HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Himnusz

2012.03.25. 15:02 Poldi bá

Most vasárnap délután három óra van. Még majdnem három órát kell várni arra, hogy kiderüljön, el meri-e énekelni a veszprémi közönség a magyar himnuszt az MKB Veszprém-Ademar León EHF Bajnokok Ligája férfi kézilabda-mérkőzés előtt.

Az esélyek jók, általában sem hagyjuk magunkat, himnusz-ügyben meg különösen nem. Mi az, hogy az Európai Kézilabda Szövetség (EHF) szabályzata csak válogatott meccseken teszi lehetővé a nemzeti himnusz programba iktatását? Már megint megmondják nekünk, hogy mit szabad és mit nem egy magyarországi rendezvényen?

Na ennek vége. Napnál világosabb, hogy az EHF nem az időcsúszás tévéközvetítésre gyakorolt hatásától tart, hanem nemzeti identitásunk sárba tiprására tör. Ezt akkor sem hagyhatnánk, ha nem a himnuszunkról lenne szó, hanem a ruhatári jegyekre nyomtatott számok méretéről. De a himnuszunkat akarják elhallgattatni!

Rossz nyelvek szerint az EHF illetékesei a pénzbüntetést kilátásba helyező döntés meghozatala előtt felvételről meghallgatták a veszprémi összesített himnusz-kórus előadását és a művészi érték teljes hiánya miatt döntöttek a tiltás és a szankciók mellett. Viszont azzal nem számoltak, hogy milyen kényes politikai szituációban hozzák meg drákói határozatukat.

A Nemzeti Együttműködés Rendszerének úgy kellenek a minket sújtó ilyen EU-s rendelkezések, mint egy falat kenyér. (Hogy mi köze az EHF-nek az EU-hoz, azt senki ne kérdezze, nincs.) Ismét fel lehet mutatni egy (egyébként valóban ostoba) rendelkezést, amely sérti az ezeréves magyarságot, porig alázza nemzeti identitásunkat, beleszól legszemélyesebb magánügyünkbe.

Jó alkalom ez a politikának, hogy keménykedjen egy kicsit. Navracsics miniszterelnök-helyettes úr, a térség országgyűlési képviselője Porga Gyulával, a város polgármesterével közösen írt tiltakozó levelet az EHF-nek, amelyben egyúttal nemzeti dallamunk intonálására szólítja fel a lelátón helyet foglaló ezerfejű cézárt. Amennyiben milliós büntetés jár ezért, majd gyűjtésből közösen fizetjük azt, büszkén.

Mivel időközben az ország legnépszerűbb klubja, az FTC is közleményben kelt ki a felháborító igazságtalanság ellen (csak Deutsch Tamás MTK-ja hallgat, sehol egy barátikör-kommüniké vagy egy twitterbejegyzés, ami rettentően gyanús...) - nem lehet kétséges, hogy a magyar himnusz elhangzik ma kora este Veszprémben.

Már nem kell sokat várni.

(Posztunkat 18 óra után frissítjük.)

FRISSÍTÉS!

Na! Az történt, hogy a veszprémiek érdekes módját választották a tiltakozásnak. Ha jól értelmezzük a televízióközvetítést nézve a történteket, nem volt magyar himnusz, viszont a bemutatásra felsorakozott csapatok számára az előírás szerint lejátszott EHF Bajnokok Ligája himnuszt szétdudálta a közönség, egyetlen hangot nem lehetett belőle hallani! (Ezzel a szurkolók eleget tettek a klubvezetés kérésének, mert a posztban elfelejtettem megírni, hogy a hivatalos kérés -  Navracsics buzdításával ellentétben - az volt, hogy ne legyen himnusz, ne kelljen emiatt milliós bírságot fizetni.) 

A közvetítő riporter egyébként újabb információval szolgált, szerinte az EHF nem a himnusz eléneklését kifogásolta, hanem azt, hogy emiatt az éneklés miatt nem tudott elkezdődni a bemutatást követő 3 percen belül a mérkőzés, pedig ez előírás.

A tiltakozás része volt, hogy a lelátó közepén egy hatalmas méretű magyar zászló felső, piros mezőjében a magyar himnusz első sora szerepelt.

Íme, a meccs előtt történtek:


(A középső szektor azért üres, mert a "B-közép" tiltakozásul nem volt jelen a bemutatásnál.)

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

234 komment

Címkék: navracsics tibor himnusz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cardenio 2012.03.25. 18:01:42

Gyermekeim az Úrban!
Az nem jutott senkinek eszébe, hogy ez a szabály nem nekünk magyaroknek szól, pláne nem a magyarok ellen (Jajjaj, megint bánt bennünket Európa!), hanem esetleg ez egy általános szabály arra vonatkozólag, hogy semmilyen sportesemény ne lehessen már terepe - mégoly jogos - nemzeti identitást követelő politikai szándékoknak. Bizonyára emlékeztek arra az úszóra, akit megbüntettek, mert kis hazája zászlajával jelent meg a dobogón és aztán megbüntették. Szerintem jogosan.
Tényleg nem érzékelitek, hogy gyönyörű nemzeti jelképeinket jó ideje a napi politika sajátítja ki?
A veszprémi csapathoz való tartozásnak mi köze is van a Himnuszhoz? Nem lehet, hogy a Himnusz újra és újra éneklése nem használ a Himnusz "ügyének"? Emeli e nemzeti énekünk fényét, ha minden sporteseményen elénekeljük sörrel a kezünkben?
Jaj, már megint sokan bedőlnek ennek a nemzetieskedő hangulatnak. De elbeszélgetnék én azokkal szurkolókkal Kölcsey verséről! Jaj, de sok okosság szóba kerülne akkor...

