrendezetten, manipuláltan. A politika viszont azóta is arról szól, hogy ki tudja hazugságaival becsapni, maga mellé állítani a zembereket. Orban folyamatosan hazudik (ő maga mondta, hogy nem az számít, hogy a választási sikere érdekében mit mond, hanem az, hogy mit tesz, mi ez, ha nem a hazudozás beismerése?). És ne legyenek kétségei: ha a helyzet úgy hozná, egy tüntetésen nem csak a szemét lövetné ki a tüntetőknek, hogy megőrizze a hatalmát. Csak erre utasítania sem kellene a csahosait, mert maguktól megtennék.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 16:19:38

@Felcsúti Pufi:

Nahát! Valaki szervezte a tüntetést? Ez megdöbbentő!

Bezzeg a millás tüntetéseket azokat nem szervezte senki, hanem spontán mentek a milliók az utcára!

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 16:20:32

@Felcsúti Pufi:

Ha Orbánon múlna, talán még a Tanácsköztársaságot is bevezetné!

DarthVader 2014.05.26. 16:40:02

@Istóczy Győző:

Mindkét tüntetés szervezett volt. Egyikre elmentek a szervezettek, és meghallgatták a szervezők szónoklatait, a másikra pedig elmentek a szervezettek, felgyujtották a fél várost, mig a szervezők lapultak, mint szar a fűben. De te nyugodtan vonj egyenlőséget.

Tele van a fasságaiddal a blogszféra, te hordabarma, szerencsére már mindenki ismer, mint a rossz pénzt. Válts nicket, mert én is csak azért akadtam beléd, mert utolsó volt a kommented a sorban.

gizmo26 2014.05.26. 16:41:55

Mesterházy maradjon csak a helyén az önkormányzati választásokig. Addig kapaszkodjon foggal-körömmel, a posztjához mert akkor még még megelőzhetik a FIDESZT is. SŐT, biztosan meg fogják, ezért ez a helyes politika. HAJRÁ EMESZEMPÉ. HAJRÁHAJRÁ, Csak így tovább.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 16:43:11

@Felcsúti Pufi: "Az emberek nem spontán tüntettek Gyurcsány jobbító szándékú, a hazug politikai gyakorlattal szakítást kezdeményező öszödi beszéde után, hanem megrendezetten, manipuláltan."

Akit én ismertem, azt nem rendezte senki. Nem hiszem, hogy Hajóst is rendezte volna bárki arra, hogy azt tanácsolja Fletónak, vonuljon szépen hátra, mert ha jó az, amit gondol, működni fog anélkül is, hogy ő volna a színpadon, ha meg nem, akkor azon a kialakult helyzetben a személyével úgyis csak ronthat.
De igen, persze a Fidesz piszkosul rájátszott és rászervezett Fletó szövegére, és magára az "elkúrásra" - viszont nincs az a párt, amelyik ezt kihagyta volna. Sokkal kevesebb mellé is odaállnak keleten is, nyugaton is, ha azzal az ellenlábast a falnak lehet vezetni.

"És ne legyenek kétségei: ha a helyzet úgy hozná, egy tüntetésen nem csak a szemét lövetné ki a tüntetőknek, hogy megőrizze a hatalmát."

Illúzióim? Nekem? 2010-ben a 2/3 még hivatalos sem volt, már leírtam valamelyik szomszéd blogon, hogy lesz meglepi annak, aki szemkilövősözik, mert az első alkalommal, amikor Pintérnek kell helytállnia, ki lesz belőle verve a nemzeti meleg szar.
A fijuk picit később igyekeztek is alapot teremteni a próféciám beteljesüléséhez, 1-2 házi juntácska gründolásával és (mert az elrettentés mégis praktikusabb, mint a verés) akár a lekkomolytalanabb eseményeken keresztüli köztudatba vezetésével.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 16:44:06

@Istóczy Győző: " Ha Orbánon múlna, talán még a Tanácsköztársaságot is bevezetné! "

Rajta múlt, és már túlvan a bevezetésén.
Csak a tájékoztatásod kedvéért.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 16:46:57

@dr. mesterseges szinezek: juntácska = miliciácska

pardon, már kuszulok

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 17:36:03

@DarthVader:

Akkor miért is azon rugózik az elvtársad, hogy jaj szervezett volt a tüntetés?

