HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Választási regisztráció - mi történhetett?

2012.11.20. 01:40 Poldi bá

Anélkül hogy vitatnám az LMP-sek 16 órás politikai vitájának drámaiságát - különösen az ügyben érintettek személyes sorsát, politikai pályafutását illetően -, úgy gondolom, nem a hétvégi nagy vita és annak végkimenetele volt az elmúlt időszak legjelentősebb politikai fejleménye. Valami más, olyasmi, ami (éppen az LMP-s vita árnyékában) meglepően visszhangtalan maradt.

A régi-régi, Vince Mátyás-féle ős-HVG-t idéző, egyre komolyabb szakmai teljesítményt nyújtó hvg.hu írta meg elsőként, még pénteken, hogy nem lesz hétfőn parlamenti szavazás a választási eljárási törvényről, amely többek között a regisztráció intézményének részletszabályait is tartalmazza.

A kormánypárti frakciók vezetői nem sokat bajlódtak e némileg váratlan fordulat megmagyarázásával. Rogán Antal elintézte a dolgot annyival, hogy koherenciazavar történt és majd helyrehozzák.

Technikailag arról van szó, hogy a törvényjavaslathoz benyújtott 60 oldalas, 227 pontból álló módosítóindítvány-csomagot kiegészítették kapcsolódó módosító indítványokkal, s ezek egy része egymásnak is ellentmondott. A szavazásdömping után kialakult helyzetet ilyenkor egységes szövegű javaslatban véglegesítik, az esetleges koherenciazavart (az elfogadott, egymásnak ellentmondó indítványok problémáját) pedig a végszavazás előtti külön szavazással szüntetik meg. Az egységes javaslat azonban nem készült el az ahhoz szükséges határidőig, hogy hétfőn végszavazásra kerülhessen sor. Rendkívül szokatlan módon erről úgy értesülhetett a közvélemény, hogy a törvényhozás technikai munkájáért felelős főtitkár frakcióvezetőkhöz írt levelének ezzel kapcsolatos része nyilvánosságra került.

Nos. Senki nem gondolhatja komolyan, hogy a Fidesz törvénygyára alkalmatlan volt arra, hogy rendet vágjon a saját maga által generált paragrafusdzsungelben. Nyilvánvaló, hogy ennek a jogszabálynak a hétfői végszavazását nem akarták megtartani. A kérdés már csak az, hogy miért?

Nyomós oknak kell lennie, mert a koalíció azt a látszatot is vállalta, hogy a jogszabály ellen tiltakozók akciói késztetik meghátrálásra. A Magyar Helsinki Bizottság, az Eötvös Károly Közpolitikai Intézet, és a Társaság a Szabadságjogokért közös állásfoglalása mellett természetesen a Gyurcsány-féle, Parlament körüli élőláncra gondolok, amin nyilván jót röhögtek a fiataldemokrata és a kereszténynemzeti urak. Jelenthetett azért némi dilemmát a halasztás, nehogy már bárki azt higgye, hogy politikai eszközökkel (értsd: érvekkel, illetőleg utcai demonstrációval) meghátrálásra lehet őket kényszeríteni, még ha csak időlegesen is. Hát az ilyen látszatot nem nagyon kedveli ez az éra. (Az ATV Újságíróklubjának hétfő esti adásában még az is szóba került viccesen - ugye viccesen???!! - hogy Gyurcsánnyal akartak kibabrálni az események mozgatói, mert így legközelebbre újabb macerás feladat lesz a DK-nak a tiltakozók összegyűjtése...)

Mi történhetett akkor?

A választások szabályainak átírása a Fidesz számára egyre inkább a hatalmon maradás elengedhetetlen feltétele. Orbán Viktor néhányszor már megégette magát, ezért emberileg érthető, hogy szeretne biztosra menni. Miniszterelnök urunkról tudhatjuk, hogy rendkívül magabiztos ember, de olykor olykor hallani olyasmit, hogy mentálisan szélsőséges hullámok között mozog a hangulata, a munkaképessége és a kudarctűrő képessége. Általában mérhetetlenül magabiztos (kifelé legalábbis ezt mutatja), de talán néha elbizonytalanodik, maga is kételkedik a tündérmese valódiságában és a 2014-es győzelemben. Ezt persze nem mondja, erre csak abból következtethetünk, amit csinál. Például az alkotmánnyal, a választási szabályokkal stb. De így persze nehéz precízen tervezni, megjósolni a jövőt. Nem mindenki jósol kávézaccból, mint Olli Rehn, s jobb inkább túlbiztosítani a dolgokat, nehogy olyan kellemetlen meglepetés történjen, mint korábban egyszer-kétszer. Csakhogy így meg erősen fenyeget a túlnyerés veszélye. Okos politikus ugye (hogy ne mondjam, államférfi), képes hosszabb időre előre gondolkodni. Ha a rendkívül aránytalanná vált magyar választási rendszerben 90 százalékos parlamenti többséget szerez a jelenlegi kormány"koalíció", az kellemes érzés lesz ugyan, meg még kényelmesebb uralkodást biztosít, de azért okoz majd egy kis kellemetlenséget a Magyarországot talán még mindig demokráciának tartó nyugati partnereknél. Márpedig hiába mondják a regisztráció intézményéről, hogy az nem szűkíti, hanem bővíti a korábbi szabályozást, ezen egyrészt mindenki röhög, másrészt azzal, hogy konkrétan el kell menni fizikailag valahova regisztrálni (ugye tudjuk, hogy az ügyfélkapus internetes regisztráláshoz is ezt kell tenni), oly mértékben szűkülhet a szavazók köre, ráadásul elsősorban a valószínűleg a Fidesz ellen szavazók köre, hogy Orbán jelentősen túlnyerheti magát. Újra hallani egy esetleges ellenzéki szavazási bojkott lehetőségéről, ami megint kiveszi Viktor kezéből a pálcát, elrabolja az ellenzék földbe gyalulásának örömét. (A nemzetközi következményekről már nem is beszélve.)

De jaj, néha még az a rémálom is kísért, hogy az ellenzék összefog és ő söpri le kétharmaddal a magát pedig már jól bebetonozott NER-t. Ebbe meg aztán végképp rossz még belegondolni is, hiszen gratulálni kell majd Bajnainak, meg ilyen beszédeket mondani rögtön, hogyaszongya: "A haza nem lehet ellenzékben!". Ez már volt, nagy lelki megrázkódtatást jelentett.

Lehet, érdemes még egyszer átgondolni ezt az egészet, finomítani, kisakkozni, hogy a kecske is jóllakjon, meg a káposzta is megmaradjon (urambátyám).

Ez az egyik variáció.

A másik az, hogy a miniszterelnök úr talán kapott külföldről valami üzenetet. Talán szóltak neki, hogy itt a Rubicon, tessék visszafordulni, mert kínosabb lesz ezt a dolgot egy már elfogadott jogszabály után visszacsinálni. Nem gondolom, hogy Orbán Viktor értékelné, hogy nem nyilvánosság előtt szégyenítik meg ilyesfajta üzenettel, hanem esetleg csak egy telefont kap, valamelyik nyugati ország nagykövetével megesett futó találkozása során ejtenek el előtte néhány szót. Láttuk már, hogy a nagy szabadságharcos végszükségben milyen bátran viselkedik: "Csak mondják meg, mennyi kell még és előteremtjük!"