ComLo 2012.03.25. 18:02:39

Nah megvolt az eset, innentől
ÉPÍTŐK!!!!!!!!!!!!!!! :-D

Kiß B. 2012.03.25. 18:04:22

Remélem a meccs is érdekel azért valamit, nem csak a fikázás! :)

LEndy 2012.03.25. 18:04:33

@ComLo: "De ha spanyolországtól ukrajnáig sehol sem számolják bele és így van egy precíz ütemterv akkor nálunk miért tennék bele?"
@Comlo: "A meccs eleji himnusznál kevés jobb dolog van."

Őőőőőő... ezeket mind te írtad...

ComLo 2012.03.25. 18:08:32

@LEndy: Kicsit olvass akkor vissza. Igen jó dolog a himnusz, szerintem a meccs elejének egyik fénypontja. De mint mondtam dolgoztam sportközvetítéseken, és tudom hogy azért nem lehet mert precíz ütemterv van.
És annak ellenére hogy jó dolognak tartom, nem gondolom azt hogy amit másnak nem szabad, azt nekünk meg kéne engedni :-D.

LEndy 2012.03.25. 18:15:39

@ComLo: ámen. Keresek mást, akibe beleköthetek...

takács bálint (törölt) 2012.03.25. 18:30:38

@Aszteroida-bányász metal énekes:
itt arról van szó, hogy a meccset időben kell elkezdeni. ha áll a sor a cba-ban, akkor valószínűleg ott sem énekelheted el a himnuszt. nem kérheted azt, hogy álljon már vigyázban mindenki, mert rád tört a nemzeti érzület.

a másik probléma, hogy a bajnokok ligája városok versenye. városi sportklubok csapnak össze.

szerintem egyébként teljesen jó ez:
www.youtube.com/watch?v=MNCBpkatCDs

egy percen át minkét szurkolótábor büszkén felemeli a jelképeit. lokálpartriotizmus. uniós nemzet. európai nacionalizmus. ami persze nem zárja ki a nemzetiségek összecsapjanak. olyankor nincs közös himnusz. akkor ez van.

www.youtube.com/watch?v=ueWsX-N9u7Y

és ez ellen az ehf-nek semmi kifogása nincsen. na most a navracsics tiborhoz hasonló kábabélő párttitkárok, pontagyú politikusok ezt valahogy nem fogják fel.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.03.25. 18:37:25

@takács bálint: Bullshit, egy perc himnuszt mindenki kibír, a játékosoknak meg elég egyszer vigyázzba állniuk, a szurkolóknak szerintem hótmindegy hogy mit csinálnak. Ámbár ha jól tudom, ezt nem korlátozzák.

Fullánkos Algol 2012.03.25. 18:39:12

Klubcsapatokról van szó basszátok, én spec lehet hogy nem játszanék olyan klubcsapatban ahol mást akarnak a klubhűség elé helyezni. Mintha egy klubcsapatban csak egy országból játszanának.
Itt írod hogy az EHF gondolja így, nem más, de hát a magyar már csak ilyen, szeret mindenhol odaszarni az asztalra aztán másra mutogatni hogy miért utálják. Persze mindenki hülye csak te vagy a helikopter.

takács bálint (törölt) 2012.03.25. 18:41:21

@kfg966:
The following basic run down which starts 10 minutes before the throw off can be adapted to
local arrangements during:
10:00-03:00
End of warm up  individual presentation (referee presentation/delegate presentation)
03:00
Beginning of the official ceremony / Playing of the official anthem, players line up
01:00
Ending of opening ceremony (handshake); Fair play text (in local and English version by 00:30 Players get ready for the throw-off;
00:00
Throw-off (start-up signal of EHF delegate)

Kiß B. 2012.03.25. 18:44:17

Gratulálok a veszprémi szurkolóknak és játékosoknak. Remek első félidő volt! Remélem marad az előny, és a meccs végén az egész csarnok együtt énekli majd a Himnuszt! :)

Rich.mond 2012.03.25. 18:45:21

@Fullánkos Algol: Ja, mintha egy klubcsapat szurkolói (legyen az bármilyen sport) ne lehetnének büszkék nemzeti hovatartozásukra. Ha Real Madrid meccsen mutatok neked spanyol zászlót, akkor belátod, hogy nincs igazad?

Sokszor egy klubcsapat nemzeti büszkeség tárgya -lásd Celtic-Írország, Bilbao-Baszkföld, az angoloknál gyak. minden csapat.

Komolyan, olyan vehemensen támadjátok ezt a szép szokást, mint Orbán parancsolta volna. Értsétek már meg, hogy ez egy régi, szép hagyomány, és koránt sem csak magyar jelenség.

lobster thermidor 2012.03.25. 18:45:22

Asszem pont itt az ideje, hogy leszögezzük!
A kétharmad azonnal, késlekedés nélkül, visszamenőleges hatállyal hozzon egy törvényt!