Mégis mi a fasz lenne, ha nem szervezett egy esemény, amin megjelenik egy baromi nagy tömeg?

ben2 2014.05.26. 17:40:59

" Mesterházy a saját arcára formálta a pártját, nímandok, suksükölő kapucnisok gyülekezetét emelte politikai funkcióba, a lózungok pártjává politizálta össze az MSZP-t, olyan gittegyletté, amely tehetetlen, ostoba, a lehetőségeit és még a politikai kényszereket is képtelen felismerni."

Tévedés.
Az MSZP mindig is ilyen párt volt, a kontraszelekciót nem Mesterházy kezdte, az a pártállami idők öröksége, Mesterházy és környezete csak ebbe szocializálódott, ezért nyilván a kiutat sem ismerhette.
Az MSZP-t az 1994-es Kádár nosztalgia emelte nagypárti rangra és már rég nem lenne a baloldal meghatározó ereje, ha 1988-89-ben az akkori MSZMP titkosszolgálati eszközökkel nem veri szét az alulról szerveződő baloldali mozgalmakat, hogy megtisztítsa a baloldali terepet a hatalomátmentő pártja előtt.
A másik, amiért szintén nem lehet Mesterházy-t elővenni, az a balliberális értelmiség ráhatása az MSZP politikájára. 1998-óta a ballib értelmiség gyakorlatilag előírja az MSZP-nek, hogy mit tehet és mit nem.
Jó példa erre a "rendpártiságról" szóló vita. Elég volt Mesterházynak annyit benyögnie, hogy az MSZP-nek talán illene kezdenie valamit a vidéki bűnözéssel, különben a terepet végileg lenyúlja a Jobbik és azonnal értelmiségi össztűzben találta magát.
Mesterházynak megválasztása óta gúzsba kötve kell táncolnia. Legyen az MSZP-nek erős, önálló karaktere, számoljon le a 2010 előtti neoliberális irányzattal, határolódjon el a Gyurcsány kormány elkúrásaitól ás adjon hiteles, naprakész válaszokat a társadalom valódi problémáira.
Mindezt viszont úgy, hogy ne sértse meg a liberális megmondóembereket, továbbra is kezeljen tabutémaként mindent, amit a Jobbik teljes mellszélességgel felvállal és mórikálja magát egy színpadon Gyurcsány Ferenccel.
Csoda, hogy bénázik?
Egyetértek a posttal, Mesterházynak annyi, az MSZP-nek annyi. Ez azonban egy hosszan tartó folyamat végjátéka, amiben Mesterházynak eleve csak statiszta szerep jutott.

gizmo26 2014.05.26. 18:14:57

Egy szimpatikus momentuma volt a Mesterházynak, most végre gratulált a győztesnek.

conchita wurst 2014.05.26. 18:32:30

Atesz 1 év óta először most volt boldog. Szerintem qrvára unhatja már ezt a melót, meg a rábízott lehetetlen feladatot, hogy oszladozó tetemekből szervezzen rohamcsapatot.

Persze megszopja, mert emberi számítás szerint az őszi győzelmet is vele fogják megetetni az elvtársak. Kiderül szombaton.

pánpéter 2014.05.26. 18:43:30

nyugi poldi bácsi, nincsen semmi baj. a bal oldalnak most van 20 éve újjáépíteni magát. segts nekik, úgy is olyan remek orbán gyalázós posztokat tudsz írni, látod, eddig is milyen sokat segített, ezentúl is csak told ezt azt irányt, ne változtass, hidd el, beérik a gyümölcs.