Egy biztos. A nyugati politikusok nyilván mérlegelték, hogy ha nem térítik észre Orbánt, akkor később sokkal nehezebb lesz megoldaniuk a "magyar-problémát". Nekik nem az a fontos, hogy a mellüket verjék: lám, a kurucvezér úgy táncol, ahogy mi fütyülünk. Nem a babérokat akarják learatni, nem megszégyeníteni szeretnék ezt a bohócot, hanem elvágni egy terebélyesedő problémabokor gyökerét.

Természetesen a mi hős vezérünk nemet is mondhat. Elég sok jele van, hogy ilyesmin is gondolkodik. A felelősség egyedül az övé - ezt ő csinálta magának, hát most tessék, ki lehet élvezni. Mi pedig már a választási eljárási törvény sorsát figyelve levonhatunk majd bizonyos következtetéseket.


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

108 komment

Címkék: regisztráció orbán viktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.11.20. 10:50:08

Én is amondó vagyok, hogy OV-t kurvára nem érdekelné, ha 90%-al nyerne, de még az sem, ha csak egy ellenszavazat lenne.
Az ő szemében ez már így legitim, a Nyugat meg "bekaphassa".
Eddig sem érdekelte a külföld véleménye, meg az sem, hogy romba dönti az országot... miért pont most ébredne fel?

Inkább azért halasztottak, hogy még jobban szigoritsanak a bálasztási szabályokon, mert tele lett a gatya Bajnaitól.

Farkantoán Chatpartner 2012.11.20. 10:54:42

Poldicer, van harmadik variáció is, mely így hangzik: mivel dunsztod nincs, mi történt a háttérben, kínodban, régi szokásod szerint, fröcsögve fantáziálsz.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 11:09:44

Komolyan mondom írónak kellett volna menned.

Kicsi paranoid agyad minden rezdülése kincs.

Van egy mondat egyébként, ami mögött van valami konkrét információ ? Ne adj isten tény ?
Linkek formájában megoszhatnád ezt is velünk a képzelgéseiden túl !
Kösz.

fvipera 2012.11.20. 11:11:29

most zajlik a 2013-2020-as időszakra vonatkozó alku az EU-ban. a focista megvárja a választási törvénnyel annak eredményét.

laci0011 2012.11.20. 11:16:32

@Farkantoán Chatpartner: Fröcsögés az ami a kurucon folyik,cigánypálinkáztató III/III-as ügynökbarát választási csalogány!

laci0011 2012.11.20. 11:18:55

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Mi értelme szóba állni III/III-as ügynököt a köztévé élére állítókkal?!

miva? 2012.11.20. 11:19:00

@Farkantoán Chatpartner: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

:)

Akkor honnan a kormányzati paranoia, drágáim? Tudjátok, hogy mi van abban a tv-ben? Ha 2/3% lesz az ellenzék eredménye, akkor ugye a parlamenti mandátumok 100%-a a Fideszé. Ez milyen demokráciában reális, arany bogár? Éppen a hozzátok hasonló megszólalók tükrében látszik az, hogy mi is ez az Orbánizmus pontosan. Ne legyetek ilyen egyszerűek, hogy magatokat buktatjátok le!

londonterminals 2012.11.20. 11:24:57

@fvipera:

"most zajlik a 2013-2020-as időszakra vonatkozó alku az EU-ban. a focista megvárja a választási törvénnyel annak eredményét."

Ez tűnik a legvalószínűbbnek. De nem zárnám ki azt sem, hogy belejátszhat a Poldi bácsi által vázolt két másik változat is (amik közül a szólás - ha ugrálsz a fehérorosz típusú választási törvényeddel, még kevesebbet kapsz - lehet akár ennek konkrét, rövid távú formája is).

"A régi-régi, Vince Mátyás-féle ős-HVG-t idéző, egyre komolyabb szakmai teljesítményt nyújtó hvg.hu"

Nana. Magyar viszonyok között föl sem tűnik, ha a DK-féle élőláncról szóló videóból semmi nem derül ki, és se a címébe, se a kísérőszövegbe nem sikerült beírni, hogy miről szólt a tüntetés. Ha ezt poénnak szánták, elég szarul sikerült. De szerintem csak bénázás.

miva? 2012.11.20. 11:26:12

Én őszintén csodálkozom azon, hogy bár itt ülünk a szarban nyakig, kormánypárti megszólalótól az elmúlt kb 1 évben még semmiféle előremutató hozzászólást nem láttam. Pedig szorgalmas vagyok, és nem is zsigerből utasítom el a jobboldalt. Folyton ez a borzalmas stílus, meg a sötétség. Ezzel nem támogatjátok ám az egy a tábort! Ezzel éppen az esetleges ingadozó szavazókat lökitek a másik oldalra. De mit lehet várni tőletek, mikor a gazdátok éppen ennyi ésszel meg kompetenciával rendelkezik. Ha nem lenne ez a nagy beszarás, akkor nyilván nem lenne nyilvánvaló, hogy két és fél év alatt semmi jövőképet nem sikerült felmutatnia a 2/3-dal rendelkező kormányerőknek.
Ez olyan felelősség, és akkora bukta, ami a demokrácia lerombolása nélkül is megérdemli, hogy elküldjük őket. Ha erre még rárakom a gazdasági ámokfutást, és a teljes alkalmatlanságot, akkor meg megkérdezem: miért is lenne értelme megtartani ezt a garnitúrát? Mit fognak csinálni? Elzavarják a komcsikat? Az miért jó? Mert nem lesz korrupció? Na ne vicceljünk!!

Blogger Géza 2012.11.20. 11:38:01

Az az igazság, hogy nektek semmi sem jó. Mintha belga rólatok írta volna a számot. Ha még egyszer tárgyalják megszavazás előtt a javaslatot, átfésülik, akkor az a baj, Ha gyorsan fogadnak el valamit, akkor az a baj. Ha betartják a Velencei Bizottság ajánlásait (15 napos regisztráció határidő), akkor az a baj. Ha nem, akkor az. Ha kimegy a jegyző, akkor az a baj. Ha nem, akkor meg az. Ha lehet levélben regisztrálni, akkor az a baj. (Majd valaki visszaél vele, és mást regisztrál be, ugye.) Ha nem lehet, akkor meg az. Ha van regisztráció, akkor az a baj. Ha nem lenne, és emiatt az állandó lakcím nélküliek nem tudnának szavazni, akkor meg az. Ha 20 év alatt nem csökkentik a parlament létszámát, akkor az a baj, ha végre lecsökkentik, és ehhez szabják a körzeteket, akkor meg az.

dekol84 2012.11.20. 11:48:46

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Linkek formájában megoszhatnád ezt is velünk a képzelgéseiden túl !"