- Törvénykezzen arról, hogy ránk, magyar szabadságharcosokra semmilyen törvény nem vonatkozik. Még azok a hatályos nemzetközi szerződések sem, amiket önszántunkból, saját érdekeink szem előtt tartásával írtunk alá.
Kizárólag azt tartunk be minden törvényből és szabályból, amit akarunk! De persze azt is csak akkor, ha valami előnyünk származik belőle, vagy különös érdekünk fűződik hozzá!
- Továbbá követelem még azt is, hogy minden sportesemény előtt kötelezően hangozzon el a magyar himnusz. Ne legyen ez alól kivétel a párizsi Roland Garos teníszstadion, de a Maccabi Tel Aviv kosárlabda pályája sem.
- Felszólítom Navracsics államminiszter urat, hogy diplomáciai úton azonnal vegye fel a kapcsolatot, és haladéktalanul lépjen érintkezésbe a NOB illetékeseivel, hogy az olimpiák hivatalos himnusza visszamenőlegesen az első görög játékoktól, az idők végeztéig a magyar legyen!

Rich.mond 2012.03.25. 18:50:02

@lobster thermidor: kurva vicces, csak ez egyáltalán nem a Fideszről, vagy a gyökér Navracsicsról szól.

lobster thermidor 2012.03.25. 18:51:18

Ja, és ha nem teljesülnek követeléseink, akkor jól megsértődünk, és összeszorított szájjal csúnyán fogunk nézni!

Kiß B. 2012.03.25. 18:54:09

@Rich.mond: Hagyjad! Ezek addig látnak csak, amik akarnak. A lényeg mindig az életben dől el, mint most a Veszprém Arénában!

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2012.03.25. 18:56:20

Azért jó látni, hogy már többen le merik írni, hogy a Himnusz egyáltalán nem jó himnusznak. A világ legtöbb(ha épp nem mindegyik..) nemzet himnusza egy bátorító valami. A magyar himnusz micsoda? Egy siratódal.. Egy olyan korból, amikor épp sokan szenvedtek, egy olyan embertől, aki önmaga is egy szánalomra méltó(!nem a rossz értelemben!!) gyenge, beteges, testileg fogyatékos, lelkileg sérült ember.
Mint irodalmi művet meg lehet említeni, lehet róla tanulni, de már réges-rég le kellett volna cserélni.
Ez egy jajveszékelő, nem aktuális, sirató ima.. Vannak nálunk sokkal vallásosabb népek, akik mégse keverik bele sem isteneket, sem tündéreket.. Gyerekkoromban mindig is megalázónak éreztem, hogy imára kényszerítenek, Himnusz éneklésre hivatkozva.. Kevésszer panaszkodik erről az ember, mert belénk verik, hogy aki a Himnuszt szidja, az a nemzetet szidja..pedig ez óriási hülyeség. Hazaszeretet van még akkor is, ha a Himnuszt nem érzi sajátjának. Ez az egyik.

A másik maga a kézi meccs. Van egy NEMZETKÖZI bajnokság, amihez lehet csatlakozni. A bajnokságban húznak szabályokat, aki bent akar lenni az betartja őket. Ezen most mit kell kiakadni? Szerintem se való klubcsapatnak a himnusz, se fociban, se más sportban. De ha vannak eszement szövetségek, ahol mindenképpen ezt akarják, akkor azok csináljanak új bajnokságot. Ha a többség úgy gondolja, hogy kell, akkor életképes lesz, ha nem, akkor nem. Ehelyett mit csinálnak? Rinyálnak és úgy beszélnek, mintha az országot támadnák meg.. És amúgy pont ezért nem való himnusz a klubmeccsekhez: Az országoknak semmi közük hozzá. A lakosság 0,001%át érdekli a kézilabda meccs, ezek meg úgy csinálnak, mintha megbántották volna a magyar nemzetet. Nem minket bántottak meg, hanem egy kézilabdás réteget.

lobster thermidor 2012.03.25. 18:58:21

És ha nem úgy lesz, akkor jól kilépünk minden nemzetközi szervezetből, meg szövetségből és megcsináljuk magunknak a magyar Európa Kupát, meg a magyar BéeLt, és akkor nézhetnek majd nagyon az öltönyös urak ott az EHF-ben.

takács bálint (törölt) 2012.03.25. 18:59:33

@Aszteroida-bányász metal énekes:
elég pontosan előírják hogyan is zajlik a mérkőzés előtti ceremónia. hogyan kell viselkedni a szurkolóknak, a játékosoknak, az ehf delegáltaknak. azt is megmondják, hogy a játékvezető mikor veszi le a melegítő felsőt. mikor áll be a kezdőkör közepébe. azt is, hogyan zajlik a a mérkőzés utáni sajtótájékoztató.

erről ugyanis a szövetségek és az ellenérdekelt klubok előzetesen megállapodtak. mert ugye verseny van. de a versenynek nem egy klub diktálja a szabályait. hanem erről született egy előzetes egyezség. ez nem a fidesz. nem kétharmados törvénnyel írnak elő bármit visszamenőleg. a nép nevében. ezek nem kommunisták, hanem kapitalisták. jelzem így van ez amerikában is. és a világon mindenhol. japánban is. leszámítva a balkánt, és a törzsi afrikát.

