HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Mesterházy úr! Tényleg nekem kell szólnom?

2014.04.07. 03:11 Poldi bá



Tudom, hogy ezzel most nem leszek népszerű Mesterházy Attila körében.

Meghallgattam, hogy reagált a "miniszterelnök-jelölt" a súlyos választási vereségre. Úgy tett, mintha valami elháríthatatlan természeti katasztrófa okozta volna ezt az eredményt. Vagy valami tőle teljesen független balszerencse. A véletlenek hülye összejátszása. Ja, meg persze a Fidesz agresszív, csaló politizálása, a választójogi törvények átírása, médiamonopólium létrehozása.

Mintha e két utóbbi csak most derült volna ki. Mintha nem mindezek ismeretében vállalta volna az ellenzék a választásokon való részvételt.

Bizony, Mesterházy Attila nem tartotta fontosnak, hogy akár csak egyetlen önkritikus mondatot mondjon. Beszédéből az derül ki, hogy a jövőt az eddig megszokott módon tervezi: kikaptunk, de jönnek az új feladatok.

Mesterházy Attilát másoknak kell figyelmeztetni - így például nekem - arra, hogy amikor agresszív, egoista magatartással kizsarolta, hogy ő legyen az együttes baloldali ellenzék miniszterelnök-jelöltje, azzal hatalmas felelősséget is vállalt. Valóban ő volt a legnagyobb szervezett ellenzéki erő első számú és legitim vezetője. De nem értette meg, hogy a maga által kikövetelt vállalt feladat elvégzésére alkalmatlan.

Hosszan sorolhatnám most a baklövéseit. Onnan, hogy Attila fiával játszott inkább (mert megígérte neki, hogy azt a március 15-ét vele tölti), amikor annak idején zászlót bontott az orbáni hatalom ellen felháborodott erők sokasága. A parlamenti ülés alatti ostoba wellnessezésen keresztül egész odáig, hogy most vasárnap, amikor leadta a szavazatát, nem nyilatkozott a sajtó jelenlévő képviselőinek. Nem akartam hinni a fülemnek, amikor ezt a hírekben hallottam. Kampánycsend nincs, minden politikus felhasználta a választók nap közbeni meggyőzésére azt a lehetőséget, hogy szavazása alkalmával megkérdezik. Ő nem. Neki ez derogál. Éppen magánéletet él, senki se zavarja.

Az elmúlt négy évben nem csak Orbán, hanem Mesterházy is ámokot futott. Egy értelmes ötlete nem volt, azt hitte, pont megfelelő, ha önmagát adja - ezt tette. Ez pedig ennyire volt elég. Egy igazából semmihez sem értő, nem karizmatikus pártfunkcionárius próbálta eljátszani az államférfi szerepét, de ez csak percekre sikerült. Nem is kellett kikezdenie őt a Fidesznek, néha már-már dicsérték is - ennél szégyenteljesebb bizonyítványt csak a választók állítottak ki róla, vasárnap.

Mesterházy Attila sokat dolgozhatott, nem vonom kétségbe. Nyilván nagyon érzékenyen érintette őt a választási kudarc. Vajon tényleg nem fordult meg a fejében, hogy mekkora ebben az ő személyes felelőssége?

Az MSZP valóban mindent úgy akar folytatni ezután, mint ahogy eddig tette? Azért, mert ők a legnagyobb ellenzéki erő?

Nekem kell szólnom, hogy amikor a csak vesztésre elegendő, de mégis hatalmas számú szoci voksra gondolnak, akkor azt nem tekinthetik egy megszerzett és főleg megszolgált támogatásnak? Hogy már több választási ciklus óta a szavazataik legalább fele csak annyit jelent, hogy nincs más, ez az egyetlen valódi remény, ezért megkapják az ikszet? Mit gondol Mesterházy Attila, meddig lehet még ezzel visszaélni?

Amikor erre a "hatalmas szavazótáborra" hivatkozik, semmiben nem különbözik Orbán Viktortól, aki ugyanígy kisajátítja, a maga érdekeire használja fel a számokat.

Sem szerénység, sem alázat nem fedezhető fel Mesterházy Attila magatartásában, fiatal kora ellenére pont olyan pökhendi, mint a Kádár-korszak káderei voltak, akiket örök időkre helyeztek oda, ahol vannak, bajuk sose lehetett.

Tényleg nem akar elszámolni Mesterházy Attila azzal, hogy a világtörténelem legszemetebb kormányának négyéves pusztítása alatt mit végzett, mit tett egyszemélyi felelős vezetőként a legnagyobb ellenzéki párt élén? Nem szégyellte magát, amikor a kis pártok képviselői akcióztak a parlamentben - helyettük? De nem is kezdek bele a felsorolásba.

Súlyos önértékelési zavarok lehetnek itt. Ha valami, akkor ez a választási tragédia rá kell hogy ébressze Mesterházy Attilát arra, hogy alkalmatlan arra a munkára, amit vállalt. Ha tovább erőlteti, még nagyobb kárt fog okozni Magyarországnak - már ha egyáltalán ezt a mostanit helyre lehet hozni valaha.

(A kép Varga Mihály facebook-oldaláról való. A fideszes hölgyek-urak így röhögték ki az ellenzéket, Mesterházyt hétfőre virradóra. Ezt fogjuk most szívni újabb négy évig. Köszönjük, Attila!)


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

194 komment

Címkék: választás mesterházy attila

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törökbasa 2014.04.07. 03:35:52

Gratula Poldi bá! Végre kimondtad sokunk helyett!
Nagyon szégyenlem magamat miatta/miattuk! :-/

Lajos Csánó 2014.04.07. 06:52:26

Sajnos sok igazság van amit ír Poldi bá!

befano 2014.04.07. 07:40:31

Most, hogy így ránk erőltették a 2/3.dot,duzzogva, de elfogadjuk a "megfélemlített" választók akaratát,és megint 4 év.!!!
Én pedig ismét háttérbe vonulok, bár nem voltam túl erős ebben a kampányban.
Hajrá Magyarország ! Hajrá Magyarok!

skribler200 2014.04.07. 08:14:05

dögöjjön meg mindenki akinek a szájáig ér már a szar és mégsem ment el szavazni!!!

ChemZso 2014.04.07. 08:21:32

@skribler200: Így van, félelmetes, hogy kb. 3 millió embert nem érdekel 1 napra az ország sorsa.

flort 2014.04.07. 08:23:13

Ritkán értek ennyire egyet valakivel.

2014.04.07. 08:26:45

Akkor én is bedobom a magam kötelezőjét, 100%-ig egyetértek. Mesterházy egy elszabadult hajóágyú. Egy unalmas, tehetségtelen, a hatalomért, dicsőségért mindent feladni képes, vállalhatatlan senkiházi. A pártja logikája az, hogy a pozíciók nekik járnak: ők a fő ellenzéki erő, az egyetlen kormányképes párt, nekik járnak a gazdasági pozíciók, minden. Egyszerűen nem irtották ki magukból az egypárti kommunista logikát. Így fognak járni Budapesttel is, ahol Horváth Csabát indítják mindenáron. MESTERHÁZY: MEGÉRDEMELTED!!!!!!

andrásúr 2014.04.07. 08:29:17

Kezdődik a bűnbak keresés !
Egyszer és mindenkorra vége lett a posztkommunista, álbaloldali bagázsnak !
Mesterházy azt csinál a kecskével, amit én gondolok !

Pan Modry 2014.04.07. 08:34:25

@skribler200:
miert dogolnek meg mondjuk en? Miert legitimalnam a szavazatommal a szar fidesz vagy az ugyancsak szar szocikat?

Tessek osszekapni magatokat szarhazikaim, aztan talan szavazok ratok, en itt keremszepen az ugyfel vagyok ha a szavazatomra ahitozol, marpedig igencsak pocsek strategia az ugyfeleket pocskonidazni.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2014.04.07. 08:36:43

ezt már rég lehetett tudni...mikor az ehségmenet alatt ők étteremben kajáltak,mikor az alaptörvény szavazása közben wellnesezni volt stb...az meg elég tipikus bal-lib,hogy "mindenki más hibás,csak én nem".

flort 2014.04.07. 08:37:59

@andrásúr: Nem akarlak kiábrándítani, de ezt már hónapok óta írogatjuk néhányan.

Amúgy a maszop még mindig a másodig legerősebb parlamenti erő, csak szólok

irógép 2014.04.07. 08:39:18

Mesterházy azt bénázta ek, hogy bevette Gyurcsányákat és a volt bukott szdsz-esekett. Akikről az ország egyszer már kijelentette nem kellenek!!
A választási rendszerről annyit, hogy a listás szavazáson is bukott a az összefogás nagyon.
A média hazugságaikról meg csak annyit, hogy meg kell nézni a Jobbikot! Nekik nincs ATV, KLUB rádió, Magyar narancsa, Népszava, 168 óra, Élet és Irodalom, Népszabadság, Vasárnapi hírek stb.(ennyire minden csak a fidesz kezében van:))), és még is javítottak az ez előző választási eredményeiken!!
Pedig ők ellenük mindkét oldal beszélt is!!!
Szóval ezért teljesen hiteltelen ez a szánalmas kifogás keresés!
És legfőképpen addig esélyük sem esz, míg csak gyűlölet kampányt tudnak folytatni, és amíg azt hiszik az ország akkor szabad, ha ők nyernek!
AZ ország szabadon küldte el újra Gyurcsányt!!
A másik meg, hogy az emberek még sem félnek, amit ugye végig nyomatott az összefogás, hogy csak azért vezet a fidesz, mert az emberek nem merik bevallani, mit gondolnak.
Hát ez is kiderült nem így van!!! Mert az eredmények pontosan olyanok lettek arányaiban , amiket mértek. Egyedül a Jobbikot mérték alul eléggé.
Mesterházy ne gratuláljon, ezzel lesüllyedt Gyurcsány szintjére, akitől nem is lehetett mást várni.
De most átkozhatja a napot, mikor belement ebbe az egészbe, és, ha van egy kis esze mostantól tényleg megpróbál megújulni, mert különben 4 év múlva már az LMP és JObbik lesz a kormány kihívója!!
Az az önkritikátlanság és kifogás keresés pontosan mutatja, milyen emberek ezek, és hogy az ország nagyon nagy többsége szavazott bárkire csak nem rájuk!

ggiza 2014.04.07. 08:43:28

Gyurcsány Ferenc, KÖSZÖNJÜK! :))))))

dr kíváncsivagyok 2014.04.07. 08:50:49

Mesterházy akalmatlan !
Ennyi...
De engem más is foglalkoztat :
1.) Szekszárd
Mit gondoljak egy olyan városról ,ahol 100% -os bizonyítékkal kiderult a trafikmutyi - ez nem kérdés , a jobberek is tudják.
Aki ezt az orbitális , ocsmány csalást felderítette , az LMP szineiben indult.
Hahóóó,...1 % - ot sem kapott !!!!
Szekszárd a szememben a csalók , a jellemtelenek városa mostantól !!!!
2.) A választási korzetetek
Vajon lett volna e 2/3 - a,...sot gyozott volna egyáltalán a Fidesz,...HA EZT TISZTESSÉGESEN , KONSZENZUSSAL TESZI ?????
3.) a médiafolény
Vajon lett volna e 2/3 - a , sot gyozott volna egyáltalán , ha nem 90 % - os média és plakátfolénye van ????
4.)Kriminalizálás
Megismétlodott 2010 azzal , hogy egy pitiáner ugyben - Simon ugy , amelyrol majd 4 -5 év múlva ki fog derulni , hogy csak egy kis stikli , nem orbitális csalás - rásutotték az MSZP- re a korrupt jelzot , annak ellenére , hogy a Fidesz 1000 - szer sárosabb , korruptabb !!!
5.) A választási torványek elfogadása
Sajnos rosszul dontottek , hogy vállalták a részvételt a teljesen nyilvánvaló csalási szándék ellenére , igaza lett annak , aki BOJKOTTOT ajánlott !!!
Ha Usein Bolt - nak azt mondják , hogy induljon egy olyan versenyen , ahol neki pár méterrel tobbet kell futni , neki hosszabb a pálya,...valószínuleg nem indul...már ha igazi sportember , vagy , ha elég nagyképu , akkor indul és veszít...
Attól még o a legjobb , leggyorsabb futó 100 méteren,...105 méteren már talan nem , ha a tobbinek csak 100 méteres a pálya!

2014.04.07. 08:52:23

A degenerált korcs balliberálisok program hiányában inkább a Jobbikot reklámozták. Meg is lett az eredménye, Vonáék népszerűbbek, mint valaha.

belekotty 2014.04.07. 08:56:37

Mesterházy úr, húzzon a francba!

dr kíváncsivagyok 2014.04.07. 08:57:00

Csak a tisztánlátás végett :
Akik most itt ugatnak:
...nem miattuk alakult így ez a választás,..hanem azok miatt ,- cirka 3.000.000 szarrágo - miatt, aki nem ment el szavazni !
Orvbánnak ez volt eleve a célja : kevés résztvevo !
Az én korzetemben egyéniben a kormanyváltók jeloltje nyert...