Mé'? A matócsnitól kértél linket amikor a kalózok támadásáról fantazmagóriált az elmebeteg idióta!?
Előbb talán tőle kérdezd meg, honnan az édes jó anyukájából vette mondjuk a seggpöttyöket (gazdasági miniszter vagy mi a lófasz lévén) az istembarma!

dekol84 2012.11.20. 11:50:19

@Blogger Géza: "Meg idejössz és dumálsz nekem az a baj!". "De hogy bunkó vagy az a legnagyobb baj"

Gordiusz 2012.11.20. 11:56:06

Hogy attól fél, hogy túlnyerné magát verzió aszem komolytalan feltételezés. Minden idegszálával azon ügyködik, hogy mindenkit elrugdaljon a hatalom körül, a demokráciának már a látszata se nagyon érdekli (az ellenzék úgy en bloc amúgy se), vita, a szembeszállás csak felbőszíti, meg amúgy is mondta már (nem most, hanem már nagyságrendileg jobb mentális állapotban letudott előző uralkodása idején), hogy jól elkormányozna ő itt ellenzék nélkül is. Nagyon remélem, hogy a fejkoppintás az igaz és nem pedig az, amit Rogán mond. Egyébként ha nem lesz regisztráció, majd kitalálnak helyette mást. Tudjuk, hogy a fiúk roppant kreatívak tudnak lenni, ha a hatalmuk és akaratuk érvényesítéséről van szó. Pedig mennyivel jobban járna mindenki (jelzem, ők is) ha ezeknek az energiáknak csak a töredékét az ország javára fordítanák.

I_Isti 2012.11.20. 12:01:34

@Blogger Géza: Természetesen tökéletes megoldás csak az lenne, ha az alaptörvénybe beírnák, hogy Orbánviktor : Orbán Viktor, a' naagy magyar uruszágnak örökös miniszterelnökje, de ha mégse, akkor elnökje. Eztet a törvényet pedig csak 99%-os szavazati aránnyal lehet megváltoztatnyi. (Azt a szót, hogy "köztársaság" nem fogják leírni, mert nem ismerik, és az átlag fidesz képviselő 65-ös iq-jával úgyis mindegy.)

Egy méltán népszerű, és annál zseniálisabb költő szavaival élve egyébként:
"ez már dupla pszeuó,
ez már tripla csavar"

rockjano 2012.11.20. 12:07:24

@Blogger Géza: Az a baj cseszd meg hogy mennek tönkre a vállalkozásaink és ki van a seggünk a gatyából, a demokráciánkat meg tönkretették és az olyan barmok mint te még támogatják is ezt az ámokfutást.

Ez a bajunk...de ez kurvára...

rockjano 2012.11.20. 12:09:13

Egyébként jó poszt, de mindegy úgyis keresztülvernek mindent.

És fogadjunk hogy brüsszeben is kurva szarul fogunk járni és majd azt is megpróbálják elképesztő sikerként előadni...

2012.11.20. 12:13:03

@Blogger Géza: Ha az elmúlt két év fideszes ámokfutása után még mindig fidesz szimpatizáns lennék, én arconfosnám magamat.

nemecsek ernő áruló 2012.11.20. 12:20:32

@p.a.r.t.i.z.a.n: "fideszesek pedig nem fognak elmenni regisztrálni"
Nekik nem is kell. Ott a Kubatov lista. Ne viccelődjünk már! Mi másra kéne, ha nem erre?

nyugger100 2012.11.20. 12:21:23

A baj az, hogy még mindig kisebbségi szarságokkal foglalkoznak a t.bloggolók, holott az ország több mint 50%-a választásképtelen. Itt tényleg meg kell halni pár embernek, hogy figyeljenek a többség szavára is?

Oxy 2012.11.20. 12:21:26

Nehogy má' azt gondoljátok, hogy ilyen hülyék ezek!
Nem, most szépen meghajlanak a hazai és nemzetközi közvélemény nyomása előtt. Jóvanna, nem lesz regisztráció.
Oszt majd 2014. február elsején sürgősséggel megszavazzák, hogy mégis lesz, és két hét alatt kell lezavarni ám! Addigra már lefoglalják a kubatovos elvtársakat szállító különbuszaikat, az ellenzék meg csak kapkodhat.
(bocs honfitársaim, hogy adom nekik a tippeket)

tarackos 2012.11.20. 12:32:01

Jó kérdés mi lehet mögötte de csak spekulálni tudunk.

Amúgy nem hinném, hogy a párttitkár fiát érdekelné a külföld véleménye. Eddig se érdekelte! Egyetlen dolog érdekli a pénz. Mivel pénzt csinálni nem tudnak mert pancserek ezért el kell venni. Manyup, különadók, EUs pénzek. A kohíziós zsozsóért még a zelmúlthúsz legnagyobb nemmegszorítását is bevállalták.

Ha ebből indulok ki akkor vki azt mondhatta: ha megszavazod nincs gyöngy. De ilyet senki sem mondhatott így vmi más oka lehetett.

Tzio 2012.11.20. 12:35:45

Miért érzem azt, hogy a fidesz agymosodájából hamarosan eddig soha nem látott, Bajnai ellenes írások fognak megjelenni "hiteles bizonyítékokkal" karöltve?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.11.20. 12:43:54

"egyre komolyabb szakmai teljesítményt nyújtó hvg.hu"

Sajnos a hvg.hu egyre kevésbé képes tárgyilagos cikkeket írni magyar politikai témákban :(

Emiksz 2012.11.20. 12:46:21

A törvényhozó munka komolyságáról. Remélem csak viccelek:
emiksz.blog.hu/2012/11/11/109_liderces_allam

zsg? 2012.11.20. 12:46:42

Azt itt a bibi, hogy még mindig azt hiszi a többség, így a blogger is, hogy OV és sleppje ámokfutása során a logikának, a racionalitásnak van még bármi szerepe. Nincs. Ezen már rég túlvagyunk. Olyanok már, mint Göbbels volt 1945 elején: őszintén hitt a háború megfordításában és a főnöke csodafegyvereiben. Elszakadtak a valóságtól, már csak egy álomvilágban zajlik minden, az álomvilág eseményeit, konfliktusait, támadásokat, harcokat s nagy győzelmeket már csak az ő agyuk (és PR gépezetük) generálja. A külvilág zaja már nem jut be. És a külvilág nem érti, mi történik ott bent mert ép elmével értelmezhetetlen.

ursus artos 2012.11.20. 12:50:34

@dekol84: "Előbb talán tőle kérdezd meg, honnan az édes jó anyukájából vette mondjuk a seggpöttyöket (gazdasági miniszter vagy mi a lófasz lévén) az istembarma! "
Ha figyelmesen hallgattad volna a videót, akkor észrevetted volna, hogy japán tudósoktól hallotta. És mindezt csak azért hozta fel, hogy "vegyük észre, hogy mások néha sokkal többet tudnak rólunk."
Mindazonáltal a seggfoltok valóban léteznek, még ha nem is pontosan abban a formában, mint amiben mondta, de ez mégsem egy genetikai előadás volt.

Putyilov gyári melós 2012.11.20. 12:53:28

@CSENDES:

Ez lehet az ok, Orbán tökét csak Simicska és a pénzéhsége szorongathatja meg.

Ő a legfőbb Hadúr a Fideszben, Orbán csak csicska.

