HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Nyílt levél a Mesterházy gyerekeknek

2012.10.10. 01:23 Poldi bá

Kedves Kata és Attika!

Azért írok nektek, mert hallottam, mit mondott Apukátok a tévében. Azt mondta, hogy kértétek, legyen veletek, csináljon közös családi programot arra a keddi napra, ami majdnem két hét múlva lesz és amikor nem kell se dolgozni, se suliba menni. Ő ezt meg is ígérte, de még nem talált ki semmit, így nem tudni, hol fogjátok együtt tölteni azt a napot.

Ha már megígérte, akkor biztos így is lesz. Ezt elmondta már sok helyen az újságíró néniknek és bácsiknak, tehát nem kell félnetek, biztosan nem fogja azt mondani, hogy közbejött valami. Én most azért írok, mert szeretnélek rábeszélni titeket, hogy ezt a közös programot mégse éppen arra a keddi napra tegyétek.

Kata, már nagy lány vagy, hatéves, Attika, te még Katánál is nagyobb, biztos tudjátok, hogy Apa olyan helyen dolgozik, ahol nagyon sok ember figyeli, hogy mit mond. Most már hosszú ideje azért olyan nagyon gondterhelt, mert az országot egy Rossz Bácsi vezeti, Apukátok pedig mindent megtesz azért, hogy ezt a rossz bácsit sikerüljön elzavarni. Ezért utazik olyan sokat az országban, ezért nem ér haza addigra, amikor lefeküdtök, s várjátok a mesét, amit így szinte mindig Anyu mond.

Egyre több bácsi és néni gondolja úgy, hogy ezt a bizonyos Rossz Bácsit egymással összefogva, közös erővel el lehet kergetni. És mivel ez a Rossz Bácsi nem hajlandó meghallgatni népének panaszait, az emiatt legmérgesebb bácsik és nénik úgy döntöttek, hogy egy szép napon találkoznak egymással. A találkozóhelyre elhívnak mindenkit, aki szintén haragszik a Rossz Bácsira és közösen fognak kiabálni, hogy jó erős legyen a hangjuk, annyira erős, hogy a Rossz Bácsi meghallja és elgondolkozzon.

Na most, tudnotok kell, hogy ugyanarról a keddről van szó, amikorra ti Apukával terveztek programot, s ő meg is ígérte, hogy inkább veletek lesz.

Apukátok nagyon régóta harcol a Rossz Bácsi ellen, de  most nem megy el erre a felnőttek által demonstrációnak nevezett rendezvényre, ahol nagyon, de nagyon sok hozzá hasonló gondolkodású néni és bácsi lesz ott. (Közülük sokaknak hasonló korú gyereke van, mint ti vagytok, így ők is nehéz szívvel választják erre a napja a családjukkal közös program helyett a kiabálást a Rossz Bácsi ellen.) Annyira sokan lesznek, hogy ha Apukátok nem megy el, akkor is lehet, hogy annyira erős lesz a hangjuk, hogy a Rossz Bácsi elgondolkozik. Én mégis arra kérlek titeket, hogy beszéljetek Apukával és mondjátok meg neki, hogy azon a keddi délutánon inkább mégis a többi nénivel és bácsival együtt kiabáljon a Rossz Bácsi ellen.

Apukátok továbbra is a Rossz Bácsi ellen fog küzdeni, de a többiek nehezen fogják megérteni, miért nem ment el velük kiabálni. Ez olyan, mintha ti az erdőben sétálva segítenétek egy rőzsehordó anyókának cipelni a rőzséjét, s amikor ő megköszöni, hogy öreganyátoknak szólítottátok, azt mondja: "Jótett helyébe jót várjatok, teljesítem három kívánságotokat!". Ti elkezdtek alaposan gondolkodni, mi legyen az a három kívánság, de mire megbeszélitek és sikerül kitalálni mindhármat, addigra az anyókának se híre se hamva, eltűnik, mint a kámfor. Ugye nagyon mérgesek lennétek és ha legközelebb találkoznátok ezzel az anyókával, hiába jajgatna, nem segítenétek neki ismét?

Hát valahogy így képzeljétek el Apuka helyzetét: időtlen idők óta mondja-mondogatja az embereknek, hogy össze kell fogni a Rossz Bácsi ellen, s amikor nagyon sokan elindulnak, hogy közösen kiabálva erős hangjuk legyen, akkor Apukátok nincs ott, hanem veletek játszik.

Ő már ígéretet tett nektek a közös programra, de szerintem nem gondolta alaposan végig mindazt, amit eddig nektek elmeséltem. Így hát rajtatok a sor: szóljatok neki, hogy arra a délutánra elengeditek, a közös programra pedig ott lehet a szombat, a vasárnap és a hétfő is, hiszen a felnőtteknek egyik napon sem kell dolgozniuk, a gyerekeknek nem kell iskolába menniük.

Jó tanulást kívánok nektek a suliban és sok közös programot Anyuval és Apuval!

Poldi bácsi
--------------------------------------------------------------------------------
FEJEZZÜK BE A MÚLTAT - Milla-tüntetés október 23-án



Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

73 komment

Címkék: tüntetés Mesterházy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Venyigeszu 2012.10.10. 07:45:17

Ha csak egy pici jó ízlés is van benned, akkor törlöd a posztod.
Ritka suttyó dolog akár még "csak" ilyen formában is a családot belekeverni a politikai adok-kapokba.

Gadori 2012.10.10. 08:49:38

Nem tartom ízléstelennek, suttyónak meg pláne nem. A szerző nem a gyerekeknek, nem a gyerekekhez szól ebben az írásban.

kosher gázkamra 2012.10.10. 09:33:56

"Apa olyan helyen dolgozik, ahol nagyon sok ember figyeli, hogy mit mond." Tévedés. Erre a bohócra már a kutya sem figyel. :) Gyerekek, apátok egy nímand. xD

amor2000 2012.10.10. 09:35:50

A nyílt levelet javaslom a következőkkel kiegészíteni:

"Apukátok 2010-ig a Nagyon Rossz Bácsik közé tartozott, mert sok olyan kisgyereket is tönkretett, amikor a barátaival együtt az országot eladósította, és emiatt sok kisgyerek most nagyon rosszul él. Ti ezt talán nem is értitek, mert Ti jó módban éltek, mindenetek megvan és minden nap rendes ételeket ehettek. De apukátok és az ő barátai miatt sok tízezer kisgyerek éhezik! Tehát nagyon jól teszitek, hogy apukátokat nem engeditek el ezen a napon a tömegbe, mert lehet, hogy az éhező gyerekek apukái közül is lesznek ott emberek, és akkor apukátok kikaphat tőlük. És azt is tudnotok kell, hogy apukátok főnöke néhány évvel ezelőtt egy hasonló rendezvényen kilövette más kisgyerekek apukáinek a szemét, és megverette más gyerekek anyukáit az utcán. Ezért mindenképpen tartsátok őt távol az ilyen veszélyes helyekről, mert nagyon sok kisgeyrek apukája és anyukája tudja, hogy a Ti apukátok Rossz Ember ! Ti pedig azért ehettetek finom falatokat, mert azt az apukátok más más kisgyerekek szüleinek tönkretétele árán tudta nektek biztosítani. És a Zuschlag Bácsi disznóságaiban is benne volt, csak ügyesen tudott hazudni a bíróságon, és ezért nem csukták őt le. Reméljük, hogy Benneteket nem arra tanít, hogy Ti is hazudjatok! "

reálisan 2012.10.10. 09:46:02

A gyerekek apukája által Rossz Bácsinak tartott politikus egyáltalán nem népszerűtlen, ez nagyon jól ki fog derülni október 23.-án.