Abendsen 2014.04.07. 08:57:05

@dr kíváncsivagyok: " Szekszárd a szememben a csalók , a jellemtelenek városa mostantól !!!!"

Ez nyilván kurva sokat jelent nekik. :DDD

"a médiafolény"

Ezt abba kéne hagyni, mivel a Jobbiknak aztán marhára nem volt médiafölénye mégis több (sok) helyen lenyomta az Összefogás jelöltjét.
Törődj bele, ezt csúfosan elvesztettétek. Viszont a baloldalnak most értelmesebb lenne magával foglalkoznia a Fidesz helyett ugyanis láttuk, hogy ez utóbbi hova vezetett.

belekotty 2014.04.07. 08:57:46

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Na, te is itt vagy nácikám? Téged is csak azért nem dobott a szemétbe a szülész, mert nem volt veszélyes anyag tárolója a kórháznak.

belekotty 2014.04.07. 08:58:56

@dr kíváncsivagyok: "cirka 3.000.000 szarrágo - miatt, aki nem ment el szavazni !"
- Nono! Elgurult a gyógyszered? Azokat hibáztatod akik undorodnak már az egésztől?

MACISAJT 2014.04.07. 09:01:45

De azért ne legyünk igazságtalanok.
Heller anyónak, Fischer Ivánnak, Konrád Györgynek, Parti Nagynak is köszönet jár, ahogyan a komplett szárszói gerontokráciának.

Hálával tartozunk nekik.
Ahogyan a scheppelének,lunaceknek,kohn-benditnek, tavaresnek,olli rehnnek is...
Hálásak lehetünk a magyar bálint, ferenczi krisztina,debreczeni józsef,bolgár györgy, mészáros tamás stb. "könyveinek" is vagy sas (polácsek) józsi "humorának".
Köszönjük a klubrádiónak, a 168 Órának, a hvg,hu-nak, kálmán olginak, a
sajtóklub tagjainak, a Népszabadság, Népszava,galamus oldalainak, bartus lászlónak és a kanadai ballibáknak is....

Nélkülük ez az eredmény nem jöhetett volna létre.

NemNick 2014.04.07. 09:02:49

Itt nem csak Mesterházyt kell ekézni. Egész egyszerűen hamis volt az összefogás,nem volt egység, nem volt közös program - és ez kilométerekről látszott. Már az elején is.

Sok igazságot írtál Mesterházyról, de az igazi baj itt van.

Az meg, hogy előástak olyan politikai hullákat, mint Fodor meg Kuncze, a megújulás helyett, az meg egyenes öngól. (Most pl. Fodoron múlhat, hogy frakciót alakíthatnak-e. Nem ismerős a szitu? Egy nem mérhető "párt" királycsinálót játszik?)

belekotty 2014.04.07. 09:04:29

@MACISAJT: Neked is köszönhetjük, hiszen keményen végigdolgoztad ezt a négy évet. :-))

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2014.04.07. 09:08:13

@dr kíváncsivagyok:
Kedves Doktor Úr, csak a 2-3-as pontokra reagálnék.
Demokrácia van, a fideszt 4 éve a többség megválasztotta, mégpedig 8 évnyi baloldali kormányzás után, elsöprő többséggel. Akik a fideszre szavaztak, nem arra szavaztak, hogy a szocikkal egyeztetgessen a kormány, hanem arra, hogy a szocikkal ne egyeztessen. Ez a demokrácia. Teccettek volna forradalmat csinálni...

A plakátolással kapcsolatban meg nem is teljesen értem, hogy miről beszéltek folyton. Az LMP pl. teliragasztotta az összes villanypóznát itt a XI. kerületben. Sok póznáról szocialista képviselő lógott. Azaz bőven lett volna megjelenési lehetőség.
Itt a neten sem korlátozta őket senki, a facebookon is lehet hirdetni...

A papíralapú sajtó meg nem a jobboldal kezénben van.

2014.04.07. 09:11:38

Remélem az izraeli nagykövet nem felejtett el gratulálni a cionista szektás agyhalottaknak, akik táblás fevonulásokkal népszerűsítették a Jobbikot :))

MACISAJT 2014.04.07. 09:17:31

Újratervezés, mi? Ezt mondták 2010-ben is.
Na és? Mi lett belőle?
Gyurcsány Ferenc újratöltve. Ezt a produktumot volt képes a haladó értelmiség három és fél év alatt előállítani, ami nem csoda, ha azt vesszük, hogy az ország egyáltalán nem érdekli őket.

Falhoz csapott, sárba tiport, agyagba döngölt, tönkretett, széjjelszedett, atomjaira bontott, hazavágott, elpáholt, összevert, fölaprított, ledarált, széttrancsírozott, kiröhögött, megszégyenített, agyonalázott csapaton ne változtass.

Most már biztos, hogy ez a mottó vezette a baloldali szellemi elitet, amikor hosszas zsarolások, hisztik, intrikák és petíciózások után elérte, hogy a Lehető Legszélesebb Ellenzéki Összefogás jegyében újra összeálljon a 2009-es MSZP. Jelenleg ugyanis az van, hogy az MSZP megegyezett egy volt MSZP-miniszterelnök vezette formációval, hogy tárgyalásokba kezdenek egy másik volt MSZP-miniszterelnök pártjával. Konrád György meg nagybőgőzik a háttérben, Heller Ágnes a pucér hastáncot járja.

Produkció!!!

Muhaha.

Ad Dio 2014.04.07. 09:24:19

Ha baloldali szavazó lennék legkésőbb MOST engedném el az MSZP és utódszervezetei kezét. VÉGLEG. És keresném a lehetőségét egy progresszív, modern baloldalnak. LMP? De lehet hogy politikai "zöldmező".

Mivel jobber vagyok, marad számomra a remény, hogy lehetőleg minél több baloldali ember lép erre az útra, mert különben a Fidesz 2018-as kihívója a Jobbik lesz.

Ez a mostani civakodás egy hatalmas marakodás előhírnöke, ami katasztrofális EU-s és önkormányzati vereséghez vezethet.

Cogito.t 2014.04.07. 09:25:48

Az éjjel csak Bajnaitól és Szabó T.-tól hallhattunk önkritikus hangokat. Na azt se sokat, de legalább volt.
Ebben az eredményben éppúgy benne van Gyurcsány, Fodor, Kuncze, Vadai, Lendvai, és a többi 2010-ben már leszerepelt csapattag, mint Mesterházy.
Ezt együtt hozták össze. Szimpla ostobaság volt azt gondolni, hogy ezekkel "vissza lehet jönni", ezekkel lehet "új országot építeni".
Ezek hatalom és pénzéhsége akadályozta meg, hogy a baloldalon a 2010-es bukás után friss, új, az előző ciklusokban nem kompromittálódott személyek feltűnhessenek, megerősödhessenek, hogy a nyerésre esélyével indulhassanak.
Bár ebben a tagság is bűnös! "Nem kicsit, nagyon!"
És ehhez jött még az elmúlt két év töketlensége, az egymásra acsarkodás. És még csodálkoznak, hogy hiteltelen a nagy össeborulás!? Hogy nem lóg ki a lóláb, hogy az egész csak és kizárólag a hatalom, stallum, de legfőképp a pénz megszerzésére irányult!!?!?
Aki elhiszi, hogy ők a demokrácia grál lovagjai, az vak, vagy ostoba, vagy ő is ezt akarja.
Persze ezen soha nem fognak elgondolkodni, de ami rosszabb a baloldali szavazók sem fogják rajtuk számonkérni.
Megérdemlik!
A Mesterházy, Bajnai, Gyurcsány, Fodor, Szabó által hangoztatott "lejtős pályáról" meg csak annyit - egyetértve a posztíróval -, hogy 2 éve megvan a jogszabály, tehát fel lehetett volna készülni, vagy alapból bojkottálni kellett volna.
Hogy a másik oldalnak sokkal több pénze volt, meg média túlsúlya?
A törvény mindenki számára lehetővé teszi a "saját CÖF" létrehozását. Miért is nem tették? Ès talán meg kellet volna keresniük a saját oligarchákikat, akik a 12 év regnálásuk alatt zsírral keresték magukat és csak a tizedét kellet volna visszakérni, az általuk "kiprivatizált" vagyonnak. Abból bőven-bőven futotta volna új balos tv-re, rádióba, újságra, milliónyi plakátra, kampány emberre, "saját cöfös" kampányolásra stb. Hogy azt "nem lehet/szabad/merik?! Akkor ne picsogjon senki!
Ehhez képest ez az "elismerem, de nem gratulálok" nettó beképzelt, önhitt, bunkóság!
Ja! És azt se felejtsük, hogy az LMP ugyanilyen törvényi és sokkal rosszabb tecnikai, anyagi feltételek mellett bejutott!
Lehet(ne) gondolkodni!

2014.04.07. 09:30:20

Szívemből szóltál megint csak, Poldikám!

hipokrita parazita 2014.04.07. 09:30:50

Azt hiszem, sok választásuk nem maradt, csak az, amit a múlt héten olvastam ebben a blogban:

bukottnemzetek.blog.hu/2014/03/27/udvozlunk_a_blog_hu-n_27342

imres 2014.04.07. 09:33:14

Érdeklődéssel olvasom a kifogásokat.
:)
A baloldal mindig erős volt ebben a műfajban.

Abendsen 2014.04.07. 09:36:14

@Ad Dio: " Mivel jobber vagyok, marad számomra a remény, hogy lehetőleg minél több baloldali ember lép erre az útra, mert különben a Fidesz 2018-as kihívója a Jobbik lesz."

Ez teljesen így van.

flort 2014.04.07. 09:38:43

@Cogito.t: "A törvény mindenki számára lehetővé teszi a "saját CÖF" létrehozását."

1. mert ellentétes a jó ízléssel és vélhetően a törvény betűjével is.

2. évek óta működő, valódi civil szervezetek sem kaptak állami támogatást, csupán azért, mert ezek felett a fő-cöfös ürge diszponál. És vajon ki kapta a nagy lét, amiből tellett az ország teleplakátolására?

Naugye...

Blogger Géza 2014.04.07. 09:42:01

Poldi bá, nincs semmiféle médiamonopólium. Akinek arra van igénye, nézheti az atv-t, a Heti Hetest, hallgathatja a Klub Rádiót, olvashatja a Népszavát, Népszabadságot, Magyar Narancsot, 168 órát, És-t, és követheti a töménytelen mennyiségű ellenzéki beállítottságú online médiát és blogot. Az, hogy az állami média mindig lojális az aktuális kormányzathoz, már 2 évtizede így van, ettől függetlenül eddig többségben az ellenzék nyert.

Csak lassan a média is kezd alkalmazkodni a választók valódi megoszláshoz, már nem az van, hogy a sajtó kb 80%-a balliberális. Vicces is lenne, ha egy kb 2/3 os jobbos közönségnek ekkora balos média vízfejet kéne eltartania. Egyre kevésbé tarja el, egyre kevesebb rá az igény. ez van.

És nincs olyan normális választási rendszer, amelyik azt hozatnál ki, hogy legyőzi a 44,5%-os pártot egy 26%-os ötpárti szövetség.

Ostobaságok ezek a kifogások.

dingó29 2014.04.07. 09:44:01

@flort: Amúgy a maszop még mindig a másodig legerősebb parlamenti erő, csak szólok

Biztos vagy te ebben? A ötösfogat kb 5 százalékkal előzte a Jobbikot.Könnyen lehet, hogy külön-külön indulva nem tudja megelőzni őket. Az EP választáson majd kiderül

szikjáró 2014.04.07. 09:45:22

@skribler200:

Ha nem érdekli, nem is kárhoztatható, hogy nem tud választani a jelenlegi garnitúrából.
5(6) választás óta ugyanazok a jellemtelen férgek akarnak a Parlamentben "dolgozni", és eleddig elmaradt bármiféle intézkedés/döntés/eredmény kimunkálása (25 éve!), amellyel egyáltalán megindokolnák a létezésüket.
Három millió ember azt látja, hogy a béréből elvont 75% nagyobb részét (szja+ÁFA+jövedéki adó+stb) azonnal lenyúlja ez a szarkeverő banda (minden politikus, nem kormány, vagy ellenzék), és akkor még menjen el támogatni bármelyiket is? Én voltam szavazni, maradjunk annyiban, nem hiszem, hogy érvényes.

bölcsbagoly 2014.04.07. 09:46:10

@dr kíváncsivagyok: hülyébb vagy mint a tegnap, pedig az sem volt semmi teljesitmény!

szikjáró 2014.04.07. 09:50:49

@Cogito.t: "Ehhez képest ez az "elismerem, de nem gratulálok" nettó beképzelt, önhitt, bunkóság!
Ja! És azt se felejtsük, hogy az LMP ugyanilyen törvényi és sokkal rosszabb tecnikai, anyagi feltételek mellett bejutott!
Lehet(ne) gondolkodni! "

Az elismerem, de nem gratulálok a legsuttyóbb bunkóságok egyike, neveletlen, sportszerűséget hírből sem ismerő, tanulatlan, nagyképű barom aki ezt mondta. Azonnal kipicsázandó a közéletből is az ilyen.