Putyilov gyári melós 2012.11.20. 12:55:37

@ursus artos:
Igazad van, ez csak egy tízezer milliárdokkal játszadozó miniszteriális elmebeteg Micsurini előadása volt.

ursus artos 2012.11.20. 12:57:49

@Putyilov gyári melós: "miniszteriális elmebeteg Micsurini előadása volt. "
Annak látod, aminek akarod.
Szerintem nem volt több egy kötetlen beszélgetésnél.
Sajtótájékoztatónak nem nevezném.

Ouroboros 2012.11.20. 13:15:02

Érdekes elgondolás, de egy minimális racionalitást föltételez az ördögi rezsim részéről, és többszörösen bizonyították, hogy bennük még egy minimális szint sincs meg.

s 2012.11.20. 13:43:08

Nem gondolnám, hogy a túlnyeréstől fél. Nem gondolnám, hogy a kritikáktól fél. Azt gondolom, hogy attól fél, hogy (ha kicsivel is), de veszíteni fog. Azért gondolkodnak a fideszben olyan baszott sokat a választási regisztráción, mert azt elviselni, hogy a szabályokat is ők alkothatták meg, ennek ellenére esetleg mégsem jön össze a nyerés nem lesz könnyű. Ennek feldolgozásához a viktornak nem lesz elég összesen egy osztrák klinika. Ide a világon fellelhető összes orvosi segítség is kevésnek bizonyulhat.

Mariann19 2012.11.20. 13:56:30

@rockjano: "És fogadjunk, hogy Brüsszelben is kurva szarul fogunk járni."
Ez már most látható, mert a kohéziós támogatásokat az eu. átlagban 10%-kal csökkenti, ugyanezt Magyarországnak 30%-ra kívánja mérsékelni. Továbbá számíthatunk esetleg arra is, hogy úgy járunk, mint Románia, aki a kötelességszegései miatt nettó befizetővé vált, mert megvonták tőle a támogatások egy részét. Kiváncsian várjuk a csütörtöki fejleményeket.

1qtya 2012.11.20. 13:59:26

Kedves Poldi bá! Változtassunk kicsit premisszákon. Mi van, ha Orbán nem hülye, Matolcsy nem dilettáns, és a Fidesz nem akar nyerni 2014-ben? Mindjárt kifejtem: a jelenlegi stagflációs állapotot a kormány mesterségesen, kommunikációs eszközökkel és a multik szuttyongatásával tartja fenn. E mellett célzottan és tervszerűen támadja a versenyképességi alapokat (oktatás, beruházás), a szabályozási környezetet folyton változtatja és jogállamot korlátozza. Ezzel elijeszti a külföldi befektetőket és a már országban működőket érdekeltségeik feladására kényszeríti. Mindezzel azt éri el, hogy meredeken zuhan a stratégiai ágazatokban működő vállalatok világpiaci értéke. Ezzel párhuzamosan államosít. Namost ebből az következik, hogy amikor ráteszi az MNB valutatartalékára a kezét, akkor azt a kedvezményes, hosszúlejáratú gazdaságélénkítő hitelek fejében a saját holdudvarába irányítja. Ahogy ezt megteszi, bedől a Forint és nyakunkon az államcsőd (ekkor már nem akar kormányon lenni, elég, ha az emberei ülnek az MNB-ben). Az akkori kormány nem tehet mást: privatizál. A bizonytalan belpolitikai helyzet miatt nem lesz más vevő, csak a Fidesz feltőkésített holdudvara. Bagóért lehet majd venni erőművet, autópályát, wellness fürdőt, komplett rehabilitált barokk városközpontot, stb. Azt állítom tehát, hogy Matolcsy csak megjátsza a bolondot, ki van dekázva minden egyes mondata, ahogy Lázáré, Kósáé, Rogáné és Orbáné is. Miután megtörtént a csőd, a holdudvar bevásárolt, belpolitikai káosz uralkodik, a Fidesz ismét felléphet mint, megmentő, ráadásul akkor már zsebükben az ország, akkor már csinálhatnak normális gazdaságpolitikát, de másnak nem fogják kikaparni a gesztenyét. Ennek az a feltétele, hogy 2014 a Fidesz csak kicsit veszítsen, ezért lehet, hogy ugorhat a regisztráció, problémát csak az okozhat, ha egy egységes ellenzék 2/3-dal nyer.

miva? 2012.11.20. 14:00:18

Az van ám, hogy a politika nem egy könnyű játék. A mi majmaink nem veszik észre, hogy Orbán hülyeségével egy összeurópai játszmában pont azokat erősítik, akiket ellenfélnek gondolnak. Ott meg a néppárt a nyilvánosság előtt igen óvatos, miközben a balosok napirenden tartják a dolgot, miközben éppen a néppártnak okoz ezzel hatalmas károkat a szerencsétlen ostoba fajankó. Ezen felül van egy országok, országcsoportok közti meccs is, ahol most éppen Orbán hülyeségét fókuszba állítva szivatják meg a lengyelektől a portugálokig az egész társaságot azok, akiknek az országában nem kedvelik a szarkenegetést. Magyarán a következő 7 év legnagyobb vesztese mellett Magyarország lehet a következő 7 év leggyűlöltebb eu-s országa is, aminek fenenagy előnyei lesznek mindannyiunk számára. Itt már annak örül igazából mindenki, ha a lehető legmesszebb elmegy ez a szerencsétlen, hiszen akkor az egyik oldal a saját offenzíváját látja megalapozottnak, a másik meg mondhatja, hogy ez a fiú beteg, ez nem a mi politikánk, hanem egy nagy nyilvánosság előtt lezajló egyéni tragédia. Az esetleg előre mutathat, hogy olyan szervezeti felépítést kell kidolgozni, ami véd a frissen megőrült politikusok ámokfutásától, de mi ezt kőkeményen megszívjuk. Mi vagyunk a parasztáldozat.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.11.20. 14:01:39

Semmi se történt.

Lebegtetnek.

Mert megtehetik.

Azt is megtehetik, hogy a választás előtti napon, vagy az utáni napon változtatnak a szabályokon.

Orbánéknak az az érdeke, hogy ne lehessen alkalmazkodni a szabályokhoz.

Ha nem tudja senki, mik a szabályok, akkor elég nehéz azok szerint győzni.

miva? 2012.11.20. 14:04:35

@1qtya: ilyesmit gyanítottam én is, de túl sok a balf@szkodás, meg a kapkodás, kellemetlen földügy, plágium, stb. Olyan 10% alatti választási eredmény néz ki a fidesznek szerintem, amivel ez a meccs nem lejátszható, ráadásul tudni fogják 2018-ban, hogy ki rontotta el.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.20. 14:13:40