Persze a ballib sajtó apparátus a szokásos módon fog 5-el osztani a Békemenetnél és 10-el szorozni a Millánál.

gaston 2012.10.10. 09:57:25

ez ugyan mitől jó??

Savigny (törölt) 2012.10.10. 09:58:54

@gaston: attól, hogy igaz...és mivel hasonló stílusban íródott, mint maga a poszt, annak kifigurázásaként értelmezhető, amennyiben a poszt mondanivalója hazugságra épül. Tudod te amúgy ezt komám, csak savanyú... :)

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.10.10. 10:05:20

"demonstrációnak nevezett rendezvényre, ahol nagyon, de nagyon sok hozzá hasonló gondolkodású néni és bácsi lesz ott"

azt majd még meglátjuk. legutóbbi demókból kiiundlva megent alig tudnak valakit összevakarni :D

Mr. Rustical 2012.10.10. 10:15:08

Gyerekek!
Ha esetleg Apukátok elfelejtett volna beállítani egy profi felnőtt tartalom-szűrőt a gépeteken, és elolvastátok Poldi bácsi levelét, legyen eszetek, és ne hallgassatok rá. Ne hallgassatok senkire, aki másokról rosszat mond a háta mögött. Másokról rosszat mondani csúnya dolog, ezt biztosan tudjátok Apukátoktól és Anyukátoktól.
Poldi bácsival egyébként is vigyázzatok, ha cukorkával kínálna, akkor nagyon gyorsan szaladjatok el, mert különben előfordulhat, hogy Poldi bácsi megpróbál becsempészni a popsitokba valami olyant, ami egyáltalán nem oda való, és az nagyon fog fájni.

indazs 2012.10.10. 10:16:46

Úgy látom, még mindig jól cseng bizonyos fükelben ez a " szemkilövető"-s szlogen. Meg kellene alapítani a Szemkilövöttek Országos Szövetségét, hogy hatásosabban lehessen fellépni Mesterházy (és tudjuk, hogy hamarosan) Bajnai szemkilövető és ország eladósító ármánykodása ellen. Valamelyik nap már a tv-ben is a Félszemű c. film ment. Össze fog ez jönni, csak elszántság és jó propaganda részleg kell (na, meg pénz, pénz és pénz, de az van, mint tudjuk).

öreg büzész 2012.10.10. 10:24:50

Érdekes eddig az volt a kérés, hogy politikus bácsik ne jöjjenek.
Most hogy az MSZP megnyert pár időközi választást és felmerült, hogy esetleg egyedül is megverhetik majd a FIDESZT-t -ha az továbbra is ilyen "jól" kormányoz- most már Mesterházy apuka inkább mondja le a más programját.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.10.10. 10:30:06

Persze, a gyerekek kérték, mi?
Sir Mesterházy, ki bátor, mint a nyúl.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.10. 10:31:14

Poldibácsi vegytiszta cukrosbácsi vagy csak szeretne az lenni?

pánpéter 2012.10.10. 10:34:11

@amor2000: ez tökéletesen megfogalmazza mindazt, amit gondolok a Mesterházy gyerekek apukájáról, meg Poldi bácsiról. :)))

főcsévészke 2012.10.10. 10:49:02

Kedves Poldi bácsi, vagy néni, régen olvastam ilyen cirmos baromságot.Egyrészt, szerencsétlen Mesterházy,( a baloldali Vezér!) vergődik, mint anyós a veje fa talicskáján, akkora ez a cipő szegénykének, hogy csónaknak is jó lenne, korábban a Fidesznél akart állást, onnan elhajtották, most meg hirtelen baloldali lett? Mindegy, hol vagyok és mi a meggyőződésem, csak pénzt kapjak érte. Poldikám, erről a szerencsétlenre sikeredett posztról a nyolcvanas évek végének moszkvai sajtója jut eszembe, amikor a Párt közlendőjét egy bizonyos Olga akárki olvasói leveleiben testesítették meg. Szépen a nyomdokába léptél a kommunista újságírásnak.

-Sarq- 2012.10.10. 11:38:34

Egy másodikos és egy harmadikos gyerekkel miért kell úgy beszélni, mint a 3 évesekkel, vagy a szellemi fogyatékosokkal?

Gadori 2012.10.10. 11:41:22

Mr. Rustical 2012.10.10. 10:15:08
Te beteg vagy.

Gadori 2012.10.10. 11:43:56

indazs 2012.10.10. 10:16:46:
Igazad van. Én is egyfolytában azon gondolkodom 2006 óta, hogy az én szememet miért nem lőtték ki azok a gaz, elvetemült rendőrök?
Ja, hogy nem dúltam fel a várost, nem randalíroztam, nem gyújtogattam, és nem dobáltam rendőrökre Molotov-koktélt? Ez lehet talán a megfejtés.

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.10.10. 11:44:24

Nem mindegy, hogy mesterházy viktor vagy orbán attila van a kirakatban?
A távirányító úgyis a népnyúzó cionisták kezében van, hiszen ők mindenek felett állnak. De a kisember csak pártokat és okosakat mondó vezéreket lát, ugye?

Bogyó 2 2012.10.10. 11:54:39

@pánpéter: Tökéletesen? Színtiszta gyűlölködő demagógia.
Mert ő nagyokos és tud ilyeneket, hogy Mesterházy benne volt a Zuschlag-ügyben, na persze. Biztosan személyesen hallgatta ki, mit beszélnek.
Mesterházy felelős az eladósításért, meg az emberek szemének kilövetéséért? Ez új!
Most akkor majd jön a másik oldal és sorolja a "szőlőbányákat", a magánynyugdíjakat, a 47 ezres rabszolgamunkát, a Kádár-rendszer visszaépítését, a pártállam újbóli létrehozását, a születési előjogok megerősítését, a gazdagok seggének nyalását?
És akkor ezekben jóval több az igazság.