gizmo26 2014.05.26. 18:44:10

Az országgyűlési választásokon is gratulálhatott volna a 3 baloldali bohóc, helyette duzzogtak, meg hibáztatták a választási rendszert. Közben meg akkora pofont kaptak, hogy azt már nem lehetetett a választási rendszerre fogni

DarthVader 2014.05.26. 18:49:27

@ben2:

"határolódjon el a Gyurcsány kormány elkúrásaitól "

Ezen harsányan röhögtem. Az az MSZP, amelyik a 4 éves elkúrás minden lépését megszavazta, majd az öszödi beszéd után, amikor a Gyurcsány-kormány megpróbálta az elkúrás hatásait legalábbis mérsékelni, mindennek megpróbált keresztbe feküdni, mert tudta, hogy esetleg oda a stallum? És amelyik ha most kormányra kerülne, ugyanott folytatná az elkúrást, amit 2006-ban legalábbis abba kellett volna hagyni? Az határolódjon el? Az a Karsai pl, aki rosszul lett, amikor Gyurcsány belengette, hogy nem lesz szabadon elkölthető költségtérités, meg kettős státusz, meg átlátható pártfinanszirozás lesz, olyannyira rosszul lett, hogy mentőt kellett hozzá hívni? Ne röhögtess, cimbora.

Poldi bá 2014.05.26. 19:00:28

@ben2: elismerem, sok igazság van abban, amit írsz.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 19:04:25

@gizmo26: "meg hibáztatták a választási rendszert."

Hej pedig milyen korrekt az.

Tkp. én a Hazafias Népfront vs. Hazafias Népfront választást tartottam a legkorrektebbnek, és nem értem, mit hőbörögtek meg gúnyolódtak a hajdani rendszerváltók, ahelyett, hogy szimplán megnyerték volna.

dr. mesterséges színezék 2014.05.26. 19:11:25

@DarthVader: Miért is ne? A politikai handabandában pont egy elhatárolódástól szakadna le az arc?
Annál is inkább jogosnak tartom itt ezt a kérdést, mert lényegében régen túlvagyunk ezen a fletós elhatárolódáson... nem is sokkal azután megtörtént, hogy búcsúzóul Lendvai örök szerelmet vallott Ferinek.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.26. 19:32:34

Jó poszt Poldi bá!

Kiegészítés: MA a Klubrádióban az a Lendvai Ildikó tette felelőssé Mesterházit a kudarc utáni elmaradt szembenézésért, aki a 2010-es zakó után még felajánlani is csak közel fél évvel ajánlotta fel a lemondását.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.26. 22:22:20

@dr. mesterseges szinezek:

Mi a bajod a választási rendszerrel, színezék elvtárs?

Hogy a győztes nyer?

Nyilván a polgármester-választásnál is majd azon fogsz ballibmatekozni, hogy hogy lehet 30%-kal 4 évig egyedül polgármesternek lenni.

Vagy hogy az is egyfordulós - ne is törődj vele, hogy azt éppen Horn Pufiék találták így ki másfél hónappal a következő önkormányzati választás előtt, kétharmaddal.

Nagyon savanyú még mindig az áprilisi szőlő? Vagy fosízű?

dr. mesterséges színezék 2014.05.27. 00:52:16

@Istóczy Győző: " Mi a bajod a választási rendszerrel, színezék elvtárs?"

Majd ha félmillió német és angol állampolgárságot IS kapott honfitársunk, aki ide adózni (többé) az életben nem akar, de tetszik neki a partoldalról beleugatni, netán valamelyik sunyi párttól apanázsra is számíthat, szóval ha ők megpostázzák neked, hogy hogyan is alakuljon a következő 4 éved, meg fogod érteni.
Addig is megérthetnéd, a képességed megvan hozzá, de nem párosul szándékkal.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.27. 01:14:26

@dr. mesterseges szinezek:

Majd igen.

Most miért nem póstázták meg?

Szavaztak valami 700-an a "második legnagyobb magyar városban".