@Farkantoán Chatpartner: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Tudjátok veletek az a baj, hogy gondolkodás nélkül elfogadjátok a felkínált irányt; hogy a döntési lehetőséget nem szabadságként, hanem teherként élitek meg, és megkönnyebbültök, amikor ezt elveszik tőletek.
"És ne felejtsétek el, elvtársak, hogy elszántságotoknak sohasem szabad meginognia. Semmiféle érvvel ne hagyjátok magatokat félrevezetni. Soha ne higgyétek el, ha azt mondják nektek, hogy az Embernek meg az állatoknak közös érdekeik vannak, és az egyiknek a boldogulása a másik boldogulását hozza. Ez hazugság. Az Ember semmi más élőlény érdekeivel nem törődik a saját érdekein kívül. Köztünk, állatok közt, legyen hát tökéletes egység, tökéletes bajtársiasság ebben a küzdelemben. Minden ember ellenségünk. Minden állat bajtársunk." (George Orwell: Állatfarm - Az Őrnagy beszéde az állatokhoz)
"Mármost ha egyáltalán volt valami, amiben az állatok tökéletesen biztosak voltak, akkor az az volt, hogy nem kívánják vissza Jonest. Amikor ebben a megvilágításban mutatták meg nekik a dolgot, nem volt több mondanivalójuk. Túlságosan is nyilvánvaló lett, mennyire fontos a disznók egészségének megóvása. Így aztán minden további vita nélkül beleegyeztek abba, hogy a tej és a hullott alma (és az érett alma java része is) kizárólag a disznókat illesse." (George Orwell: Állatfarm)
Főleg, ti, birkák.Ti még tapsoltok is hozzá.
Lásd "emúttnyócév", "gyurcsányahibás" és legfőképpen a "nem leszünk gyarmat!".

miaturo 2012.11.20. 14:16:45

Az is lehet, hogy nem külső üzenet jött, hanem az Alkotmánybíróság ocsúdott fel. Akkor még egy kör jön, egy kis alkotmánymódosítás elébb.

miva? 2012.11.20. 14:19:19

@Prof. Dr. Simon Templar: csak nálunk 2014-re megdöglik Bandi.

komplikato 2012.11.20. 14:19:55

@Blogger Géza: "Ha nem lenne, és emiatt az állandó lakcím nélküliek nem tudnának szavazni, ..."

Azzal simán megbékélnék. Kérte valaki ezt a f*stalicska regisztrációt? Nem. Akkor hol érdekel az egypárt rendszerünk sok gombnyomogató automatájának problémája?

TérHáló 2012.11.20. 14:22:17

A héten EU csúcs van, a 2014-2020 közötti költségvetési keret vérre menő vitájával. Az egyik legrosszabb(ha nem a legrosszabb) a pozíciónk a javaslatok alapján. Szerintem akart úgy odamenni tárgyalni, és vehemensen asztalt verni, ha egy ilyen botrányos törvényt épp hétfőn fogad el az Országgyűlés. Még annyi esélye sem lenne emelni a nekünk jutó összeget. Ráér azt elfogadni a jövő héten, merthogy elfogadják, azt biztosra veszem :(

miva? 2012.11.20. 14:26:33

@TérHáló: A saját sírját ássa vele. Sztem erre kezd rájönni a slepp, pedig szívesen maradnának még egy darabig pozícióban.

I_Isti 2012.11.20. 14:37:23

@miva?: Ha a saját sírját ásná, akkor az a francot se érdekelné. Itt az a baj, hogy a magyarzsák sírját ásta meg.

1qtya 2012.11.20. 14:37:30

@miva?: Aki betlire játszik, annak ez csak átmeneti zűr. A magyar lassan tanul és gyorsan felejt. Sajnos.

s 2012.11.20. 14:45:39

@1qtya: Ha ez igaz, akkor most kell őket karóba húzni, nem pedig utána. Kérdezem tehát. Igaz ez? Még egy kérdés. Miért várunk?

s 2012.11.20. 14:49:03

@miva?: eu-s költségvetési tétel lesz a megőrült politikusok szanatóriumi utógondozása. Mi erre speciel egy kisebb vagyont fogunk költeni, ezért nem is kapunk a hagyományos támogatásokból annyit.

miva? 2012.11.20. 15:08:28

@I_Isti: Az sajnos mellékes, hiszen békemenetelők milliói mutatják a nagyvilágnak, hogy mi igenis szeretjük télen a fagyot a hálószobában, és a kövérség is népbetegség nálunk, úgyhogy kifejezetten jól jönnek az áremelések meg a reálbércsökkenés, ami nem is igaz, meg Bajnai miatt van

@s: Szerintem megvan az első Mars-expedíció személyzete. Egyből vagy 1000 embert tudunk adni a veszélyes vállalkozásra. Csak ne hozzák vissza őket. Még a kevesebb pénz sem zavar.

1qtya 2012.11.20. 15:18:21

@s: Nem tudom hogy igaz-e, mert én találtam ki. De az én eszemből csak ilyen megoldásra futja, a többi nem áll össze. Szerintem a Fidesz egy tucat zseniális bűnöző, néhány száz gátlástalan szolga és többszázezer befolyásolható ember veszélyes elegye. Csak nehéz megmondani, hogy ki melyik kategóriába tartozik. Karóbahúzásra biztos nemmel szavazok, pedig amit csinálnak az a hűtlen kezeléstől a hazaárulásig számos jogi következményt felvet. Szerintem itt csak a tudatos választói magatartás és jelentős élelmiszerkészlet felhalmozása segít.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 15:25:58

@miva?:
Tekintve hogy az egyetlen folyamatban levő EU-s eljárás az MSZP miatt van ellenünk... Érdekes észrevétel.
Nevezetesen az MSZP volt az mely 1 évben se teljesítette az EU-s kritériumokat, ami miatt eljárást indítottak.
Az MSZP volt aki megduplázta a munkanélküliek számát, és a GDP arányos hiányt is.

Az is hülye aki az elkúrókat akarja megmentőnek.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 15:28:14

@1qtya:
Te valami tnagyon keversz..
Az MSZP volt az mely eladósított az országot és saját kezűleg fogalmazza az országot elítélő határozatokat (Göncz és Tabajdi), szavaz az országot ért megvonásokra.

Az ő érdekük hogy az ország minnél kiszolgáltatottabb legyen, hogy rabszolgaként dolgoztassanak minket azok akiknek kilóra eladnak.
Bankok, üzletemberek, ...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 15:30:41

@Prof. Dr. Simon Templar:

veletek meg az a legnagyobb baj, hogy a csillagot is lehazudjátok az égről kedvenc kis MSZP-tek, Gyurcsánykátok érdekében.
Szemrebbenés nélkül hazudtok bármit, tekeritek azt ki, majd visszautaltok előző hazugságotokra.
Igazi komcsi tempó.
Vagy ha már Orwell, akkor duplagondol:

„azt a képességet jelenti, hogy valaki egyidejűleg két, egymásnak ellentmondó nézet birtokában van, s mindkettőt elfogadja. […] Megfontolt hazugságokat mondani s közben őszintén hinni bennük, elfelejteni bármilyen tényt, ha időszerűtlenné vált, s aztán, ha ismét szükség van rá, előkotorni a feledésből éppen csak a szükséges időre, tagadni az objektív valóság létezését, s ugyanakkor számításba venni a tagadott valóságot – mindez elengedhetetlenül szükséges. Még a duplagondol szó használatakor is szükség van a duplagondol alkalmazására. A szó használatával ugyanis elismeri az ember, hogy meghamisítja a valóságot; a duplagondol azonnali alkalmazásával kitörli ennek tudatát; s így tovább a végtelenségig: a hazugsággal mindig az igazság elé ugrik.”