Bogyó 2 2012.10.10. 11:57:29

@főcsévészke:"korábban a Fidesznél akart állást, onnan elhajtották"

Ezt meg honnan a büdös francból vetted?

főcsévészke 2012.10.10. 12:04:38

@Bogyó 2: Ugye, mily meglepő? Hogyan lesznek hithű bolsevikok a Fidesznél állást keresőkből. Büdös francból? Dehogy! Nézz csak utána, minden korai Mesterházy önéletrajzban benne van: az egyetem elvégzése után először a Fidesznél keresett állást, ott azonban megmérettetett és könnyűnek találtatott...

Bogyó 2 2012.10.10. 12:04:57

@reálisan: Ha valaki utálja, az szerint baromi jó. Objektíven nézve, elég gyenge, mert soha be nem bizonyított tényeket állít és olyasmit, amihez nyilvánvalóan nem volt sok köze, amit még a Fidesz vezetői se olvasnak személyesen rá, csak max. zárt körben a birkák etetése végett.

"Ti pedig azért ehettetek finom falatokat, mert azt az apukátok más más kisgyerekek szüleinek tönkretétele árán tudta nektek biztosítani."

Ez pedig már óvodás szint, ki a fenét tett tönkre Mesterházy, miről döntött ő, mivel tett tönkre másokat?

Ellenben néhány gyerek, akinek megszűnt a lehetősége arra, hogy esetleg örökölhessen egy magánnyugdíjvagyont, akinek apukája most jóval kevesebbet keres a 47 ezer Ft révén, most meg már csak 20 nap szabadság jár neki, akinek apukáját azért rúgták ki, mert csak szakember volt és nem pártalattvaló, na az nagyon is meg tudja majd nevezni, ki a Rossz bácsi.

Bogyó 2 2012.10.10. 12:12:56

@főcsévészke: Hát gyorsan nézelődtem, semmi ilyet nem találtam, legalább egy kicsit is hitelesnek tűnő linket adj!

Kíváncsi lennék arra is, hogy mitől találtatott könnyűnek? Komolyan, egy Selmeczi vagy egy Szíjjártó szerinted sokkal "fajsúlyosabb"?

Mellesleg ha így is van, hol van ez attól a pártvezetéstől, amely annak idején kiment Trianon emléknappá nyílvánításakor, most meg.....?

VT Man 2012.10.10. 12:16:26

@Venyigeszu:
"Ha csak egy pici jó ízlés is van benned, akkor törlöd a posztod.
Ritka suttyó dolog akár még "csak" ilyen formában is a családot belekeverni a politikai adok-kapokba."

Egyetértek, hova süllyednek a ballib bloggerek?

A sztori végéről kimaradt, hogy: ha sikerül Apunak legyőzni a Rossz Bácsit, akkor övé lesz a hatalom, és 2 év múlva ő lesz a Rossz Bácsi, akit mindenki utálni fog, akit szégyellnetek kell majd az utcán. Ilyen apát akartok?

VT Man 2012.10.10. 12:17:55

@Bogyó 2:
"Ellenben néhány gyerek, akinek megszűnt a lehetősége arra, hogy esetleg örökölhessen egy magánnyugdíjvagyont"

Jajj, szegény gyerekek, akiknél ahelyett, hogy a nyugdíjkorhatár előtt meghalna az apjuk és így örökölnék a vagyont, inkább életben marad az apjuk.

Kockázati életbiztosítás havi 2-3 ezer, aki öröklésre vágyik, annak az apja kösse meg.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.10. 12:18:52

Kedves Kata és Attika!

Volt idő amikor apukátok még Gyurcsány bácsival együtt tömték az MSZP ifjúsági szervezetét, Zuschlag bácsin keresztül.
Aztán meg elkúrták és majdnem pont kétszer annyi gyerek szülei veszítette el állását, lett munkanélküli.
Közben viszont sikerült kétszeresére dagasztani a GDP arányos hiányt.

Szóval elég fura lenne ha apukátok nem kullogna el a balfenéken, és töltené veletek az idejét, így jól teszi amit tesz.

Mert lássuk be furcsa dolog önkéntes megváltó szerepében tündökölni, miután nemrég taccsra vágtam az országot, apukástul, anyukástul gyerekestül.

főcsévészke 2012.10.10. 12:20:55

@Bogyó 2: Azon nem csodálkozom, hogy sok évvel a jelzett esemény után nem találsz erre-bár nem tudom, hol kerested , írásos nyomot, javaslom, kérdezd meg magát Mesterházyt, aki sem anno nem tagadta, és egészen biztosan most sem tagadja majd le, ez a tény túlságosan közismert ahhoz, hogy ezt tehetné. Ja! hogy Te nem ismerted? Egy újszülöttnek minden vicc új.

Bogyó 2 2012.10.10. 12:28:32

@főcsévészke: Még egy dolog. Hithű bolsevikok? Ahhoz a Fideszbe kell manapság belépni, ha valakinek ez a célja? Nézzetek már szét mi történik ebben az országban! Vegyétek szépen elő a történelemkönyvet, lapozzátok fel, milyen intézkedéseik voltak a bolsevikoknak, amikor hatalomra kerültek! Akár '17 után Oroszországban, akár nálunk '48 után. Még a régi könyvek is jók erre.
Ha van egy kis agyatok, a zsigeri bolsizás helyett rájöttök, hogy milyen gazdaság irányításra és ideológai hadjáratra hasonlít ez. Az MSZP kurvára nem bolsevik módon gyakorolta a hatalmat, ami baj volt velük, az pont nem ez. Pont, hogy kőkemény, multiérdekeket kiszolgáló, igazi multikapitalista gazdaságirányítás és majdnem ultraliberális társadalmi felfogás dívott. Egy párt, amely világnézeti semlegességet hirdet, eladja a fél országot, privatizál, szinte hirdeti a másságot minden téren, az hogy a fenébe lehet bolsevik? Vagdalkozások helyett el kellene már dönteni, hogy most akkor ezek a nagyon utált mszp-sek liberálisok vagy bolsevikok, mert nagyon nem ugyanaz, csak egyesek fejében, akiknek fogalmuk sincs a definíciók valódi jelentéséről. Hollandiát fura lenne bolsevik államnak nevezni, de Sztálin Szovjetunióját is elég röhejes lenne liberálisnak, szóval lehet szidni Mesterházyt meg az mszp-t, de bolseviknak nem őket kellene nevezni, mert komolytalanná teszi a mondandót.