♔batyu♔ 2014.04.07. 09:52:18

Kissé elkésve rájött a ballib bagázs, hogy Mesterházy gagyi. Okos, de hiába figyelmeztetném őket, hogy Gyurcsány, Bajnai, Fodor is gagyik:)))

♔batyu♔ 2014.04.07. 09:54:13

@szikjáró: Igen, ezzel Mesterházy ha lehet, még népszerűbb lett.

valami okosabb ballibsi helyében már rég lenyúltam volna a balos "értékeket", persze célszerű, ha az illető módjával alkalmaz hirhedtebb komcsikat.

dingó29 2014.04.07. 09:56:30

@dr kíváncsivagyok: 1.) Szekszárd

1: Az emberek úgy általában leszarják hogy Jóska Pista vagy Juliska Árulja a cigit.

Vajon lett volna e 2/3 - a , sot gyozott volna egyáltalán , ha nem 90 % - os média és plakátfolénye van ????

Lett volna. A közszolgálati nagyon kormánypárti, de ki a fasz nézi azt? Van bőven kereskedelmi tv. Nyomtatott sajtó annyi van balos mint a nyű. A Jobbik egy szem Hazai pálya,és egy Barrikád újságjával meg jó netes megjelenéssel hozta az MSZP szintjét.

Nem kell itt a médiára fogni a gyenge szereplést egyszerűen szarok vagytok azt jónapot

szikjáró 2014.04.07. 09:56:48

@dingó29: jaja

bal 38
mszp (de egyesével bármelyik) 38/5=7.6
jobbik 23

23:~8-ra a jobbik a legnagyobb ellenzéki párt.
az összefo(s/g)ás nem párt, hanem laza és elvtelen szövetség-féleség, a koncért, amely ha nyer is, az első adandó alkalommal egymás nyakára teszi a kést.
Imígyen akár el is hanyagolhatjuk, mint politikai "egységet".

ATS 2014.04.07. 10:01:12

Lehet okolni a fideszt, lehet okolni az ellenzéket, akár a nem szavazókat is, de egy dolgot el kell fogadnia mindenkinek. Ez így alakult, a fent említettekből mindenki hozzájárult ehhez. Elméletben elkerülhető lett volna, de csak elméletben, mert a gyakorlat mást mutat. Ha az elmélet része működőképes volna, akkor már az előző ciklusban sem lett volna 2/3-ad, de nem így lett. A valóság az, hogy a társadalom képtelen higgadt fejjel racionális döntést hozni, ezért valószínüleg tényleg csak egy teljes összeomlás képes ősszekovácsolni majd az embereket. Én személy szerint sajnálom, mert azt gondolom, hogy felesleges áldozatok árán fogunk megvilágosulni, de el kell fogadni annak is ezt, aki ezt előre látta és kevés volt a változtatáshoz.

Szevasztok 2014.04.07. 10:01:20

A napokban láttam egy híradó felvételt (nem tudom melyik adón), ahol Mesterházy és Gyurcsány összefutott valami kitelepülésen. (M.A később érkezett vagy ilyesmi)

Sírni tudtam volna a testbeszédükön, amikor üdvözölték egymást:

Gy.F egyenesen áll, karját egy kissé előrenyújtja. M.A odalép hozzá, jól láthatóan előrehajol, karját erősen előrenyújtja és így fognak kezet. (így leírva is talán átjön a lényeg)

Mint amikor a főnökhöz odalép a beosztott. És ez a baloldal vezére?!?!

Hát ilyen egy pancser...

Blogger Géza 2014.04.07. 10:01:56

@ChemZso: Nagyjából ez volt várható. A választók kb egyharmada szokott otthon maradni. Most kicsit több (kb 39%)

1) Amikor a meccs előre le van futva, tendenciaszerűen alacsonyabb a részvétel.

2) Vélhetően sokaknak nem volt szimpatikus annyira egyik komoly erő sem, hogy rászavazzanak, így inkább otthon maradtak.

flort 2014.04.07. 10:02:59

@szikjáró: hát ez így mondjuk aligha; vagy úgy gondolod, Fodor Gábor egy statisztikai hibahatáron belüli, legfeljebb a KDNP-vel vetekedni tudó pártocskája ugyanannyi, mint mondjuk a Mesterházi mögötti agyatlan tömeg?

lepidus (törölt) 2014.04.07. 10:08:02

A választás egyértelmű nyertese a Jobbik.
Egyéniben nagyon sok helyen megverték az MSZP-t.
Ez jól mutatja, hogy mekkora a baj!

Blogger Géza 2014.04.07. 10:08:28

@ATS: "A valóság az, hogy a társadalom képtelen higgadt fejjel racionális döntést hozni, ezért valószínüleg tényleg csak egy teljes összeomlás képes ősszekovácsolni majd az embereket. "

Igen, ezért szavaztak kétszer is (2002, 2006) nagy arányban az országot végletesen eladósító, és kiszolgáltató posztkomcsi pártra, de miután a második ciklusukban tényleg megjött az összeomlás (utcai zavargások, szélsőjobb brutális megerősödése, államcsőd, elhúzódó stagnálás és recesszió, kormányválság, miniszterelnök-jelölt casting stb.), inkább nem akarják még egyszer ezt a bandát hatalmon látni, túl közeliek és fájóak még az emlékek.

♔batyu♔ 2014.04.07. 10:11:32

@lepidus: A választás valódi nyertese most is Fodor Gábor, akinek minden emberi számítás szerint kb. 16 éve kellene a szakmájában dolgoznia.

nnnnnnnn 2014.04.07. 10:11:45

fossá lettetek verve ballibsik. ahogy megmondtam.

szikjáró 2014.04.07. 10:12:23

@flort: miért?
az összefogás hogyan tervezte a kormányzást? egy egységként, vagy pártokra lebontott szavazatok alapján súlyozott szava lett volna a csinovnyikoknak? Utóbbiról nem tudok, akkor az átlag számítása mégsem (akkora) hiba.

illetve egyedül elindulni nem mert egyik sem, akkor hol is vannak a pártok?

♔batyu♔ 2014.04.07. 10:13:28

@Blogger Géza: Néztem is, amikor 2014 januárjában felálltak pontosan ugyanazok, akiknek egyszer már azt mondta a nép, takarodjatok. Inkább hagyták bukni saját pártjukat, csak ők maradhassanak parlamenti képviselők.

irógép 2014.04.07. 10:16:40

@Blogger Géza: Az a baj a balliboldalnak, hogy már nem kizárólag az ő kezükben van a média. Hanem kb kiegyenlített lett.
De hát megmondták megint, nem nyertek így nincs szabad ország, na most akik ilyen nívótlan szinten állnak, azoktól mit lehet várni??
Mindenki, hülye, meg rosszul döntött, ha másra szavazott. Dillettánas barmoknak nézik az embereket és utána csodálkoznak, hogy nem szavaznak rájuk.
A jobbiknak kb semmilyen médiája nincsen a jobbikot két oldalról támadják, azt mennyit hoztak!
Az LMP-ről nem is beszélve!
Pont az LMP és a Jobbik eredményei mondják ki, hogy üres hazug kifogások mögé bújnak Feriék már megint!!
És négy év múlva ezek szerintem már konkrétan a bekerülésért fognak harcolni...

toportyánzsóti (törölt) 2014.04.07. 10:17:30

AZ MSZP-nek ezennel vége!
Az LMP bejutásának az az üzenete, nem vész el a rájuk leadott szavazat!
Az EP választáson tovább fognak erősödni.
Hajrá LMP!

Komojtalan 2014.04.07. 10:18:37

Tényleg az a hülye aki nem tud választani a szar és a fos között? Én elmentem és a szart választottam (Összefogás), mert mind a kettő büdös, de legalább ne csorogjon be. 16 éve nincs egy értelmes kormányunk, a legutolsó és talán egyetlen a Horn kormány volt. Alig várom sokakkal együtt, hogy valami értelmes alternatíva legyen.

feketeesfeher (törölt) 2014.04.07. 10:19:57

Összefosta magát az Összefosás!
Remélem legközelebb be sem jutnak.

♔batyu♔ 2014.04.07. 10:21:25

@Komojtalan: Mivel jól beszavaztad ugyanazokat a jómadarakat akik miatt az MSZP-SZDSZ akkorát bukott 2010-ben, várhatod.

Igy utólag megsúgom, vagy a Jobbikra, vagy lomposékra kellett volna szavaznod, akkor lett volna esélyed, hogy 2018-ban nem ezek állnak fel.

ATS 2014.04.07. 10:29:07

@Blogger Géza: A válságot nem a "komcsik" idézték elő, hanem az ameriakiak, és én egyáltalán nem vagyok baloldali, őket is alkalmatlannak tartom, de azt tegyük hozzá a 2002-2010 közötti kormányzáshoz, a fidesznek egyetlen építő jellegű hozzájárulása nem volt az időszakhoz, folyamatosan csak azon dolgoztak, hogyan tudnának keresztbe tenni az mszp-nek. De felesleges példálozni, kéz a kézben hozták össze a mai helyzetet, egyik a másik következménye volt és egyik félben sincs ráció, beleértve a jobbikat is. Lehet csak a sok éves keserűség beszél belőlem, de szerintem aki tud, az próbáljon külföldön boldogulni, a többieknek meg marad a leépülés és talán eljön az a mélypont, amikor egy napjaink Kossuthja, vagy Széchenyije kerül elő a tömegből és kivezeti az országot a sötétségből.

Sírköves Slomó 2014.04.07. 10:29:45

Tegnap este megint elhalasztotta a megújulást az új baloldal.

Sírköves Slomó 2014.04.07. 10:30:48

@ATS: Napjaink kossuthja és széchenyije is Orbán Viktor.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.07. 10:32:13

"a világtörténelem legszemetebb kormányának négyéves pusztítása alatt"
Még jó, hogy a végén volt, legalább addig elolvastam, mert egyébként igaz. Mao, Pol Pot, Sztálin, Hitler lófasz, de az Orbán kormány, na az bazdmeg :)). Jól van, nem baj. Ők a hibásak, csak és kizárólag. Mert a politikusok egy negyedik dimenzióból szivárognak át a világunkba. Nem ám, hogy mi választjuk, minden az ő hibájuk. Eszmék, szólamok, reálpolitika hiánya. Mert biztos meghülyítették az embereket. Mindenki hülye, avagy birka, aki nem arra szavaz, amire én. És pont a baloldalon nem értik meg, hogy egy materiális eszmét lentről kell építeni...
Ez van, mehet tovább a hőbörgés, hajrá nektek.

p.a.r.t.i.z.a.n 2014.04.07. 10:32:31

Amíg a "baloldalra" csak úgy lehet szavazni, hogy ez a kisebbik rossz, addig Orbán marad hatalmon ha tetszik ha nem.

szikjáró 2014.04.07. 10:32:39

Azért ne felejtsük el, lehet nem lesz 2018-ban Viktor már politikus, nélküle szerintem alsó hangon 10%-ot bukik a párt, bár az is lehet többet. Ha nem tudnak találni egy hasonlóan szuggesztív karaktert, akkor még lehet bukta.

Mert lehet mondani rá mindent, de mellette Mesterházy kifejezetten tejbetök, felejthető, semmitmondó figura, Vona kissé kevésbé de szintén, Schiffer is elég semmilyen, Bajnai is képtelen bármi megjegyezhetőt nyújtani, Gyurcsány meg ugye komplett hangyás.

A magyar még legalább 30 évig nem fog az eszével szavazni (a többség), így nagyon nem mindegy ki megy a kirakatba.

nu pagagyí 2014.04.07. 10:34:25

Azért tényként megjegyezhető, hogy a Fidesz az abszolút többséget sem érte el. Csak a torz választási rendszernek köszönhető, hogy 45%-kal a kétharmados mandátumarány küszöbére jutott.
Négy évnyi permanens választási csalás után ez bukást jelent. Azt az egy billegő körzetet, ami a kétharmadhoz kell gátlástalanul összecsalják majd, ez nem lehet kétséges.

Ebben a négy évben még agresszívebb lesz a kormányzás, mert feledtetni kell a legitimitási hiányt és csak saját elkúrt négy évükre mutogathatnának vissza.