2012.11.20. 15:32:53

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Na persze Kusza Szem jól átgondolt piacbarát gazdaságpolitikája nem teszi kiszolgáltatottá az országot...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 15:44:21

@_zulu_:
Vess egy pillantást kérlek államadósságunk GDP arányos grafikonjára.

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

Avagy a munkanélküliségi ráta alakulására:
http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployement

És láthatod a szociktól nincs rosszabb, a Fidesz pedig EU-hoz mérten inkább az első felében van az országok közötti versenyben.

1qtya 2012.11.20. 15:46:59

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Szerintem Te nem a zseniális fideszesek közé tartozol :)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 15:48:52

@1qtya: Én legalább Eurostat grafikonokra konkrét gazdasági adatokra alapozom a kritikám, szöges ellentétben veletek, akik Gyurcsány és MSZP fizetett csicskái vagytok mindösszesen.

2012.11.20. 15:50:32

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Nem védem a szocikat, rühellem őket mint a szart.
De a fidesztől is hányhatnékom van.
Egyébként meg manyup einstanddal ccsökkenteni az államadósságot nem kunszt.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.20. 15:54:19

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Te annyira hülye vagy, hogy az valahol már szórakoztató.
"Az ő érdekük hogy az ország minnél kiszolgáltatottabb legyen, hogy rabszolgaként dolgoztassanak minket azok akiknek kilóra eladnak."

Mondod ezt simicska, és "47 ezerből meg lehet élni" Maffiózó Sanyi Bácsi, és Leszoptam a Blikket Rogán Tóni országában.

dekol84 2012.11.20. 16:10:57

@ursus artos: Hallottam, hogy japán tudósokra hivatkozott a kretén állat. Mindazonáltal ez a szarcsimbók egy gazdasági miniszter lenne, vagy mi a szösz? Talán azzal kellene foglalkoznia, hogy hogyan vigye előre a gazdaságot és nem azzal, hogy két hetente bedob egy akkora megszorítást, amekkoráról a cocik álmodni sem mertek. Jól mondták a cocik, ez a köcsög nem gazdaságpolitikát csinál, hanem a zorbán társadalmi lázálmait valósítja meg! Hogy takarodna a francba mind a kettő! A köpcös köcsög is, meg a ző balfasz jobbkeze!

fuhur 2012.11.20. 16:12:18

@na__most__akkor: "Vigyázzámá, vaze, ezeknek megvan az IP címed."

Hogy ne legyen meg nekik:

www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en

"What is the Tor Browser Bundle (TBB)?

The Tor software protects you by bouncing your communications around a distributed network of relays run by volunteers all around the world: it prevents somebody watching your Internet connection from learning what sites you visit, it prevents the sites you visit from learning your physical location, and it lets you access sites which are blocked."

dekol84 2012.11.20. 16:19:27

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Te ugatsz, ti ugattok duplagondolról. Akkor nézd meg ezt itt te seggfej:

www.youtube.com/watch?v=YxPPzR2SJwQ

És utána nézd meg, hogy mit fröcsög most ez a mocskos büdös paraszt, a te agymosód! És ilyenből végtelen mennyiséget tudok neked hozni, te agymosott zombi. Úgyhogy pofa befog!

Akkora idióta vagy, amekkora csak egy fityeszes lehet!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.11.20. 16:39:19

@Blogger Géza: Az az igazság, hogy nektek minden jó. Mintha Kerényi rólatok festette volna a Nemzeti Könyvsorozatot (vagy valahogy így). Ha még egyszer tárgyalják megszavazás előtt a javaslatot, átfésülik, akkor az a jó, Ha gyorsan fogadnak el valamit, akkor az a helyes. Ha betartják a Velencei Bizottság ajánlásait (15 napos regisztráció határidő), akkor az a jó. Ha nem, akkor az. Ha kimegy a jegyző, akkor az a helyes. Ha nem, akkor meg az. Ha lehet levélben regisztrálni, akkor az a fasza. (Kizárt, hogy majd valaki visszaél vele, és mást regisztrál be, ugye.) Ha nem lehet, akkor meg az. Ha van regisztráció, akkor az a kúl. Ha nem lenne, és emiatt az állandó lakcím nélküliek nem tudnának szavazni, akkor meg az. Ha 20 év alatt nem csökkentik a parlament létszámát, akkor az a jó, ha végre lecsökkentik, és ehhez szabják a körzeteket, akkor meg az.

hazug fidesznyik (törölt) 2012.11.20. 16:40:36

@Blogger Géza: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Egymás anyját ejtsétek teherbe, hulladék Orbán-agitátorok (komcsik, tálibok).

dr. vuvuzelafan 2012.11.20. 16:44:03

@Oxy: Egy f...t, már bocs:) Félázsiai nemecsek megmondta a tutit: a Kubatov-listás akolbelieknek miért kellene regisztrálnia, ha egyszer automatikusan is rákerülhetnek a regisztráltak listájára? Regisztrálni kizárólag a "nem megbízható" szavazóknak kell, mondjuk a Holdon.

hazug fidesznyik (törölt) 2012.11.20. 16:44:24

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Vess egy pillantást kérlek államadósságunk GDP arányos grafikonjára."

Egy nagy lószart, bolsi! Vess te egy pillantást anyádra, legalább vigyél le neki egy meleg teát a sarokra... Ennyit csak megengednek az elvtársaid ott a narancsos pártközpontban. Köcsög.

hazug fidesznyik (törölt) 2012.11.20. 16:48:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Szemrebbenés nélkül hazudtok bármit"

Akkor mondom is: anyádat orálisan kielégítettem, de nem kértem tőle pénzt, ezzel is hozzájárultam az államadósság csökkentéséhez a NER szellemében. Hej, bolsevik barátom, valaki nem használt óvszert 9 hónappal a megszületésed előtt. Ezért jársz ide szopni, mint a viccben a nyuszika.
:)

Tzio 2012.11.20. 17:11:33

@1qtya:
Valami ilyesmin gondolkodok én is az elmúlt pár napban és végül mindig oda lyukadok ki, hogy hagyni kell a francba a 2014-es választásokat, ignorálni kell. Nyerjen csak a fidesz ismét, aztán végignézzük ahogy a saját szaruk a nyakukba szakad. Nem lesz kit hibáztatniuk, úgyhogy kénytelenek lesznek elvinni a balhét.
Ez egy akkora pofára esés lenne nekik, hogy borítékolom hogy soha többet nem érnék el még az 5%-os bejutási küszöböt sem. Megérdemelnék.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.20. 17:32:42

szegény fletó meg hiába tüntetett...

gigacherry 2012.11.20. 17:35:57

@Farkantoán Chatpartner:
""néha még az a rémálom is kísért, hogy az ellenzék összefog és ő söpri le kétharmaddal a magát pedig már jól bebetonozott NER-t" - ezen jót kaccantam. Perpill a 2/3 % az esélyes, feltéve, hogy jó erősen összefogtok. "

És ezért a 2-3% - ért képesek ezt a választási törvényt kitalálni és még a Bajnait lejárató kampányt is pénzelni? Ezen én kaccanok egy jót.

gigacherry 2012.11.20. 17:40:55

@Farkantoán Chatpartner: a más szemében a szálkát is? (Aki kritizálni meri pártunkat és kormányunkat az egytől-egyig gyűlölködő fröcsögő, hogy merészelik?)