Ez a Nevem 2012.10.10. 12:31:17

Érdekes az én szememet nem lőtték ki,igaz nem is randalíroztam.Kedves narancsködtől nem látók.Az eltelt idő igazolta, hogy ki felelős az akkori randalírozásért. KEDVES VEZÉRETEK.Megkaparintotta a hatalmat és láss csodát rögtön vége lett a cirkusznak.Aljas módszereket bevetni ahhoz aztán ért.Nyaljatok csak neki.Poldi bácsinak pedig igaza van ezt az ámokfutó akarnokot, csak összefogással lehet lapátra tenni.Értelmetlen és káros butaság elaprózni az ellentüntetést.Most nem kellene annak számítani,hogy kinek melyik párt a szimpatikus.
MR Rustigal te beteg és undorító vagy.

Blogger Géza 2012.10.10. 12:33:15

Gyerekek, elmondom, mi a nagy büdös helyzet: apukátokat a többség egy ostoba pojácának tartja, aki szellemileg eltörpül mások mellett (akik amúgy szintén ostoba pojácák), mint pl. Feri bácsi mellett, és ez neki kellemetlen. Ezért nem akar egy társaságban mutatkozni pl. Feri bácsival, örül, hogy végre kilépett a klubjából, és nem tömköd gyanús borítékokat a zsebébe, amivel kellemetlen helyzetbe akarja hozni. Így inkább játszik veletek a homokozóban, vagy csinál bármit mást. Hát evvan.

Bogyó 2 2012.10.10. 12:36:48

@VT Man: "ahelyett, hogy a nyugdíjkorhatár előtt meghalna az apjuk és így örökölnék a vagyont, inkább életben marad az apjuk."

Mi az hogy inkább életben marad az apjuk?
Talán Orbán intézte el, hogy életben maradjon?
Ezt nem tudtam.
Én csak azt tudtam, hogy HA meghalna, akkor eddig örökölhette, most meg szevasz-tavasz. Így is van, ugye?

Másik dolog, ilyen áron könnyű nem eladósítani. Ha Bajnaiéknak lett volna képük hozzá, ilyen áron ők is elkerülhették volna az IMF-hitelt.
Persze, nem akarom védeni az előző ciklust, mert szégyen, amit műveltek, de ezek semmivel se különbek, a gazdaság semmit sem javult ahhoz képest, amit két év alatt lehetett volna tenni vele. Amazok felelőtlenek voltak, ezek meg nem komplettek. Nem tudom, miért nem világos, egyedül a jogászkodásban jobbak. Csak sajnos a saját javukat nézik, nem a közérdeket, ezért összesítve már rosszabb helyen állnak.

Bogyó 2 2012.10.10. 12:43:29

@főcsévészke: Szerintem eltérően értelmezzük a "közismert" tény fogalmát, de esküszöm, megkérdezek találomra tíz embert, mit tud erről. Ha legalább 3 tud róla, de nem úgy, hogy a kurucinfón olvasta, akkor legyen közismert tény,s ezzel nagyon engedékeny vagyok. Ennek működnie kell, mivel én se egy homogén közösségben élek.
Nagy valószínűséggel az lehet, hogy ez is egyfajta lejárató szándékú dezinformáció, mint a biztosan tudjuk, hogy ő is benne volt a Zuschlag-ügyben féle fenti bemondás. Bárki is feltűnik a másik oldalon, egyből elővesznek valamiféle lejárató ügyet, hadd lehessen utálni, Mesterházynál eddig sok mindent nem mondhattak, úgy tűnik, kezdődik.

irógép 2012.10.10. 12:43:42

Gusztustalan ez az írás!
Még iróniából és viccből is szánalmas Mesterházy gyerekein át felhívni a figyelmet valamire!!!
Én minimálisan sem kedvelem Mesterházyt, de kívánom, hogy a gyerekei nyugodtan tudjanak élni!!!!
és nagyon szomorú, hogy okt 23.-ból megint ez lesz. És az igazi hősökről akik életüket adták az országért pont azokról nem lesz szó!!!
És most nem diktatúra van, mint akkor!!! Tüntetni a kormány ellen az év 360 napján lehet kb.
De hát ez van sajnos!
Poldi bának meg még annyit, sokan nem mennek el tüntetni, mert ha bajuk is van a kormánnyal, nem olyan hülyék, hogy újra megerősítsék azokat a "rossz bácsikat" akik 8 évig verték szét az országot!!

főcsévészke 2012.10.10. 12:44:49

@Bogyó 2: Majdnem igazad van! Látom kezded a hülyeséget komolyan venni! Ne tedd!Gondolom, magadon kí vül senkit nem érdekel, hogy miről mi a véleményed, ezért csak lazán!Október 23-án legyél a demonstrálók vezére! Sok szerencsét! Bár segíthettél volna eldönteni, hogy ki a nagyobb pojácába oltott lúzer, vagy lúzerba oltott pojáca a Kossuth téri koplaló(ugye, nem tudsz elképzelni egy komoly nyugati politikust, aki hű fegyverhordozójával Sancho Molnár Panzával nyilvánosan kiröhögteti magát) vagy a nyugger MSzP-s csapatnak énekórát tartó Mesterházy.Ja, és most jön a harmadik, a jobb sorsra érdemes vérkapitalista létére Internacionálét éneklő Bajnai... Hát el vagytok látva rendesen.

Bogyó 2 2012.10.10. 12:55:24

@Blogger Géza: Biztosan szembe mernél nézni azzal, hogy a többségnek kiről mi a véleménye?

Gondolom, szerinted miniszterelnökünkről a többség úgy vélekedik, hogy egy rendes, megbízható, igazi államférfi, aki nap-nap után az ország ügyeinek szenteli életét, és csakis értünk, az ország lakosságáért dolgozik, vigyázó szeme előtt a közjót tartva, s annak alárendelve minden egyéni, párt vagy lobbi-érdeket. Gondoskodik az elesettekről, felemeli a megfáradtakat, megbecsüli az igyekvőket.

Elhiszem, hogy te ezt így gondolod. Tudom, hogy sokan vallásos révülettel hisznek ebben, mint a miatyánkban.
De hogy a többség is komolyan így gondolja, abban erős kétségeim vannak. És bizony elég sokan gondolják az ellenkezőjét is. Hogy ez mennyi, nem tudom.
Én azt ajánlom mindenkinek, hogy egyszerűen csak gondolkozzon. Politikusokat gondolkodás után és ne hitbeli meggyőződés szerint válasszon meg. Nézze meg milyen törvények, intézkedések születtek, valóban közérdeket szolgálnak-e ezek, ha feltesszük, hogy a gazdaság jó állapota, az ebből fakadó előnyök viszonylagos egyenlő és igazságos szétterítése, a demokratikus döntéshozatal és a jogállami működés a köz érdeke.
Nézzünk történelmi rossz és jó példákat, hasonlítsunk, elemezzünk, gondolkozzunk, aztán döntsünk, amíg még lehet.