ARTista 2012.03.25. 18:59:53

@Rick Astley: Kinyitottad a közhely szótáradat? Kimaradt még a "szarosnyelvű", "kurzuslovag", "bértüntető", "droid", fasiszta ésatöbbi... Mennyire szánalmas vagy! Amúgy a divatnácik (jobbikos) és fidesznyikek (fideszesek) álláspontja a legritkább esetben egyezik. Döntsd már el, hogy miről ugatsz.
Az, hogy egy tök idegen ember halálát kívánod, téged minősít. Ennél mélyebbre nem tudsz süllyedni. Nem baj, te kis frusztált fasz, a sors ver téged rendesen...

Poldi bá 2012.03.25. 19:01:32

Frissült az eredeti poszt a meccs előtt történtek bemutatásával.

ARTista 2012.03.25. 19:01:45

További színvonalas eszmecserét kívánok mindenkinek!

Fullánkos Algol 2012.03.25. 19:03:33

@Rich.mond: Mintha bárki is tiltaná a zászlólengetést a nézőtéren. Ezt igen.
A nemzeti büszkeség csak a magyaroknál egyenlő a provokatív szabályszegéssel, mutass azok közül akiket írtál olyat aki ilyet csinál. Ez szerintem kirekesztés. Fizesse is meg az árát aki részt vesz benne.
Nem a kirekesztésükre büszkék akiket írtál, hanem a klubjukra.
A Celtic amúgy skót ha jól tudom.
Az Orbán az meg kicsoda? Nem vagyok Kun Béla fan.

Kiß B. 2012.03.25. 19:05:11

@takács bálint: Te vagy a kedvenc geopolitikai szakértőm! :)))))

Rich.mond 2012.03.25. 19:06:09

@sanche: Aham, tehát szerinted 997 embert érdekel a meccs. Ehhez képest 5000-en vannak csak Veszprémben.
Hallgasd már meg a szlovák,ukrán himuszt, ha szerinted a magyar siratódal. Egyébként itt nem arról van szó, hogy milyen a Himnusz. A szurkolók azt énekelnek, amit akarnak, amennyiben nem rasszista. A magyar himnusz pedig nem az.

Kiß B. 2012.03.25. 19:07:45

@Poldi bá: Leszarják, látod. Csak a mantra megy. Szerintem frappáns volt, és remélem, hogy a végén lesz himnusz, bár most nagyon feljött a León... :(

Itt van valami utólagos moderálás, vagy minden gyalázkodást elbír a lapod?

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.03.25. 19:08:34

@Fullánkos Algol: Ha a himnuszéneklés neked provokatív szabályszegés és kirekesztő, akkor fogadd őszinte gratulációmat, mert ennél lejjebb szerintem nincs.

Rich.mond 2012.03.25. 19:08:37

@Fullánkos Algol: Miért lenne kirekesztés? Miért olyanok szólnak bele ebbe a témába, akik csak frusztrálva szeretnének politizálni, de még életükben nem voltak kézilabda-mérkőzésen az egyébként békés és barátságos veszprémiek között.

lobster thermidor 2012.03.25. 19:08:56

@Rich.mond:

Igazad van!
Sajnos ez valóban nem vicces, sőt ez egy nagyon szomorú dolog.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.03.25. 19:09:53

@takács bálint: A kérdésem ugyanaz, nem fért volna bele ebbe a biztosan nagyon fontos előkészületi menetrendbe egy percnyi himnuszéneklés?

Kandabula 2012.03.25. 19:13:32

Megint báncsák a magyart! Nehagyukk hoty nem aztat csinállyuk amitet csak akar. Unk.

Poldi bá 2012.03.25. 19:14:39

@-kraci-: ezek kulturált, míves fogalmazványok egynémely korábbi politikai blog kommentjeihez képest... :-) Olvass vissza...

Kiß B. 2012.03.25. 19:17:46

@Poldi bá: Nyilván minden relatív... Viszont van egy szint, ami alatt nem visz előre a vita.

takács bálint (törölt) 2012.03.25. 19:28:50

@-kraci-:
úgy van ez az egész kitalálva, hogy mindenféle szurkolói (törzsi) érzületnek helye legyen. de - és ez is nagyon fontos - a bajnokok ligája kulturális értelemben arról szól, hogy történelmi csaták ellenére az összes európai törzsnek egyesülnie kell. a gallok, a vikingek, az ibériaiak, a csehek, vagy a magyarok mind európaiak. ehhez ezt a dallamot találták ki:
www.ehfmarketing.com/PortalData/1/Resources/dateien/cl_music/Track01.mp3

javasolni kell az európai kézilabda föderációnak, hogy vegyék át erkel ferenc örökbecsű szerzeményét.

Kiß B. 2012.03.25. 19:40:57

Sajnos egy árva gólon múlt a továbbjutás. Azért gratulálok a győzelemhez. A Ti tiszteletetekre szóljon: www.youtube.com/watch?v=19dU_q6lmGM

JohnHenry 2012.03.25. 19:44:39

ha eldanolom a Himnuszt, utána már tiszta szívvel kiabálhatom, hogy "hülye bíró!" ...?

béla a görög (törölt) 2012.03.25. 19:49:28

Valaki azt mondta, hogy nem és most megy a hörgés?

Ha lenne vér a pucába akkor danolászás lenne, utána meg perkálás! Ja hogy akkor fizetni kell az meg nem buli... Ja kérem.
Valamit már el kéne tudni fogadni. Vagy azt, hogy szabályok vannak amik ránk is vonatkoznak vagy azt, hogy pénzbe kerül a hülyeség.