Farkasokkal táncoló 2012.11.20. 17:58:06

@Tzio:
Még többet is megérdemelnének, a baj csak az, hogy nem rajtuk, hanem rajtunk lesz leverve.

Ma is érdekes eszmefuttatásokat olvastam egyébként, különös tekintettel 1qtyáéra, de ha valaki ennyire furfangos, az miért képtelen e-mail-okat írni, miért nem tudja kezelni a számitógépet, miért nem mert az utolsó években EGYSZER SEM kiállni választás előtti nyílt vitára - mellesleg még valamikor az ősidőkben mikor még éltek a demokratikus választási szabályok, és kénytelen volt kiállni, még Medgyesi is legyőzte őt benne, holott az ő szónoki képességei megtorpantak az "útleágazásnál"....

Az az igazság, hogy szerintem földönkívüliek lepték el a földet és azok jutottak hatalomra, sok földi ember meg bárgyún mosolyogva járkál és mindent helyesel, mert neki már a szemébe világítottak azzal a piros lámpával amivel majd mindenkinek fognak... Volt az a film, a Man in black, ilyen ufóvadászokról volt benne szó, pont úgy érzem magam mintha abban a fimben élnék éppen.

ördöngös pepecselés 2012.11.20. 18:03:08

@dekol84:

Te még mindig mocskolódsz te szemét ballibbant?
Tudod mi vagy te?

Egy undorító hikál!

"A hikál a hiéna és a sakál kereszteződéséből jön létre. Egyetlen előfordulási helye Budapest és környéke. A hikálok baloldali és liberális újságok szerkesztőségében élnek, valamint baloldali és liberális pártokba, szervezetekbe, egyesületekbe, Facebook-csoportokba tömörülve fordulnak még elő tömegesen. A hikálok gonoszsága, rosszindulata, aljassága határtalan. Kevés undorítóbb van a hikálnál.A hikálok falkába verődve portyáznak. Végtelenül gyávák és sunyik, ellenben rendkívül kitartóak. Ha valamit vagy valakit sikerül megragad­niuk, azt soha többé nem eresztik el. Undok vinnyogással, nyáladzva járnak a nyomában, bele-belekapnak a bokájába, marjába, egészen addig, amíg az áldozat halálosan el nem fárad, és elesik. Ha az áldozat esetleg visszamar, rúg, vagy csak ráüvölt az ocsmány csürhére, a hikálok azonnal vicsorogva visszavonulnak, és sírós hangon panaszkodnak, hogy bántják őket. Ilyenkor előszeretettel emlegetik az „emberi jogokat” meg a sajtószabadságot, s leginkább a demokráciát. A hikálok szerint ugyanis a demokrácia lényege az, hogy ők bárkit keresztre feszíthetnek, felfalhatnak, meggyilkolhatnak."

BAYER ZSOLT ÚR

Blogger Géza 2012.11.20. 18:03:27

@idelle: Valóban, mindegyik elfogadható, egyik esetén sem kezdek el sikoltozni, vagy az ENSZ-hez rohangálni, és nem hiszem azt, hogy ezzel vége a demokráciának. :) Az a baj, hogy bolsevik gondolkodásotok van, csak egy megoldást tudtok elképzelni (ami épp nektek a legjobb), és ha nem az van, akkor az "nem demokratikus" (Ezt mondták a szovjetek is arra az estre, ha nem az MKP kapná a belügyi tárcát.)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.11.20. 18:13:47

@Blogger Géza: "Az a baj, hogy bolsevik gondolkodásotok van"

mondja ezt egy kőkemény, hithű fideszista! bearanyoztad az estémet! :-DDDDDD

SzaGyu 2012.11.20. 18:15:13

Most (jobboldal) mit veritek a nyálatokat? Van értelme?
Ha a szemeteket nem a fejetekben lévő vákuum tartaná helyén, akkor az kiesne.
Ha nem a vákuum tartaná szemeteket a helyén, akkor látnátok:

1. Csütörtökön a magyar kérdések kerülnek napirendre az EU-ban.

2. Orbán is ott lesz.

3. Mivel igyekszik jó pofát vágni a dologhoz, így ezt a regisztrációs döntést elnapoltatták arra az időre.

4. Lesz neki éppen elég szégyellnivalója és mivel pénz forog kockán nem akar a választási diktatúrájával is villogni.
Hát ezért lett felfüggesztve a parlamenti döntés.

6. Az meg, hogy mit hazudtak az elhalasztással kapcsolatban, az csak a felcsúti tolvajszaka vezér-diktátor pávatáncának része.

Ouroboros 2012.11.20. 18:30:41

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Szevasz, főnök. Hogy s mint? Démonkeltetőt látogatod-e még? Én rájuk nem kattintok többet, rohadjanak meg.

Mondjuk úgy látom, itt is rengeteg a jobberdémon. Ezeket szerintem a Semjén klónozza, természetes úton ennyi ambuláns agyhalott nem keletkezik. Szerintem.

peterd127 2012.11.20. 18:38:03

@Jack Torrance
Mi utalna arra?:)

pl?

peterd127 2012.11.20. 18:40:10

@SzaGyu: Mitől is választási diktatúra a regisztráció?

tudtommal az általános, titkos választójogot nem sérti...

amerikában és a skandináv országokban is ez a rendszer van, ott fura mód ebből nem csinálnak gondot, csak nálunk, a balkánon...

peterd127 2012.11.20. 18:43:35

@Ouroboros: nyilván, a jobber csak démon lehet, baloldalon pedig csupa felelős, kulturálisan/demokratikusan érzékeny, és egyben szobatiszta egyén lapul...

mond, még a mikulásban is hiszel?:D

peterd127 2012.11.20. 18:44:11

no ezért fogok az lmp-re szavazni

hiteltelen csűrhehad

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.20. 18:45:44

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: @Balibgeczyk:

Tudjátok az a röhejes, hogy saját magatok igazoljátok, amit gondolok rólatok:

"Az is kiderült, hogy a butább állatok, például a tyúkok, kacsák és juhok, képtelenek megtanulni a Hétparancsolatot. Hógolyó sok fejtörés után kijelentette, hogy a Hétparancsolat lényegét gyakorlatilag egyetlen sarkigazságba lehet sűríteni: "Négy láb jó, két láb rossz!" Azt mondta, ez magában foglalja az Állatizmus elvének lényegét. Aki ezt a maga teljességében felfogja, az mentes marad minden emberi befolyástól. A madarak eleinte tiltakoztak, mivel úgy érezték, hogy nekik is két lábuk van, de Hógolyó bebizonyította nekik, hogy tévednek.

- A madár szárnya, elvtársaim, mozgásszerv, nem pedig manipulációs eszköz - jelentette ki. - Ezért hát lábnak kell tekinteni. Az Ember megkülönböztető jegye a kéz, az az eszköz, amellyel gazságait végrehajtja.