irógép 2012.10.10. 12:56:44

@Ez a Nevem:
Az a baj, hogy még mindig így beszéltek sokan okt-23 ról!
csak azért, mert az jobb oldali emberekkel történt! Ti itt sokan, szídjátok a jobb oldaliakat, hogy miért olyan vakok! Hát ti is azok vagytok akik így beszélnek a 2006 őszi eseményekről! Aki ma a demokráciát félti és elítél Orbán erőszakos mi voltát, annak azt is el kéne ítélnie! Ebből látszik sokan csak az egyik oldal rossz dolgait akarják látni!
Most nem azért, de 2006 ősze előtt is és azóta is volt jó néhány több tízezres fideszes megmozdulás, és érdekes soha semmilyen rendbontás nem történt!!! Csak épp akkor, mikor benyomták a hazafelé igyekvők kézé azokat a valóban huligánikat, akiket már az Kossuth tér óta vagy 5- ször szétkergethettek volna!!! Akiket valóban meg kellet volna verni!! És nem a békés haza igyekvőket!! És csak azért, mert ez a jobb oldali emberekkel történt nagyon gáz, ilyen cinikusan írni erről!!! Rengeteg ember sérült meg, akik nem vandálkodott semmit!!! és most márc 15 én, mikor a millás tüntetéshez oda mentek a jobbikos randarílozni, a rendőrség azonnal elkordonozta őket és elvezette a rendbontókat!!! És nem belenyomta a millás tüntetésbe őket, és rendcsinálás címén kezdtek el mindenkit verni akit érnek!!!
nagyon jó lenne, már ha a történéseket objektíven nézni, és nem aszerint, hogy ha ez a jobb oldallal történt, akkor azt megérdemelték, és tuti ők a hibásak!!
Ezért tart itt az ország!! Mindenki csak a másikat hibáztatja!!

Blogger Géza 2012.10.10. 13:04:37

@Bogyó 2: Nem, Magyarországon a többség szerint minden politikus gazember, tovább mindenki hülye, csak ő a meg nem értett zseni. :) Ez nemzetkarakterisztika, ezzel nem kell foglalkozni. Az igazi véleménynyilvánítás a szavazófülkékben történik meg. Ott utoljára OV kapott 53%-ot. Lemosva mindenki mást.

És a baloldalon is nagyon sokan kételkednek abban, hogy Mesterházy értet-e, alkalmas-e arra, hogy OV kihívója legyen. Gyurcsány és Medgyessy szerint egyértelműen nem, és az utolsó belső választáson is az MSZP egyharmada leszavazta. Nagyon gyenge hátországa van...

Akárhogy is, az elkövetkezendő években is kemény személyi és pártharcokat vizionálok a baloldalon belül.

irógép 2012.10.10. 13:05:32

@Bogyó 2:
Igazad van abban amit írsz!! Én pont ezért nem tudok kb már senkire szavazni!!
És amúgy ahogy sokan támogatják a fideszt, és ezen csodálkozol, azon is lehet, hogy ilyen alapon, miért támogatja még bárki is pl az mszpt??
mert hisznek benne, mert úgy érzik az ő érdekeiket képviselik!
És az a helyzet bárki jön, a szívás tovább fog tartani, mert óriási adósság állomány miatt iszonyat pénzek mennek el csak a kamatokra!
Persze vissza lehet hozni adókulcsot meg egy két ilyen lépést, de ezek messze nem fogják fedezni a rengeteg kiadást! Úgyhogy könnyebb akkor sem lesz, ha új kormány jön, max azok az emberek, akik most nagyon dühösek, azok megnyugszanak, és jobb száj ízzel viselik majd el a nehéz döntéseket, mert majd nem Orbán, hanem Bajnai mondja azokat! ennyi.
Fordítva is így volt! Mikor Bajnai hozta a nehéz döntéseket, azt a jobb oldal utálta és szidta most meg jobban elfogadják Orbántól!
A politika érzelmi alapon zajlik, ne várd el, hogy mindenki a józan ész alapján szemlélje! vagy ha így lenne, öt perc alatt el kéne zavarni mindenkit aki itt az elmúlt 20 évben részvevője volt a dolgoknak!

Gadori 2012.10.10. 13:07:43

@irógép: "Most nem azért, de 2006 ősze előtt is és azóta is volt jó néhány több tízezres fideszes megmozdulás, és érdekes soha semmilyen rendbontás nem történt!!!"

Érdekesnek érdekes, de egyáltalán nem megmagyarázhatatlan. Most ugyanis azok vannak hatalmon, akik akkor felbujtották, irányították, és talán még fizették is a csőcseléket azért, hogy feldúlják a várost, gyújtogassanak, minél nagyobb balhét csináljanak. És ugyanazt a csőcseléket most azért fizetik, hogy békemenetet tartson.

irógép 2012.10.10. 13:13:37

@Gadori:
De a várost nem a fideszesek dúlták fel, ezt kéne megérteni! Akkor még a parlamenten kívüli jobbikos szélsőségek meg foci huligánok gyújtogattak, meg azok voltak a tv székháznál is. Azokat valóban jól meg kellett volna ruházni. A fideszesek pont olyan békésen szoktak összejönni, mint mondjuk a millások. És sok gyűlés volt akkor is, mikor még nem volt a fidesz hatalmon és soha nem volt rendbontás!
Én közel laktam sokáig a parlamenthez így jó sok tüntetés és gyűlésnek voltam szemtanúja, mindig teljesen békésen zajlott minden. és szerencsére azóta is.
Miért nem lehet ezt abba hagyni, hogy a fideszesek zöme pont olyan normális és boldogulni vágyó ember , mint a baloldaliak is!!!
és esetleg megkérdezni, nem lehet, hogy még is csak a rendőrség nem járt el túl korrekten??

Bogyó 2 2012.10.10. 13:22:23

@főcsévészke: Igen, lehet, hogy senkit nem érdekel a véleményem, mondjuk érdekelne, hogy a tiédre miért kiváncsiak többen? Az eltérő vélemény amúgy mindig jobban érdekli az embereket, mint az akolbéli bólogatás, és ugye, ti vagytok a többség. Hogy ki a lúzer, várjunk vele, 2006-ban egészen más volt a lúzernek tűnő, de bejött neki most, kétségtelen. Persze engem ez az amerikaias lúzerezés sohasem érdekelt, de jól megmutatja a felfogást. Nem az a lényeg, kinek van igaza, ki a tisztességes, hanem ki a "lúzer". Ki az erős ember, a nagytökű János, a győztes. Lehet szemét, rohadék, de ha ő győzött és ő a "winner" akkor mellé állunk, mert ugye gyávák vagyunk a gyenge mellett maradni, hiába tisztességes.

Internacionálét éneklő Bajnai. Hát igen, ez szerintem is ciki és röhejes, egyetértek.
De Orbánt látni egy misén? Az se semmi élmény annak, aki látta őt '91-ben nyilatkozni ilyen ügyekben.