Húsleves 2012.03.25. 19:53:33

Kíváncsi vagyok, hogy a Homo Sapiens mellett még ma is élő Liberális Állat mikor rinyálja ki, hogy az olimpián egyéni nyertesek esetén ne játsszanak nemzeti hinmuszt, mert hogy jön ahhoz bármely nemzet, hogy kisajátítsa egy véletlenül odaszületett ember eredményét.

Niffy 2012.03.25. 20:05:19

@bircaman maxval:

www.mediafire.com/?vardowbg5425cdl

Az előadásmód borzalmas, de remélem nem veszi tiszteletlenségnek. :)

takács bálint (törölt) 2012.03.25. 20:06:29

@Aszteroida-bányász metal énekes:
bármit lehet énekelni, de nem bárhol és bármikor. a bajnokok ligája meccs előtti három percben elvben ez a himnusz szól. ez a track:
www.ehfmarketing.com/PortalData/1/Resources/dateien/cl_music/Track01.mp3
ez egy föderális (szövetségi) dallam. ezt választották ki a klubok. ebben állapodtak meg. ez idő alatt a szurkolóknak nem kell feltétlen vigyázban állni. megfoghatod a csajod fenekét, vagy a haverod vállát. magad előtt, vagy magad fölött tarthatsz bármilyen olyan jelképet vagy relikviát, ami másokat nem sért. a válogatott meccsek előtti három percben nem ez a himnusz szól. hanem a két nemzetiségé másfél-másfél percben. olyankor a szurkolók azt üvöltik teli torokból. ezek a konvenciók.

2012.03.25. 20:06:53

@ARTista: a sors a fattyu nepedet veri, lasd himnusz.. senkihazi..

pünkösdirozs 2012.03.25. 20:15:10

A lényeg:
A közvetítő riporter egyébként újabb információval szolgált, szerinte az EHF nem a himnusz eléneklését kifogásolta, hanem azt, hogy emiatt az éneklés miatt nem tudott elkezdődni a bemutatást követő 3 percen belül a mérkőzés, pedig ez előírás.

Csak számomra volt egyértelmű eddig is, hogy az EHF pont leszarja, hogy a Himnuszt, vagy az Internacionálét énekli a közönség, mert őket a közvetítés menete érdekli?
Gondolkodjunk már, ha van mivel.

Kandabula 2012.03.25. 20:44:38

@pünkösdirozs: szerintem a János Vitézből kéne egy 3 perces blokkot felolvasni. Azt, ahol verik a franciák királyát.

Mitzimackó 2012.03.25. 20:46:38

marha jó, hogy itt olyanon vitatkoztok, aminek semmi köze a SPORThoz. épp a mi (szégyellnivaló) smittünk terjesztette be az olimpiai bizottság elé, hogy ifjúsági versenyeken NE VIHESSENEK NEMZETI ZÁSZLÓT a versenyzők a dobogóra, hogy NE A NEMZETI ÉRZÉS erősödjék bennük, hanem a SPORT iránti szeretet. ha a veszprém játszik valakivel, NEM az országot képviselik, csak magukat. én pl. leszarom őket, de a futbalistának nevezett túlfizetett bohócainkat is, legfőbb rajongójukkal, a zsebnéróval, és összes tettestársával együtt. a himnusz meg egy megzenésített vers, kb annyi, mint a csiribiri-csiribiri-zabszalma, csak elfogadtuk egy időre az mókus örs indulójának. kb ennyi "szentsége" van. úgyhogy kinyalhatja a sok vadmagyar. egy ilyen röhejes országban, ahol egy ripacsokkal teli szaros vetélkedőnek vasárnap esti főműsoridőben 'magyarország, szeretlek' a címe.

pünkösdirozs 2012.03.25. 20:55:13

@Kandabula: szerintem meg van egy előírás, amit be kell tartani, még ha ez ellenkezik is a szittya magyar virtussal. És egyébként a közönség egész meccs alatt fejen állva énekelhet bármit, senkit nem érdekel, főképp nem az EHF-et.

Mitzimackó 2012.03.25. 20:56:01

sportgeza.hu/kezilabda/2012/03/25/kiesett_a_veszprem_a_bl-bol/
nesztek. biztos nem azért kaptak ki, mert szarabbak voltak, hanem azért, mert nem hallották a himnuszt. na ennyit erről, meg a viharról a biliben, a félkegyelmű navracsiccsal az élen.

roka 2012.03.25. 21:05:45

Sajnos kezdenek fogyni a jelképek, már nem elég a magyar zászló. A kokárda ma már a himnuszra is szükség lenne.
Valójában egy magánszemély tulajdonában lévő klub ne a magyar himnusszal akarjon pozicióba jönni, lehet, hogy a játékosok fele vagy még akár több is azt se tudja mi az Magyarország. Szeretném, ha egy csapat megnyerné a döntőt és a bevételt amit kapnak azt felajánlanák a magyar államkasszába. Akkor igazán fineszesek lennének. :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.03.25. 21:13:45

Ez csak egy újabb alkalom volt arra, h degenerált kormányunk kicsit magyarkodhasson egyet. Ennyit tudnak, semmi mást: nemzeti érzelem mögé bújva szítani a tüzet.

"Ezzel a szurkolók eleget tettek a klubvezetés kérésének, mert a posztban elfelejtettem megírni, hogy a hivatalos kérés - Navracsics buzdításával ellentétben - az volt, hogy ne legyen himnusz, ne kelljen emiatt milliós bírságot fizetni."