A kormányváltóknak fel kell adniuk a "normális" politizálást, mivel bebizonyosodott, hogy ebben az országban felesleges árokbetemetéssel foglalkozni. Létre kell hozni egy törvényesség határán egyensúlyozó szárnyat, amelytől hivatalosan elhatárolódik az ellenzéki szövetség, de amelyik képes elvenni a Jobbiktól az aktivizmus báját. Sürgősen meg kell ugyanis szervezni a hatalomnak és cinkosának, a militáns Jobbiknak kiszolgáltatott csoportok önvédelmét.

Boka1 2014.04.07. 10:34:30

Hajrá Magyarország, hajrá Románia!

bnyuszi 2014.04.07. 10:34:38

@flort: ugyan már, volt ilyen a bal oldalon is, pl a charta

doktor.dikhed 2014.04.07. 10:36:47

@irógép: "De most átkozhatja a napot, mikor belement ebbe az egészbe, és, ha van egy kis esze mostantól tényleg megpróbál megújulni, mert különben 4 év múlva már az LMP és JObbik lesz a kormány kihívója!!"

Az Mszp bukása az ország érdeke. A Fidesz két dolog miatt tudja egyben tartani ezt a nagy szavazótábort:
1. Orbán Viktor miatt
2. Mert az Mszp még mindig képes elhitetni, hogy ők a legnagyobb ellenzéki párt. Így akinek elege van belőlük otthon marad, vagy a Fideszre szavaz.

szikjáró 2014.04.07. 10:37:37

@nu pagagyí: "Ebben a négy évben még agresszívebb lesz a kormányzás, mert feledtetni kell a legitimitási hiányt és csak saját elkúrt négy évükre mutogathatnának vissza."

Ilyenre emlékszem a másik oldalról is :)

Vicces mik meg nem ismétlődnek, legalábbis az eredmények mosdatásakor.

eßemfaßom meg áll 2014.04.07. 10:38:33

@dr kíváncsivagyok: Sehol egy "csuti ártány"? Már a vérballibharcinickekre se lehet számítani...

csak jelezné, az a nem elment 3milla ha véletlenül elmegy kb pont ugyanolyan arányban szavazott volna mint akik elmentek, szóval pont semmivel nem változik az eredmény (de érdemben semmiképp) ha 99.999% a részvétel.

Sírköves Slomó 2014.04.07. 10:38:39

@nu pagagyí: 'Azért tényként megjegyezhető, hogy a Fidesz az abszolút többséget sem érte el. Csak a torz választási rendszernek köszönhető, hogy 45%-kal a kétharmados mandátumarány küszöbére jutott.'

A 2010es választási szabályok szerint is óriási győzelmet aratott.

Európában a legnagyobbat a mostani kormányok közül. Mindezt úgy hogy 4 éve kormányoz.

Kivlov 2014.04.07. 10:38:55

@nu pagagyí:
b+, mivel vegyes választási rendszer (lista + egyéni) nagy valószínűséggel senki nem fog abszolút többségű szavazatot kapni. (kiváve a 2010es nagy büntetéshez hasonlóan). De mivel ott vannak az egyéni körzetek is, ahol adott esetben 20% szavazattal is nyerhet valaki, így lehet többség, 50%-nál kisebb listás eredménynel is. ez eddig is így volt, ezután is így lesz. ezzel a szavazataránnyal és egyéni eredménnyel a fityisznek a régi rendszerben is sima többsége lett volna, a vörösöknek meg lóf*c...

♔batyu♔ 2014.04.07. 10:39:05

@Sírköves Slomó: miután a szimpatizánsok beszavazták a régit...nem is fog.

ATS 2014.04.07. 10:39:24

@Komojtalan: Teljesen egyetértek veled. Én is rájuk szavaztam annak reményében, hogy hosszabb távon ők a kisebbik rossz az országnak. És bár alkalmatlanok ők is, nekik legalább a magántulajdon szent volt.

♔batyu♔ 2014.04.07. 10:40:46

@eßemfaßom meg áll: Ja, ma még egyetlen "demokrata" sem kérdezte meg mit keresek itt, miután kioktatott demokráciából.

csak egy néző (törölt) 2014.04.07. 10:42:45

@nu pagagyí:
A Fidesz kapta a legtöbb szavazatot, ezért a Fidesz fog kormányozni az elkövetkező 4 évben.
Az Összefogás nem működött!
Ennyi történt semmi több.

Mpatikus Eszetlenellenes 2014.04.07. 10:42:49

@Cogito.t:
A poszt telitalálat, de még inkább ez a komment.
Gratula, nincs sok amit hozzá lehetne fűzni, de azért próbálkozom kicsit...:-)
Az este során bebizonyosodott, hogy csak a PM vezetői fogták fel, milyen és mekkora munka áll előttük, ha az emberek többségét tényleg el szeretnék érdemben érni, s a valódi változást jelentő szavazásra is rá tudják majd venni. Nem is beszélve a Jobbik felé elkeseredve radikálódó tömegek megnyeréséről...

Parlamenten kívüli politizálás, alternatív elérési utak, a benti bábszinház helyett.

Csakhogy ez munkás, macerás, s közel nem olyan elegáns, mint a jó meleg Parlament, ahol ezt a "nemtúlmegerőltetően_isletudható" képviseletesdit elő lehet adni. (... miközben karok széttárva és sápitozhatunk, hogy "debuta/degyáva/deközönyös..." ez a magyari népség...)

A többi "lebegő rémalak", Gyurcsánnyal az élen valszeg sohasem fogja fel (és nem is kell anyagi helyzeténél fogva felfognia...:-)) ,hogy többé már nem kérnek belőlük!
(S tök mindegy, hogy jól látja e bármelyikük a színfalak mögött a cinikus orbáni populizmus valódi arcát...)
A társadalmi evolúció áll !
Egyik oldalon Orbán akár adómilliárdokat is beleöl, hogy álljon, s a pénzünkön még akár 3 új pórázos CÖFöt is grundol nekünk ...:-)
A másik oldalon a régi szoci potentátok pedig görcsösen ragaszkodva felszínen maradásukhoz, korábban lopott pénzeiket ölik bele abba, hogy álljon, s inkább ne jöjjön senki/semmi új.

A szervilis kontraszelektáltak bázisára újabb pártállam épül, ami szétesik majd ismét, ha rövidesen mindenki szép, egyenfideszes lett. Egységes az orszég, örülhet a NÉPE.:-)
A régi szereplőgárda viszont már nem kell...
A több cégen, áttételeken keresztül megvalósított cizellált lopásokat, és újbolsevik, célvezérelt hatalomtechnikákat meg a többség még nem hogy nem érti, de fel sem fogja, nem hiszi...

Az élet megy tovább 2018 felé, oszt jónapot!

Kalmár 2014.04.07. 10:46:33

Szép nap volt!

Köszi minden baloldali gyűlölködőnek!
A sok trágár kommentnek!
A megújuló baloldalnak, ahol Gyurcsány szét trollkodta a kampányt, Mesterházy Gyurcsányt majmolta, Bajnai pedig nem vette észre, hogy eltűnt, láthatatlanná vált.
Kuncze, Fodor pedig önmagában is a megújulást karikatúrái...

Ron Werber, szép munka volt!

bnyuszi 2014.04.07. 10:49:35

@nu pagagyí: a 45%-odhoz bircahang blogjáról idézek egy hozzászólást:
"1. A Fidesz 44%-a a választásra jogosultaknak a kb. 26%-át jelenti. Megint jön majd a mantra, hogy ennyi ember felhatalmazása mire jogosítana fel? Röviden: mindenre, hiszen az Összefogás ugyanebben a tekintetben 15%-ot mondhat magáénak :)

2. Előzőhöz gondolva, ha már az Összefogás azt mondta: aki nem rájuk szavaz, az a Fideszre szavaz. Nos, ha nem nézzük őket, a Jobbikot és az LMP-t, akkor bizony a Fideszre kb. az ország 69%-a szavazott. Elég lesz? :) "

2014.04.07. 10:53:10

@♔batyu♔: Valamint Gyurcsány, aki miközben eljátssza a hattyú halálát, tudja nagyon jól, hogy ennek a vereségnek az egyik legnagyobb nyertese ő maga.

flort 2014.04.07. 10:57:28

@szikjáró: 1. szerintem sehogy sem tervezték.
2. nem tudom, ismered-e a pacsirtakolbászos viccet: 1:1 arányban van benne ló- és pacsirtahús. Egy ló, egy pacsirta.

szikjáró 2014.04.07. 11:04:57

"@bnyuszi: "Előzőhöz gondolva, ha már az Összefogás azt mondta: aki nem rájuk szavaz, az a Fideszre szavaz. "

Azért megvan ennek is a bája, gyakorlatilag annyi az üzenete: "a rosszindulatodra építünk, mert elképzelni sem tudunk mást, nem vagyunk alkalmasak, nem vagyunk jók, nincsenek érdemeink, nem vagyunk elismerésre méltóak (amiért esetleg ránk szavazhatnál), nem lesz Neked jobb általunk, csak a Fidesznek rosszabb, ami viszont NEKÜNK jó, Te le vagy szarva, csak add a voksodat, felmászunk a hátadon, mert letenni az asztalra nem tudunk semmit, ezért ilyen ultimátumszerűen megfenyegetünk most kissé".

Indítani kellene egy pártot "Kisebbik Rossz" néven, és az ilyen idétlen kampánymarhaságokat azonnal bezsebelni.

fabatka2 2014.04.07. 11:10:41

" Ad Dio 2014.04.07. 09:24:19
Ha baloldali szavazó lennék legkésőbb MOST engedném el az MSZP és utódszervezetei kezét. VÉGLEG. És keresném a lehetőségét egy progresszív, modern baloldalnak."

Az MSZP "kezének elengedése" részemről ezennel megtörtént.

1.Az új választási törvény megjelenése óta mondom: bojkott! Ebbe a játékba így nem lett volna szabad belemenni. Mesterháziék azonban, mint a birkák, gyakorlatilag szó nélkül mentek a Fidesz által gondosan előkészített választási vágóhídra: elfogadták a korábban balos többségű körzetek szétszabdalását, a győztest aránytalanul segítő szavazatszámítási rendszert, az egyfordulós választást, a kampányhirdetések minimalizálását, a kamupártok létrejöttének támogatását, a határon túli magyarok beleszólását a magyar közéletbe (95% kormánypárti szavazat!), és így tovább.
2. Szintén mondtam: a Fidesz agresszív, az ellenfelet lejárató, az állandóan használt jelzőket használó propagandahadjáratával szemben hatástalan a szocialisták tutyimutyi ("Ez elfogadhatatlan"... by Mesterházy) megszólalása.
3. Régi vesszőparipám: Mesterházi gyenge, koncepciótlan operettpolitikus, ALKALMATLAN pártvezérnek, ALKALMATLAN ellenzéki vezetőnek, ALKALMATLAN arra, hogy Orbánt leváltsa (sajnos igazam lett) - de legfőképpen ALKALMATLAN lett volna arra, hogy az országot ebből az elkeserítő helyzetből kivezesse.

Ez az MSZP ezzel a vezetéssel megérett a süllyesztőre. A tagságnak és a szimpatizánsoknak kellene lépni: otthagyni ezt a tehetségtelen bandát a narcisztikus vezetőjükkel egyetemben, és keresni néhány karizmatikus, eddig háttérbe szorított embert, akivel újra lehet építeni egy - ahogy írtad - progresszív, modern, tisztességes baloldali pártot.

irógép 2014.04.07. 11:15:35

@...elmúlik...: szerintem nem Fletó a nyertese. Szerintem , ha valamikor most meglátták újra közelről Mesterházyék, hogy mekkora egy ripacs, ráadásul semmit nem hozott a konyhára, viszont, ha nem veszik be Ferit, szerintem az LMP nem jut be, és a jobbik se jön fel ennyire. Sokan köszönhetnek sok mindent Ferinek, de az összefogás semmit. És , ahogy előadta magát már megint tegnap, az már tényleg egy elmeháborodott kórképe volt. Gogol jutott az eszembe az egy elmebeteg naplója vagy, hogy van a címe. Gyurcsány teljesen elveszítette a realitás érzékét és a saját világában él.
És szerintem nagyon gyorsan le fogják építeni, ha bármi esélyt is akarnak még maguknak az mszp-sek...

szemtanú 2014.04.07. 11:24:20

"Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. "
Nagyjából ennyit is elég lett volna írni, minek ez a terjengősség!

nu pagagyí 2014.04.07. 11:33:27

@Kivlov: A síma többség még rendben lenne, de a kétharmad az nagyon nem. Ezért készülhetünk ebben a négy évben a mindent elsöprő hazudozásra, amelyik egyfolytában sulykolja majd nekünk, hogy az 45% valójában a nép többségének akarata.
És persze újabb lendületet kap az államfüggő emberek szaporítása, mert őket direktben lehet zsarolni. Engedélyező és ellenőrző hivatalokban, hatóságokban fogunk tobzódni, beépített szelekcióval természetesen. Minden tevékenységet csak pecsétes papírok tömkelegével lehet majd végezni. Vidéken a földbizottságok lesznek az élet-halál urai, az önkormányzatok nyakára a járásokat telepítették, a vállalkozásokat a kamarák fogják szűrni, az állami alkalmazottak és köztisztviselők központosított "személyzeti osztályok" és a hivatásrendi kényszerkamarák foglyai lesznek. Fasiszta állam épül.

fabatka2 2014.04.07. 11:33:58

Zsebesi Zsoltnak egy másik blogon írt véleménye igencsak összecseng fenti gondolataimmal:

"Nem kellene ilyeneket írnom egy normális országban. Egy normális embernek. Már vasárnap este le kellett volna mondanod. Még nem késő. Légy férfi Attila! A saját pártod, a baloldal, az ország érdeke, hogy olyan vezetője legyen a demokratikus ellenzéknek, azon belül az MSZP-nek, aki felnő a feladathoz, ami áldásos tevékenységed következtében egyre nagyobb. Nincs harag. Attila menj el! Lépj le! Húzz el! Megmérettettél és könnyűnek találtattál. Felejtsük el, ami az elmúlt négy évben történt. Nem lesz nehéz, hiszen semmi sem történt, amire érdemes lenne emlékezni.