Gadori 2012.10.10. 13:26:36

@irógép: Nem ismerem a "fideszesek többségét", akiket én ismerek, azok maximum volt fideszesek, olyanok, akik mára felismerték, hogy irgalmatlanul átvágta őket OV, és ma már akkor sem szavaznának a fideszre, ha kötelező lenne - ami egyébként sajnos lassan aggasztó realitássá válhat.

"Én közel laktam sokáig a parlamenthez így jó sok tüntetés és gyűlésnek voltam szemtanúja, mindig teljesen békésen zajlott minden. és szerencsére azóta is."

Erről már leírtam a véleményemet. Nem baj, ha nem értünk egyet, a vélemény - egyelőre még talán - szabad.

Gadori 2012.10.10. 13:27:51

@Bogyó 2: "Internacionálét éneklő Bajnai. Hát igen, ez szerintem is ciki és röhejes, egyetértek."

Ha még emlékszel, Bajnai is nagyon meg volt lepve, és neki is ciki volt.

Bogyó 2 2012.10.10. 13:36:05

@Blogger Géza: De tudjuk, hogy OV nem a programja miatt kapott sok szavazatot. Ő nem egy mindenkinek megtetsző, hej de jó ötletekkel előálló valaki volt 2010-ben. Hiszen 2002-ben nem kellett a többségnek. 2006-ban sem. Akkor 2010-ben miért? Hirtelen meggyőzött mindenkit? Nem, az ő legnagyobb segítsége Gyurcsány volt és az öszödi beszéd, meg a gyurcsányi reformok. Gyurcsány eljátszotta a hitelességét, s ezután még békát akart lenyomni a torkunkon, amit már ha jó lett volna, se fogadtunk el tőle. Bohózatba fulladt az újabb vezér-választás. Romlottak a gazdasági mutatók, és igen, a nemzeti értékek is eléggé veszendőbe mentek. Egyre több korrupciós ügy került elő. Az ország úgy érezte, ez így már nem mehet tovább, próbáljuk ki az OV-receptet, más nem volt a porondon, aki ismert lett volna, mert állt mögötte olyan szervezeti rendszer. Ezért kapott 2/3-ot, nem önmagáért. Egy nagyjából helyénvaló kormányzás után nem lett volna így. AZ országnak meg kellett tapasztalnia őt is, aztán látva, hogy ez sem jó, sőt, elfogytak a hagyományosan kétpólusban gondolkodva az ötleteik. Nagy párttá kinőni magát egy új szervezet nem tudja, mert a háttér-tőkések, még a két régi nagy mögött vannak, mert ők se látnak olyan rátermett politikai erőt, hogy változtassanak. AZ ismertséghez pedig szervezetrendszer, tagság, médiafelület kell, ez pedig pénz nélkül nem megy. Ismeretlenekre nem szavaz a legtöbb ember, inkább a közöny, az apátia nő, "megy a kurvaanyja szavazni"-felfogás. Ez pedig a relatíve legnagyobb malmára hajtja a vizet, s relatíve legnagyobbnak afő kormánypárt tud legkönyebben maradni. Mindehhez persze hozzájárul az is, hogy az ellenzéknél valóban nincs egy olyan megnyerő ember vagy csoportosulás, amelyik mögé könnyebben beállnának az emberek széles körben. Ezért a választási machinációkkal együttesen még mindig a harmadik Orbán-kormány eljövetele a legvalószínűbb.

pirimogyoró 2012.10.10. 13:41:41

@kosher gázkamra: Nálatok mindenki az. Még a kutyátok is...

Bogyó 2 2012.10.10. 13:53:15

@irógép: Ez világos, főleg a gazdaságtól az ember sokat nem várhat. De ennél egy kicsit többet azért igen. Nekem nem is ez a legfőbb bajom, hanem amit a jogállammal műveltek. Mert ez végső soron kihat a gazdaságra is. Bármit is mondanak, azért még mindig a legdemokratikusabb országokban a legjobb az életszínvonal, az életminőség. Hiába van néhány ország, amely valamiféle kivételes helyzet miatt gazdag, pl. olajországok. Az igazi több lábon álló erős országok demokratikusak, ugyanis az ilyen rendszer teszi lehetővé leginkább a kollektív bölcsesség alkalmazását és a posztokra a legalkalmasabbak kiválasztását. Ez az amivel szembe megyünk most, amikor a szakmai posztokat is káderekkel töltik be, lassan a káderek családjaira is kiterjesztve ezt. A legtipikusabb Észak-Korea, amely kommunista, elvileg az emeberek egyenlőségét, a születési előjogok eltörlését hirdeti, mégis királyságszerűen öröklődik a legfőbb hatalom is, ami még Sztálinnál sem fordulhatott elő. Valójában kommunista maszlaggal leöntött monarchia. Nálunk meg keresztény mázzal leöntött oligarcha-rendszer épül hasonlóan a bolsevik és náci berendezkedésekhez, csak annak enyhébb, XXI. századi, még az EU-ban megtűrt verziójaként. Újraélednek a párttitkárok, akik irányítják a szakmai életet. A kormánypárt élethossziglan akar berendezkedni, ennek megfelelően építi fel az állami rendszert, újból pártállamként.
Nem hisznek a pluralizmusban, a másik párt létjogosultságában, eltakarítandó ellenségként kezelik azokat. nem hisznek a többpárt-rendszerben. És szerintem ez komoly probléma.
És nemcsak OV-ről van szó, hanem a többi fideszes vezérről is, akik karöltve csinálják vele együtt ezt és a hívekről is, akiknek ez tetszik és mindig, mindenáron, minden időben csakis arra a pártra voksolnak, legyen bármi, bárhogyan.

irógép 2012.10.10. 13:55:51

@Gadori: Persze lehet ez a véleményed! Sokaknak van hasonló véleménye! És gondolják, hogy ez is természetesen a jobb oldal sara! Sajnos sokan akarnak mindent csak egy oldalról látnai!