A madarak nem értették Hógolyó magasröptű kifejezéseit, de elfogadták a magyarázatot, és valamennyi egyszerűbb állat nekiveselkedett betéve megtanulni az új sarkigazságot. A pajta hátsó falára a Hétparancsolat fölé, még nagyobb fehér betűkkel felírták, hogy NÉGY LÁB JÓ, KÉT LÁB ROSSZ! Mikor már kívülről tudták, a juhok nagyon megszerették ezt a sarkigazságot, és a réten heverészve gyakran elkezdték kórusban bégetni: "Négy láb jó, két láb rossz! Négy láb jó, két láb rossz!" Órákig bégették, soha nem untak rá." (George Orwell: Állatfarm)

Mint ti az "emúttnyócév"-re, a "gyurcsányahibás"-ra meg a "nem leszünk gyarmat!"-ra.

Ouroboros 2012.11.20. 18:48:39

@Prof. Dr. Simon Templar: Nekem például Szijjártóról a betyárkörte után rögtön másodikként Süvi ugrik be.

nyünyüge 2012.11.20. 18:50:17

@peterd127:
És miért kell kidobni az eddigi megoldást?
Elkészülne egy jegyzék a szokásos módon a népességnyilvántartási adatokból, és csak annak kellene regisztrálnia, akinek nincsen magyarországi állandó lakhelye - mert határon túli vagy külföldön élő magyar állampolgár, vagy van neki, de nem az állandó lakhelyén óhajt szavazni.

??

Nem volna olcsóbb, egyszerűbb átláthatóbb?
Miért "demokratikusabb" a csak regisztrációval készült névjegyzék?

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.20. 18:54:18

@Ouroboros: No, igen, Szájtátó, mint Süvi:))):

"- Elvtársak! - kiáltotta Süvi. - Remélem, nem képzelitek, hogy mi, disznók, ezt önzésből csináljuk, vagy előjogokat akarunk biztosítani magunknak? Sokan közülünk egyenesen utálják a tejet meg az almát. Én sem szeretem. Egyedüli célunk az, hogy megóvjuk egészségünket. A tej és az alma (ezt bizonyítja a Tudomány, elvtársak) olyan anyagokat tartalmaznak, amelyek nélkülözhetetlenek a disznók egészséges táplálkozásáshoz. Mi, disznók, szellemi munkások vagyunk. Ennek a tanyának az egész vezetése és szervezése a mi vállunkon nyugszik. Éjjel-nappal a ti jóléteteken őrködünk. A ti kedvetekért isszuk a tejet és esszük meg az almát. Tudjátok, mi történne, ha mi, disznók, elhanyagolnánk kötelességünket? Visszajönne Jones! Igen, visszajönne Jones! Biztos vagyok benne, elvtársak - kiáltotta Süvi, szinte könyörögve, ide-oda ugrálva és a farkát tekergetve -, biztos vagyok benne, hogy nincs köztetek senki, aki Jones visszatérését kívánná!"

Mi is van mostanság a buszok seggén?:))

Ouroboros 2012.11.20. 19:03:43

@Prof. Dr. Simon Templar:

„Mi is van mostanság a buszok seggén?:))”

Piros pötty?

Még szerencse, hogy civil adakozásból van ott, és nem a mi pénzünkből, ugye.

(Itt a sötét délen még nem jelentek meg, hála az isteneknek, mert be is okádnék tőlük.)

Ouroboros 2012.11.20. 19:10:21

@Prof. Dr. Simon Templar: Az ember hajlamos lenne azt gondolni, hogy az öreg Blair a jövőbe, Orbanisztán mindennapjaiba látott bele, holott csak annyi az egész, hogy ezeknek a fideszes fiúknak az Állatfarmban lefestett bolsevik elődök a szerepmodelljei.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.20. 19:41:40

@Ouroboros: Még megérjük, hogy az Állatfarm újra tiltólistás lesz...anno még én is szamizdatban olvastam először.:)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.11.20. 21:43:33

Egyszerűen csak kivárják, míg meglesz a teljes többség az Alkotmánybíróságban, aztán már az AB is motorja, nem pedig fékje lesz a NER-nek.

dzsugasvili 2012.11.20. 21:54:52

Szerintem semmiféle trükk nincs, tényleg elbaromkodták a dolgot a parlamentben. Megszavazzák azt szépen legközelebb, és kész. És ha 35% regisztrál, akkor két pofával üvöltik majd, hogy milyen eredményes a reform, mert lám, ennyien kíváncsiak igazából csak a választásra, mire föl pofázna bele másik 30%-nyi ingadozó. Abból a 35%-ból megkapnak ők 20-22-t (ami tehát olyan 66%), aztán lesz rögtön nagy büszkeség itthon, hogy mennyire jól kormányoztak, lám, itt az elismerés. Hogy külföldről mit szövegelnek nekik, arra meg ott lesz az a válasz, ami ma is van, hogy mocskos nyugatiak (tulajdonképpen ez igaz is szerintem is), lesz 1-2 békemenet, aztán meg szépen folyik a munka tovább a 199-ből 150 kormánypárti képviselővel tovább.

ironsurfer 2012.11.20. 23:32:23

Már azt hittem, hogy csak nekem tűnt fel az Orwell-párhuzam... A fröcsögő FIDESZ-drukkereknek akiknek egy vitában az az ellenérvük, hogy "azért nincs igazad, mert egy b..i g..i vagy" , kiemelten ajánlott elolvasni az Állatfarm-ot. (kb. százhúsz oldal, de ha ez is soknak tűnik, akkor ott a hangoskönyv). Le kéne szokni arról, hogy úgy politizáljunk, mintha a pártok futballcsapatok lennének!

Tzio 2012.11.21. 08:55:33

@Farkasokkal táncoló:

"Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.11.21. 10:09:57

Bedobnék egy újabb nevet: Lehet, hogy Áder áll az egész mögött?

fedor.blog.hu/2012/11/21/lehet_hogy_ezert

Poldi bá 2012.11.21. 23:03:25

@Fedor: érdekes, köszönöm a figyelemfelhívást. Akkor is figyelemre méltó információ, ha szerintem is csak fügefalevélről van szó, nem gondolom, hogy Áder János valódi ellenponttá válna Orbán számára.

Gandalf(helyett) 2012.11.22. 07:34:50

@ironsurfer: Az nekem is eszembe jutott többször, ugyhogy még egyel többen vagyunk. :-/

Egyébként az ominózus vitatárgyról:

Nem érdekel, kinek gázolok a széplelkébe, de:
Én, aki – mivel láthatóan nem vagyok normális, mert még mindig - nem „húztam el innen a vérbe”, nem kevesebb, de több jogot szeretnék a választások bármely szakaszában – akár a regisztrációról, akár képviseletről legyen szó – mint azok akik vígan, vagy nem vígan, de megválasztott honfitársaimtól :-/ védve vannak attól, hogy a hetedik bőrt is lenyúzzák róluk.
Ezzel szemben az itthoniak hátrányba kerülnek. Kösz szépen.
Bár lehetséges, hogy a 2013-as terheket – főleg, ha megfejelik azzal, hogy Matolcsyt helyezik az MNB élére - nem bírom és ez végleges lökést ad, hogy külföldre menjek. Akkor végre könnyebben regisztrálhatok majd, mint az itthon maradtak. :-D :-/

Gandalf(helyett) 2012.11.22. 08:05:35

@1qtya: Nem mondasz hülyeséget. Én is simán el tudom róluk képzelni ezt is.
süti beállítások módosítása