Persze nem az én dolgom, van neked egy saját pártod, az MSZP. Jó lenne, ha ez a párt, amelyik a baloldal legnagyob ereje még ma is, felébredne és rájönne, hogy nem a tiéd. Itt az ideje, hogy szembenézzen a valósággal.

...itt a nagy alkalom, hogy tisztességesen és felemelt fővel távozz, mert nem sokára nem lesz rá módod, mert küldeni fognak. Ne várd meg Attila! Ugyanis, ha nem küldenek el, akkor mi megyünk el, mi baloldaliak hagyunk magadra."

nu pagagyí 2014.04.07. 11:40:33

@bnyuszi: A választási eredmény nem jogosítja fel a Fideszt egyeduralomra. Egy demokratikus párt tudná ezt, a Fidesz viszont nem akar demokráciát, amit fényesen bebizonyított négyéves ámokfutásával. Ez lehet a veszte, ha nem képes szerénységre, előbb-utóbb szembesül a többségi akarattal.

Kivlov 2014.04.07. 11:40:42

@nu pagagyí:
A többségének is. aki nem ment el szavazni, arról felesleges beszélni. a leadottak között meg magasan ez a legtöbb. "oszt jónapot..." :D

irógép 2014.04.07. 11:52:57

@nu pagagyí:
majd akkor el lesznek küldve ők is nagyon, ahogy Feriék ellettek küldve kétszer is. Mert szerénységre eddig ők nem voltak képesek. Az emberek szavaztak bizalmat a ballib oldalnak is, azt el is vették tőlük.
Ha úgy érzik a fidesz szar tőlük is elveszik majd a bizalmat. Ennyi.
És most már ott az LMP és a Jobbik, mint alternatíva, tehát, ha a mszp nem kapja össze magát és a bohócot és társait nem építi le magáról végleg , tényleg mennek a kukába 4 év múlva.
Mert tegnap az derült ki, hogy egy valamit nagyon nem akarnak az emberek döntő többségben a levitézlett ballib oldalt ilyen formán vissza...

_most_ 2014.04.07. 11:53:36

hát igen, ilyen eredmény után tényleg magába kellene néznie a baloldalnak, de azért nem becsüljük le a fidesz érdemeit sem. Orbán úgy is simán nyert, hogy építettet egy stadiont a kertjében, azért az szép eredmény, kíváncsian várom mit tud még lenyomni a fidesz szavazók torkán :D

Alick 2014.04.07. 11:54:21

@ChemZso: választani az alkalmatlan fidesz és az alkalmatlan kormányváltók között? Örülj neki, hogy nem szavaztak be dacból a jobbikra, lenne is itt haddelhadd.

Blogger Géza 2014.04.07. 11:55:56

@fabatka2: Ha a balos szavazókat pár karanténkörzetbe zárnák össze, végképp soha nem lenne esélye a baloldalnak hatalomra kerülni. Jobbos körzeteket ugyanúgy szétszabdaltak, máshogy nem lehet lecsökkenteni a körzetszámot.

Alick 2014.04.07. 11:56:04

@irógép: "Sokan köszönhetnek sok mindent Ferinek"

A fidesz a kétharmadot.

_most_ 2014.04.07. 12:06:40

@irógép: Gyurcsány egy alternatív valóságban él, ahogy Orbán is, lehet ugyanott kezelték őket :D

fabatka2 2014.04.07. 12:08:58

@Blogger Géza:
Ez csak az egyik - nem is a leghatásosabb - eszköz volt a Fidesz kezében. Nem ezen múlt, de sok kicsi sokra megy...
Az új választási számolási rendszer már érdekesebb: "Az új választási rendszerrel biztosította, hogy jelentős szavazatvesztés esetén is esélye legyen a kétharmad megszerzésére, illetve elérte, hogy az összességében nála több szavazatot szerzett ellenzék együttesen is csak a parlamenti mandátumok közel egyharmadát birtokolja. Hiába ért el a baloldal, a Jobbik és az LMP közösen több mint 50 százalékot, a 106 egyéni választókerületből csak körülbelül 10-ben szerezhettek mandátumot."(Török Gábor)
Törvényesített tisztességtelenség...

Ez azért "némileg" árnyalja a kétharmados felhatalmazást, amivel majd Orbán - ugyanúgy mint eddig - elhessenti a jogos kritikákat.

Alick 2014.04.07. 12:10:05

Valahonnan ismerős volt nekem ez a "kormányváltó kompánia", nézzük csak... szalmaagyú Madárijesztő (Fletó), gyáva Oroszlán (Mesterházy), szív nélküli Bádogember (Bajnai)... ja és ne felejtsük ki Totót (Fodor G.). :))

Alick 2014.04.07. 12:12:05

@fabatka2: ha a jenki elektori rendszert honosították volna meg, akkor meglett volna a fidesz háromnegyed is... fujj, fujj, antidemokratikus USA.
:)

Blogger Géza 2014.04.07. 12:18:05

@fabatka2: Ilyen a többségi választási rendszer. 1994-ben az MSZP szerezte meg így 33%-nyi szavazóval a helyek 54%-át. Pedig az a régi törvény alapján ment...

Ambiorix 2014.04.07. 12:20:31

Ez az, Poldikám, kezdjétek a marakodást! Várj csak, hozok be popcornt meg kólát. :)

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.04.07. 12:47:15

@Meister: "Sok póznáról szocialista képviselő lógott." - de szép is lett volna, ha tényleg így van. persze, ami késik, nem múlik :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.04.07. 12:47:53

Lehetséges, hogy Mesterházy nem volt tisztában vele, hogy ő csak azért jelölt, hogy elvigye a balhét a vereségért? Ha ennyi esze van, akkor tökéletes baleknak, jól választott az MSZP-SZDSZ szövetség.

Egyébként a részvételi adatokból is látható volt a Fidesz győzelme, 67% alatti első fordulós részvételnél mindig a jobboldal nyert.

@fabatka2: Angliában ilyen választási eredménnyel a Jobbik és az LMP be se jutott volna, a Fidesz 91%-ot kapott volna, az MSZP meg 9%-ot. Akkor ott milyen a választási rendszer?

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.04.07. 12:50:19

@fabatka2: "Hiába ért el a baloldal, a Jobbik és az LMP közösen több mint 50 százalékot, a 106 egyéni választókerületből csak körülbelül 10-ben szerezhettek mandátumot."

Ezzel csak az a baj, hogy a jobbik és összefosás szavazatokat nem lehet összeadni. Mert egyik sem lépne koalícióra a másikkal és a szavazótáboruk sem támogatná azt.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.04.07. 12:55:15

@$$$=$$$: de okos vagy. én is megmondtam. én is okos vagyok. de akkor mi a faszért nem mi ketten vagyunk kormányon?
a ballib tábor könnyes nosztalgiával fog visszatekinteni az idei szopásra 2018-ban.

bnyuszi 2014.04.07. 12:58:21

@flort:
""A törvény mindenki számára lehetővé teszi a "saját CÖF" létrehozását."

1. mert ellentétes a jó ízléssel és vélhetően a törvény betűjével is."

erre írtam hogy pl a (demokratikus) charta

Muzsikok közt 2014.04.07. 13:06:47

A baloldal megszerezte a mandátumok 1/5-ét, persze akkor ha az LMP is baloladlnak számít.

Soha nagyobb kormányváltást!

Cogito.t 2014.04.07. 13:13:23

@flort: Látom az olvasás-értés nehezen megy!
Hogy klasszikust idézzek:
"Várjá', megcsócsálom, mert látom így nem eszed!"
Társadalmi szervezet létrehozása simán jogszerű. Nekik is, Neked is, másnak is!
És azt is leírtam, hogy honnan lehetne/kellene kérni milliárdokat!
De az már nem megy, ahhoz már Neked sem fűlik a fogad. Nem vagy(tok) hozzá elég tökös(ek)!
(Miként a - most már 2x-sen - bukott vezetőket sem meritek elhajtani!?)
Klasszikus kettős mérce: "... a te milliárdosod egy mocskos tolvaj, az enyém rendes üzletember!".
Az is állami pénzből kereste zsírra magát, csak a már elévült, vagy/és csak simán szemet hunysz felette!
Persze ha Neked/Nektek így jó?!?!
Ha nem teszel semmit, akkor nem kéne picsogni!

dadddd 2014.04.07. 13:23:40

Nem baj, majd az izraeli nagykövet megsimogatja a buksiját, és minden rendben lesz.

nu pagagyí 2014.04.07. 13:32:06

A bolsevizmus újabb fokozatba léphet.
Az elmúlt négy évben a többség terrorizálta a kisebbséget, most a kisebbség fogja a többséget.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.04.07. 13:33:14

@Alick: 18 pártlista volt bakker. nem kettő közül kellett dönteni. ha valaki meg azért nem megy szavazni mert a "két nagyot" alkalmatlannak tartja kicsire meg nem szavaz mert nem tudja kik azok, akkor hogy a pékbe akarják megváltani a mai politikai rendszert? A fidesz, és mszp szavazók biztos szavazók, a két párt akkor tűnik el végre a politikából ha a ezek kihalnak.
újak pártok meg nem jönnek mert az otthon maradott nem akar szavazni.

mégis mi a faszt várunk ezzel a hozzáállással?
hogy 2018-ban hopsz lesz egy párt a semmiből 50%-os támogatottsággal, akik nem akarnak lopni, lóvét szarnak az összes polgár asztalára, minden embert meghallgatnak, babusgatnak?
hát arra lehet várni...

Muzsikok közt 2014.04.07. 13:37:33

@nu pagagyí: Megint nem hitték el hogy a fidesz a kommunista.

ursus artos 2014.04.07. 13:44:53

@ATS: "egyetlen építő jellegű hozzájárulása nem volt az időszakhoz"
Naná, mikor az emeszpé folyamatosan bontotta le azt, amit előzőleg a fidesz felépített...

fabatka2 2014.04.07. 13:51:56

@Online Távmunkás+Alick+BloggerGéza:

Az általatok említett országokban is EGYETLEN párt alakította ki a választási rendszert (felrúgva a korábbi, konszenzusos rendszert), aprólékosan kidolgozva és törvénybe rögzítve azokat a feltételeket, amelyek számára feltételezhetően a legkedvezőbbek lesznek? A közszolgálati médiák a kormánypártról ott is kizárólag pozitív híreket adnak közre, míg az ellenzéket gyakorlatilag csak negatív kontextusban emlegetik - azaz ezek az eszközök ott is a kormánypropaganda eszközei?

nu pagagyí 2014.04.07. 13:55:51

@bnyuszi: Maradjunk a számoknál: Fidesz: 45%. Ekkora hatalomra tarthatnak igényt.

ATS 2014.04.07. 13:56:32

@ursus artos: Ezzel rengeteget lehetne vitatkozni, bele se menjünk, mert mindenki másképp látja, felesleges. Csak egy kérdésem van, ami igazából költői: Szerinted az normális, morális hozzáállás, hogy dacból, taktikából aláássanak, csak hogy ellehetetlenítsék a helyzetüket. Nem azért ül ott mindegyik, hogy az ország és a mi javunkat szolgálják? Nem azért kellene kezüket lábukat törniük, hogy kihozzák a szarból az országot, ahelyett, hogy azon gondolkodnának, hogyan lehet sarazni a másikat és hatalmat szerezni? A rendszerváltásnál a legjobb helyzetben voltunk a régióban, most meg lassan a románok is kielőznek minket.

nu pagagyí 2014.04.07. 14:01:58

@Blogger Géza: A jobbos szavazók nagy része abban az álomvilágban él, hogy itt egy polgári világ épül. Félek, hamarosan szolgaként fognak ébredni.