Gadori 2012.10.10. 14:01:01

@irógép: Ez a jobboldaliakról ugyanúgy elmondható, ha nem jobban.

irógép 2012.10.10. 14:07:32

@Bogyó 2:
Hát én pont olyan szabadon élek itt, mint eddig! És azért, érdekes sokakat itt sok minden zavar, a kordonokat meg a rohamrendőrök meg nem zavarták őket!! Sőt még el is mondják, hogy az is a jobb oldal hibája volt! Na ebből látszik, hogy igaziból az emberek 90 % nagyon nem objektíven ítél, hanem érzelemből! Akinek most baja van, azoknak alapból az a baja, hogy nem az ő ideológiájához közel álló kormány van! és amikor az volt, akkor meg ha azok voltak finoman szólva is antidemokraták az nem izgatta őket!! Ha jobbereket vert a rendőr, azon nem akadtak ki, sőt az tuit a jobber is okozta!
Sajnos itt senki nem tolerálja már a másikat!
Ez persze a fidesz hibája is, nem mondom!
És azért még annyit, hogy nézz körül európába, hogy mekkora bajok vannak!

morvaiarnold.blog.hu 2012.10.10. 14:12:04

Mesterházynak, ott kell lennie, az október 23-a programokon, hisz ő a párt elnök. Vagy fél valamitől, ő nem akarja, leváltani a kormányt, nem akar Miniszterelnök lenni, nem akar változtatni az ország sorsán, most, hogy kezd az emberek esze megjönni, hát akkor mondjon le a pártelnökségről, is én a helyében ki sem jelentettem volna, hogy nem leszek ott. Hát a család szép dolog, de ha ez így lesz akkor viszont neki is le kell mondania Pártelnökségről ha nem lesz ott.

Gadori 2012.10.10. 14:14:58

@irógép:
Csak néhány tételt említek meg, amelyekkel gondom van - ideológiától teljesen függetlenül:
- az alkotmány átírása, és eközben alapvető emberi jogok kivétele az alkotmányból
- az abszolút töketlenség, Matolcsy unortodox gazdaságpolitikája, mely rendkívül sokba kerül mindannyiunknak
- a 47-féle új adó az "adócsökkentések kormányától"
- a jogorvoslati lehetőségek beszűkülése - ld. pl. az Alkotmánybíróság jogkörének lenullázása
- a Munka Törvénykönyvének átírása, a munkavállalók még kiszolgáltatottabbá tétele
- etc., hosszan sorolhatnám még, de most nem érek rá, mennem kell.

Bogyó 2 2012.10.10. 14:16:18

@irógép: Szerintem ez nem egy egyszerű ügy. A baloldalon nagy igény volt már 2000 óta legalább arra, hogy nekik is legyen egy "tökös" vezetőjük, mert mi ilyenek vagyunk, ebben látjuk, az erős emberekben a boldogulás kulcsát. Gyurcsányban végre azt látták az Orbánt gyűlölő nyugdíjasok is, akik imádják a Kádár-rendszert, s részben Orbánnak tulajdonítják, hogy az véget ért számukra. Jobboldalon meg vannak, akik utálják a "kommunistákat" s ezért sok mindenre hajlandóak. Eleve mély utálattal bírtak az MSZP-kormány iránt, aztán amikor megjelent az öszödi beszéd, úgy gondolták, mindent lehet, s most 1956-ot lehet játszani. Pedig nem. Benne volt, hogy a kiélezett 2006-os választást nem sokkal korábban bukták, és nem sokkal. Még élt bennük a csalódottság. De ez nem volt a Rákosi-rendszer, amit csináltak se szabadságharc, csak sima hőbörgés a kormány ellen, aki nyilván nem csinált jól valamit, de ilyenkor le kell váltani, nem törni-zúzni, hiszen ők, szemben a mostani kormánnyal, nem csináltak semmiféle választójogi változtatást.
A randalírozást nyilván a kormány se tűrhette, de meglehetősen töketlenül kezelte az ügyet, s megfogadták, hogy legközelebb már nem mutathatnak ilyen látszatot.
A csalódott jobbosok újrakezdték jelképesen a "szabadságharcot" október 23-án, a rendőrség meg jól felkészült minderre. Orbánék tudták, hogy balhés nap lesz, s rá is játszottak erre. Gyurcsányék beszívták a csalit, s elkezdték tényleg átlépve nem egyszer a mértéket csépelni az embereket, mert ők most "erősnek" akartak látszani, s követelték is ezt rajtuk. Ráadásul, ha megint gyengék, azért is kaptak volna a Fidesztől, "ügyefogyott" kormány, ugye. Megtörtént a baj, az ideges rendőrök túllépték a hatáskörüket, a Fidesz meg eljátszotta és azóta is játssza a nagyhalált, kockáztatva saját embereik épségét is. Kizárt, hogy ne lett volna infójuk a balhé lehetőségéről, de azért is az Astoriára szervezték a saját rendezvényüket. Rájátszottak Gyurcsányék keménykedési vágyára, behúzták őket a csőbe. Révész Máriusz és társai voltak a beáldozandó emberek, mint Coventry.

Gadori 2012.10.10. 14:17:20

A magánnyugdíjam elvételét még bele se írtam a listába, pedig nagyon fáj!
És összefoglalásképpen: az ún. 2/3 - ami persze a választásokkor sem volt tényleges kétharmad, ma pedig már végképp nem az - korlátozhatatlan, fékezhetetlen tombolása, mert náluk az a szabály, hogy nincs szabály, kiiratkoztunk Európából, és lassan már a Balkánon sem vagyunk szalonképesek.

Megfontolt 2012.10.10. 14:38:03

@Bogyó 2:
gratulalok a hatterbol teged segito csoportodnak ,viszont teljesen kilog a lolab hiszen a hsz aid arrol tanuskodnak tobbfele stilusban vagdalkozok, erosen koncentralva a tenyek meghamisitasara. Termeszetesen ma mar egyre kevesebben dolnek be a hazudozasaitoknak!
A 2006~os 5o evfordulo meggyalazasa , gyurcsany altal ,a vasprefektuson keresztul iranyitott aljas provokacio volt a magyar nep ellen.
Egyebkent meg szegyeljetek magatokat a sok hayugsag miatt is.

főcsévészke 2012.10.10. 14:48:57

@Bogyó 2: Kedves Bogyó2, amit írtál, mindennel egyetértek. Baloldalra amúgy minden országban szükség van, de hitelesre. Amíg a Cenzorka, meg a nőcsábász Kovács próbálja magát a pártjukon belül "hasznossá tenni",- a többiről nem is beszélek- addig az MSzP nem hiteles. Ettől a hatalmas ballaszttól persze nehéz megszabadulni, de megérné. Egyszer talán eljutunk oda, ami itthon a legnagyobb baj, először vagy politikus, aztán leszel gazdag, míg jobb helyeken először vagy gazdag, aztán leszel politikus. De: Magyarország, én így szeretlek!Végül hadd idézzem Mao elnököt: "Elvtársak, mindegy, merre hajlotok el, balra e avagy jobbra, a feneketek lyuka mindig hátrafelé néz"

irógép 2012.10.10. 15:02:51

@Bogyó 2: Nagyjából egyet értek veled!
Persze az akkori ellenzék is nagyon feszítette az idegeket! De az akkori kormányt a legjobban az minősíti, hogy a történtek után nem, hogy kivizsgálták volna az ügyet, hanem eltusolták Gergényit meg kitüntették!! És ehhez már semmi köze Orbánéknak!! Úgyhogy sokan, bírálják a jelenlegi kormányt (jó magam is), de abban én részt nem veszek, hogy azokat újra hatalomba segítsem!!

irógép 2012.10.10. 15:05:54

@Gadori: A gazdasági dolgokat, hát jó magam is másképpen csinálnám.
Az alkotmányt is másképpen hoztam volna létre!
Viszont minden alapvető emberi jog benne van a jelenlegi alkotmányban! Kezdve attól, hogy Magyarország köztársaság továbbra is!