Ebből is látszik, h a magyar átlagember nem hülye, sőt nagyon is okos. Aki itt hülye az a politikus, pláne ha kormánypárti. Ezeket kellene már végre fenéken billenteni és akkor talán minden jóra fordulna végre...

finalNmbr 2012.03.25. 21:19:29

De nektek mi közötök van a magyar himnuszhoz?

finalNmbr 2012.03.25. 21:20:01

@roka: Te nem vagy valami túl okos, igaz?

takács bálint (törölt) 2012.03.25. 21:20:25

@Mitzimackó:
ha jól figyel valaki, akkor láthatja két koncepció fonódik egybe. az egyik a válogatott meccsek koreográfiája. akkor a mérkőzés előtti utolsó három percben a két nemzetiség himnuszát játsszák el. a bajnokok ligája meccsen pedig egy föderális (szövetségi) himnuszt.

LYRICS:

Chorus 1

We are the champions, the best in the world
We are the greatest, we’ll fight till the end
We are all heroes, we are the best in the world
The best in the world, the best in the world

Chorus 2

We are the champions, the best in the world
We are the greatest, we’ll fight till the end
We are all heroes, we are the best in the world

Chorus 3

We are the best in the world
the best in the world
in the world.

ennek lehetne magyar szövege. és ezt lehetne énekelni. egyszerre lenne magyar és európai.

takács bálint (törölt) 2012.03.25. 21:24:01

@ComLo:
a bajnokok himnuszának van szövege.

Anti Anyag (törölt) 2012.03.25. 21:33:40

Vajon melyik libsinek jutott eszébe, a szurkolók ne énekelhessenek EB-n himnuszt, mert az olyan kirekesztő.

Persze a csapatok elfogadják, kénytelenek elfogadni, mi a lófaszt csináljanak.

A libsi pedig dörzsöli a tenyerét. Ez egyébként azért van, mert az EU polgár beszavazza a libsit, végül is olyan szép eszme, az meg persze első lépésben rögtön megtilt valamit, mert rendnek kell lenni.

ARTista 2012.03.25. 21:42:39

@Rick Astley:
Gratulálok, ez ismét egy intelligens hozzászólás volt! Bepöccentél, te szerencsétlen? :)Ennyit tudsz, ennyit érsz...
Az én fattyú népem? Ezek szerint te nem vagy magyar. Remélem, nem Magyarországon laksz, mert, ha igen, akkor takarodj haza (ha van neked olyan...) és ne rontsd itt a levegőt!

takács bálint (törölt) 2012.03.25. 21:44:39

@Anti Anyag:
amiről szó van az bajnokok ligája, és nem európa bajnokság. tehát itt az egy városban élők küzdenek egymással (veszprém, barcelona, zágráb stb.) vagy a rivális városi klubok (pl. fociban a manchester united és city), és nem egy nyelven beszélők (magyarok, spanyolok) vagy nemzetiségek (németek, osztrákok). pontagyú népnemzeti naciolisták ezt nem értik. ugyanúgy, ahogy a pontagyú minisztereik.

roka 2012.03.25. 21:49:08

@nmy: nem én egy hülye vagyok mert még itt élek!!!

Fullánkos Algol 2012.03.25. 22:55:34

@Aszteroida-bányász metal énekes: @Rich.mond:
Egy nézőtéren lehet lengetni sok mindent, de Európában mindenhol körberöhögnek ezen az országon kívül, ha úgy csinálnátok mintha C.Ronaldonak jópofát kéne vágni a csapatszintű spanyol himnuszhoz.
Persze senkinek nem kötelező európai csapatokkal játszani.

Kandabula 2012.03.25. 22:59:05

Én annak örülök (bánkódom), hogy lényegében mindenből tudunk szart keverni. Egy kívülálló részére ez nagyon szórakoztató lehet,de belülről félelmetes. A kokárdát már lejárattuk, most jön a Himnusz. Felkészül: Szózat. Normális helyeken a kluboknak van egy nótája (himnusza), amit a közönségükkel együtt, a megkívánt időn belül elénekelnek. Oszt annyi.

töreki 2012.03.25. 23:46:24

@Pan Modry: Te bunkó te meg nem vagy ember! Csak ennyi te faszkalap!

Kandabula 2012.03.25. 23:51:41

@töreki: nincs kedvetek abbahagyni ezt a hülyeséget?

djangyu 2012.03.26. 00:11:13

@Pan Modry: az bazmeg, mert Dél-Dakotáé jobb, mi?

az igazi ámerikáner, aki tud magyarul, de csak a "The Star-Spangled Banner"-re áll fel a farka. jobb is hogy kint vagy. inkább olvadj be.

djangyu 2012.03.26. 00:12:43

@töreki: nem faszkalap, csak rossz helyre született. eme dolog miatt fogyatékát ne szóld meg, eleget szenved emiatt.

Kandabula 2012.03.26. 00:13:24

@djangyu: nincs kedvetek abbahagyni ezt a hülyeséget?

djangyu 2012.03.26. 00:13:41

@roka: ja, hülye vagy. de ha a normálisok elmennek, a hülyéknek is könnyebb lesz.

djangyu 2012.03.26. 00:16:07

@klarky: zsidóbarát kormánytól mi a faszt vársz?

djangyu 2012.03.26. 00:20:21

@Poldi bá: ja bazmeg mert a te posztjaid viszik a pálmát... hát semmi, de ezt a balfék libsi dumát jobb amszterdami káffé sópokban instant árulják, alutasakban.