Féltek?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.27. 01:19:20

Mesterházy egyébként egyáltalán nem olyan rossz politikus, mint amilyennek kinéz, vagy mint amilyennek a zsidók tartják, akiket többé-kevésbé már lepattintott.

10% támogatottsággal csinált magának egy 20% támogatottsághoz járó frakciót.

Közvetlen riválisai, a szemkilövető és a libatolvaj a kiscsoportból meg a tévéből nézhetik, ahogy ő frakcióvezetőként napirend előtt orbánozik minden ülésnapon.

Kihozta a helyzetből a maximumot, és a saját várakozásaitól is legfeljebb 2 EP-hellyel maradt el, amivel egyébként részben szintén a belső ellenzékét gyengítette (Veres-Rót elvtárs).

dr. mesterséges színezék 2014.05.27. 09:48:37

@Istóczy Győző: Nem, te tényleg nem akarod érteni.
Mellesleg: ők nem postázhatták.
De ezt sem akarod.
Így maradtál, így vagy szép.

dr. mesterséges színezék 2014.05.27. 09:50:38

@Istóczy Győző: " 10% támogatottsággal csinált magának egy 20% támogatottsághoz járó frakciót."

Meg azt a helyzetet, amit Kókáék pár éve, akik azon kapték magukat, hogy van egy fasza frakciójuk, csak a párt hiányzik alóla.

joska61 2014.05.27. 10:00:20

@dr. mesterseges szinezek: Valamihez csak van tehetsége, ha oda tudott kerülni, és túl sokáig maradni is képes volt. Ettől még tartom, hogy sem párt, sem ország irányítására nem alkalmas. Ezt a választók is megmondták neki, immáron nem egyszer.

dr. mesterséges színezék 2014.05.27. 10:17:11

@joska61: "Valamihez csak van tehetsége, ha oda tudott kerülni, és túl sokáig maradni is képes volt."

Aki nagy (multi vagy sem, mindegy) cégnél dolgozik, az fejből tud sorolni meghökkentően magas pozícióba került meghökkentően alkalmatlan figurákat, akik sokáig (mindenki számára TÚL sokáig*) vannak polcon. Jellemzően addig, amíg krízishelyzetben nem kell megmutatniuk, hogy tényleg érnek is valamit, nem csak a napfényben tudtak együtt mosolyogni bárkivel, és bontogatni az 1-es és 2-es számú borítékot.
Mesterházy éveit annak köszönheti, hogy nem volt különösebb elvárás, csak túlélni a krízist - ehhez képest sikerült nagyobb krízisig jutnia.

Más kérdés, hogy ezt a királycsinálóinak szeme láttára csinálta, akik nem törték el közben a kezeit, elvégre az intrika fontosabb, mint a lét.

* A túl hosszú idő titka szinte mindig az, hogy a megbízók/kijelölők/felkenők vagy még inkompetensebbek, és nem is látják, mekkora nímandot vettek maguk alá, hogy védje a seggüket; vagy látják, de túl nagy arcvesztés volna visszakozniuk - inkább tovább a fal felé. Szóval nincs nagy különbség a politika királycsinálói, és az Elcsesszükatőkédet Nyrt. menedzsmentje között.

joska61 2014.05.28. 09:14:49

@dr. mesterseges szinezek: Hát köszönöm a kimerítő okítást, de. Ne keverjük már állandóan a versenyszférát a politikával. Nem összehasonlítható. Egyébként pedig meglátásom szerint Mesterházyról már a feltűnése pillanatában tudni lehetett, hogy nem alkalmas ilyesmire. Nem vagyok pszihológus, de azt azért sejtem, hogy olyan ember semminek a vezetésére nem alkalmas, aki még önmagával sincs tisztában. Aki heti rendszerességgel változtatja a kinézetét pl.

2014.06.07. 17:12:42

Majd ő is mondhatja a Szanyinak, amit Horn Gyula és ami azóta szállóigévé vált.
-Egyedül maradtunk Tibor...egyedül.
süti beállítások módosítása