Alick 2014.04.07. 14:14:54

@Hurrá Torpedó: kezdjük a szabad mandátumos rendszer kötöttre (választókkal való szerződéses kapcsolat) változtatásával, ennek folyamatos számonkérhetőségével, a hatalmi ágak valódi szétválasztásával (a nyertes törvényhozó többség nem alakíthat kormányt és fordítva)... folytassuk a maffiaként működő párt-képződmények törvényen kívül helyezésével (helyette szűkebb szakmai stábok választhatóan pályázhatnak az egyes hatalmi ágakra).
Ez lenne a kompetens demokrácia a jelenlegi vetésforgó-bolsevizmus helyett... ja, hogy ezt egyik politikai induló sem vállalja fel, mert kényelmes nekik győzelem esetén a felelősség és kompetencia elvárás nélküli tevékenykedés és a szabad pálya a mutyihoz?? addig pedig az egyetlen ésszerű döntés ennek megtagadása minden olyan potenciális hatalmi képviselőtől, amely dagonyázni szeretne a jelenlegi rendszer pocsolyamelegében...

bnyuszi 2014.04.07. 14:22:01

@nu pagagyí: Néha foglalkozz mással is a politikán kívül, 4 év még magyon hosszú idő, az agyadon kívül rámehet a gyomrod is!

flort 2014.04.07. 14:36:01

@bnyuszi: öőő, mikor is történt az? Kár, hogy nem a honfoglalás koráig mutogatunk vissza. Amire írtam (az elfelejtett 2. ponttal együtt) az a jelen helyzetre vonatkozó kérdés volt.

olvasd vissza!

J.László 2014.04.07. 14:39:43

@Szevasztok:
Feri és Attila gyűlölik egymást, mint a szart. Még azokból az időkből, amikor Mesterházy államtitkár volt Gyurcsány alatt a sportminisztériumban.

Blogger Géza 2014.04.07. 14:43:03

@nu pagagyí: Hahaha. Aztán ezt mire alapozod? A tények azt mutatják, hogy az elmúlt években erősen csökkent a lakosság eladósodása (nagyobb pénzügyi szabadság), több embernek van (államtól független) munkája, és többet hagy meg az új adórendszer a munkavállalók zsebében, és a rezsicsökkentés miatt jövedelmük kisebb részét kell odaadni kvázi-adóként a kvázi-monopóliumoknak.

Ezek mind a saját lábán álló, gyarapodó polgárságot erősítik.

flort 2014.04.07. 14:45:12

@Cogito.t: Ide figyelj, ha már azt mondod, gondolkodsz, legalább próbáld meg!

Előljáróban: felesleges a t.sz. 2 személy használata, hiszen a leghalványabb fogalmad sincs, kinek írogatsz.

Nem a társadalmi szervezet megalkotásáról van szó, hanem annak a tevékenységéről. Ha azonos vagy a változatos néven irkáló Maxval stb. nick-ű emberrel, akkor talán ne is olvasd tovább, de a létező világban a CÖF nem civil szervezet, hanem egy politikai fanclub, amit direkt a törvények kijátszására hoztak létre. Például a kampányfinanszírozás.

Pályázni lehet, de én személy szerint több olyan, többéves tevékenységre visszatekintő szervezetről tudok, aki nemigen kapott pénzt attól az állami csúcs-izétől, amelyiknek a vezetője azonos a pénzzel vastagon kitömött CÖF-ével.

Ezt a szart csókolgathatod napokig, megenni csak az igazán ostobák, vagy hívők fogják. Rám ne számíts.

A végére pedig ha jól értem, teljesen elborítot a köd, úgyhogy, légy szíves, csak akkor reagálj, ha már lehiggadtál.

Kösz

Netuddki. 2014.04.07. 14:45:39

Poldikám gratulálok! Rugdaljad csak őket, 4 évig a "köz" média mást se csinált. Mellesleg lehetett volna úgy 2 évvel ezelőtt egy normális pártot csinálni, normális programmal és lesöpörni ezt a szarházi fideszes bandát a magyar politika színéről. Szóval ha ezt nem tetted meg akkor inkább kussolj!
A maszoposok meg megoldják a problémájukat maguknak. Vagy nem, az ő dolguk. A miénk meg, hogy tekintsünk előre. Mondjuk mikor lesz rogán vagyonosodási vizsgálat?

Alick 2014.04.07. 14:45:41

@J.László: alapvető hiba volt Mesterházy részéről Fletóékkal a választások előtt összeállni, inkább a saját soraikat kellett volna tekintélyes (szak)emberekkel erősíteni. Minimum ezt az eredményt úgy is elérték volna...

Holle anyó 2014.04.07. 14:50:29

@dr kíváncsivagyok: Az itt felsorolt körülményeket akkor lehetne elemezni, ha szoros eredmény született volna.
De mivel rommá vertük az összefosást, fölösleges ezzel foglalkozni.
Kis stikli a hamis személyazonosító okmánnyal nyitott bankszámlán tartott pénz.... aha....
Médiafölény: csak az alapján szavazunk nyilván, hogy mit olvasunk az újságban. Úgy váéasztunk pártot, mint mosóport. És bevesszük, hogy kalgonnal a mosógép is tovább él, csak azért, mert jó a reklámja.
Kéthatmadosra nem lehet "elcsalni" egy választást.
Ha nem nyúltak volna hozzá a választási törvényhez, akkor is szarrá verték volna ezt a töketlen ellenzéket. 2010-ben is szarráverték.

eßemfaßom meg áll 2014.04.07. 14:57:24

@nu pagagyí: "nu pagagyí 2014.04.07. 13:55:51
@bnyuszi: Maradjunk a számoknál: Fidesz: 45%. Ekkora hatalomra tarthatnak igényt."

1994-ben az mszp 34%-ot ért el az első fordulóban, az szdsz 18%-ot.

Jól emlékszek, hogy 72% mandátummal rendelkeztek az akkori kormámypártok. Gondolom ezen akkoriba nagyon fel voltál háborodva.

J.László 2014.04.07. 15:00:54

@nu pagagyí:
Becsavarodtál te is, mint Feri.
De azért azzal együtt tényleg döntsétek már el, hogy kommunisták-e vagy fasiszták.

Holle anyó 2014.04.07. 15:01:06

Baloldalon úgy a politikusok, mint a szimpatizánsok körében komoly probléma van a realitásérzékkel.

Az elmúlt hetekben döbbenten néztem "kovi", "kíváncsi" és velük egy táborba tartozó ismert nickek megnyilvánulásait, tényleg komolyan azt hitték, hogy nyerhet az Összefosás.

Akiknek ennyire nem megy a helyzetfelismerés, azok vajon miért foglalkoznak politikával????

fazzoletti 2014.04.07. 15:01:43

Azoknak, akik a 3.000.000 nem szavazóban látják a baloldal bukásának okát, halkan megjegyezném, hogy ha ők elmentek volna, akkor a Jobbik simán lenyomja az Összefogást. Ezen kellene elgondolkodni, no meg a tényleges megújuláson, mert ezzel a társasággal nem fognak semmire sem jutni.

Rwindx 2014.04.07. 15:02:28

Kedves baloldaliak, szerintem most már észbekaphatnátok és ti elzavarhatnátok ezeket a szarrágókat, és helyettük felemelhetnétek, támogathatnátok valami normális baloldali pártokat, olyanokat akiknek ezekhez nincs semmi közük.
Amíg ezeket toljátok, addig a fidesz erős marad, és gondolom nem ezt szeretnétek. Ha eddig nem hittétek el, mostanra ez bizonyossá vált. Csak rajtatok múlik.

Azt is valószínűsítem, ha az mszp köre eltűnik a béka seggében, azzal a fidesznek is bealkonyul a protestszavazatok miatt, és majd új jobboldali pártok fogják váltani a parlamentben.

_wood_ 2014.04.07. 15:02:40

az mszp zsarolható. akinek "vaj" van a fején, az ugye nem megy a napra.

Holle anyó 2014.04.07. 15:05:42

@fabatka2: Az utolsó mondatban van a lényeg.

A baloldalnal valóban el kellene dobnia már végre az MSZP-t, mint a taknyos papírzsepit.

Most. Azonnal. És most azonnal kellene nekiállni építeni egy VALÓBAN ÚJ baloldalt. De nem ám az MSZP hulladékából, hanem teljesen új anyagból.

.Gordon Gekko. 2014.04.07. 15:06:38

@fazzoletti:

Viszont egyelőer be kell érnünk azzal, hogy a Jobbik lenyomta az MSZP-t.

deruyter 2014.04.07. 15:11:36

Nem akarom védeni Mesterházy-t, de azért azt illene lszrevenni, hogy akkor vette át az mszp-t, amikor Gyurcsány és a régi banda miatt az már erkölcsi mályponton volt. Attila sem a politikus ideálom, de nem tudok róla, hogy lett volna olyan épkézláb politikus, aki bejelentkezett volna a pozícióra. Azóta kiszorított egy csomó old-school szocit. De végleg nem tudott mindenkivel leszámolni. Úgy nem lehet levakarni a múlt sarát, hogy közben belülről meg kívülről is mindenki azt harsogja, hogy "összefogás". Szerintem az ellenzék akkor járna a legjobban, ha Gordon összeboronálná a pártját az LMP-vel. Valószínűleg ehhez neki hátrább kellene lépnie. És emellett az mszp valódi baloldali párttá válna, és megszólítani a lecsúszottakat. Mert egyelőre ezt a feladatot vagy senki, vagy a jobbik végzi. Minden esetre a régi struktúra nem működik, az meg pláne nem , hogy minden új balos vagy lib. mozgalmat bedarálnak. Ebből új csatlakozó szavazók nem lesznek. A jobboldal is vesztett vagy félmillió szavazót, úgyhogy büszkeségre semmi okuk. Le kell vetkőzni a megszokásokat és olyan kaméleonná kell válni, mint Vitya. Ha ez nem megy, akkor meg tesséhk visszavonulni.

Henry Chinaski · http://kiabrandito-valosag.blogspot.hu/ 2014.04.07. 15:23:22

Az emberek változást akartak, de nem akarták visszahozni a 2010 előtti kínos arcokat és a belőlük következő működésmódot. Ennek megfelelően a lehető legbölcsebben szavaztak. Minden politikai szereplő megkapta a maga figyelmeztetését, senki sem lehet igazán elégedett! Kérdés, hogy a szereplők értenek-e belőle?
A Fidesz igaz, hogy győzött, de jelentős számú támogatót vesztett. Bőven van mit átgondolniuk.
Az Összefogás szereplői megkapták az utolsó figyelmeztetést! Vagy alapvetően újragondolnak mindent, vagy folytatódik a lecsúszásuk, amivel azt kockáztatják, hogy felnő mellettük egy hiteles ellenzék.
A Jobbik sem lehet elégedett, hiszen nem voltak képesek megverni az MSZP-t. Erősödésük által a teljes politikai osztály kapott komoly figyelmeztetést.
Az LMP sem lehet elégedett. Bejutottak ugyan, de ez csak egy hajszálon múlott. Kaptak még egy esélyt, de kérdés, hogy tudnak-e élni vele?

.Gordon Gekko. 2014.04.07. 15:24:21

@deruyter: 'Nem akarom védeni Mesterházy-t, de azért azt illene lszrevenni, hogy akkor vette át az mszp-t, amikor Gyurcsány és a régi banda miatt az már erkölcsi mályponton volt. Attila sem a politikus ideálom, de nem tudok róla, hogy lett volna olyan épkézláb politikus, aki bejelentkezett volna a pozícióra. Azóta kiszorított egy csomó old-school szocit.'

A közvetlen helyettese meg belekavarodott az elmúlt 25 év legnagyobb politikai botrányába. Miután vasra verték, helyette a diploma hamisító Kunhalmi Ágnes indult ugyanabban a körzetben....

Szevasztok 2014.04.07. 15:29:33

@J.László: "Feri és Attila gyűlölik egymást, mint a szart."

Ezt nem kétlem, de az említett kézfogás nem két egyenrangú ember kézfogása volt. És nem MA volt felül...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.04.07. 15:30:06

@Alick: de most őszintén jó az neked ha 3-4 millió másik ember dönt helyetted?
ha így ragaszkodsz az elveidhez hogy te csak egy modern igazságos demokráciában fogsz szavazni menni, akkor soha nem mész szavazni. ellenben persze elvárod hogy alakuljon a demokrácia. a pártok meg minek alakítsanak ezen a kizsákmányolós hatalomittas uralkodós attitűdön, mikor így is megszavazza pont elég ember, pont leszarják hogy 2-3 millió szavazó nem megy szavazni (megsúgom idéntől már nincs minimum részvételi arány...)