Kandabula 2012.03.26. 00:22:28

Az egészről egy vicc jut eszembe:
Csináltak egy zenélő vécét. Amikor ráült valaki, elkezdett zenélni. Józsi bácsi bement, nyomizott, kijött. Felesége kérdi: - Te Józsi! Tiszta szar a gatyád! Mi történt?
- Tudod, amikor ráültem a Himnuszt kezdték játszani, ezért aztán állva kellett szarnom.

djangyu 2012.03.26. 00:23:50

@takács bálint: ja hogy minden szurkolót beszabályoznak? óh, talán mondják meg, hogy nem lehet himnuszt énekelni, mert viszi a globális reklámozók által fizetett reklámperceket - melyek dollártöbbsége amúgy is az EHF/IHF duónak megy... no, hát nem minden fekete, se fehér.

djangyu 2012.03.26. 00:25:05

@Kandabula: állva szarsz? bár amilyen fekete a sasod, valószínűleg nem véletlen....

djangyu 2012.03.26. 00:27:50

@sanche: nem tudom, engem lelkesít a magyar himnusz, a latin örömódák meg nem. pedig... azokat genetikailag jobban átérezhetné... de nem megy. :(

Kandabula 2012.03.26. 00:28:57

@djangyu: meinst du? Mitet akarolsz németileg mond? Wenn Du etwas wichtiges ervänen möchtest, bitte nur ungarisch. Mert itten aztat a nyelvetet beszél. A döbbség.

Kandabula 2012.03.26. 00:31:37

@djangyu: lenni nekedd humorérzékes csödd. (Csőd.) Anyám!

djangyu 2012.03.26. 00:31:57

@Kandabula: ez a másik gyöngyszemed: kluboknak himnusza. ja. azt hiszem, országoknak van himnusza, nemzeti önazonosság kérdésében. aki meg egész életében 4/4-et hallgat, annak persze hogy összefolynak a dolgok :(

djangyu 2012.03.26. 00:33:35

@Kandabula: és te neked, bátyó?

:D

djangyu 2012.03.26. 00:38:02

@Közbiztonság Szilárd: nemzetközi kupa. nem nemzetközi meccs? nem nemzetek klubjai közötti meccs? :o

djangyu 2012.03.26. 00:41:09

@cardenio: és akkor betiltsák a nemzeti színű Veszprém-drapit. hiszen az is utal a klub "nemzeti pedigréjére".

egy klub nem attól lesz az, hogy milyen nemzetiségű játékosok játszanak benne. hanem az, hogy milyen országban van regelve - főképp.

Kandabula 2012.03.26. 00:42:19

@djangyu: pedighát itten most már arról van szó, hogy a meccsek előtt latin örömódákat és Wágner operákat kell játszani. Ez az EU legszigorúbb szabályzata. A küzdelmek hajnali fél négykor fognak kezdődni, utána himnusz, aztán szonátaverseny, aztán himnusz, aztán kokárdaverseny, aztán himnusz. Aztán hülyegyerek bemutató, aztán himnusz, aztán az ellenfél betanítása a himnuszra, aztán himnusz. Aztán a viadal. A végén himnusz.

Kandabula 2012.03.26. 00:44:46

@djangyu: OK, győztél! Megyek aludni.

djangyu 2012.03.26. 00:45:07

még szerencse, hogy a habsburg csirkét teszed ki, így nem hiszem, hogy valami germán humor szorult beléd.

amúgy gyenge. mármint azolyanabszurdanmegírtkiskommented. vagy mi. :(

djangyu 2012.03.26. 00:46:50

@Kandabula: óh át ezt győzelemre játsszák? :O

aludj jól, nehogy a magyar Himnusz köré álmodj valami fasisztát.

djangyu 2012.03.26. 00:52:41

@csiri bá: te nem a négerezésre hoztál fel példát, szívem szotya? ja de: szerinted Perez néger. akkor kinézet be mit?

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.26. 01:41:47

Szerintem egyébként két európai klubcsapat mérkőzésén tényleg nincs helye a himnusznak. Az nem válogatott, semmi köze egyik nemzethet sem, két európai városban működő, többnemzetiségű klub összecsapása. Az, hogy Veszprém épp a Magyarország nevű tagállamban van, még nem jelenti azt, hogy a játékosok válogatásánál bármilyen nemzeti szempont szerepet játszana.

welow 2012.03.26. 05:38:52

@Kandabula: A magadfajták járatják le a kokárdát is, meg a himnuszt is. Szerencse, hogy már nincs súlyotok, lerszarja a nép az önkinevezett megmondóembek véleményét. A döntő többség megunt benneteket. Sőt..... Ugyhogy kár erőlködni, mert ez csak utóvédharc, egy vesztett háborúban!