Bogyó 2 2012.10.10. 15:31:51

@Megfontolt: Tessék? Háttérből engem irányító csoport? Jézusom, te honnan veszel ilyeneket?

Inkább írd le milyen tény van meghamisítva, mert így ez a vagdalkozás!
A 2006-os év meggyalázásáról annyit, hogy ha én méltósággal ünnepelni akarok, akkor nem az aktuális kormány ellen fogok balhézni, nem fogok utcaköveket felszedni, meg kukákat borogatni, sőt egyáltalán nagy ívben teszek Gyurcsányra, ha én a hőseinkre akarok emlékezni. Annak meglehet máskor az ideje. Mégis szerinted mi volt várható akkor? Szerinted a rendőrségnek mit kellett volna csinálnia? Hagyni a kukaborogatókat, hadd csináljanak amit akarnak, vagy szerinted mi lett volna mérték? Én se értek egyet azzal, ami történt, csak én veled ellentétben nem fekete-fehéren látom a dolgokat. A balhét kereső hülyegyerekek is hibáztak, a nem kellő körültekintéssel megáldott Fidesz-gyűlés-szervezők és igen, a rendőrség is olyat engedett meg magának, amit nem szabadna.
De könyörgöm, ez azért nem egy 1956 volt, egy szabad választások által megválasztott kormány tette a dolgát, hozott jó és rossz döntéseket, s aztán annak rendje és módja szerint 2010-ben leváltották. Ha valaki élt a Rákosi-rendszerben az nagyon jól tudja, hogy mi volt az. A Gyurcsány-kor problémái szánalmas nyafogások ahhoz képest, amikor akasztottak, kollektivizáltak, meg padlást söpörtek.
Mi az ami szerinted hazugság? Miért kéne szégyellnie magát itt bárkinek?

Bogyó 2 2012.10.10. 15:35:10

@főcsévészke: Egyetértek, hogy az MSZP hitelességi gondokkal küzd, pont ezért nincs kedve szavazni egy nagyon jelentős rétegnek. Csalódtak a Fideszben, de nem szerettek bele az MSZP-be se. A Jobbik egy határon túl képtelen növelni a bázisát, legfeljebb szélsőséges, kiegyensúlyozatlan esetben, az LMP-ről meg jelentős tömegek azt se tudják, hogy létezik vagy csak a névig jutottak el. Apolitikussá válunk,persze ez az aktuális hatalomnak jó lehet, mert valakinek muszáj betöltenie a pozíciókat.

Bogyó 2 2012.10.10. 15:40:12

@irógép: Gergényi kitüntetése erődemonstráció volt, felesleges húrfeszítés, politikailag is nagy hiba. Sajnos a legtöbb ember szemében mindkét nagy párt nagyon lejáratta magát, hiteles, igazán átfogó erejű csoportosulás pedig nincs, abból kell főzni, ami van, de láthatóan ebből már nem lesz jó étel.

házelnök 2012.10.10. 16:54:07

EZ MIRE VOLT JÓ?

Az orbányi féle pereputtyról miért nincs megjegyzés,
Büdös paraszt lelegényezi azokat akik esküt tettek arra, hogy megvédik a mocskos rühes életét,
POLDI BÁ

ez most nem volt nyerő

házelnök 2012.10.10. 16:56:36

Büdös állat akinek bekapcsolva maradt a mikrofonja megjelenése alapján a retyón sem adhatna őrséget, erre fikázza a becsületes Magyar katonákat.Mocskos dakota.

babakék 2012.10.10. 17:05:59

Hűha! Amint látom a fideszes fizetett gyűlölködők feladatot kaptak október 23. előtt. Oldalakat megszállni, fröcsögni, mindenbe belepofázni, pénz nem számít, erre van. De! ott tartunk fideszes pennagárdisták, hogy nem kell nagyon erőltetni magukat azoknak, akik ez ellen a posztkommunista narancsrezsim ellen akarnak fellépni, mert az ország netező és nem netező lakosságának többsége pontosan tudja, ki is a rossz bácsi és azt is, hogy mi lesz a sorsa. Persze a ti nemzeti együttműködésetekbe csak az fér bele, aki orbánt istenként tiszteli. Mondjuk nem tudom mit szól ehhez a nagy:) szövetséges a pótviktoros kdnp. Persze a jóisten fontos szempont a hatalom, meg a lóvé csak kicsit fontosabb. Rákosi rendszere 7 évig tartott, pedig ennél keményebb eszközöket is igénybe vett az a galandféreg, mint fajtársa, orbán. Egyszer mindennek vége lesz, hová fogtok akkor menekülni????

araman 2012.10.10. 19:02:49

Poldi! Mélységesen fel vagyok háborodva! Hogy merészeled belekeverni másnak a gyermekét a politizálásodba? Akárki legyen is az, mégha a legkevésbé szeretett politikus legyen is, a családja mindenkinek tabu! Nincs közöd hozzá!

menőmano 2012.10.10. 19:39:29

Hát! Ja! Ez egy nagyon jó poszt. Világos, érthető üzenet. Szerintem.
Mondjuk végtelenül furcsának- és érdekesnek találom, hogy a "pártelnöknek" nem fontos? , hogy beszédet mondjon.
Főleg meg, annak fényében, hogy azt hangoztatják a szocialisták) egyedül is képesek lesznek győzni, a választásokon. (?)
:)

menőmano 2012.10.10. 19:40:31

Jaj! Lemaradt)
Hát, totális helyzet.........
:)

aranyláz 2012.10.10. 19:48:30

Az a legcikibb, hogy nincs Rossz bácsi, meg Jó bácsi. De vegul is mindenki az hisz, amit akar. Mindenki csak rávetíti a saját erzeseit az eppen utált politikusra.
Azert, mert nem meri bevallani magának, hogy ő is ugyanolyan gyarló ember, mint az. Mert a sajat kis eleteben ugyanolyan megalkuvo, mint az. Ezert kell valaki, akit maga helyett utál, vagy szeret.
"Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény."(József Attila)

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2012.10.12. 18:58:00

@amor2000: Ha az Obánseggnyalást tekintjük mércének, akkor ez valóban baromira jóóó!
De az a négymillióóó szegény ember, akiknek országává tette Orbán Magyarországot, az mit meséljen a gyerekeinek,
süti beállítások módosítása