Parajpuding 2014.04.07. 15:37:33

Jó ez így. Mesterházy remélem megy, ahová való. És pár éven belül Orbán is. Máshogy úgysem lehetne megszabadulni tőle. Az orksereg most még győzelmi tort ül, aztán majd szépen eléri őket személyesen és húsbavágóan a fideszrendszer valósága. A bakákat előbb, a tiszteket később.

encir 2014.04.07. 15:52:30

Csak azt nem értem, hogy mindenki rinyál: "két rossz közül kell választani" meg "csak Jobbikot ne" meg "LMP gyenge, kicsi meg különben is..".
Először mindenki kicsi, aztán fölnő, ha bizalmat szavaznak neki - erre épp most lett volna lehetőség. SMS-ék elég szép eredményt hoztak. És SM volt az első, aki fel mert szólalni az intézményesített lopás ellen. Ha igazi váltást akarunk, akkor muszáj egy még ismeretlent helyzetbe hozni. Szerintem.

2014.04.07. 16:01:46

@irógép: "Egy őrült naplója". Egyébként végig saját magának keverte a dolgokat, szerintem nagyon nem foglalkozott azzal, hoz-e valamit a többieknek, vagy sem. Sőt, most már Mesterházyt is a bukott politikusok közé degradálta, s az elkövetkező időkben csak arra fog hajtani, hogy baloldali politika ne létezzen nélküle Magyarországon.
Rafinált, mint a cirkuszi ló.

Alick 2014.04.07. 16:07:32

@Hurrá Torpedó: nincs valódi döntés. A szavazó aláír egy üres, pártfejléces papírt, ami fölé másnap akár a saját halálos ítéletét megfogalmazhatják a választott párt-maffiózók hatalomba került emberei.
Ha a nemszavazók táborát sikerülne 93-95 %-ra kiszélesíteni, a keletkező legitimizációs válságban napirendre kerülhetne, hogy márpedig bianko csekket nem írnak alá a szavazók, minimum szerződéses képviseletre van szükség.
Ha a hatalom 5-7 %-nyi szavazóval legitimnek tekinti magát, akkor jöhetne a Gandhi-féle együtt-nem-működési akció, a kilencvenakárhány százalék - az ügyvezetői szintű tevékenységen felül - addig ignorálná a kormány és a törvényhozás tevékenységét, amíg azok tárgyalóasztalhoz nem ülnének, amely tárgyalásokon a választott képviselet által működő hatalom kötelmei kerülnek az asztalra. Lehetne ezt alkotmányozó nemzetgyűlésnek is tekinteni...

kigyurt álat 2014.04.07. 16:15:30

Ebben az a tragikus, hogy gyurcsány és bajnai felültek a szekérre, amely bevitte őket a parlamentbe. Most pedig majd elvárják a kocsistól (mesterházy), hogy szálljon le a bakról, hogy ők ismét előreüljenek. A kocsis szépen belesétált a csapdába, alkalmatlan.

Gyurcsány pedig pontosan tudta, hogy veszíteni fognak, és most nyilvánvalóan az a célja, hogy visszahódítsa az mszp-t. Ugye nem gondolja senki, hogy külön útban gondolkozik? Kell neki az mszp maradék társadalmi háttere, hogy a felszínen tudjon maradni.

Bajnai pedig már el is kezdte pedzegetni a személyi felelősséget - nyilván nem a sajátját, hanem a baloldal "vezetőjéét".

Bajnai a kisfiús ábrázata ellenére egy nagy képmutató játékos! Először a Juhász Péter-féle Milla hátán kapaszkodott vissza az ismertségbe, majd Mesterházynál ő erőltette Gyurcsány bevonását a buliba (ezt Mesterházy nyilatkozta), annak ellenére, hogy az első szövetségese, Juhász Péter ezt egyáltalán nem támogatta és emiatt lépett vissza a jelöltségtől.

Gyurcsány és Bajnai ugyanannak a gyomnövénynek a két oldalhajtása, egyelőre lazán lenyomták a naiv de a saját színvonalukon jószándékú szövetségeseiket.

Csakhogy így ez a társulat a régi szdsz "értékrendjét" veszi át és annak a korábbi teljesítményéhez hasonlóan 4 év múlva már csak 5% körüli szinteken fog mozogni. Bár mellékszereplővé degradálódnak, a saját szemétdombjukon ők fognak kapirgálni. Természetesen nem kár értük.

Hülye aki elolvassa! 2014.04.07. 16:28:49

Soha nem olyan eredményes valami ellen küzdeni, mint valamiért.
A Fidesznek világos céljai vannak és ezekért küzdött.
Az MSZP és csatlósai pedig csak Orbán ellen acsarkodtak. Kontraproduktív.

Córeszmaci 2014.04.07. 16:59:47

@nu pagagyí:
"A kormányváltóknak fel kell adniuk a "normális" politizálást, mivel bebizonyosodott, hogy ebben az országban felesleges árokbetemetéssel foglalkozni. Létre kell hozni egy törvényesség határán egyensúlyozó szárnyat, amelytől hivatalosan elhatárolódik az ellenzéki szövetség, de amelyik képes elvenni a Jobbiktól az aktivizmus báját. Sürgősen meg kell ugyanis szervezni a hatalomnak és cinkosának, a militáns Jobbiknak kiszolgáltatott csoportok önvédelmét."

Milyen kiszolgáltatott csoportok? Hol? Körbebetonozták a Lyukó-völgyet és felszólítás nélkül lelövik azt, aki közel megy az ellenőrző ponthoz? Vona és Orbán együtt tépkedi a körmét, veri le a veséjét a Bajza utca titkos pincéiben cigányoknak, melegeknek meg ki sem lehet mondani még kiknek? Hol élsz?
Megalakítod akkor a Vörös Hadsereg Frakció "magyar" szárnyát? Esetleg a Szocialista Gárdát? Vagy a Tett és Védelem Terror Brigádot? Gondolom először is felrobbantjátok a Fidesz székházat, majd a felcsúti stadiont.
Egy agyi színvonalon vagy a Magyar Gárdával, vagy alatta. Emigrálj, alijázz, vagy tégy, amit akarsz, de húzz el innen! Nem kell elviselni, hogy nem az nyert, akit te szeretsz. Volt már ilyen, lesz is még.

Kovács Nóra Anna 2014.04.07. 17:34:56

Vonát minek ebbe belekeverni?
A büdös életben nem állna össze a fidesszel.
El kellene jutni oda, hogy maszop és fidesz egykutya, más színben, de mindkettőt ugyanaz a háttérhatalom rángatja madzagon.

Narancskommunista (törölt) 2014.04.07. 17:45:14

@Alick:
"nincs valódi döntés. A szavazó aláír egy üres, pártfejléces papírt, ami fölé másnap akár a saját halálos ítéletét megfogalmazhatják a választott párt-maffiózók hatalomba került emberei."

De a mostani választás éppen azt támasztja alá, hogy van valódi döntés, hiszen a Fidesz feltehetőleg folytatni fogja, amit elkezdett, ez pedig népszerű a lakosság körében. Az, hogy ezzel szakadék felé tartunk, az már másik kérdés, de azt nem lehet mondani, hogy nincs demokrácia. A demokratikus szocializmust építjük éppen némi személyi kultusszal fűszerezve.

Marcellusca 2014.04.07. 18:11:37

Nagy-nagy lájk, Poldi bá'! :D

==T== 2014.04.07. 18:17:15

@törökbasa: Igazságtalan vagy.

A baloldal legnagyobb púpja az elmúlt 8/20év politikusai. Gyurcsány, Kuncze, Fodor, Bajnai.

Őket kéne elfelejteni.

Meg a szárszói gerontakrátákat. Hellert, Kondrádot, Farkasházít és a többit.

Már persze ha az a cél, hogy újra egy országosan is emészthető valaminek látszódjék a baloldal.

ephart 2014.04.07. 18:25:47

trottyos poldi pöcs

nem egy személy felelős a buktáért.része ennek
Bajnai
cigányDop
El Qrancs
Kuncián
Mazsihisz
Gabi Fodor
Drogos
meg még jó páran

Alick 2014.04.07. 18:50:14

@Narancskommunista: bárki is győz, valójában kiszámíthatatlanok a hatalom képviselőinek reakciói.
A "demokrácia" ebben az értelemben inkább szítokszónak jó, mintsem értékjelzőnek...

Fulek 2014.04.07. 18:52:45

@nu pagagyí: Látom beindult a balos verkli: csalás, csalás, csalás, csalás,....... pedig ebben a balosoknak kellene szerénynek leni, főleg 2002 -es választás után... ahol egyébként Orbán Viktor elsőként gratulált Medgyessy Péternek..., persze vannak úriemberek, meg vannak a ballibek...

Fulek 2014.04.07. 18:54:22

A baloldal legnagyobb baja pont azok az emberek akik most beültek a parlamentbe.Egy Botkával az élen jobban szerepeltek volna...

garrett27 2014.04.07. 19:06:30

....és minden szavazó mellett állt a fülkében egy fegyveres, csőre töltött géppityuval és figyelte kire szavaznak. Ugye, kedves Bajnaival, Gyurcsánnyal meg aki szembejött azzal is kínjukban összekutyulódott cocialista atyafiak? Mégis mire számítottatok? Ráadásul még veszíteni sem tudtok tisztességesen. A győztesnek jár a gratula, bármennyire rosszul is esik. Ne feledjétek, a győztesre is magyarok szavaztak! Vagy ez már apróság és nem számít? Semlegesként mondom, így nem lehet nyerni. Le kell szokni a negatív kampányról és felemelt fejjel kell irányt váltani. Csak ne a régiekkel! Amúgy nekem édesmindegy ki van kormányon, csak lássam már a fejlődést!

no_successful2 2014.04.07. 19:06:58

@==T==:

"A baloldal legnagyobb púpja az elmúlt 8/20év politikusai. Gyurcsány, Kuncze, Fodor, Bajnai.

Őket kéne elfelejteni."

Nem lehet b.meg kapaszkodnak az ajtóba, hogy három ember nem löki ki őket onnan.

mikka 2014.04.07. 19:07:35

@nu pagagyí:

Te semmit nem értesz a választási rendszerből, de ez nem nagy baj..nem indultál a szavazáson, lehet nem is szavaztál , annyira fölháborítónak tartottad ezt az egészet..de figyelj csak..
Az MSZP vagy bárki más ugyan annyira volt esélyes nyerni mint a FIDESZ. Ha nyert volna az MSZP akkor örültek volna, mert ez a rendszer teszi lehetővé azt hogy egy választást nyert politikai erő, írom újra, nagy arányú választást nyert politikai erő, minden probléma nélkül, a teljes felelősséget viselve kormányozhasson. Neked ez nem fontos persze..mert nem érted:) de ahogy korábban írtam ez nem baj..mert nem vagy játékos.

Behajtó70 2014.04.07. 19:12:19

Jól van Poldika, most aztán megaszontad. A világtörténelem legaljasabb kormányzása? Neked. Illetve: Nektek! Mert most volt a rendszerváltás. Hallod? RENDSZERVÁLTÁS! Azt hittétek, hogy '89-90-ben volt és megúsztátok? Tévedtetek. Amit Antall József nem tett meg, azt most megtette Orbán. Kirúgott minden balos kádert, állami pénzen szopogató firkászt, mint Te is. Elhiszem, hogy fáj.

De ezt nem Orbán akarta. Nyíltan és őszintán állt oda kormányrúdhoz 1998-ban. De ti 2002-ben megtanítottátok neki, hogy hogyan kell ezt csinálni. Az öszinteséget, jóakaratot "köteles beszéddel", Ron Webberi hazugságcunamival jutalmaztátok. 1998 és 2002 között Orbán nem bántotta a régi kádereket. Naívan azt hitte, hogy támogati fogják. Nem tették, még Nagy-bandó is, még a Padödö is ellene fordult, lett farkasházis hetihetes, ahol Kern Andris belezokogta a kamerába, hogy "jó zsidó csakis az SZDSZ-re szavaz", a többiek meg azt, hogy "mekkorát csalódtak a Fidszeben"...pedig csodát műveltek 4 év alatt gazdaságilag. Persze Bokrosnak is volt benne szerepe, az állította helyére az irányt, de Orbán ezt képes volt jó irányba fokozni.

2006-ban ismét őszinte, egyenes próbált lenni. Feri - ahogy ti mondjátok - felmosta vele a padlót a TV-ben. Mint utóbb Őszödön kiderült: Feri mindenben hazudott. De ez nektek nem fájt, jót röhögtetek, fideszbuktát gyártottatok.