2012.03.26. 08:24:55

" a versenyzőknek nem kellene túlságosan hazafiasnak lenniük, ezért ne vigyék magukkal az országuk zászlaját a dobogóra "
a fenti idézet fényében kérdezzük meg plagibát hogy mit gondol erről

2012.03.26. 14:11:55

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

http:/kmdholding.com/hub3p3a

Amennyiben gyorsabban szeretnél a pénzkeresetben előrelépni és nem igényled a segítséget, a következő oldalon rögtön megkezdheted a regísztrációt és a dollárok keresését!
FM0204.iwowwe.com/

kfg966 · http://kfgblog.blog.hu 2012.03.26. 18:11:18

@takács bálint:
igen, köszönöm, ezt láttam én is, csak az oldalszámot felejtettem el odaírni. teljesen precíz menetrend, amiben nyilvánvalóan egy hivatalos dal, mégpedig az ehf bl hivatalos himnuszának vagy indulója szerepel.

Fullánkos Algol 2012.03.26. 20:28:56

@Aszteroida-bányász metal énekes: ha valami nem tetszik ott a sportdiplomácia, ha annyira ezt akarná mindenki akkor biztos el lehetett volna érni, de hát nem nagyon dumálhatnak onnan ahol egy lopott doktorist termelnek ki elnöknek

Kandabula 2012.03.27. 00:05:43

@welow: ha tudnám, hogy miről beszélsz, egyszerűbb lenne ez a társalgás.

Kandabula 2012.03.27. 00:14:14

@Hiteles007: én regisztráltam és rögtön kaptam egy csomó pénzet. Abban igényelem a segítséget, hogy mire költsem el. Csak aztat nem értem, hogy hogyan jön ez ide? Lenni észnél? Ha a többiek is rájönnek, mi marad nekem? He?

Kandabula 2012.03.27. 00:36:12

@Hiteles007: én is elveszettem a jó kis állásomat 40 év után. Én is az interneten tájékozódtam és rábukkantam a megoldásra: utaljanak az emberek a bankszámlámra összegeket. A nagyobb összegek után nagyobbat fognak csodálkozni, miszerint az milyen jó. Egyébként ha még ennél is jobban akarnak járni, úgy vásárolják meg találmányomat, az univerzális lépcsőházi zuhagyfület. (Reg. No. NY/1120/Ga, Liwwingston, USA patent) Amíg még van belőle.

dr. Ez is csak egy nick 2012.03.29. 01:35:21

@-kraci-:
Kénytelen, mivel akkora hülye vagy, hogy nem fogod fel, miről szól a dal. Magyarul funkcionális analfabéta vagy.

A lényeg ugyanis abban a sorban van:
"És senki nem szól ránk."

@djangyu:
Nem nemzetközi kupa.
Egy nemzetközi szervezet által kiírt kupa, ahol a szervezet szabja meg, hogy mely országokból mely csapatok indulhatnak, milyen feltételekkel, és ez a szervezet fizet a résztvevőknek. Az, hogy több ország csapatai is ott vannak, lehet akár merő véletlen is, nyugodtan kiírhatná úgy is, hogy csak norvég vagy dán csapatok játszhatnak benne.
Félek, nem fogod fel, szóval nem erőltetném tovább, mert úgyis fölösleges.

@Éhes_ló:
Jaja, a szabadságot fontos dolognak tartod - addig, amíg a te szabadságodról van szó. Amint máséról, akkor már tutira nem. Az egész szélsőjobbos fajtád ilyen.

@Androsz:
Nagyjából egyetértünk.
Én mondjuk a honosítást egyszerűen megtiltanám, ki milyen állampolgárnak született, ott játszhat, ha nem tetszik neki, akkor lemond a válogatottbeli szereplésekről, pont.
Minden sportágban.

djangyu 2012.03.29. 06:08:16

@dr. Ez is csak egy nick: félek, te nem érted. a nemzetközi kupameccsnek épp az a lényege, hogy nemzetközi sportszervezet írja ki, mivel sportáganként - amatőr - hagyomány a nemzetek sportszervezeteinek kupa és bajnokrendszerű vetélkedéseiből győztessé lett csapatainak kontinensszintű sorozatai. Tehát az hogy van BL, ami előtte BEK volt, csupán annak az ékes példája, hogyan válik tv-baráttá, így profitszemléletűvé a nemzetek egymás közti dicső, nemes elvek mentén versengése. És nem merő véletlen, hogy norvég és dán csapatok mellett más nemzetek fiai-lányai is játszhatnak, mivel európai bajnokok versengése egyik sportban sem két nemzet csapatainak versengéséből adódik - mivel alanyi jogon a legutolsó balkáni bajnok is lehet BL-résztvevő, ha az ország sportági szövetsége tagja az európai szövetségnek - és még pénzt sem kapott érte. ami téged összezavarhat, az a hogy sok ország van Európában, nem csak kettő, mint Észak-Amerikában, ahol az NBA/NHL párosban csak észak-amerikai cégek vetélkednek egymásért. de ne félj, kozmopol szemeidnek hamarosan nem lesz gond felfogni az európai és észak-amerikai sporthagyományok közötti eklatáns különbséget, hiszen még tovább lesz amerikanizálva az európai sportélet, és csak az fog tudni elindulni mondjuk BL-ben, akinek lesz pénze. És akkor lesz valóra vált álom pl. a dán és norvég csapatok Európa-bajnoksága. :)

Éhes_ló 2012.03.29. 17:18:19

@dr. Ez is csak egy nick: szimplán balfasz vagy. Senki jogát nem sérti, ha a saját himnuszát elénekli bárki bárhol.
Ez csak a magadfajtáknak okoz gondot és ezért tiltanák.
süti beállítások módosítása