Úgyhogy Poldi 'bá! Magatok felé, az úgynevezett média munkások felé is gyakorolhatnál önkritikát! Mert nem kevés szerepetek van ebben az egészben!

-----------------
a választásról meg csak ennyit, úgy amblock az egész összefogásnak, csak emlékeztetőül: "...nem azt mondták Feri! Azt mondták, hogy menj a picsába! Valljuk be!"

Hát valljátok! Ez így nem fog menni!

2014.04.07. 19:37:37

A baloldal jelenlegi legnagyobb problémája az a csaknem negyven ember, akik majd most beülnek a parlamentbe, élükön Gyurcsánnyal.

_most_ 2014.04.07. 19:55:09

@Behajtó70: ebben van igazság, a kudarcot tették ilyen aljassá Orbánt, de ez kifogásnak kevés.

pneumónia 2014.04.07. 19:55:44

Az együttPMes Szabó Rebeka volt a legjobb, aki megfogalmazta hogy meg kell újulni.
Az összes többi paprikajancsi még önkritikára se képes! Hajra Rebi! :>

.Gordon Gekko. 2014.04.07. 20:01:30

Seggarcú Síring Gábor és Dorosz Dávid a 2 zsidó ugye kiesett a gecibe?

Dorosz egyéniben igen, síring meg listán remélem.

dr. mesterséges színezék 2014.04.07. 20:10:55

@dr kíváncsivagyok: "em miattuk alakult így ez a választás,..hanem azok miatt ,- cirka 3.000.000 szarrágo - miatt, aki nem ment el szavazni !"

Nem vagyok érintve a 3m-t illetően, de elsősorban azon szarrágók miatt alakult ez így, akik elérték, hogy a 3m már beleszarik az egészbe sokszori csúfos nekifutás után.

Nekem is durva erősen be kellett fognom az orromat, és torzan vigyorgok, ha arra gondolok, hogy tegnap voksoltam azokra, akiket néhány éve sajátkezüleg lettem volna képes egy kanál vízbe fojtani.

dr. mesterséges színezék 2014.04.07. 20:16:25

@szikjáró: "Az elismerem, de nem gratulálok a legsuttyóbb bunkóságok egyike, neveletlen, sportszerűséget hírből sem ismerő, tanulatlan, nagyképű barom aki ezt mondta. Azonnal kipicsázandó a közéletből is az ilyen. "

Hiába no, a hídfoglalásnak biztosan drága a know-howja.

gigabursch 2014.04.07. 20:19:23

Csak szeretném felhívni a figyelmet arra az elhíresült gondolatra a most minden blogon "boxoló" kedves véleményt nyilvánítóknak, hogy:
"A háttérhatalomnak teljesen mindegy, hogy EZEK közül ki nyer. Nekik nem mindegy!"

Ezt kéretik jól megrágni, és ha eddig nem történt meg, akkor lenyelni, bármilyen keserű is.

dr. mesterséges színezék 2014.04.07. 20:21:25

@♔batyu♔: "Kissé elkésve rájött a ballib bagázs, hogy Mesterházy gagyi."

Frászt. Az első perctől kezdve pártfüggetlenül mindenki körberöhögte. Az a döbbenetes, hogy az MSZP megélhetési hajjakendjei képesek voltak kitenni a cégér mellé.
Illetve ha mögé akartak elbújni a várható zakó esetére, nem is annyira döbbenetes.
Mindenesetre amikor Szekeres vagyona lesz megvédve-eldohányboltolva, az ország elhagyásának keservébe egy kis öröm is fog vegyülni.

gigabursch 2014.04.07. 20:25:43

@dr. mesterseges szinezek:
Erre mondhatnám azt, hogy akkor miért nem szavaztál pl. a Munkáspártra, vagy épp az LMP-ra, vagy a Jobbikra.
Kétszer ugyanabba a folyóba nem szerencsés belelépni.
No mindegy, rád hagyom.
:-)

dr. mesterséges színezék 2014.04.07. 20:27:56

@Sírköves Slomó: "Napjaink kossuthja és széchenyije is Orbán Viktor. "

Meg Lajosa is (jól is mutat a Mihály mellett) - a XIV.

dr. mesterséges színezék 2014.04.07. 20:30:43

@gigabursch: "Erre mondhatnám azt, hogy akkor miért nem szavaztál pl. a Munkáspártra, vagy épp az LMP-ra, vagy a Jobbikra."

Mongyad! Én meg elmagyarázhatnám, de én is inkább rád hagyom a tanácsok osztását.

.Gordon Gekko. 2014.04.07. 20:34:09

@dr. mesterseges szinezek: Igy van inkább Lajosa. Kussuth és Széchenyi megosztották a nemzetet, Orbán egyesíti azt.

gigabursch 2014.04.07. 20:35:00

@dr. mesterseges szinezek:
No akkor ezt megbeszéltük. :-)
De remélem értetted, hogy nem kötekedni akarok.

Viszont!

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy az Ojjópályi Jujjdejós választásokra a Fidesz szavazóinak java elmegy és szavaz, viszont szerintem az Összeomlás szavazótábora nagyrészt már az LMP-re fog szavazni.

Felteszek erre egy sört.
Tartotf?
Inkább kettőt. Ökör iszik magában.

A Jobbik táborára viszont kíváncsi leszek, hogy alakul majd.

Cogito.t 2014.04.07. 21:32:32

@flort: Én teljesen nyugodt vagyok, mert az általam preferált az bekerültek a parlamentbe.
Viszont a feltételezhetően általad preferáltak jókora maflást kaptak a választóktól! ;o)
Egyébként gyönyörűen mellébeszélész. Még véletlenül sem az általam felvetett problémáról. Ez pont olyan, mint a "kormányváltók" vezetőinek mai nyilatkozatai: semmi önkritika, semmi szembenézés a rosszabbnál rosszabb döntésekkel, minden/mindenki más hibás, csak ők a csodagyerekek!
Végül is így is lehet!?
Éljenek a struccok!

shm 2014.04.07. 21:47:17

@fabatka2:

"Hiába ért el a baloldal, a Jobbik és az LMP közösen több mint 50 százalékot"

A baloldal, a Jobbik és az LMP közösen nem ért el a világon semmit.

Ideje lenne felébredni, és nem a számokat variálgatni, hogy a csúfos vereség ne tűnjön csúfos vereségnek, hanem szembenézni vele, hogy a baloldal mondókája megbukott, ha nem rukkol elő valami mással, akkor a büdös életben nem kerül kormányközelbe.

Ahelyett, hogy nyomjátok tovább a blődlit, kicsit közeledni kéne a valósághoz.

shm 2014.04.07. 22:01:37

@dr. mesterseges szinezek:

Én nem mentem szavazni, és ezzel kapcsolatban eloszlatnék a félreértést. Ha elmentem volna, se szavaztam volna a baloldalra, legfeljebb ellene.

A Gyurcsányt, Bajnait, Mesterházyt visszavágyó 'megfélemlített tömeg' sosem létezett, ezzel a baloldal vezetői azt takargatták a híveik előtt, hogy a közvéleménykutatások reálisak, és a választók többsége egyszerűen nem kér belőlük.

flort 2014.04.07. 23:01:53

@Cogito.t: mondtam, higgadj le, és szedd össze magad, légy szíves!

Bár az égegyadta világon semmi közöd hozzá, de hogy jól aludj, tudatom veled, hogy az "általam preferált" politikai erő nem Magyarországon létezik.

2. te nem vetettél fel problémát, legalábbis hozzám intézett kijelentéseidben. Korábban arról írtál, hogy "ezekkel" nem lehet nyerni, de ez ténykérdés.
Mellébeszéltél holmi oligarchákról, akik a hátsó udvarban sincsenek a fidesz környéki maffiához képest. Hogy majd ha szépen kérik Őket, biztos adnak vissza pénzt.
Ne haragudj, hülye vagy, próbáld meg visszaadni a szüleidnek, amit beléd öltek. Ha öltek. És akkor neked is lesz saját online tv-d. Szerinted ez mennyire reális?
És mégegyszer, amit a cöf csinált, az majdnem biztosan törvénytelen, de a jó ízléssel biztosan ellentétes. Ettől neked még tetszhet, hogy milyen fasza megoldás, és ajánlgathatod, hogy másnak is ezt kellett volna csinálni, de ez téged minősít.

Talán ennyit erről.

Ma Baker 2014.04.08. 14:18:35

"a világtörténelem legszemetebb kormányának négyéves pusztítása alatt"
Ennél hangosan felröhögtem :D Mi ez, valami hisztis tinilányblog? Ilyet hogy írhat le úgy valaki, hogy komolyan is gondolja?

2014.04.08. 17:31:36

@Ma Baker: "Ennél hangosan felröhögtem"

Remélem, akkor is felröhögsz majd, amikor újra útlevéllel kell Európába menned, előtte pedig vízumot kérned. Idióta.

2014.04.08. 17:43:23

Poldi bá, igazad van. Már akkor szóltam én is, amikor Bajnai azt találta mondani, hogy "az mszp nélkül nem lehet leváltani a kormányt". Rögtön utána több százalékkal esett a népszerűsége. Mint kiderült, a maszoppal soha nem lehet leváltani a maffiát, főleg a régi arcokkal. Akarod, hogy tippeljek mennyi sikere lesz Molnárnak az önkormányzati választásokon? Nem csak kinézetre nem alkalmas, de ez a fasz azt találta mondani egyszer, hogy a bkv legyen ingyenes (a bliccelő átlagpolgár nevében is:kösz), a kiesett bevételt meg fizessék ki az autósok dugódíj (meg egyéb kurvaanyja díj) formájában.
Mint autós, bármennyire rühellem Sarlós elvtársat, erre a csókára nem fogok szavazni, sőt el se megyek. Legyen a főváros is a náci bandáé, mert megérdemli.
Sokkal sikeresebb lenne egy bringás és kutyás mentesítő program, hogy élhető legyen ez a város. Ilyenre két kézzel is szavaznék, a többi meg duma.

Dinaida 2014.04.09. 10:12:05

Szeretném, ha tudnád, nem lesz itt demokrácia, sajtószabadság, jólét az elkövetkező húsz évben.

Szeretném, ha tudnád, te vagy a hibás, aki az amúgy is a Fidesznek lejtő pályát tovább vaxoltad az ellenzéket szapuló, fikázó, most meg éppenséggel hibáztató írásaiddal, és még annyi teret, esélyt sem adtál a blogodon az ellenzéki oldalnak, mint amekkorát a Fidesz a köztévén a választás napján.

Szeretném, ha tudnád, az is hibás, aki nem élt a lehetőséggel, hogy 30 percet rászánjon a jó ideig utolsó, „demokratikus” szavazásra, és nem ment el voksolni, mert nincs benne annyi gerinc, önállóság és belátás, hogy döntsön a saját élete, az országa jövője felől.

Szeretném, ha tudnád, tiétek a felelősség, nem másé!
És szeretném, ha tudnád, mi lesz a döntésetek következménye, hogy miattatok szívnak azok is, akik demokráciában akartak élni, és nektek köszönhetik a kiépülőben lévő diktatúrát! Nem „a” politikusnak külön-külön, nem a hibázó, de foggal-körömmel küzdő baloldali pártoknak együttesen, és nem is a becsülettel voksolóknak a hibája. Hanem a másra mutogató ujjatok mögötti egyéné!

2014.04.12. 08:59:49

@shm: Közel sem reálisak a közvélemény kutatások.
Azért nyert a fidesz, mert románok megszavazták.

Meseházi pedig olyan arc, akire a legkevésbé van most szüksége a baloldalnak.Nála még Szanyi kapitány is népszerűbb lenne.

Keresnie kell a balosoknak egy roppant szerén, kitűnő kommunikációs képességű, gyors észjárású stratégiai játékost.A lényeg, hogy minél többen azonosulni tudjanak az illetővel.

shm 2014.04.14. 14:56:21

"Azért nyert a fidesz, mert románok megszavazták."

Jó, hogy nem a marslakók.

"Keresnie kell a balosoknak egy roppant szerén, kitűnő kommunikációs képességű, gyors észjárású stratégiai játékost."

Mi a bánatos lófaszt keresne egy ilyen a baloldalon? Ha gyors észjárású, stratégiai játékos, akinek ráadásul éppen most szottyant kedve politikai pályára lépni, akkor éppen a belépési kérelmét fogalmazza az LMP-be vagy a Jobbikba.

Az Összeomlás végnapjait meg majd szépen elmenedzselgetik ezek a mostani gyászhuszárok.

Szúrófény 2014.10.13. 05:41:47

@Kivlov: Ő nem Úr! Elvtárs, bűntárs, bajtárs, Kikéri magának!
süti beállítások módosítása